***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mia84
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: Mia84 » dg. des. 07, 2014 5:26 pm

Hola cercadores!!

Com va el pont?

Sandra86 a mi em passa el mateix. Us llegeixo més pel mòbil que pel pc i em costa més personalirzar els comentaris.

Truxi quins nervis!!! A veure com surt el TE i totes ens posarem a cantaaaaar!!!

lmlaura i Cinderela crec que totes intentem practicar amb el primer nadó o nen/a petit/a que se'ns possi al davant jejeje

A totes, aprofiteu que encara queda un dia de descans!!!

Moment ego: jo faig el mateix amb la meva neboba però si està l'altra tieta la compartim. Però jo amb les pràctiques d'educació infantil vaih tenir-ne uns quants per practicar. Jo estic una mica nerviosa perque són les setmanes d'espera però ell...res...sempre diu que vindrà quan toqui. Sort que ell és més tranquil i equilibrem així la relació jejeje
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
anegueta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dg. des. 07, 2014 11:09 pm

Hola boniques!

Com va el pont? Espero que molt bé :p-) :p-) :p-)

Truxi estem creuant els dits pq ens ho confirmis. Quins nervis!!! >.-<:

Imlaura i Cinderela jo tb vaig aprofitar per practicar amb els meus nebots i nebodes. I amb el meu fill més d'una persona m'ha dit que no semblo "primeriza" :-D :-D :-D Bueno, com que ja vaig veure que és bastant estres, m'ho he pres mooooolt tranquil·lament i sense estressar-me (en algun moment o altre m'estresso, eh! :-(( )

Mia84 jo també estic en desespero i amb bastants psicosímptomes, i l'aneguet em pregunta cada dia "què, com va? tu què creus? Notes algo?" jaja pobret :-o00m :-o00m :-o00m

Numa1982 moltes gràcies pels ànims! Espero que tinguis unes últimes setmanes bones de l'embaràs i una horeta curta de part!

Nekane no estiguis trista, ja veuràs que tu també t'arribarà el moment i tindràs :-()) És normal el que puguis sentir de l'embaràs de la teva germana, però intenta apartar quan estiguis amb ella la tristor i es pessimisme i disfruta del seu embaràs, no cada dia una germana es queda embarassada. Saps alguna cosa dels resultas de les proves que us han fet? Ànims preciosa!

Bluebike ja heu descansat de la intensa SW???? ..::·· ..::·· ..::··

Lataat segueix amb els ànims amunt :p-) :p-) :p-) Desgraciadament moltes dones tornem a aquest cantó del SP (jo abans de tenir el meu <:-< ) Segur que ho aconsegueixes dona! Sobretot molta tranquil·litat, amor i esperança!

A la resta que no us he dit res, molts ànims també! :p-) :p-) :p-)

MOMENT EGO: Estic en desespero total, tinc molts psicosímptomes, prenc una llauna d'Aquarius cada dia per si a cas i intento no agafar massa pes no vagi a implantar-se malament... aaaaaiiiiiiiiiiii

Bona nit!!!!
Llompi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dl. des. 08, 2014 8:24 am

Bon dia guapes! Com va el pont?
Entro un moment amb el mòbil, tinc a la petita malalta.
Quina il.lusió! Sembla que ja tenim la primera panxu! Moltes felicitats Truxi!
Com van els demés desesperos? Molts Pepos a totes!
Moment ego: ahir em va venir la W. Se mha avançat una quants dies... Així que ja he fet la carta als reis perquè ens portin el nostre regalet!
truxi
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dl. des. 08, 2014 8:33 am

Bon dia uapis!!

M'he repetit el TE i... Cinderela i Imlaura preparades?? Ja podeu cantar la primera panxu!!! Avui ja es veia més clar!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dl. des. 08, 2014 8:37 am

Llompi quina ràbia la W! Vinga q per Reis tindràs regalet!
Imatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
carlotad2323
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. des. 08, 2014 9:27 am

BON DIA GUAPES!!!

Us llegeixo cada dia però ara estic des del mobil i és un pal!

TRUXI MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!! Ja entraré per fer-ho com cal!!

Jefes sou increibles, seguiu així!
Per cert, Imlaura, com vas?
Petonets a totes, ànims amb els desesperos i molta força a les SW, sobretot mooolts PEPOS
Imatge
Imatge
Imatge
RALA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: RALA » dl. des. 08, 2014 9:31 am

Hola noieees!!

Ja ens coneixem algunes de cercadores novembre, i repeteixo al desembre , per les q no em coneixeu, dir-vos que no sóc tan activa com moltes però que intento estar al dia llegint, en la medida de lo posible:P

Nom d’usuària: RALA
Edat de tots dos: JO 32 I ROLO 28 (no he trobat cap de vos. que sigui més gran que l’home…)
Nª de fills:0
Cicle de cerca i durada dels cicles: el cicle deu ser el 3r o 4t, la cerca está siendo de aquella manera… durada de 35 a 40 dies (tinc ovaris poliquístics)
Data de NW (Super-important!): 03/01
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hacemos SW, he estado dos meses tomando ACFOL, y ahora he decidido tomar SEIDIVID, hace casi dos meses que me lo recetó mi gine…
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Como dije en noviembre estoy un poco cagada con el tema embarazo, parto, todo en general… por eso hasta ahora estábamos haciéndolo todo de aquella manera… pero propósito 2015, poner la carne sobre el asador!!! pq a navidades creo que ya no llego… empezaré a tomar SEIDIVID (ya lo tengo comprado, ya era hora...) i a fer pinxitos a tope ejjejeejjejejejej

M’ha encantat la eco amb el barret de papa Noel ejejjeej

Sort a totes!!!
Lataat
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dl. des. 08, 2014 10:15 am

Hola boniques!!!
Entro un moment per saludar, entre treballar i fer vida de parella no m'esta quedant massa temps per res. Bueno però a la espera de la cantada oficial:

TRUXI MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!!

Disfruta molt d'aquest moment, balla, canta, mossegat les ungles... sigues moooolt feliç guapa!!! >.-<: >.-<: >.-<:

I a la resta, doncs a seguir els passos de la Truxi! jejeje... les que esteu de desespero només es aconsellable :-o00m , les que la W ha fet acte de presencia :( si eso li comentem que si de cas que pot desapareixer durant 9 mesos ;) i les que comencem SW a topeeee! disfrutar del sexe, fer-ho amb molt amor i al acabar cames a munt! jejejee...

Mooooolts PEPOS i petonets! :-()-) :-()-)

Lataat.

PD: Prometo algún dia personalitzar encara em costa molt recordar l'historia de cada una.
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dl. des. 08, 2014 11:04 am

MOLTES FELICITATS TRUXIIIIII!!!! :p-) :-()) :p-) :-()) :p-) :-()) :p-)

Quin Nadal més emocionant!!!!!!!!!!! >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-)))

Gaudeix molt de la panxeta aquests nou mesos i després del teu torronet!!!!!!! :cnena: :cnen:

Hola neneeeeeeeees!!!
Estic molt desapareguda... ho sé... Us vaig llegint cada dia, encara que sigui en diagonal i depressa. Jo continuo sense warry... i amb un TE sospitós però gens clar. El senyor Rubinat diu que és negatiu com una catedral i jo dic que es veu hombreta. Total, que no ens aclarim i no vull fer-me cap altre TE fins dissabte. El que passa és que no em quadre cap número!!! uixxx... nosaltres anem fent pinxitus esporàdics no vagi a ser que l'ovulet encara no hagués sortit... quin dilemón!! Si el TE de dissabte surt negatiu començaré de nou amb els TO, no fossi com el cicle passat (no puc comptar per mesos perquè veig que els meus cicles duren dos mesos...) i surti l'ovulet a CD 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUina bogeria!!! Però bé... Encara em té mosca el tacadet rosat que vaig tenir... aiaiaiai. Psicosímptomes... en tinc mooolts!!! Però poden ser de warry... Ara bé, ahir vam anar de celebració familiar i vaig beure vi i menjar carpaccio. No em vull fer il·lusions!!! I aquest finde amb la meva neboda he fet bogeries mil! De tranquil·litat reeeeeeeeeees!!! Així que si s'ha implantat lo cigronet s'ha hagut d'agafar fort perquè la mami no ha parat ni un moment!!!!!!! :love:

Perdoneu aquest moment súper ego intenso jijijiji Feia dies que no em desfogava!!!!!!!!

Petonets i acabeu de passar un bon pont. JO.... posant notes de la canalla!!!!!!!!! jijiji neujor:-)
Imatge

Imatge
sandra86
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:38 pm

EntradaAutor: sandra86 » dl. des. 08, 2014 1:16 pm

Truxiiiii!! Enhorabona bonicaaaaa!! Quin regalet avançat de Nadal!! A disfrutar la panxu!!

Rala! Jo també sóc més gran que el meu home!! Un anyet!! ;p
Imatge

Imatge
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dl. des. 08, 2014 2:09 pm

Tal i com vaig dir, un cop la Truxi ens donés el permís... cantada amb ninotets i colorins!!!!!

ENHORABONA TRUXI!!!! ESTEU EMBARASSATS!!!!!! A GAUDIR DEL NOU ESTAT I ENS LLEGIM PER MAMIS....

Per cert, ja entres a mamis d'agost, no? Serem veïnes de post!

:b-))) <:-< >.-<: :b-))) <:-< >.-<: :b-))) <:-< >.-<: :b-))) <:-< >.-<: :b-))) <:-< >.-<: :b-))) <:-< >.-<: :b-)))
Imatge Imatge Imatge
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dl. des. 08, 2014 2:12 pm

I ja que m'infiltro... molts ànims a totes, que tard o d'hora arriba!!
Bluebike, ànims amb el pare... l'operen divendres, oi?
Lataat, a disfrtutar de la parella, sí senyora...
Rubinat, aix, quin patir, maca!!! Espero que aquest cop sí que sí!!
Llompi, i no sé si n'hi ha alguna altra que hagi tingut la visita de la maleïda... em sap greu!!!
Ia totes les altres, les que hem compartit posts anteriors i les que no... endavant!!!!
Imatge Imatge Imatge
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dl. des. 08, 2014 2:21 pm

Truxi!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!! <:-< :-)(-: :miko: :camio: :content: >.-<: :p-) >.-<: :b-))) :p-) :globus: <:-< :-)(-: >.-<:

Primera panxa del decembre!!!! Esperan's que venim a fer-te companyia!!!!!!
lmlaura
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 08, 2014 5:24 pm

BUENO BUENO BUENOOOOO Q TENIM LA PRIMERA PANXU NADALENCAAAAAAA!!!

MOLTÍSSIMES FELICITATS TRUXIIII!!!

QUINA ALEGRÍA!!!

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

A veure si la meva compi jefa pot penjar alguna imatge xula per celebrar-ho!!!!

Noies que això comença!!!

Sandra86: és normal que et costi personalitzar jeje a totes ens costa una mica i més les que portem menys temps per aquí…jo faig un Word a part mentre vaig llegint i així puc personalitzar si ho fes de cap em seria molt més complicat!!

Numa1982: moltíssimes gràcies pels ànims, sabem que tard o d’hora ens arriba i ens va molt bé aquestes energies carregades per les q ja esteu esperant al vostre angelet o angeleta!

Sika: Hola preciosa! Com va? Com et trobes?? Gràcies per seguir tant atenta amb totes! Ets un solete!

Mia84: és veritat, segur q totes aprofitem qualsevol bebito per mirar-lo, tocar-lo, mimar-lo i practicar força jejejeje jo vinc cansadeta i tot perquè el meu nebodet no dorm gaire vol estar despert durant el dia i em braços molts cops… i pesa molt ja, però és tan macooooooooooooo!!! Q jo vull ja la meva coseta petita!! Jijijiji millor q la teva parella sigui més tranquil•la perquè així compenseu… nosaltres estem més o menys tranquils tots dos… però també diu q arribarà quan hàgi d’arribar…però avui xerrant del tema em dèia… bé, és veritat q cada mes q ve la regla doncs tens una mica de bajón ni que sigui un dia jejejej així q ells pot ser a vegades no ho parlen però el desitg allà està… 

Anegueta: compartim setmaneta de despero! Ànims q els dies passen volant!!! Em fa gràcia pq jo també en el desespero a part de la aquarius q vaig fent però no cada dia… el tema de no fer esforços sí ho intento…

Llompi: reina em sap molt de greu… quina ràbia el dia q baixa… ànims i molta força i energía pels reis q no deixarà de ser màgic eh?? Amunt amunt guapa!!

Rala: Benvinguda!! Jo ara ja feia com si ja estiguessis amb nosaltres en aquest mes no sé pq però baja lio… jejjejeejje se’t veu animada i lo important és seguir amb la mateixa força amb aquest propòsit!!! Endavant!! I molta sort! Q la cerca sigui curteta!

Lataat: Comences SW?? Doncs siiii a fer pinxitus a dojooooooooooooooo oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!! Vinga som-hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Carlota: Moltes gràcies per seguir aquí entre nosaltres compartint alegries!! Tu com hi vas???

Rubinat: q vol dir sospitós???? Aixx nena quins nervisssssssssss no? però hi ha ombreta o no?? Si es veu alguna coseta….. aixxxx pensa q falsos negatius si però positius no…pq només surt ombreta si existeix o no la hormona d’embarassada… a veure si aguantes fins dissabte!!! Ànims pq això dels cicles llargs..deu ser un bon rotllo. Ojalà sigui un positiu!

Gisa: Gràcies guapa amb ninotets i tot jejejejejej com cal! Merciiiiii
Bluebike: i tant, m’apunto a la cantada de dir… eiiii ESPERA’NS Q VENIMMMMMMMMM!! JEJEJEJEJE

Moment ego: comencem la setmana de desespero total... :-o00m :-o00m :-o00m
Tinc alguns símptomes però molt molt lleugers... així q de moment keep calm... jejejeje en els pits tinc molèsties lleugeres... tinc alguna punxada de tant en tant al baix ventre però q es quedi permanent.. i tinc com cremor d'estòmac..això és el q no sé si són nervis.. si forma part d'algún símptoma o que.... en tot cas penso que no falta gaire per saber-ho... i q pot ser van apareixent coses durant la setmana... de moment intento estar el més tranquila possible... Ahir no vam parar, dinar amb uns amics i sopar amb uns altres... només m'he pres una cervesa... la vaig compartir i no vaig beure vi quan normalment sí ho faig jeje però no em volia passar per si de cas... cosetes q ja m'enteneu totes oi?? jijijiji

Aquesta setmana és més curteta!! vulguis o no alguna cosa fa... no?? q avui tenir un dia de festa ha estat genial!!!
Jo he pensat q si no em baixa la regla dissabte (q així ho espero jeje) no em faria TE fins dilluns per si de cas...
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 08, 2014 5:36 pm

La canço del dia:

https://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1lg

M'encanta!!

la vaig descobrir fent estirament al gym... i ara m'agrada per fer un moment de relax...

i la lletra és preciosa....

Espero que us agradi!!!
Imatge
Imatge
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dl. des. 08, 2014 7:27 pm

Gràcies Imlaura per la cançó! Molt bona cançó de la Shania!
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. des. 08, 2014 8:12 pm

Hola a totes!!
Ja s'acaba el pont...tornarem a la rutina (a mi m'anirà bé per no pensar gaire en :-()) )

truxi MOLTÍSSIMES FELICITATS!!
la primera :panxeta: de desembre oleeeee!!!!! Ara a gaudir de cada instant!!!

Anegueta doncs a mi no em pregunta...sap que m'obsessionaré i em deixa al meu ritme, sóc jo que li vaig explicant. Però vaja...millor no pensar-hi gaire perquè sinó...

Numa1982 10 setmanes! això passarà volant! Felicitats!!

Llompi esperem que els reis siguin bons i totes tinguem un bon regalet!! :cnena: :cnen:
Rala benviguda! i ànims en la cerca!! totes volem uns reis especials aquest anys :b-)))

Rubinat doncs a veure com surt el proper TE. Paciència i molts ànims!!! Tot arribarà oi?

lmlaura a veure si cantem panxu totes alhora!!! >.-<: I quina cançó!!! Llagrimeta als ulls i tot!! és maquíssima! Gràcies per donar-la a conèixer :love:

I a la resta...molts petons i ànims!!

P.D. Segurament moltes ja l'haureu vist però avui l'he tornat a veure i m'encanta. Us deixo el link del vídeo http://youtu.be/fBVlvaTCEPg
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dl. des. 08, 2014 9:12 pm

lmlaura ha escrit:
Rubinat: q vol dir sospitós???? Aixx nena quins nervisssssssssss no? però hi ha ombreta o no?? Si es veu alguna coseta….. aixxxx pensa q falsos negatius si però positius no…pq només surt ombreta si existeix o no la hormona d’embarassada… a veure si aguantes fins dissabte!!! Ànims pq això dels cicles llargs..deu ser un bon rotllo. Ojalà sigui un positiu!.

Imlaura és sospitós perquè per veure "algo" (ho poso entre cometes perquè pot ser perfectament producte de la meva imaginació) has de posar-te d'una manera en concret jajajajaja. Mireu si poso el TE al costat del TO últim q em va sortir marcadet, i inclinant una mica tots dos palets, doooooncs es veu com una ombreta jajajajaja vaya q ja podeu comptar el q es veu... No res però jo "en ocasiones veo rallitas de TEs positivos!!!!!" Jajajaja. Ais... M'ho prenc rient perque sino... Em tornaria boja... Ja estic a CD50 i nothing de nothing :ufs:
Imatge

Imatge
Nina5
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dt. des. 09, 2014 6:44 am

Bon dia precioses!
com esteu?
he estat desconectada uns dies, però avui m'he posat al dia!
lmlaura, gràcies per ser tant atenta amb nosaltres i per tots els teus bons consells!!! si q portes bé el desespero...ets una crack! a veure si hi ha sort i no ve la W, t'ho mereixes!
Rubinat, així veus una ombreta???ais ais ais....q això té molt bona pinta! pensa q això només passa quan hi ha panxu!!!ja ens aniràs informant!
Truxi, MOLTISSIMES FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!! HO HEU ACONSEGUIT!! OLE OLE OLE!! La primera panxu del desembre!!! ja teniu pensat com donareu la notícia?? quina emoció! ara a deixar q et cuidin!!
Numa1982, gràcies per passar-te pel post i felicitats pel teu embaràs!! ja no et falta res!! q tinguis una hora ben curta i a gaudir del mometn que és inoblidable!!
Cinderela, i tu com estàs? com ha anat el pont llarg?

moment ego: jo tic una mica enfadada amb el meu cos..a CD 16 i res d'ovulació, és normal?? el mes passat va ser al cd18, però aquest mes de moment cap síntome! se m'està fent tant llarg...i el q m'estranya es q tingui la fase lutea tan curta...de 10-11 dies...jolines!
en fi..a veure si demà a la tarda em surt un TO+ ja!
apa, que tingueu molt bon dia!!
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dt. des. 09, 2014 8:32 am

BON DIA AMORS!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Com agafeu aquest dimarts????

Va segur q bé perquè començar en dimarts vol dir q la setmaneta serà més curta i per les compis de desespero això noies està prou bé oi??? pq ahir al ser festiu jo no vaig tenir tant de temps per pensar-hi!!

Demà ja estarem a meitat de setmana i en un suspir tornem a estar en el cap de setmana! en el dia 13 q és el sant de totes les Lucies, quin nom més maco oi?? a mi m'agrada però l'he sentit tant...que ja no li vull posar a la meva bebita si tenim nena,... jejejejee però és la santa de la música veritat???

Personalitzo una mica a les que heu escrit aquests dies...

Mia84: el vídeo és preciós!!! In love total!! Jo sí l’havia vist però en el moment en el q estem doncs no ens cansem de veure’l oi??

Rubinat: quin riure nena!! En ocasiones veo TE positivos! Jajajajajaja ens ho hem de prendre així i tant q siiii i ja entenc el rollazo q deu ser cicles tan eterns!!! Mare mevaaaaaaaaaaaaaaa sort q t’ho agafes així i és veritat que és la millor teràpia: SOMRIURE

Nina5: Jolines! Com dius tu….doncs ja podries anar tenint algun símptoma no ?? aixxxx quina paciència q cal eh??? jo ho porto bé aparentment... no sé si el q sento a la panxa són ardors o és dels nervis..jejejeje sóc molt positiva i és cert q no estic com els dos primers mesos en els q em creia q ho estava segur... i ser una de les jefes d’aquest mes m’està agradant moltíssim i sobretot m’ajuda molt... estic amb més força i energia! i també perquè aquesta època em xifla!!

El pont hem estat ben enfeinadetes no??? que no hem escrit gaire jejejeje

Com ha anat? què heu fet???

Nosaltres no hem parat, trobades familiars, diumenge Sitges amb uns amics i a la nit amb uns altres... i ahir a mimar al nebodet i fer-li mil petonets... i pensant aviadet et portarem un cosinet o cosineta jijijijiijijiji

és tant maca aquesta època de trobades amb les persones q estimem!!

Q tingueu un dia preciós!!!

Petonets!!!!

i molt :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::