CERCADORES DE DESEMBRE
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola a totes!!! Siberiana doncs encara no ho he assimilat....he repetit test aquest mati i han sortit les dues ratlles pero la del test mes fluixa que la de control...se que aixo es positiu pero em fa por..amb la nena si q es veritat que el caig fer a les 5 setmanes pero em van sortir les dues super marcades i ara de 4 setmanes no son iguals pero lo q si q es veritat es q ha pujat la tonalitat d'abans d'ahir aixi q suposo que si que va be i a mes el dimecres el clearblue ja va ser positiu...
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Que us sembla???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Cristineta, és normal patir per si la cosa va bé, però jo veig claríssim que és un positiu!
Hi ha noies que tot i estar embarassades no els surt el test positiu fins passada una setmana de la falta, o sigui que tenir un positiu clar a aquestes alçades (encara que no sigui súper fosca la ratlleta) ja és molt! Intenta no patir massa, bonica, i que passin rapidets els dies per anar-nos-ho creient una mica i per veure que tot va bé. Petons!
Hi ha noies que tot i estar embarassades no els surt el test positiu fins passada una setmana de la falta, o sigui que tenir un positiu clar a aquestes alçades (encara que no sigui súper fosca la ratlleta) ja és molt! Intenta no patir massa, bonica, i que passin rapidets els dies per anar-nos-ho creient una mica i per veure que tot va bé. Petons!Re: CERCADORES DE DESEMBRE
M'infiltro un moment.. Cristineta86 no et preocupis reina, a mi la llevadora em va dir que l'hormona de l'embaràs fa una pujada bèstia a partir de la setmana 6 i fins la 10 aprox. Igualment, com ja t'han dit, no totes les dones tenim el mateix nivell d'hormona. No et preocupis i gaudeix (tu diu una patidora de juny jejeje)
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Això és una mega positiu!!
Don't worry be happy!!
Suposo que després de tant temps ni t'ho creus, però sí, estas megaprenyada :):):)
Don't worry be happy!!
Suposo que després de tant temps ni t'ho creus, però sí, estas megaprenyada :):):)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
CRISTINA si hi ha ralleta hi ha panxeta!!! Jo quan em vaig fer el test al setembre tb em va sortir així fluixeta hehhee de fet diria q és el mateix test ( jo em volia fer dels de ralla pq aquests es poden guardar ) així que nena estàs prenyadissima... si no el TE no detectaria res
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Cristineta86 això és un positiu com una casa!!! Ja veuràs que tot anirà súper bé :)
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Moltes gracies guapes!!! M'ajuden molt les vostres paraules be com sempre en aquest post que estem sempre pendents de totes!!! La veritat es q fins q no passin uns dies no m'ho creure...estic tant pendent de q vagi be que no disfruto!!! Quan passin uns dies i vegi que va be ja sera diferent...el que em feia ballar el cap es q amb la nena el positiu van ser les dues igual de fosques a la setmana 5 i clar ara estic a la 4 justa i suposo q es normal q no hagi tingut la pujada bestia d'hormones...ara q les tetes em fan un mal...
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Cristineta86 a mi em va passar exactament el mateix. Amb el primer em va marcar el positiu super ràpid i fort i això q el pipitestel vaig fera les 21. ..., i la segona vegada al sortir la linia així igual q la teva al principi em rallava, però nono,no et rallis pa estàs ben prenyi fijo
vamos que te huelo des de mi pueblo hahahaha
TUBI com vas tu??? Alguna novetat?suposo que enfeinada amb la mare. Molt d'amor per ella i pels qui esteu al seu costat
Com esteu les demes? ??jo amb el pit carregat de mocs i molt de dolor a les mans. ..però bueno avui pinxito salvaje
que anima a qualsevol a la hora de la MIgdiada hahaha escalfant motors per la SW
Bé guapes a veure si dormim al peque.. buufff aprofiteu ara per fer moltes coses i dormir i fer molt el gos..... pq quan hi ha peques a casa..... És tot
itu per dinsvas pensant...
Les queja sou mares sabeu del que parlo hahaha
En fiiiiiii petooons

vamos que te huelo des de mi pueblo hahahahaTUBI com vas tu??? Alguna novetat?suposo que enfeinada amb la mare. Molt d'amor per ella i pels qui esteu al seu costat
Com esteu les demes? ??jo amb el pit carregat de mocs i molt de dolor a les mans. ..però bueno avui pinxito salvaje
que anima a qualsevol a la hora de la MIgdiada hahaha escalfant motors per la SW
Bé guapes a veure si dormim al peque.. buufff aprofiteu ara per fer moltes coses i dormir i fer molt el gos..... pq quan hi ha peques a casa..... És tot
itu per dinsvas pensant...
Les queja sou mares sabeu del que parlo hahaha
En fiiiiiii petooons

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia cercadores!!!
Quin fart de llegir!! No vull ni imaginar com seria trobar-nos totes a un bar i començar a xerrar!
Tubi com està ta mare? t'envio molt força i molts ànims, i espero que tot vagi una mica millor cada dia
I informa'ns si et fas un TE!!
Mossa 77, Arcoiris i Miyulina al ataqueeeee!!!
Aquest cop serà el bo i tot anirà sobre rodes!
Shizue com ho portes?
Lagreta, Marta i Elantris com van aquestes SW?
Per cert Marta, se'm cau la baba amb el Roc, quina preciositat!!! Quines ganes que aconsegueixis panxu i li digueu, segur que estarà encantat de la vida
Tanit espero que hagis pogut parlar amb el Tanitu. Segur que quan poseu el tema sobre la taula tot fluirà molt millor! De vegades aquest tema de la cerca estressa molt i cadascú s'esvaeix com pot (o com sap). Molts ànims
Rosa com va aquest pont?
Sé que em deixo molta gent, espero que em perdoneu.
Gaudiu molt dels dies festius/pont (qui en tingui) i a pinxutejar a tope!! A veure si aviat la jefa canta més panxus

Quin fart de llegir!! No vull ni imaginar com seria trobar-nos totes a un bar i començar a xerrar!
Tubi com està ta mare? t'envio molt força i molts ànims, i espero que tot vagi una mica millor cada dia
Mossa 77, Arcoiris i Miyulina al ataqueeeee!!!
Aquest cop serà el bo i tot anirà sobre rodes!
Shizue com ho portes?
Lagreta, Marta i Elantris com van aquestes SW?
Per cert Marta, se'm cau la baba amb el Roc, quina preciositat!!! Quines ganes que aconsegueixis panxu i li digueu, segur que estarà encantat de la vida
Tanit espero que hagis pogut parlar amb el Tanitu. Segur que quan poseu el tema sobre la taula tot fluirà molt millor! De vegades aquest tema de la cerca estressa molt i cadascú s'esvaeix com pot (o com sap). Molts ànims
Rosa com va aquest pont?
Sé que em deixo molta gent, espero que em perdoneu.
Gaudiu molt dels dies festius/pont (qui en tingui) i a pinxutejar a tope!! A veure si aviat la jefa canta més panxus

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia, boniques!
Tubiiiiiii, d'aquest matí no pot passar que et facis el TE, eh, que tenim unes ganes de positiu!
Tubiiiiiii, d'aquest matí no pot passar que et facis el TE, eh, que tenim unes ganes de positiu!

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Noies te positiu :):) no m ho crec estic com flipant com si no hagués passat res.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
S ha penjat amb tot el que havia escrit.... i ara m en vaig de pont. Deia que moltes gràcies a totes per acompanyar me, aconsellar me se les meves confidents i fer me somriure cada dia. Sou les millors.
Petons
Petons
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Síííí, ho sabia! Súper enhorabona, Tubi! És normal que no t'ho acabis de creure, flipa molt el primer TE positiu
Ara toca anar-se'n fent a la idea, i celebrar-ho bé 
Ara toca anar-se'n fent a la idea, i celebrar-ho bé 
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Tornaré a entrar a mi no hem perdeu de vista jaja
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
hola noies!! estic fora i no puc escriure tant com voldria. però no volia deixar passar l'ocasió de felicitar la TUBI!!! me n'alegro molt guapa!! espero que l'embaràs i la teva mare avancin favorablement! que guaaai!!! felicitaaaats i a gaudir del pont!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Siiiiiiii TUBIIIII PANXUU COM UNA CASAAAAS
Que bé!!! Normal que no t'ho creguis!!! Però ja tindras temps x anaru assimilant, ara a celebraru mooooolttt!!
Jefa! Et quedaras afonica de tant cantar panxus!! Ja portem 3 i les que ens esperen!
Que bé!!! Normal que no t'ho creguis!!! Però ja tindras temps x anaru assimilant, ara a celebraru mooooolttt!!
Jefa! Et quedaras afonica de tant cantar panxus!! Ja portem 3 i les que ens esperen!

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Ostres tubi quina gran notícia!!! Moltíssimes felicitats guapa! Ara teniu un gran motiu per ser feliços i lluitar! Segur que la família estarà molt contenta! Disfruta-ho molt! :)
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
MOLTES FELICITATS TUBI!!!!!! OLE OLE una altre panxu!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














