★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. des. 10, 2014 9:46 am

Momento veloz desde curro...

He estado unos días sin ordenador....y estaré otros tantos.... Ya se fue la W.....y he empezado mi SW adelantada.... No sé si ovularé ni cuando....pero este mes con las gráficas y los TO lo averiguaré...

Saludos
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Sita7
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dc. des. 10, 2014 12:53 pm

Nekane jo tb soc molt nerviosa, i aquí una de les coses que he vist és que els nervis no ajuden gens ni mica, així que tu fes el que et vagi millor per estar el més tranquila posible, i de tant en tant passes x desfogar-te! Q sempre ajuda!! O per donar-nos bones notícies!,

Cucurucho, a fer una bona SW!! Ja veuras com amb tot controlat et sentiràs més segura, almenys a mi m'ha passat.

Petonets boniques!,

aneguet PEPOS, PEPOS i més PEPOS!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
ikebana
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dc. des. 10, 2014 3:20 pm

Hola guapes!!

que tal?
Ostres, ara he actualitzat la tempe d'avui, i m'ha canviat la linia d'ovulació del dia 5 al 7… fff… no se si tinc menos oportunitats!! vaya gracia!! no hi ha remate! :ufs: :ufs: estava la mar de tranquila amb el desespero… i ara ja veig que no tindrem regalo de nadal :(
QUINA PUTA-DA!!

Per altra banda,
Anims Anagueta!!
Cucurucho que vagi molt be la SW!!!
Yuyu, a veure si tu tens mes sort que jo!! deures fets i ara toca esperar!!
mostela
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 01, 2014 9:42 am
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: mostela » dc. des. 10, 2014 4:45 pm

Guapis! Quins desesperos ens esperen!

Cucurucho guapa ataca aquesta SW!!!

Sita com vas?

Ikebana és igual el 5 o el 7, o potser inclus va ser abans! Tens els deures molt i molt ben fets, ara has de tenir paciència i desesperar una miqueta, a veure si el tió et porta una sorpresa!
02/12/14: TE+ agafa't fort!
28/01/15: ja fas 6.1cm i avui t'hem contant els 10 dits de les mans
18/03/15: ets un nen!
09/08/15: ja ets aquí!

Imatge
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. des. 10, 2014 6:37 pm

¡Buenas!

Una duda....la línea esa roja en la gráfica aparecerá sola?....da un gozo ver vuestras gráficas todas monas.....La mía hace unos altibajos....
Imatge
Imatge
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Sita7

EntradaAutor: Sita7 » dc. des. 10, 2014 7:30 pm

Cucurucho, si q surt sola, pero 2 o 3 dies despres d'ovular, crec q quan portis tres tempes en augment seguides. Es a dir, q les grafiques serveixen x saber quan has ovulat, no quan ovularàs.
No et preocupis, a mi cada cicle em surt diferent! Jejejejeje
Espero q no t'en facis gaires!!! :-D
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dc. des. 10, 2014 7:47 pm

Hola Grafiqueres!

Com ha anat el dimecres? Jo per fi a caseta!

Sita7, sisis, ja ho dius, entretiguda però optimista! Tempe amunt!!
Nekane, el primer és el primer, i això passa per estar en pau interior...fora tot allò que t'incomodi i si les tempes et posen nerviosa, deixa-les! A nosaltres saps que ens tens quan vulguis!
Cucurucho, a tope este mes!! La línia sale cuando el FF sospecha que has ovulado, pero como le ha pasado a Ikebana y a mi el mes pasado, la línia se va moviendo, por eso es importante hacer pinxitos de sobra! jeje!
Ikebana, jo crec també que els deures estan ben fets, no pateixis sense motiu!

Jo avui li he dit al sr Aroswo que a la SW el vull a tope i pq es vagi mentalitzant que d'aqui a pocs dies començarem "a ello" i m'ha recordat a:
http://oi58.tinypic.com/2ajnx1l.jpg

Sobretot, les coses amb humor!
(no em surt lo de les imatges Mostela! em diu "No podeu utilitzar determinats BBCodes: [img]." snif snif!)
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dc. des. 10, 2014 7:48 pm

Per cert, Anegueta, com estàs???
Tutto benne??

PEPOOOOOOOS
>24 cicles_2014...

ikebana

EntradaAutor: ikebana » dc. des. 10, 2014 8:28 pm

Hola nones!
Cada cop que ho penso… crec que haguessim hagut de rematar el dimarts.. pero no ens va fer mandra.. vaya pal!
Bueno,.. pues ara toca esperar no hi ha una altra! :(
Si dieu que estan ben fets… m'ho crec!

Estic en fase productiva nadalenca.
ja he cosit dos armilles, una per la meva germana, i una altra per la meva cunyada. També estic fent uns individuals fets de pantalons texans i retalls de robes ( que ancara no sé a qui donaré), i ahir vaig fer un parell de jerseis calentons pel nen que aquest cap de setmana anem a la Molina… i farà molt fred.
També m'he acabat de fer la vora d'un jersei meu, i ara posaré la goma a uns pantalons pel nen… Que si fes molt fred li posaria sota els pantalons que porti,… pobre nen semblarà una ceba!

Un peto!!
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dc. des. 10, 2014 8:57 pm

Hola noies!

Entro en modo soso, avui vaig de cul!!! El desespero va fent, intento estar calmada :-o00m :-o00m :-o00m Divendres, màxim dissabte suposo que sortirem de dubtes :miko:

Moltes gràcies pels ànims!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dc. des. 10, 2014 9:15 pm

Ikebana, jo tmb stic en modo nadalenc. Fent manualitats amb llana...a veure si em surt el que vull fer i us ensenyo una foto!
Relax total!

Petonets
>24 cicles_2014...

yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. des. 11, 2014 9:34 am

bon dia noies!!! :ok: :ok: us veig molt posades en fer coses a ma.... \o.o/ xxsta:: jejeje jo això no ho se fer....pero hem fet unes postals de nadal amb enganxines i purpurina per donar als avis...jejejeje que ha nquedat molt xules!!
ikebana a mi no em cuadra molt la teva ovulació.....vas tenir algun simptoma algun dels dies?? : lasito : jo veig mes fiable la primera que et va posar......no se tampoc vas fer TO?
noies jo ni pensaments de poder fer una grafica.....pero continuo en aquest post perque us conec mes.....pero en Jofre no vol que la mami dormi les nits zz:-) zz:-)
estic mes o mensy a 4 DPO crec......així que a esperar el dia de la loteria!!! \o.o/ \o.o/ \o.o/ >.-<: >.-<:
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dj. des. 11, 2014 1:28 pm

Bon dia noies!

Yuyu no em faig TO, i no vaig notar res en especial… altres vegades si que he notat més fluxe de claraweb… pero aquest cop no…

Ja veig que no soc la unica que esta en fase nadalenca total. Aquest matí he anat a mirar botigues, per veure que podem regalar al nen… i a agafar idees de que demanar.. per que no en tinc ni idea!!
Vosaltres demaneu alguna cosa en especial??
mostela
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 01, 2014 9:42 am
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: mostela » dj. des. 11, 2014 2:19 pm

Bon dia boniques!
Com va el fred? x*x*x

A veure, intentaré fer una repassadeta...
Anegueta com estàs? Molts PEPO's i procura estar tranquileta guapa :-o00m :-o00m :-o00m
Sita i tu? La teva grafi fa bona pinta, a veure si segueix pujant aquesta tempe! >.-<:
Nekane guapa, el més important és cuidar-te i que estiguis bé i tranquila. Les grafis són per ajudar, si t'han de fer posar nerviosa deixa-ho uns dies i ja veuràs més endavant. Molts ànims :-o00m :-()-)
Yuyu ens agrada molt que estiguis en aquest post encara que sense gràfiques >.-<: però espero que ja no hi estiguis gaire més temps eh! Ànims amb el desespero que comences :ok:
Ikebana com va el desespero? D'on treus temps per cosir tant??? Jo porto uns dies que no puc fer res... I de cara reis no tinc ni idea de què demanar. Però dissabte el meu nebodet fa un any i no tinc ni idea de què regalar-li a part d'una corona que li estic fent.
Aroswi ja aneu escalfant motors? Convenç el Aroswo que quan toca toca, aquí s'ha d'anar a per totes! :: orrr::
Cucurucho no desesperes con las subidas y bajadas. La linia ya aparecerá como te han dicho, y lo importante es que una vez has ovulado suba y ya no baje!
Cinderela què tal guapa? Tu també vas escalfant motors per la SW? :inthebed:
Alis com esteu? Veig que ja ha marxat la marranota i ja podeu començar a escalfar motors també!!! :inthebed:
I no vull oblidar-me de la Tilepa. Com esteu guapa? Teniu alguna novetat?

Apa, ja us tinc a totes em sembla!

Molts petonets i PEPO's per totes!!! \o.o/
02/12/14: TE+ agafa't fort!
28/01/15: ja fas 6.1cm i avui t'hem contant els 10 dits de les mans
18/03/15: ets un nen!
09/08/15: ja ets aquí!

Imatge
nekane
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. des. 04, 2014 2:09 pm

EntradaAutor: nekane » dj. des. 11, 2014 2:35 pm

Sita7 i mostela Moltes gràcies, aniré passant. No us preocupeu.

Aroswi. Descansaré un temps. Gràcies per tot, de veritat. I per cert, molt bona la imatge.
anegueta

EntradaAutor: anegueta » dj. des. 11, 2014 2:48 pm

Hola noies! Com esteu? jo no estic fent res especial pel Nadal, no m'agrada massa, prefereixo fi d'any i Reis, encara que tampoc faig res especial :love: Però clar, tard o d'hora hauré de fer alguna coseta, si més no quan el meu nen sigui més conscient. De moment aprofito per continuar no fent res :p-) :p-) :p-)

Yuyu segur que heu fet mb els deures, segur que d'aquí poc cantem la teva panxu. I no passa res si tardes en tenir la panxu, l'important és tenir-ne, no en quant de temps l'has aconseguida :ok:

Mostela gràcies per explicar-me també les tempes, crec que me les prendré un cicle més per saber més del meu cos, i després ho deixaré estar pq és un pal estar pendent de l'hora i crec que m'estic obsessionant...

Sita7 quin desespero! Intenta no pensar!!!! :-o00m :-o00m :-o00m I gràcies pels PEPOs!!!

Nekane disfruta de les festes i feu molts pinxitos per si a cas, sempre estàs a temps de tornar a prendre't la tempe :ok:

Cucurucho80 segur que amb les tempes i els TO averigües quan ovules i tens panxu d'aquí poquet :-()) Ànims wapa!

Ikebana molts PEPOS fins que no vingui la W, el FF tb es pot equivocar :p-)

Aroswi ja tens preparat al maromo per la SW :ok: :ok: Abans del meu 1r embaràs vaig llegir que si ells menjaven carn vermella durant la SW, els ..::·· eren més forts. No sé si és cert, però per provar-ho no perdem res :p-) Molt bona la foto dels ocellets jeje

MOMENT EGO: avui l'aneguet al marxar a treballar m'ha dit "i l'embaràs com va?" jeje és que és tant mono :oset: en comptes de preguntar per la W, pregunta per la panxu :love: Demà és el dia que ha de venir la W... Avui estic notant bastantes punxadetes però ja de nivell W, i pel que recordo les 2 vegades que m'he quedat embarassada (1 avortament) no tenia aquests dolors. No sé, crec que el meu cos encara no s'ha recuperat de l'anterior embaràs pq en els 2 cicles passats he notat punxadetes d'ovulació dies abans d'ovular, durant l'ovulació i dies després de l'ovulació. A veure què passa...

Que acabeu de passar un bon dia! :b-))) :b-)))

Moltes gràcies a totes pels PEPO's :-()-) :-()-) :-()-)
anegueta

EntradaAutor: anegueta » dj. des. 11, 2014 2:57 pm

M'oblidava!

Molts PEPO's a les que us hagi de venir la W aquests dies :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. des. 11, 2014 4:15 pm

Modo desde móvil jejeje si escribe algo raro....es cosa del autocorrector

Por partes....yo sigo con mi montaña rusa de tempes jiji es lo que hay.
Ayer empecé con un TO y salía la segunda línea muy flojita....vamos, que aún negativo....

Los resultados del seminograma del sr. Cucurucho no estarán hasta pasada la SW.... así que por si todo va bien....deberes, bichobola, batwoman y la que calgui jiji

Sigo atenta vuestras grafis... hay alguna que sube sube y pinta genial !

Ánimo a las desespero!!! Y mía compis de SW ...pos....disfrutemos y hagamos bien las cosas para nuestro regalito!!!

Cuando pueda recuperar un ordenador personalizare snif. ..que os echo de menos
Imatge
Imatge
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dj. des. 11, 2014 4:20 pm

Hola Boniquetes!
Imagineu si ja tinc mentalitzat al maromo que avui m'ha vingut al cap aquesta imatge amb el que m'ha dit:
http://oi57.tinypic.com/10hpu14.jpg
i es que...aquesta nit arribaré tard i el tio va burxant que quan farem bebes jeje...si no stic molt cansada, pinxito al canto! XD

Yuyu, les postals de nadal tmb són manualitats! Segur q són la mar de xules i babejaran! Estem encantades de tenir-te i llegir-te, les tempes...es fan quan es pot, amb un peke ja m'imagino que tot canvia bastant!
Ikebana, ja has vist el video de Ikea "la otra carta"...brutal...lagrimilla assegurada! jo després d això no demano res!
Mostela, Anegueta, ja veieu, sembla que l'he mentalitzat tant que avui és ell qui em fot canya! Li diré lo de la carn vermella!
Cucurucho, al ataque mosquetera! Que ningun ..::·· se te resista!
Un petonet per la resta

xxcool
>24 cicles_2014...

Sita7

EntradaAutor: Sita7 » dj. des. 11, 2014 6:21 pm

Cucurucho80 ha escrit:Modo desde móvil jejeje si escribe algo raro....es cosa del autocorrector

Por partes....yo sigo con mi montaña rusa de tempes jiji es lo que hay.
Ayer empecé con un TO y salía la segunda línea muy flojita....vamos, que aún negativo....

Los resultados del seminograma del sr. Cucurucho no estarán hasta pasada la SW.... así que por si todo va bien....deberes, bichobola, batwoman y la que calgui jiji

Sigo atenta vuestras grafis... hay alguna que sube sube y pinta genial !

Ánimo a las desespero!!! Y mía compis de SW ...pos....disfrutemos y hagamos bien las cosas para nuestro regalito!!!

Cuando pueda recuperar un ordenador personalizare snif. ..que os echo de menos

no facis cas de les tempes pre ovulació, lo important vé després!!! jijijijij
i si fas TO, marca-ho tb a la gràfica, tot ajuda a interpretar la data d'ovulació i tot plegat, no? bé, com vulguis!!!

a per la SW!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :inthebed: :inthebed:
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::