.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia!
Nuriafm sento aquest TE blanc, és doloros. La teva DNW es avui, oi? Haurás d'esperar llavors, a veure que passa. Molts pepos!
Moment ego: aquest ultims dies estava convençuda de que no havíem encertat, la SW vaig tenir problemas greus a la feina i vam fer pinxito DC12, el DC13 TO + y el DC14 encara bastant marcat el TO. Vaig suposar que vaig ovular entre DC14 y 15 però no vam fer pinxito fins el dia 16 del cicle. No és que fos impossible però tenia poques esperançes. Llavors ahir a la tarda vaig notar dolors de regla que encara noto una mica i no se si pots ser per pendre el lli o psicosimptomes perque mai tinc dolor abans de la W i ara començo a tenir esperançes. Ai! Quin desespero!! Fins dimecres a esperar.
Nuriafm sento aquest TE blanc, és doloros. La teva DNW es avui, oi? Haurás d'esperar llavors, a veure que passa. Molts pepos!
Moment ego: aquest ultims dies estava convençuda de que no havíem encertat, la SW vaig tenir problemas greus a la feina i vam fer pinxito DC12, el DC13 TO + y el DC14 encara bastant marcat el TO. Vaig suposar que vaig ovular entre DC14 y 15 però no vam fer pinxito fins el dia 16 del cicle. No és que fos impossible però tenia poques esperançes. Llavors ahir a la tarda vaig notar dolors de regla que encara noto una mica i no se si pots ser per pendre el lli o psicosimptomes perque mai tinc dolor abans de la W i ara començo a tenir esperançes. Ai! Quin desespero!! Fins dimecres a esperar.
Tic toc!! Sóc nova!!! no se si estic en el fòrum adecuat però acabo de passar d'estar a la banqueta a estar a cercadores sense volguer...
El cas és que volíem esperar a cercar fins l'agost però aquesta setmana hem fet una mica el tonto en la sexy week i em sembla (suposicions) que hem encertat...i estic fet un mar de nervis i tinc molta por. Tinc els mateixos símptomes que el meu anterior embaraç i encara que sigui d'hora, crec jo que s'ha creat alguna cosa per allà endins
...ja em sangren les genives!!
Alguna mami ja per aquí cercant el segon? com ho porteu la resta? No se si seran al final psicosímptomes, però ja que estic em sembla que no deixarem la cerca...encara que començarem molt poc a poc..
Espero que em deixeu compartir experiencies i servir-nos d'ajuda.
Sort a totes i Enhorabona a les futures mamis!
El cas és que volíem esperar a cercar fins l'agost però aquesta setmana hem fet una mica el tonto en la sexy week i em sembla (suposicions) que hem encertat...i estic fet un mar de nervis i tinc molta por. Tinc els mateixos símptomes que el meu anterior embaraç i encara que sigui d'hora, crec jo que s'ha creat alguna cosa per allà endins
...ja em sangren les genives!!Alguna mami ja per aquí cercant el segon? com ho porteu la resta? No se si seran al final psicosímptomes, però ja que estic em sembla que no deixarem la cerca...encara que començarem molt poc a poc..
Espero que em deixeu compartir experiencies i servir-nos d'ajuda.
Sort a totes i Enhorabona a les futures mamis!
g
MiMi_M_T l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 04, 2016 6:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hola a totes de nou!!
Nom d'usuària: MerceSF30
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca: 3r! A la tercera va la vençuda.
Data NW: 06-10 Juny
Nº fills: 1
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest mes crec que he tingut sagnat d'ovulació (vermell el 29/05), i sagnat d'implantació (marronós el dia 03/06). Si ho eren o no, només el temps ho dirà...
Nom d'usuària: MerceSF30
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca: 3r! A la tercera va la vençuda.
Data NW: 06-10 Juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest mes crec que he tingut sagnat d'ovulació (vermell el 29/05), i sagnat d'implantació (marronós el dia 03/06). Si ho eren o no, només el temps ho dirà...

Petit36 ha escrit:Hola Mimi I quines pastilles prens? Te les ha donat el gine?
Sort per la nena!!!
Prenc omifin , m'ho va receptar el gine perque els meus ovuls no maduraven prou per ser facundats
En els altres 2 embarassos també ho vaig prendre i genial
Ui Náyade quina il·lusió m'ha fet llegir el teu post amb el teu Clear Blue
ENHORABONA!!!!!
Amb el meu primer fill també va ser al segon cicle... A veure si amb aquest pot ser el tercer. Petonets!!!
ENHORABONA!!!!!
Amb el meu primer fill també va ser al segon cicle... A veure si amb aquest pot ser el tercer. Petonets!!!Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Nuriafm ha escrit: Irisolda
m'encanta aq emoticona![]()
l'has clavat!!! He començat a riure jo sola.... qui em vegi...
Gràcies p aq moment en el desespero noies... Em passa com l'Elantris, esperava tenir sort després del primer cicle i si aq no és ja aniré pel tercer... ja sé que no és gaire... però sóc una ànsies...
Us mantindré informades demà al matí amb el TE... però estic perdent les esperances![]()
petonarrus i pepos
Estic igual...no m'esperava pas anar al 3r cicle...quina me :(
A veure si dilluns que ja estaré a 11 DPO marca algu o res de res. De totes maneres ja tinc mal de warry a lo bèstia i sintomes de prewarry que em tenen una mica preocupada, deu ni do aquest cicle lo forts que els tinc, suposo que a causa del Ovusitol D, no sé...
Ànims bonica!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Estic amb el mòbil, em sap greu nuria, tot indicava el contrari, però fins que no hi ha warry....
Jo tinc un malestar.... No se si són psicosímptomes o símptomes, estic de finde fora i sola, jo crec que dilluns em farè un te, estarè a -3 de w, ja se que és aviat però en tinc uns 30 jejejej
Jo tinc un malestar.... No se si són psicosímptomes o símptomes, estic de finde fora i sola, jo crec que dilluns em farè un te, estarè a -3 de w, ja se que és aviat però en tinc uns 30 jejejej
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Bon dia
Quants psicosimptomes que llegeixo per aquí em sembla que la Náyade tindrà feina aquest mes
Nuriafm em sap greu aquest TE -
Encara em queden uns dies així que estic bastant
Quants psicosimptomes que llegeixo per aquí em sembla que la Náyade tindrà feina aquest mes
Nuriafm em sap greu aquest TE -
Encara em queden uns dies així que estic bastant

Feliç diumenge guapes!!!!
Com anem??? Perdó, us tinc una mica abandonades però no he tingut gens de temps
Nuriafm sento aquest TE-
Una abraçada! De moment estem en expectativa aviam què passa! Fins que no hi ha W hi ha esperança!
Maryla ánims amb aquest desespero!!!! Dimecres TE llavors??
noyja guapíssima banquetera!!!!! Ja començes???? T'ha passat com a nosaltres, no podíem esperar ja amb la data tan a tocar!!!
Molt benvinguda!!!
mercesf30 benvinguda també!!!! Aviam si aquest cicle si que si!!!
carlotad ja queda menys eh!!! Ànim al desespero!!!
Properes NO warrys:
4 de Juny - Nuriafm
6-10 de Juny - Mercesf30
7 de Juny - boleta-BCN
8 de Juny - Maryla
9 de Juny - cookiee46
10 de Juny - Irisolda - Elantris - marta_1986
12 de Juny - carlotad2323
16 de Juny - Meipuça
22 de Juny - Tartufina - bombo38 - nuvolrosa
23 de Juny - capseta
26 de Juny - Gironina35
27 de Juny - MiMi_M_T
29 de Juny - Blanca
4 de Juliol - Mossa-77
ModoEGO. Estic de moment, molt bé! Encara que ara tinc tots els símptomes! Els pits m'explotaran en qualsevol moment! Ja m'estic possant crema dia i nit perquè fan un maaaaaaal bestial!!! Dolores de W encara... dolor d'esquena, esgotament... suposo que al saber-ho ja tot surt enfora jajaja.
Vinga que vull que totes esteu a Mamis de Febrer!!!!
Aviam si pot ser!!! Seria genial!!!
Un petonet GEGANT!!!

Com anem??? Perdó, us tinc una mica abandonades però no he tingut gens de temps
Nuriafm sento aquest TE-
Maryla ánims amb aquest desespero!!!! Dimecres TE llavors??
noyja guapíssima banquetera!!!!! Ja començes???? T'ha passat com a nosaltres, no podíem esperar ja amb la data tan a tocar!!!
Molt benvinguda!!!mercesf30 benvinguda també!!!! Aviam si aquest cicle si que si!!!
carlotad ja queda menys eh!!! Ànim al desespero!!!
Properes NO warrys:
4 de Juny - Nuriafm
6-10 de Juny - Mercesf30
7 de Juny - boleta-BCN
8 de Juny - Maryla
9 de Juny - cookiee46
10 de Juny - Irisolda - Elantris - marta_1986
12 de Juny - carlotad2323
16 de Juny - Meipuça
22 de Juny - Tartufina - bombo38 - nuvolrosa
23 de Juny - capseta
26 de Juny - Gironina35
27 de Juny - MiMi_M_T
29 de Juny - Blanca
4 de Juliol - Mossa-77
ModoEGO. Estic de moment, molt bé! Encara que ara tinc tots els símptomes! Els pits m'explotaran en qualsevol moment! Ja m'estic possant crema dia i nit perquè fan un maaaaaaal bestial!!! Dolores de W encara... dolor d'esquena, esgotament... suposo que al saber-ho ja tot surt enfora jajaja.
Vinga que vull que totes esteu a Mamis de Febrer!!!!
Aviam si pot ser!!! Seria genial!!!Un petonet GEGANT!!!

Benvinguda Noyja!! Crec que som varies cercant el segon. Jo tinc un nen de que ahir va cumplir 21 mesos. Tinc moltes ganes de tenir el germanet/a però aquesta cerca la porto més tranquil.la que la primera, sobre tot perque tenim menys temps jeje.
Benvinguda també Mercesf30!! Altre mami a pel segon. A veure si es veritat tot el que has notat. Estarem pendents!!
Nuriafm y Elantris a mi em passa el mateix. Nosaltres pensavem que aquesta vegada sería més ràpid i tendríam el positiu al primer o segon cicle. El nostre petit va arrivar al 6 cicle i la espera es fa molt llarga. Una companya de la feina em va dir que el primer fill a la segona però el segon va tardar dos anys i ja el donava per perdut. Espero tenir sort abans!!
Irisolda sort dilluns amb el TE!!
Nayade intentaré esperar al dimecres per fer TE encara que he perdut las esperanças, ja no en tinc dolorets de W i no tinc cap símptoma, l'altre vegada els pits els notava inflats i dolorits i ara res de res.
Benvinguda també Mercesf30!! Altre mami a pel segon. A veure si es veritat tot el que has notat. Estarem pendents!!
Nuriafm y Elantris a mi em passa el mateix. Nosaltres pensavem que aquesta vegada sería més ràpid i tendríam el positiu al primer o segon cicle. El nostre petit va arrivar al 6 cicle i la espera es fa molt llarga. Una companya de la feina em va dir que el primer fill a la segona però el segon va tardar dos anys i ja el donava per perdut. Espero tenir sort abans!!
Irisolda sort dilluns amb el TE!!
Nayade intentaré esperar al dimecres per fer TE encara que he perdut las esperanças, ja no en tinc dolorets de W i no tinc cap símptoma, l'altre vegada els pits els notava inflats i dolorits i ara res de res.
Nom d'usuària: Noyja
Edat dels dos: jo 29 y ell 35
Cicle de cerca: Anem tantejant...com si la cosa no va amb nosaltres...
Data NW: 19 juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: No volíem començar en serio fins l'agost, però últimament anem fent el tonto i crec la cerca s'adelantarà
Edat dels dos: jo 29 y ell 35
Cicle de cerca: Anem tantejant...com si la cosa no va amb nosaltres...
Data NW: 19 juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: No volíem començar en serio fins l'agost, però últimament anem fent el tonto i crec la cerca s'adelantarà
Hola!
A nosaltres ens va passar el mateix! Volíem començar a l'Agost pero ja se m'havien acabat les pastilles i vam pensar... "ara és tonteria comprar-ne una altre caixa, no?" i ens hi hem llençat de cap!
Veig que moltes utilitzeu TO i nosaltres anem una mica a l'aventura crec, simplement tinc una aplicació al mòbil que em diu quins dies podrien ser els més fèrtils però evidentment tot estadística i sense comprovar...suposo que si la recerca no funciona així passarem a utilitzar aquests tests.
Ànims a totes!!!
A nosaltres ens va passar el mateix! Volíem començar a l'Agost pero ja se m'havien acabat les pastilles i vam pensar... "ara és tonteria comprar-ne una altre caixa, no?" i ens hi hem llençat de cap!
Veig que moltes utilitzeu TO i nosaltres anem una mica a l'aventura crec, simplement tinc una aplicació al mòbil que em diu quins dies podrien ser els més fèrtils però evidentment tot estadística i sense comprovar...suposo que si la recerca no funciona així passarem a utilitzar aquests tests.
Ànims a totes!!!

Hola cercadores!! Bon diumenge quasi estiuenc!!
Benvingudes al cercadores i enhorabona per l'inici de cerca, Tartufina, Noyja i Mercesf, ojalà que tingueu unes cerques ben curtetes!!!
Maryla, això dels símptomes no vol dir res, així que a veure què surt dimecres!! Paciencia!!
Jefa Nayade, me n'alegro de que estiguis bé malgrat els símptomes. Deus tenir al Nayado ben content amb els pits. Jijijijijiji gaudeix molt de cada instant, tal i com sembla que estas fent!!!
Irisolda, ja ens diras que surt al te!! Sí que és aviat, pero sempre esperem veure algo... Jejeje
Nuriafm, com vas? Ha aparegut la W o seguim amb esperança?
Meipuça encara que no sapigues si has ovulat o no, si vas fent deures Regularment ja està bé.
Us copio del grafiqueres el meu modo EGO, que allà som poquetes i necessito compartir amb més gent la meva paranoia.
Estic una mica xipixipi.
Aquesta ultima regla va ser molt rara i porto dies tacant marronet a estones, la temperatura es va mantenir una mica alta, he tingut sensacions rares a l'estomac...
Tot quadra amb obsessió/paranoia cercadora + nervis pel meu examen del proper dia 10, i les tempes he estat mirant grafiques antigues i ja les havia tingut força altes fa un parell de cicles, i despres va haver-hi lleu pujada, així que tampoc és tant fora del normal.
Bé, aquest mes vaig decidir començar a fer TOs a partir del dia 14 ja que segons grafiques les meves ovulacions eren sempre en CD19, 15, 17... Peeeeeeero avui he decidit fer un TO. Estava ben emparanoiada i m'he dit, va, fes un TO, sortira negatiu i ja t'esperes al CD14 per anar-los fent.
Doncs va i em surt positiu.
He de creure que aquest cicle he ovulat abans que mai? Fins i tot li he ensenyat al capseto (i això que el volia apartar de TO i punyetes perque anes mes tranquil!!), però és que se'm fa tant estrany... Així que hem dit de fer un TE demà al matí així que surti negatiu i ja se'm passi la paranoia, i avui si surge ja farem un pinxitu, que suposo que estic a punt d'ovular, no???
Us adjunto una foto on es veuen els meus TO del cicle passat ordenats, el TE negatiu que em vaig fer a CD25, i a sota el TO que he fet avui.
Què en penseu de tot plegat?
Benvingudes al cercadores i enhorabona per l'inici de cerca, Tartufina, Noyja i Mercesf, ojalà que tingueu unes cerques ben curtetes!!!
Maryla, això dels símptomes no vol dir res, així que a veure què surt dimecres!! Paciencia!!
Jefa Nayade, me n'alegro de que estiguis bé malgrat els símptomes. Deus tenir al Nayado ben content amb els pits. Jijijijijiji gaudeix molt de cada instant, tal i com sembla que estas fent!!!
Irisolda, ja ens diras que surt al te!! Sí que és aviat, pero sempre esperem veure algo... Jejeje
Nuriafm, com vas? Ha aparegut la W o seguim amb esperança?
Meipuça encara que no sapigues si has ovulat o no, si vas fent deures Regularment ja està bé.
Us copio del grafiqueres el meu modo EGO, que allà som poquetes i necessito compartir amb més gent la meva paranoia.
Estic una mica xipixipi.
Aquesta ultima regla va ser molt rara i porto dies tacant marronet a estones, la temperatura es va mantenir una mica alta, he tingut sensacions rares a l'estomac...
Tot quadra amb obsessió/paranoia cercadora + nervis pel meu examen del proper dia 10, i les tempes he estat mirant grafiques antigues i ja les havia tingut força altes fa un parell de cicles, i despres va haver-hi lleu pujada, així que tampoc és tant fora del normal.
Bé, aquest mes vaig decidir començar a fer TOs a partir del dia 14 ja que segons grafiques les meves ovulacions eren sempre en CD19, 15, 17... Peeeeeeero avui he decidit fer un TO. Estava ben emparanoiada i m'he dit, va, fes un TO, sortira negatiu i ja t'esperes al CD14 per anar-los fent.
Doncs va i em surt positiu.
He de creure que aquest cicle he ovulat abans que mai? Fins i tot li he ensenyat al capseto (i això que el volia apartar de TO i punyetes perque anes mes tranquil!!), però és que se'm fa tant estrany... Així que hem dit de fer un TE demà al matí així que surti negatiu i ja se'm passi la paranoia, i avui si surge ja farem un pinxitu, que suposo que estic a punt d'ovular, no???
Us adjunto una foto on es veuen els meus TO del cicle passat ordenats, el TE negatiu que em vaig fer a CD25, i a sota el TO que he fet avui.
Què en penseu de tot plegat?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Capseta i perquè no fas ja el TE? Jo el vaig fer a la tarda i em va sortir una super ratlla!!! fortíssima!!! Més forta que el TE del matí d'un altre dia!!!
I el CB el vaig fer a la nit asi que imagina't!!
Prova sort!!!
I el CB el vaig fer a la nit asi que imagina't!!
Prova sort!!!

Si surt positiu podria ser que estigues tenint un avortament o vete tu a saber què (he buscat per google, fa por!). Així que prefereixo estar histerica tota la nit i esperar a demà que si surt positiu a les poques hores podria trucar al gine per anar-hi d'urgencia. Si sortís avui doncs hauria d'esperar a demà, un drama.
I si surt negatiu.... No acabaré de fiar-me'n pel fer de ser a la tarda-nit.
En serio, sóc una paranoica del mil.
Va, a veure si estudio una miqueta i desconnecto, pero tinc l'ipad al costat i vaig actualitzant el forum per veure si em contesta algú i què en penseu. Molt malament.
I si surt negatiu.... No acabaré de fiar-me'n pel fer de ser a la tarda-nit.
En serio, sóc una paranoica del mil.
Va, a veure si estudio una miqueta i desconnecto, pero tinc l'ipad al costat i vaig actualitzant el forum per veure si em contesta algú i què en penseu. Molt malament.
Maig '16: comencem la cerca
Capseta fas bé d'esperar a demà, així ja podràs posar "sol.lució" al resultat, molts ànims!
Jo estic al llit amb febre, he començat al matí i cada cop pitjor i unes plaques a la gola que fan por, segueixo amb marejos i panxa inflada, estic ben acollonida, farè test i anirè al metge a que em doni antibiòtic però cada cop que penso que podria estar prenyi de veritat em poso a plorar, pq aquesta febre i l'antibiòtic.... Tot això no és gens bo si hi ha bb, bfff
Perdoneu estic amb el mòbil, no personalitzo més que no recordo ho sento
Jo estic al llit amb febre, he començat al matí i cada cop pitjor i unes plaques a la gola que fan por, segueixo amb marejos i panxa inflada, estic ben acollonida, farè test i anirè al metge a que em doni antibiòtic però cada cop que penso que podria estar prenyi de veritat em poso a plorar, pq aquesta febre i l'antibiòtic.... Tot això no és gens bo si hi ha bb, bfff
Perdoneu estic amb el mòbil, no personalitzo més que no recordo ho sento
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
capseta jo t'ho deia pel tema de que esperar a TE al matí perquè suposadament "surt millor" en el meu cas va ser mentida, per això esperar ho veia innecesari. Amb el que has explicat, tens raó, millor espera't a demà aviam què!! Estarem pendents de tu!!
El que expliques és extrany, poden ser vàries coses... que estiguis embarassada i d'aquí aquesta W tan rara, la pujada de tempe i el TO+.... o potser que aquest cicle ovulis abans!! He llegit de tot, gent que estava embarassada i els hi baixa una espècie de W però son pèrdues normals! No cal que estiguis dels nervis pel tema avort, perquè ja es normal sagnar durant la fase en que el blastocist s'implanta a l'úter. Una companya em va dir que ella va tenir una W rara, com més curta, i estava embarassada, i el gine li va dir que era normal que no s'espantés.
Hauria de de provar també de fer-me un TO aviam si surt positiu. Suposo que va a dones... hi han que si, altres que no.
Sigui com sigui, no desesperis!! Tu et trobes bé??
irisolda quin pal!!!
I si li dius al metge que pots estar embarassada?? Així et dona algun antibiòtic que puguis prendre. A més pensa que si estiguessis embarassada, el petit no està connectat amb tu encara així que no l'afecta ni l'alcohol ni medicaments. En tot cas espero que milloris aviat!!!
I que no sigui res!!!
Maryla no perdis l'esperança, jo vaig perdre els símptomes quan realment ja estava embarassada! Així que fins llavors. PEPOs!!
noyja t'apunto oficialment!!!!
Uffff en tema esperar per cercar, hi ha un punt que no pots més. Jo hauria esperat a Maig però el Nayado no... així que aquell Abril vam fer uns deures de pena perquè jo no estava conscienciada. I per això considero que el primer cicle en sèrio va ser al Maig.
ÀNIMS AMUNT I CALÇES AVALL!!!
El que expliques és extrany, poden ser vàries coses... que estiguis embarassada i d'aquí aquesta W tan rara, la pujada de tempe i el TO+.... o potser que aquest cicle ovulis abans!! He llegit de tot, gent que estava embarassada i els hi baixa una espècie de W però son pèrdues normals! No cal que estiguis dels nervis pel tema avort, perquè ja es normal sagnar durant la fase en que el blastocist s'implanta a l'úter. Una companya em va dir que ella va tenir una W rara, com més curta, i estava embarassada, i el gine li va dir que era normal que no s'espantés.
Hauria de de provar també de fer-me un TO aviam si surt positiu. Suposo que va a dones... hi han que si, altres que no.
Sigui com sigui, no desesperis!! Tu et trobes bé??
irisolda quin pal!!!
I que no sigui res!!! Maryla no perdis l'esperança, jo vaig perdre els símptomes quan realment ja estava embarassada! Així que fins llavors. PEPOs!!
noyja t'apunto oficialment!!!!
Uffff en tema esperar per cercar, hi ha un punt que no pots més. Jo hauria esperat a Maig però el Nayado no... així que aquell Abril vam fer uns deures de pena perquè jo no estava conscienciada. I per això considero que el primer cicle en sèrio va ser al Maig.
ÀNIMS AMUNT I CALÇES AVALL!!!

Capseta contestan a lo q expliques. . Has d mirar si has tingut cicles normals.. d'entre 26 I 28 dies.. si es així, es normal q ovules entre CD11 I CD13.. sino es així potser et fácil un TE ara I et surti positiu.. si estas prenyi I tens perdues no te pq se dolent. . Pero potser et kedaries mes trankila ja I si surt positiu jo aniría ara mateix a urgencies I q mirin a veure q hi ha..entenc la teva paranoia pero si dius q la W ha estat extranyao. .Potser sigui panxeta.
Anims wapa!!
Anims wapa!!
Mode soso per contestar a la capseta.
Jo crec que el teu pla és bastant bo, d'esperar a demà al matí. Just fa res vaig tenir una companya que em va explicar que el primer mes de cerca li va venir una menstruació raríssima i que ella va creure que era de nervis (feina,estudis...) i quan al següent més no li va venir i va anar a la ginecòloga li va calcular que estava embarassada del primer més de cerca.
A lo millor t'ha passat a tu!
I si no el pla B que proposa la petit, em sembla perfecte també!
Jo crec que el teu pla és bastant bo, d'esperar a demà al matí. Just fa res vaig tenir una companya que em va explicar que el primer mes de cerca li va venir una menstruació raríssima i que ella va creure que era de nervis (feina,estudis...) i quan al següent més no li va venir i va anar a la ginecòloga li va calcular que estava embarassada del primer més de cerca.
A lo millor t'ha passat a tu!
I si no el pla B que proposa la petit, em sembla perfecte també!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |