♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Miyulina » dl. gen. 04, 2016 5:27 pm

Una imatge graciosa per les que tinguin suficients post per veure-la:

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 04, 2016 6:20 pm

Benvingudes cercadores de Gener :miko:

Només entro a desitjar-vos una cerca ràpida i profitosa, unes panxus boniques i uns bebès sans a més no poder :love:

Espero que tingueu tota la sort del món aquest any i que pogueu aconseguir el vostre somni de ser mares :-())
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. gen. 04, 2016 6:51 pm

Heyyy Lanina81 benvinguda de nou al grup doncs! Esperem que sigui per ben poc i que aconsegueixis la teva panxu i tot rutlli super bé :-()) :love: >.-<:

Mossa-77 ufff nenaaaaa quina pudorotaaaaaaa segur que aguantars fins divendres????? Aquell dia el meu peque fa els dos anys hehe serà un dia encara més spe il si cantes el teu positiu. :p-)

En fiiiinnnnn naltros ja dutxant al peque a veure si avui s'adorm aviat i naltrls podem fer deures... :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Petit36 » dl. gen. 04, 2016 8:38 pm

Modo soso mobil pq no hem funciona el router... arrrgggg. ..

Benvingudes les noves!! Som moltes cercadores!

Una pregunta a les q feu TO. M'han arribat avui.. I volia saber a partir de quin día els feu servir I a quina hora.. he llegit q es millor entre 10h I 20h... pero a aquestes hores jo estic a la feina.. I amb el primer pipí del mati no funciona?
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Elantris » dl. gen. 04, 2016 9:00 pm

Jo el primer mes els vaig començar a fer servir just al finalitzar la regla.
Després, com que ja sabia més o menys quan ovulava, vaig començar a fer-los més endavant.
Sempre em surten uns positius molt poc positius perquè estic igual que tu, no arribo a casa fins tard i marxo d'hora així que no sé...
Avui justament que era a casa tot el dia, me l'he fet a mitja tarda i deu ni do lo marcat que ha sortit!
Entre avui i demà ovulo, així qie esperem que els Reis mags d'Orient es portin molt i molt bé :):)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: dayna » dl. gen. 04, 2016 9:08 pm

Petit36 jo els he fet servir un mes i vaig començar el CD11... jo ovulo tard, el CD19 o CD20 i em va sortir positiu el CD18. Jo me'l feia cap a les 15:30-16h. El dia que vaig veure positiu me'l vaig tornar a fer a les 20h. A primera hora em sembla que no serveix però no sé ben bé perquè... suposo que és una hormona de producció en vigília, i fins que no ens activem no comença a sintetitzar-se... però no ho sé del tot.

Benvinguda Lanina!

Ànims Lannah, aviat arribarà la panxu!

Miyulina molt xula la foto, és la viva imatge de totes nosaltres. per què la veig si no porto 100 misstages encara? Misteri...

Marta_1986 l'experiència al saló de la infància molt xula! Esgotador no, el següent! Però tant agraït! Quines carones de felicitat dels pekes! Encara m'han entrat més ganes de panxuuuuu!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Lannah83 » dl. gen. 04, 2016 9:30 pm

Modo soso forever en el meu cas:
He demanat uns TO, estaré al tant de les vostres explicacions de com funcionen.
He llegit que un cop surten positius, ovules en 24-48h. Llavors has de tindre relacions els 2 dies seguents? O el mateix dia i l'endemà? I quant de temps dura el positiu? 1 día només?
Quin embolic snif jeje
Aniré buscant info mentre's passo la fase avorrida...segons Womanlog ovularé cap al 22 de gener. A veure si passa ràpid ;)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Mariona12 » dl. gen. 04, 2016 10:09 pm

Bona nit bonicotes!!!
Benvingudes embarassada i lanina81 ! ja veureu quin grup més xulu!!!
Petit36 lo dels TO jo me'ls faig al migdia! i si no he pogut alla les 20h quan arribo de treballar com diu la Dayna no se ben bé perquè pero diuen que amb el primer pipi no te'l fagis
Jo també puc veure la foto de la Miyu i no he arribat als 100 missatges!
Terralum lannah com esteu boniques? molts ànims a les dues!
Mossa-77 estarem pendents de tu!!! em sembla que tu i jo vam tenir l'abort a la par i a mi em tocava el 25 i em va venir al 30! així que si que hueles una mica! ojala sigui positiu! t'ho mereixes bonica! tots els meus PEPOS per tú!
La resta com esteu xulis??
Mode ego: jo encara tinc tacadets, espero que marxin aviat! i començar a fer pinxitus amb el Mariano, que des de l'abort sols n'hem fet un i el cos ja ho demana! lhi he tornat a treure el tema de fer una cerca més activa però segueix reticent, diu que quan hagi de ser serà, si el primer cop sense buscar va venir aquest tmbé ja vindrá... sembla que es pensi que es tan fàcil quan en realitat totes sabem el que hi ha! és com alguna a dit "el mircacle de la vida" i no sempre s'alineen els planetes i tampoc vull esperar molt..però bueno.. hauriem d'obrir un socpetit pel sector masculino!jeje
Demà començaré amb els TO per coneixer millor les meves ovulacions! en tinc ganes la veritat, tot el que sigui coneixer el com funcionem em dona molta curiositat

Bona nit boniques!
*Dos angelets al cel*
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: mossa-77 » dl. gen. 04, 2016 10:24 pm

mariona12 Tu quin dia vas tenir l'abort? A mi em van caure les betes en picat el dia 25 de novembre. La gine em va dir que hauria abortat el dia 20 de novembre mes o menys. Jo normalment soc de cicles de 30 dies, i vaig començar a contar d'és del dia que oficialment vaig abortar, o sigui el dia 25, per tant la warry m'havia de venir el 25. Jo vaig notar quan ovulava perfectament, i vam fer pinxito corresponent. La gine em va dir que cap problema. I de moment ni rastre de warry. Però no ho sé, jo no ho veig tant clar que hi hagi :-()) . Per aiò prefereixo esperar fins divendres. He llegit que hi ha gent que tarda 2 mesos en venir.li la regla. Aveure continuarem esperant!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Mariona12 » dl. gen. 04, 2016 10:48 pm

Mossa-77 jo vaig expulsar el dia 24-25 de Novembre i mha vingut ara el 30 de desembre. Si veu fer pinxitu quan tocava es possible! Entenc perfectament la teva prudencia, divendres estaré pendent bonica!
*Dos angelets al cel*
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dt. gen. 05, 2016 6:46 am

Modo soso y ego...

Miyu, cariño... me acaba de bajar la w tras mi error con la progesterona. ..hoy empiezo ciclo .... me marca dnw el 1 de febrero .....

Gracias guapa ....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: olotina » dt. gen. 05, 2016 7:06 am

Arcoris jolin... :((( em sap greu

un petó a totes guapes, no tinc gens de temps, a treballar!!
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: mossa-77 » dt. gen. 05, 2016 7:44 am

Em sap greu arcoiris! A començar de nou... Força i ànims!
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. gen. 05, 2016 8:40 am

Arcoiris te mando un super abrazo para animarte!!! Al final tendremos que hacer una quedada para tomar cafè y animarnos!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Lannah83 » dt. gen. 05, 2016 9:29 am

ARCOIRIS muchos ánimos y fuerza para empezar muevo ciclo!!!
Iremos casi a la par guapa, muchos besos!!
Venga a ver si celebramos los Carnavales con una barriguita!! :D
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Miyulina » dt. gen. 05, 2016 9:33 am

Bon dia noietes:

_ArcoIris_, lo siento bonita mia... puñetera progesterona :ufs: a coger fuerzas y ánimos durante la menstruación para poder empezar la SW con muchisimas ganas y pensamientos positivos!! ya sabes que me tienes para hablar, deshogarte o lo que necesites! :-()-)

Mossa-77, nervioisima em tens!!!

Mariona12, com et controlaràs tu les ovulacions, busca'l per fer pinxito quan toqui sense dir-li res i aixi no s'ofuscarà! jo és el que penso fer...

En quan els TO dir que jo faig servir els de Clearblue. Són més cars si, però per a mi molt més fàcils de fer servir, o surt careta o no surt careta, ben clar! i amb els de clearblue es fan amb el primer pipi del mati, per mi tot molt més fàcil.

Modoego: Sóc una bola d'aire. En breu sortiré volant... Maleïda progesterona.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. gen. 05, 2016 11:57 am

Bon dia!! :***:
Tema TO : JO COMPRO ELS DE amazon i em van molt bé. Amb el paquet et ve una taula on posa la duració dels cicles i quin dia et recomanen que comencis. A veure si faig foto i ho poso. Jo veig clarament quan em marca que ovularé. ..el dia abans es marca una mica, el diaes marca més i a l'endemà menys. En principi des de quesurt marcat se suposaque ovules en les següents 24-36 hores diria . després ho mirotot bé i poso fotos .diriaq vaigguardar uns TO on esveu molt bé la evolució, potser us ajuda.

Avui al matí m'he refregat bé amb una amiga que està prenyada hahaal'ultim copque hovaig fer em vaig quedar prenyi hehehe
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Sindria14 » dt. gen. 05, 2016 12:33 pm

Hola noietes,

Tot i que no tenia masses ganes d'obsessionar-me, torno a ser per aquí.

Nom d'usuària: Sindria14
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar tot de coses bones, que després l'embaràs es fa molt llarg.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Hey Ya" d'Outcast
Edat dels dos: 32 (33 al febrer) i 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on després de l'avortament. Ni idea de la llargària dels cicles, ja que encara no la tenia ben regulada des del primer embaràs, però rondaven els 22-28 dies.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): Si conto un cicle de 28 dies, 13 de gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:

Tinc un fill de 16 mesos que és l'alegria de casa.

A mitjans de novembre vaig patir un avortament retingut de 10 setmanes. Vaig ovular als 16-17 dies del legrat (ho vam veure a l'eco de control) i la ginecòloga em va dir que ja podíem cercar sense esperar cap cicle. La regla em va venir al cap de 8 dies d'ovular, així que a part de no fer diana a la primera, vaig tenir una fase lútia curtíssima. Espero que això millori.
Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Acfol i ho fem segons ens vingui de gust, però també fem alguna cosa així com una SW.


Bé, espero que aviat puguem cantar moltes panxetes maques.


Petonets!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Embarassada » dt. gen. 05, 2016 12:39 pm

Hola noies!
Carai, quin forum més actiu! >.-<:
Jo intentaré escriure força, però de moment tinc un bon embolic de noms i coses que expliqueu... Encara no personalitzo, doncs, però sí que vull enviar una abraçada virtual a les que han tingut visita de la warry :sogra: :lluita:: . És un rotllo... Però només ens podem permetre un petit baixon; després, a aixecar-nos de nou i a continuar lluitant! Tard o d'hora arribarà, segur!! Us envio molts PEPOS! :-()-)

Miyulina, genial el dibuix que has penjat! M'hi sento totalment identificada!

Nitghtygt, m'alegro molt de trobar una cercadora que també va a per el tercer fill! Som una espècie en extinció! :miko: I que bé que la gine t'hagi dit que encara som joves...! :ok: :ok: A veure si ens hi quedem ben ràpid, que tenim pressa! :content:

Mode ego: fa uns dies vaig haver d'anar a la biblioteca, i vaig caure en la temptació de tornar a agafar en préstec "Què s'ha de fer abans d'estar esperant". Ja és el segon cop que me'l llegeixo en un any... :ufs:

Que tingueu totes uns molt bons reis!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. gen. 05, 2016 3:00 pm

Heewy sindria14 benvinguda de nou! :love: esperemque estiguisbenpoc per aquí. Em sona haver coincidit amb tu,pot ser? Però no sabia que estaves prenyi.em sapgreu això de l'avortament :ufs: :love: però ara toca mirar endevant. :-()-) aquiestem unes quantes que hem patit això.

Embarassada no sabia que existiaaquest llibre...jo coneixia el de "què esperar quan s'està esperant". Que tal aquestque dius tu?

Queesteu nervioseeeees??? Avui venen els reeeeiiisss >.-<: >.-<: el meu nen encara és peque i no sembla gaire emocionat.... però jo si ihihih :p-) en quan esquedidor it enshem de posar a muntar la cuineta que li hem comprat hahaha que nos sea leve :-o00m
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::