★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Anegueta, felicitats! Creuarem els dits perquè aquesta sigui la bona. Una abraçada!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Enjorabona Novateta i Anegueta!!
Quin final de mes tantes panxus!!
Quin final de mes tantes panxus!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
MOLTES FELICITATS ANAGUETA I NOVATETA!!!!
Disfruteu molt d'aquestes panxones noies!! Quina il·lusió!! S'han fet esperar aquestes panxones, ja casi acabant el mes i venen dos de cop! Ja ens anireu explicant com va!!

Per cert noies, s'està acabant el mes de maig, alguna volutaria per ser jefa del juny???
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Hola noies, entro molt ràpid a felicitar les dues panxus noves!!!
ENHORABONA NOVATETA I ANEGUETA!!
per fi cantem panxus al post de grafis, ja veureu com això fa que s'animi la cosa, i no parem de cantar!!!!
Sort a totes, us llegeixo molt en diagonal però espero que ho aconseguiu ben aviat!!
ENHORABONA NOVATETA I ANEGUETA!!
per fi cantem panxus al post de grafis, ja veureu com això fa que s'animi la cosa, i no parem de cantar!!!!
Sort a totes, us llegeixo molt en diagonal però espero que ho aconseguiu ben aviat!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Bon dia guapes!
Manyaga, anegueta, PetitPrincep79, Nunik i tilepa, moltes gràcies a totes! Estic molt contenta! No ens ho esperàvem pas!
Moltes felicitats ANEGUETA a tu també per la teva panxu!!!
Espero que tot vagi bé i pugueu gaudir força d'aquesta etapa!
Que tingueu un bon dia reines!
Manyaga, anegueta, PetitPrincep79, Nunik i tilepa, moltes gràcies a totes! Estic molt contenta! No ens ho esperàvem pas!
Moltes felicitats ANEGUETA a tu també per la teva panxu!!!
Espero que tot vagi bé i pugueu gaudir força d'aquesta etapa!Que tingueu un bon dia reines!

30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Enhorabona!!!!
Obriu post de juny? Jo estic a punt de començar cicle i m'hi apunto... tot i que el meu cicle acabarà ja pel juliol perquè són molt llargs...
Obriu post de juny? Jo estic a punt de començar cicle i m'hi apunto... tot i que el meu cicle acabarà ja pel juliol perquè són molt llargs...
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Hola noies,
Sóc nova per aquí i novata en tema gràfiques i tempes i ovulacions.... us vaig llegint però fins ara no m'he animat perquè no tinc gaire temps però ara tinc dubtes i penso que vosaltres em podeu donar un cop de mà!
Els meus cicle són d'un 31-33 dies però crec que ovulo més tard.
L'últim cicle vaig començar a prendre la temperatura dp de la regla i ara segueixo i també intento fer-me TO. La meva gràfica desde després de la regla fins que va aparèixer rondava entre 36.2-36.5 fins que va baixar a 36. Després de la regla, és a dir, en aquest nou cicle, s'ha mantingut entre 35,9 i 36,1.
Faig servir una app que em marca (per mitja) l'ovulació, i segons l'app dimecres seria el dia de l'ovulació, però la tempe de moment no ha pujat.
Ahir em vaig fer TO a la tarda i avui me l'he tornat a fer, els de tires, i quan han passat 5 minuts la linia es marca però fluixeta. El d'ahir gairebé no es veu però el d'avui una miqueta. Ja he llegit que això és negatiu, però vol dir que potser el cos s'està preparant??
Aixxx vaig molt perduda!! Ja tenim una nena i per aquell embaràs no vaig fer res de tot això perquè no ens va costar gaire, però ara tot i que fins ara no fem cerca molt en serio he volgut començar per conèixer una mica el meu cos.
Bueno, si m'ajudeu a interpretar una mica tot això us estaré agraïda.... us posaria foto de la gràfica i els TO però no puc
Sóc nova per aquí i novata en tema gràfiques i tempes i ovulacions.... us vaig llegint però fins ara no m'he animat perquè no tinc gaire temps però ara tinc dubtes i penso que vosaltres em podeu donar un cop de mà!
Els meus cicle són d'un 31-33 dies però crec que ovulo més tard.
L'últim cicle vaig començar a prendre la temperatura dp de la regla i ara segueixo i també intento fer-me TO. La meva gràfica desde després de la regla fins que va aparèixer rondava entre 36.2-36.5 fins que va baixar a 36. Després de la regla, és a dir, en aquest nou cicle, s'ha mantingut entre 35,9 i 36,1.
Faig servir una app que em marca (per mitja) l'ovulació, i segons l'app dimecres seria el dia de l'ovulació, però la tempe de moment no ha pujat.
Ahir em vaig fer TO a la tarda i avui me l'he tornat a fer, els de tires, i quan han passat 5 minuts la linia es marca però fluixeta. El d'ahir gairebé no es veu però el d'avui una miqueta. Ja he llegit que això és negatiu, però vol dir que potser el cos s'està preparant??
Aixxx vaig molt perduda!! Ja tenim una nena i per aquell embaràs no vaig fer res de tot això perquè no ens va costar gaire, però ara tot i que fins ara no fem cerca molt en serio he volgut començar per conèixer una mica el meu cos.
Bueno, si m'ajudeu a interpretar una mica tot això us estaré agraïda.... us posaria foto de la gràfica i els TO però no puc

Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Ufff, a veure, et vaig fent comentaris. Primer de tot et recomanaria que llegeixis tota la info que han posat les expertes grafiqueres al principi del post... Val la pena. Però intentaré ajudar-te i que elles em corregeixin si m'equivoco en alguna cosa.
En fi, millor llegir tot el que puguis abans, així vas més segura. Molta sort. I ja et dic, jo no sóc experta, però al cap d'uns quants cicles ho veuràs més clar tot.
Sort!
PD Jo començo cicle i cerca avui... Porto tres cicles només d'observació i ara comencem ja en serio. Vaig fer servir les gràfiques també en el meu primer embaràs i ho trobo fascinant, no sé com és que no ho ensenyen als instituts!
Més tard què vols dir? El cicle va de primer dia de regla a dia abans de la següent regla. Normalment es diu que s'ovula uns 12-14 dies abans de la nova regla, però està estudiat que, sense haver-hi problemes físics, pot anar des d'uns 10 dies fins a 16 dies abans (11 en el meu cas, per exemple). Això és independent de la duració del cicle i és una durada fixa per a cada dona. O sigui, pot ser que, com jo, els teus cicles vagin dels 36 als 41 dies, però sempre, sempre ( ho veuràs un cop ho hagis comprovat durant uns quants cicles) la durada entre l'ovulació i la següent regla serà igual. No és la regla la que varia (que sempre diem que ha vingut més aviat o més tard), sinó l'ovulació. Per això jo en un cicle de 40 dies no ovulo fins el 29 (29+11=40)... Si no hagués pres mai temperatures potser pensaria que ovulo cap a la meitat del cicle, el dia 20... 24... Per això és important prendre bé les temperatures els primers cicles i així després és més fàcil saber quins dies no convè "deixar passar" sense relacions, per ser els més fèrtils.dama10 ha escrit: Els meus cicle són d'un 31-33 dies però crec que ovulo més tard.
No és rellevant la temperatura en sí, la xifra és indiferent, el que importa són les variacions que fa dins del mateix cicle. Per això s'ha de prendre només despertar-se, sempre a la mateixa hora, havent dormit un mínim de dues o tres hores seguides, sense aixecar-se abans ni fer res que pugui alterar la temperatura (parlar, seure) i sempre al mateix lloc (boca, vagina...) i amb el mateix termòmetre. Perquè així pots veure com ha variat respecte als dies anteriors o posteriors i pots veure quin dia ha fet una pujada (que indica ovulació...). Si la teva tempe habitual són 34 o 36 graus, és igual... Si el cicle anterior tenies una temperatura o una altra també és igual. El que importa és el cicle actual i la comparació entre els dies: si fa sis dies que ronda els 36.4 i de sobte puja a 36.8 (són exemples, els números no importen) vol dir que alguna cosa ha passat.dama10 ha escrit: L'últim cicle vaig començar a prendre la temperatura dp de la regla i ara segueixo i també intento fer-me TO. La meva gràfica desde després de la regla fins que va aparèixer rondava entre 36.2-36.5 fins que va baixar a 36. Després de la regla, és a dir, en aquest nou cicle, s'ha mantingut entre 35,9 i 36,1.
Si la marca no és tan forta o més que la de control, sempre és negatiu. Si els teus test són de tira segurament seran d'alta sensibilitat, i normalment això suposa que solen detectar l'hormona durant tot el cicle (almenys en el meu cas és així, sempre hi ha ratlla, més fluixa o menys). El que t'aconsello és que guardis (o si tens bona memòria no cal) i comparis una bona sèrie de dies per veure com varia la intensitat de la ratlla. No cal fer tests des del primer dia de cicle, però sí des de la meitat per exemple, un cada dia, i segurament podràs veure que hi ha un o dos que són més intensos que la resta (positius). Et recomano aquest post també: viewtopic.php?f=5&t=46733dama10 ha escrit:Ahir em vaig fer TO a la tarda i avui me l'he tornat a fer, els de tires, i quan han passat 5 minuts la linia es marca però fluixeta. El d'ahir gairebé no es veu però el d'avui una miqueta. Ja he llegit que això és negatiu, però vol dir que potser el cos s'està preparant??
En fi, millor llegir tot el que puguis abans, així vas més segura. Molta sort. I ja et dic, jo no sóc experta, però al cap d'uns quants cicles ho veuràs més clar tot.
Sort!
PD Jo començo cicle i cerca avui... Porto tres cicles només d'observació i ara comencem ja en serio. Vaig fer servir les gràfiques també en el meu primer embaràs i ho trobo fascinant, no sé com és que no ho ensenyen als instituts!
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Bones....eiiii ningu no obre post de juny???
vingaaaa qui sa'nima??

vingaaaa qui sa'nima??

Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Bones noies!!
Estic a cercadores de maig/juny i em volia apuntar a grafiteres!! M'espero al post del juny?
Petons per totes!!
Estic a cercadores de maig/juny i em volia apuntar a grafiteres!! M'espero al post del juny?
Petons per totes!!
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Gràcies melibea tot això més o menys ja ho sabia m'he llegit vàries vegades la info. El meu dubte és si és possible q tot i q marqui fluix podria ser l'inici d l'ovulació. Potser no m'he explicat gaire bé. Gràcies igualment
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Nines, acabo d'obrir post de juny!! Si algu a té més temps lliure esborro el post, només que em fa moooolTa pena que acabant el dia 2 no tinguem raconet!!
Jo em puc dedicar poc, així que si hi ha voluntària, li cedeixo el lloc de "jefa grafiquera"
Jo em puc dedicar poc, així que si hi ha voluntària, li cedeixo el lloc de "jefa grafiquera"
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
dama10 ha escrit:Gràcies melibea tot això més o menys ja ho sabia m'he llegit vàries vegades la info. El meu dubte és si és possible q tot i q marqui fluix podria ser l'inici d l'ovulació. Potser no m'he explicat gaire bé. Gràcies igualment
Ok, potser t'he soltat més rollo del que necessitaves. Com et deia, jo crec que pot ser que marqui un inici o bé que sigui una marca més intensa simplement perquè l'hormona sempre hi és present i que continuis així uns quants dies més fins que realment vegis un TO+. Aquesta hormona fa com onades durant tot el cicle, potser que a diferents hores del dia segons la concentració en la orina es vegi més la marca o menys, però hi ha una onada forta que és la que produeix l'ovulació i aquesta sol ser inconfundible. El que et recomano, com deia, és que guardis els TO de moment i així veus com progressa la intensitat de la ratlla, com a la imatge aquesta: http://azu1.facilisimo.com/ima/i/1/a/8/ ... 677747.jpg
Com veus, pot haver dies solts que per l'hora, la concentració o el que sigui es marqui una mica més i després torni a ser més blanc... després se sol intensificar visiblement i en un termini molt molt breu apareix un que és +. Moltes fan vàrios TO al dia per veure exactament si troben el pic màxim, però vaja, no sé si cal afinar tant... Tu mateixa veuràs amb la pràctica si aquest TO és realment intens i pronostica un positiu imminent o si encara és un de tants que es marca, però no indica positiu inmediat... No sé si m'explico bé...
Edito: a la foto es marquen més els que s'apropen més al dia (+) però en el meu cas, per exemple, de intensos hi ha durant molts més dies abans de que es faci (+), per tant sí, val la pena començar a tenir més relacions aquestos dies, però cal seguir fent TO per veure el pic...
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Moooooltes felicitats novateta i Anegueta!!!
A veure si puc entrar amb l'ordinador que aixi és molt soso jejeje
Ara vaig al post de juny!!!!
A veure si puc entrar amb l'ordinador que aixi és molt soso jejeje
Ara vaig al post de juny!!!!
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Gràcies melibea! He començat a guardar els to a veure si veig l'evolució l. El que ja he vist és que si m'ho faig a la tarda es veu més fort però encara és negatiu. Anirem controlant! Moltes gràcies guapa!
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Moltes gràcies a totes! Us aniré informant de com va.
Espero i desitjo que aviat tingueu la vostra panxu!!!!
Molts ànims i a seguir endavant!
Petonets
Espero i desitjo que aviat tingueu la vostra panxu!!!!
Molts ànims i a seguir endavant!
Petonets
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Pero quina bona manera d acabar el mes. Així dona gust tornar a llegir el SP!!
Bravo Anegueta!!! Us ho mereixeu!!!
Els millor desitjos!
Ens llegim, petonets a totes!
Bravo Anegueta!!! Us ho mereixeu!!!
Els millor desitjos!
Ens llegim, petonets a totes!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Gràcies Aroswi! Espero que ben aviat sigui el vostre moment també!
Petonets
Petonets
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













