*~*~*~ Cercadores de Maig 2013 ~*~*~*
Re: *~*~*~ Cercadores de Maig 2013 ~*~*~*
Bon dia!!!
Hui fa un dia esplèndid en terres castellonenques!
Veig que hi ha alguns desesperos... Arcdesanmartí, això teu de la panxa... Mmmmmmm... En tres dies eixirem de dubtes!
A les noves incorporacions, benvingudes! Estic al mòbil, només arribe a l'oficina us apunte!
Hui fa un dia esplèndid en terres castellonenques!
Veig que hi ha alguns desesperos... Arcdesanmartí, això teu de la panxa... Mmmmmmm... En tres dies eixirem de dubtes!
A les noves incorporacions, benvingudes! Estic al mòbil, només arribe a l'oficina us apunte!
Aquest dia es mereix una cançó com aquesta:
http://youtu.be/5QYxuGQMCuU
http://youtu.be/5QYxuGQMCuU
alaska l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 7:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Bon dia a totes les abelletes
Espero que no os importe que os escriba en castellano ya que me expreso mucho mejor
Que tal ha ido el día de fiesta
Espero que no os importe que os escriba en castellano ya que me expreso mucho mejor
Que tal ha ido el día de fiesta
ISDISYUNAO ha escrit:nenes!! marxo un dia i dale teclas!! :D
Ahir tenia molt clar que tindria + i avui.... toyt el contrari pero bueno no puc fer mes que esperar![]()
![]()
![]()
zaa quina me que hagi fet acte de presencia la warry! pero bueno aixi començaras amb l'omifin!
Pensa que si tens cicles de 30 i pico de dies el dia de l'ovulacio cambia!!! jo que tinc els cicles de 33/34 ovulo sobre el dia 20 del cicle!! pensa que amb les pastilles notaras molt quan siguin els dies claus per el mal d'ovaris!! aixi que no et fiquis a la mollera fer els deures nomes els dies que el gine t'ha dit per que cada dona es un mon! i mes si no et regular!!
ISDIS WAPAAAA!!! Com t'has llevat avui? Tornes a creure en el +? Espero q si, hem de tenir fe!!! I aixo va x totes noies: no perdem l'esperança!!!
Jo no tinc psicosimptomes ni res... I encara em keda gairabe una setmana x sortir de dubtes, uffff! Sembla mentida q amb lo avançats q estem tecnologicament, q encara no hagin inventat un TE pels dies següents a la ovulacio!
Un munt de petons a totes les abelletes!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Hola bon dia abelletes, com es presenta el dia...
buah jo tinc unes ganes de que arribin les dues i poder marxar... avui tinc dinaret amb la meva germana. Així que tota la tarda de picos pardos
Isdis Buah dilluns ja és a la volta de l'esquina
Zaa maca, ja vas millor, estàs més animada? Aix tu gaudeix de la cerca tant com puguis, intenta no estresar-te massa que també el nervis poden fer-te una mala passada. Pensa que si no és aquest mes serà el següent.
buah jo tinc unes ganes de que arribin les dues i poder marxar... avui tinc dinaret amb la meva germana. Així que tota la tarda de picos pardos
Isdis Buah dilluns ja és a la volta de l'esquina
Zaa maca, ja vas millor, estàs més animada? Aix tu gaudeix de la cerca tant com puguis, intenta no estresar-te massa que també el nervis poden fer-te una mala passada. Pensa que si no és aquest mes serà el següent.
Esperant fins al 01/05 a poder començar de nou....
Estarás toda mi vida en mi corazón
Estarás toda mi vida en mi corazón
Bon dia a totes!!!!!!!
quin solet que faaaa!!!
gracies a totes per els anims
avui estic una mica millor, sempre que ve la warry pues estic de vaixon,,, pero quant ya se men va agafooo un altre cop forçes per un altre mes,, yo no se de on les trec per de veritat es com que començo de nou!!! jejeje
ai siii amb tantes teconologies que han sortit podrien fer un TE despres de la ovulació jijijij quin patimen jijijij aix oajala tots els problemes fosin aixi e noies??? no mes me queden 2 dies per començar el omifin!!! jejeje quines ganes tinc!!!
ISDIII pero amb la primera et vas quedar al primer cilce del omifin??
petonsss
quin solet que faaaa!!!
avui estic una mica millor, sempre que ve la warry pues estic de vaixon,,, pero quant ya se men va agafooo un altre cop forçes per un altre mes,, yo no se de on les trec per de veritat es com que començo de nou!!! jejejeai siii amb tantes teconologies que han sortit podrien fer un TE despres de la ovulació jijijij quin patimen jijijij aix oajala tots els problemes fosin aixi e noies??? no mes me queden 2 dies per començar el omifin!!! jejeje quines ganes tinc!!!
petonsss
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
zaa ha escrit:Bon dia a totes!!!!!!!
quin solet que faaaa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
avui estic una mica millor, sempre que ve la warry pues estic de vaixon,,, pero quant ya se men va agafooo un altre cop forçes per un altre mes,, yo no se de on les trec per de veritat es com que començo de nou!!! jejeje
ai siii amb tantes teconologies que han sortit podrien fer un TE despres de la ovulació jijijij quin patimen jijijij aix oajala tots els problemes fosin aixi e noies??? no mes me queden 2 dies per començar el omifin!!! jejeje quines ganes tinc!!!
petonsss
si sisi :D amb la nena vaig fer diana al 1º cicle

- ISDISYUNAO

Paparra ha escrit:ISDISYUNAO ha escrit:nenes!! marxo un dia i dale teclas!! :D
Ahir tenia molt clar que tindria + i avui.... toyt el contrari pero bueno no puc fer mes que esperar![]()
![]()
![]()
zaa quina me que hagi fet acte de presencia la warry! pero bueno aixi començaras amb l'omifin!
Pensa que si tens cicles de 30 i pico de dies el dia de l'ovulacio cambia!!! jo que tinc els cicles de 33/34 ovulo sobre el dia 20 del cicle!! pensa que amb les pastilles notaras molt quan siguin els dies claus per el mal d'ovaris!! aixi que no et fiquis a la mollera fer els deures nomes els dies que el gine t'ha dit per que cada dona es un mon! i mes si no et regular!!
ISDIS WAPAAAA!!! Com t'has llevat avui? Tornes a creure en el +? Espero q si, hem de tenir fe!!! I aixo va x totes noies: no perdem l'esperança!!!
Jo no tinc psicosimptomes ni res... I encara em keda gairabe una setmana x sortir de dubtes, uffff! Sembla mentida q amb lo avançats q estem tecnologicament, q encara no hagin inventat un TE pels dies següents a la ovulacio!
Un munt de petons a totes les abelletes!
gracies maca!! sembla que estones penso en un + i d'altres en - aixi que intentare no pensar en res i que passin els dies ja!!!

ISDIIII guapaaa quina sort, y avans que et donesin el omifin quant portabes buacan? perdona que et pregunti tant pero es que axi se casos de altres chiquetes y me faig una idea de cm va aquest tracatament, per lo que he legit va molt be y es bastant eficas no?
Ya et queda poquet per surti de dubtes nenaaa jijiji aiii quines ganes de saber!!!

Ya et queda poquet per surti de dubtes nenaaa jijiji aiii quines ganes de saber!!!

Bon dia reines!! Com van els desesperos??
Jo no se si compta com a simptoma... Pero ahir tenia la libido per terra!! Jijijiji algu ho reconeix com a simptoma??
Jo no se si compta com a simptoma... Pero ahir tenia la libido per terra!! Jijijiji algu ho reconeix com a simptoma??
Eva29 i Lagisela: Ja esteu inscrites oficialment!
Lagisela... NW 3 de maig? Això ja és demà! Com ho portes? Notes alguna cosa? Què et diu l'instint?
Lagisela... NW 3 de maig? Això ja és demà! Com ho portes? Notes alguna cosa? Què et diu l'instint?
- ISDISYUNAO

zaa ha escrit:ISDIIII guapaaa quina sort, y avans que et donesin el omifin quant portabes buacan? perdona que et pregunti tant pero es que axi se casos de altres chiquetes y me faig una idea de cm va aquest tracatament, per lo que he legit va molt be y es bastant eficas no?
Ya et queda poquet per surti de dubtes nenaaa jijiji aiii quines ganes de saber!!!![]()
![]()
Pues aixo no ho recordo gaire pero com 3 o 4 mesos, tinc SOP i el gine va anar rapid aquella vegada :D
- ISDISYUNAO

yuyu ha escrit:Bon dia reines!! Com van els desesperos??
Bon dia maca!!
espero que no sigui sintoma de res per que bua llavors ... jajajja jo no tinc libido per res jajajaja es que ni vull pensar ara mateix en tindre que fer x dies el cicle que ve.
TE fet.... negativo
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
buenos diaaas!!!!!
zaa que bien leerte mas aniamda!!!
isdi!si aun no ha bajado la regla hay esperanza!!!
yo este mes lo veo complicado que me haya quedado!pero no pierdo la esperanza
zaa que bien leerte mas aniamda!!!
isdi!si aun no ha bajado la regla hay esperanza!!!
yo este mes lo veo complicado que me haya quedado!pero no pierdo la esperanza
- ISDISYUNAO

gracias wapi! pero lo tengo bastante asumido que no hay +...
ISDISYUNAO ha escrit:TE fet.... negativo
Isdis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
et queden 4 dies!!!!què has fet???perdre la il.lusió pq altra cosa no!!!!!no ho tornis a fer!!!!
i ànims, que no saps si és + o -, aixi que fem veure que no ho has fet!!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
- ISDISYUNAO

Laia ha escrit:ISDISYUNAO ha escrit:TE fet.... negativo
et queden 4 dies!!!!què has fet???perdre la il.lusió pq altra cosa no!!!!!no ho tornis a fer!!!!
jajjajaj jo creec que per 4 dies tindria que sortir algo jajajaj aixi que aixi per part em quedo mes tranqui i deixo de pensar que estic tarumba!!!
ISDISYUNAO ha escrit:Laia ha escrit:ISDISYUNAO ha escrit:TE fet.... negativo
jajjajaj jo creec que per 4 dies tindria que sortir algo jajajaj aixi que aixi per part em quedo mes tranqui i deixo de pensar que estic tarumba!!!
no, 4 dies abans no surt res, ni en un CB!!
jo 4 dies abans si que vaig fer TO, ja ho saps i va sortir molt marcat....però tampoc és fiable!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
- ISDISYUNAO

acabo de recordad que el meu ex em va fer que em fes un TE abans de sortir de juerga en dies de desespero per la nena i va sortir negatiu i despres va ser un POSITIVO jajajjaja
Bon dia abelletes!!! Com ha començat al maig! Jo a tope de feina, així que us vaig llegint a estonetes!
Isdis!!! Com diu la Laia et queden dies encara! Així que ànims i no has de decaure!!!
Per cert, no sabem res de l'Abmo, oi? Com vas bonica?
ISDISYUNAO ha escrit:
TE fet.... negativo
Isdis!!! Com diu la Laia et queden dies encara! Així que ànims i no has de decaure!!!
Per cert, no sabem res de l'Abmo, oi? Com vas bonica?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |