∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mitis
:: lleona
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

Re: ∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞

EntradaAutor: Mitis » ds. ago. 31, 2013 6:51 pm

Estimades flequeres, comencem a acabar!! I per fer-ho bé, primer hem de fer balanç i parlar de números...

Les flequeres en xifres:

Positius: 1 (ens hagués agradat cantar-ne molts, però la logística ens ha fallat, ja sabeu a vegades les negociacions es compliquen i ho posposen... Els agrada fer el ronso :r) )

Entrades: Si partim de que el passat mes de Juliol comandat per la SatNam i la Crisfg1980 va obtenir un total de 75 pàgines i 1495 entrades i que aquest Agost ha finalitzat amb 61 pàgines i 1221 entrades, fent el càlcul ens dóna un total de 8'17/10 això és una nota boníssima!! Però aquesta nota no és de les jefes, no no! És de totes les vostres aportacions, recomanacions, explicacions i historietes vàries que han fet que aquest Agost fos absolutament fantàstic :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: Les gràcies us les hem de donar a vosaltres que heu fet aquest post molt gran!

Ara ve la part dolça, la de berenar alguna coseta mentre xerrem i ens sincerem

Imatge

Imatge

(he posat cupcakes, perquè si posava panets és canibalisme, no? :r) :r) :r) )

Bé boniques, com ja sabeu vaig tenir un sotrac molt molt important aquest mes, i amb en Mitus fora encara es va fer més feixuc. Doncs us he de donar les gràcies a totes i cadascuna de vosaltres, perquè estar aquí amb vosaltres cada dia m'ha fet sentir molt acompanyada i m'ha fet desconnectar de la dura realitat neukiss-) neukiss-) . Durant aquest mes també he descobert grafiqueres molt especials :-()-) :-()-) :-()-) En definitiva noies, que sou grans, molt grans, grandioses i enormes! I que aquesta cerca de panet, gràcies a vosaltres s'està convertint en un temps especial i meravellós! De veritat que sou una companyia immillorable! Moltes, moltíssimes gràcies per tot!! ;-)

I com que això no és un comiat, si no que és un fins ara, us deixo una cançoneta que ens convida a anar passant cap al proper mes, talment com si fos una festa i on totes tenim el nostre lloc, i on de ben segur compartirem molts positius:
Oh, benvinguts, passeu passeu, ara ja no falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols hi faltes tu,
també pots venir si vols, t'esperem, hi ha lloc per tots.
el temps no compta, ni l'espai, qualsevol nit pot sortir el sol.
I és que qualsevol dia, pot aparèixer el nostre panet!

Imatge
LyD
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

EntradaAutor: LyD » ds. ago. 31, 2013 6:57 pm

Bona tarda flequeres!

Jefes Mitis i Happy totes ens ho hem passat pipa fent de flequeres aquest agost!! Felicitats perquè heu sigut unes grans jefes!

Ens veiem al post de setembre!! :content:
Pumuky
:: gosset
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: Pumuky » ds. ago. 31, 2013 7:40 pm

Flequeres!! Ja sóm a casa!! He estat llegint els missatges de despedida i per no repetir-me només afegiré el meu agraïment cap a les jefes Happy i Mitis, per l'immens post d'agost i a totes les que heu aportat el vostre gra de sorra per fer d'això una gran familia.
En el meu cas és la primera cerca de panxu i realment no estaria essent el mateix si, sense ni saber com, un dia hagués entrat al SP i us hagués trobat i conegut a totes tan a fons.
Sóu energia, alegria, coneixement i recolzament per aquest moment taaaan important de les nostres vides! Realment una sort haver pogut obrir cada dia la fleca amb vosaltres ben a prop! Un petó gegant per cada una!
Com que ja sm a casa, demà miraré tempe i faré TE si és alta. Estaré a DPO 16, lo nunca visto en les meves grafis! I ni rastre de W!!
Esperant les nostres petites!
Mitis
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

EntradaAutor: Mitis » ds. ago. 31, 2013 7:59 pm

Bonicaaa estarem ben alerta esperant les teves notícies!! :content: :content:
Imatge
NúR
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 11:31 am

EntradaAutor: NúR » ds. ago. 31, 2013 8:37 pm

Guapes!!! No sabia si seria a temps de despedir-me... Més que despedir-me, de fer el trasllat aquí al costat, perquè de fet no és més que això.

Un cop més, moltes gràcies a totes, per aportar el vostre gra de sorra a aquest gran post, i sobretot sobretot, a les jefes d'aquest mes, que ho han fet tan i tan rebé, amb aquest sentit de l'humor, amb alegria, amb totes les atencions que ens heu prestat.... No es pot demanar més!!

Mitis, Happy, :ok: ja heu fet el traspàs de poders?? Au, ens veiem aquí al costat!! Fins ara!! :content:
18/09/2013 TE+
11/05/2014 Ja tenim aquí l'Arnau!

Gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/46dd07
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. ago. 31, 2013 9:32 pm

Pumuuuu estarem super pendents de tu demà!!! Pero si el vols fer aquesta nit pq entri a les estadistiques d.agost et deixem eh?????
Criiis i a tu també!!!!

Ji m.acsbo de fer TO pq estic com la jefa mitis,amb un dolor tan fort que no m.aguanto! I ha sortot blanc!!!!!!

Jefeeees,ja ho he dit al mati.un post genial!!! M.ho he passat pipa!!!! Passem pagina i ens veiem al setembre!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Araneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » ds. ago. 31, 2013 9:59 pm

Hola flequeres boniques!!!

No volia que acabés el post sense dir-vos res!! Jefas, heu estat de 10!!! Ni 8 ni 9! Jo he volgut estar una mica al marge a veure si desconecto, per que aquesta obsesió m'estava creant ansietat i tot! No pot ser, la cerca l'hem de gaudir!!! :love:

Encara em queden molts dies de desespero, però segons el pacte, demà faré TO amb la boja de la meva twin!! Jejeje!! :r) :r)

Un petonarro a totes!!! neukiss-) neukiss-) sento que aquest mes no hagi estat tant productiu... Però de ben segur q hi han un bon munt de panets al forn fent-se per cantar al setembre!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
Delfina
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » ds. ago. 31, 2013 10:22 pm

Bona nit flequereeees!! Uff pensava que al final no arribaria a temps de dir-vos alguna coseta aquesta nit. :p-)
Jefes Mitis i Happy, moltes gràcies per tot, ho heu fet de conya! De 10!!Ha estat genial formar part del grup de flequeres més xulo del món mundial!!!
A totes les flequeres....una abraçada ben gran i molta sort reines!! :ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » ds. ago. 31, 2013 11:05 pm

Haure de ser breu...

Mitis i Happy, ho heu fet fenomenal, de 10! Ha estat un gran mes, tot i la dificultat de tenir la gent anant i venint. Llastima que han faltat positius, pero molts dels que cantarem al setembre s'hauran cuit al vostre forn. Gracies per la dedicacio, jefasses!!

Cris, m'encanta la teva pujada! I Pumu, m'encanta que ni tan sols taquis! Doneu-nos dema una bona alegria per a començar el mes amb força!!

Petons a totes les flequeres, la Vittela i jo us esperem al post de setembre!
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dg. set. 01, 2013 11:02 am

Bon dia flequeretes!!!

No volia marxar sense felicitar a les súper jefes del mes d'agost. Tot i que he estat molt desconnectada, cap cop que entrava a llegir el post es respirava un ambientasso, molt divertit, de veritat!!! No importa que només hagueu cantat un positiu. La llentieta i jo no en vam cantar cap, però al juliol els brevatges del mes de juny van fer el seu efecte! Així que ara al setembre sortiran tots els panets ben llevats i cuits durant el mes d'agost!!! De veritat, ha estat un plaer tenir-vos com a jefes, heu estat genials!!! :-()-) :-()-)

Jo de moment no m'apunto a grafis de setembre. Ja estem amb un peu a FIV, sembla, finalment n'hem pogut parlar i ja estem començant a fer proves, analítiques... només falta decidir-nos i deixar anar la morterada de diners que demanen... :-o00m :-o00m Per tant, no tindria gaire sentit apuntar-me a grafiqueres, no creieu?? Però us puc assegurar que us aniré seguint de ben a prop. Hem fet un grup molt maco i em sabria greu allunyar-me'n! :-()-)
Tana
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dg. set. 01, 2013 2:26 pm

Jefes i grafiqueres d'agost, moltisimes gracies per tot! Sou un grup fantastic!

Ens veiem al setembre on segur que surten els panets que hem estat treballant aquestes ultimes setmanes!

Molta sort a totes!
SatNam
Entrades: 518
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 11:52 am

EntradaAutor: SatNam » dg. set. 01, 2013 4:14 pm

Boniques meves!!

Tot i que aquest mes d'AGost he estat bastant "out" pel tema vacances, volía acomiadar-me d'aquest post i donar les gràcies de tot cor a les super jefasses Mitis y Happy, un 10 flequeres >.-<: >.-<: >.-<:

NO he estat gaire (o gens activa) en aquest post d'Agost, però creieu-me quan us dic que us he portat en els meus pensaments, i quan us dic que aquelles banderoles estàn penjades allà a l'Annapurna amb tots els vostres dessitjos, perque allà hi son.

Gràcies a les jefes i a cadascuna de vosaltres, sou uns amorets sense excepció :-()-) :-()-) :-()-)

Ens veiem al post de Setembre que espero de tot cor que deixem ben buit.

Petonets!! :-()-) :-()-)
Imatge
Dawn
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

EntradaAutor: Dawn » dg. set. 01, 2013 7:51 pm

Noies, he estat fora tot el finde i no m'he pogut despedir com cal!

Jo també volia dedicar les ja tradicionals paraules de comiat al post i, sobretot, a les meravelloses jefas que hem tingut el plaer de tenir aquest mes. Ha sigut un Agost molt més divertit, en el meu cas, del que cabia esperar i en molta part ho dec a vosaltres noies, a la Happy i la Mitis i a totes les demés que feu possible aquest post tan i tan maco, m'ha encantat ser flequera! Em va fer molta gracia quan ho veu proposar perquè fa molts anys vaig treballar a un forn de pa :content: :content: . Heu cantat un positiu molt esperat i un altre de la Mer inesperat però molt desitjat, tot i que ella estava una mica out, era grafiquera de cor! :ok: :ok:

Sou una canya i ara vaig a estrenar-me al post de Setembre on de ben segur amb les noves jefes al capdavant ens ho seguirem passant de conya i seguirem amb la nostra bojeria grafiqueril!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

SOU LES MILLORS!!
Imatge

Imatge

Imatge
llentieta*
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

EntradaAutor: llentieta* » dl. set. 02, 2013 8:43 am

Què bonic Mitis i Happy!!!
Jo no he passat gaire per aquí a l'agost pel tema de vacances...però el bon rotllo es veia a kilòmetres!!! i les jefes sempre voldríem més positius...amb la Twix vàrem cantar només el primer de la Mer, que finalment no va evolucionar.... però va ser una experiència molt maca.Al 20114 hi ha d'haver un babyboom de grafiqueres!!! :b-))) :b-))) :b-)))
M'ha encantat el teu pepo happy :love: i Mitis... lley de murphy amb la roba segur!! :ok:
Espero que ben aviat aconseguiu el vostre somni!!! :globus:
Moltes gràcies per recordar-vos de nosaltres les :-()) i us seguiré espiant al setembre per cantar tots els vostres +!!!!
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
*tortugueta*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 10:37 pm

EntradaAutor: *tortugueta* » dl. set. 02, 2013 8:40 pm

Precioses!!
Ufff, he estat desconectada aquests últims dies i ara retorno al dia a dia, no pot ser, m'acomiado del post a dia 2!!! Malament, malament!!! Jajajaja!
Però no volia apuntar-me al post de setembre sense passar abans per aquí!!
Jefes Mitis i Happy, dir-vos que ho heu fet súper bé! Us volia donar les gràcies per estar tan pendents de totes, jo m'he sentit super acompanyada en el cicle tan llarg que he tingut. :-()-)
Ara al setembre estic segura que hi haurà un boom de panxus!!! >.-<:
Fins ara!!! :content:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::