HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dc. oct. 31, 2007 4:51 pm

EGR guapa, no pateixis gens!!!

A mi me la van fer i em va fer mal un costat només (el que després tenia tapat) així que segurament no et farà mal, només una mica de cosa...

Referent al preu, a mi em van clavar 180 euracos!!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. oct. 31, 2007 5:40 pm

Pues bueno, aqui estoy!

A ver a mi no me ha hecho daño durante, pero desde esta mañana tengo unos dolores de regla que me muero, claro! todo puede ser que como me toca el domingo, se me adelante!

Por lo demás esperaba que me doliera más, pero no ha sido así, la sensación es rara, ya que notas dentro algo, por lo demás nada, pero me ha tocado un médico, que vamos no me ha dicho mi numero de DNI de milagro, :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
La enfermera me ha preguntado: algun embaraz? algun parto? alguna operación?
y yo: pues un embarazo, un parto prematuro en la semana 21 y una operación de CIN II
(me ha comentado que a lo mejor me dolia más por la operación)
Y cuando llega el médico le pasamos el parte, y me dice, se te ha olvidado el legrado:
?-) ?-) ?-) ?-)
joer! que tio! no sabia que esas cosas se notaban tanto!o eso o algún rastro quedaría todavia? Se habrán dejado dentro una señal para el próximo médico.
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 31, 2007 7:55 pm

kiti potser aquest metge te poders paranormals!!!!!!!!
:cabra: :cabra:
quina sort que no t'hagi fet mal
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 31, 2007 9:12 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D
ya me los imagino dejando mensajitos secretos por ahi dentro, para entenderse entre ellos!!!!!
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. oct. 31, 2007 9:26 pm

KITIARA. m'alegro que t'hagi anat bé la prova, i que no t'hagin fet mal. :globus:

A mi ja em queda menys per fer-me-la: el dia 12/11 ( si no em baixa la regla aquest finde, creuem els dits :-D ). Ja us ho explicaré.

Sabeu? M'acabo d'adonar que el paper q em va fer la doctora per fer-me la prova posa HISTEROSALPINGOSONOGRAFIA, no histerosalpingografía. Alguien sabe la diferencia? A alguien le han hecho la SONO?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 31, 2007 9:31 pm

juer... ara que m'havia après el palabrejo aquest, m'hi posen un sono! osti ni idea daniela...
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. oct. 31, 2007 9:32 pm

Respecte els preus, a mi m'ha entrat per la mútua i no he pagat res, però si voleu saber els preus com a orientació, a la dexeus són aquests:



Analítica hormonal: 60 €

Seminograma: 139 €

Histero: no m'enrecordo bé, però diria que uns 120 €



Una pregunta: algú sap els valors de referència (considerats normals) de la prolactina, FSH, LH, i Estradiol?
És que a mi em va dir els valors la doctora (els tinc apuntats) i em va dir que tot era correcte, però no m'he quedat l'anàlisis complert i ara tinc curiositat per saber això.

zenquius! :ok:
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. nov. 01, 2007 4:21 pm

Kitiara :-D :-D :-D :-D :-D era com per demanar-li el número guanyador de la loteria de Nadal....No?! :-D

M'alegro què hagi anat bé guapa >.-<:

Daniela i EGR, ara vosaltres..què vagi molt bé boniques :ok:
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dt. nov. 06, 2007 9:54 pm

Definitivament, m'ha baixat la regla aquest cap de setmana, així que d'aquí uns dies la histerosalpingosonografia.



Vaja liu tinc amb aquesta proba! A la Dexeus em van donar hora per molt endavant, així que vaig demanar hora per fer-me-la a la Teknon, que també m'entra per la mútua i no haig de pagar res.

Doncs bé, al cap d'uns dies me n'anodo que la proba que m'haig de fer no és la histerosalpingografia, que és la que us heu fet totes, (i per la qual jo havia demanat hora), sinó la histerosalpingoSONOgrafia.

Vaig estar trucant a totes les clíniques de la meva mútua (Teknon, Corachán, Sagrada Família, Quirón) i en CAP d'elles la fan. Únicament la fan a la Dexeus. Fan servir una nova tècnica ( tot i que serveix per veure el mateix que amb la tradicional), però en comptes de fer-te raigs x, t'ho fan per ultrasons (mitjançant ecografia), diuen que és molt més precís que les radiografies, és molt menys agressiva (la solució que t'injecten és suero fisiològic), i en definitiva, que és la reòstia de guai. Tan guai que no m'entra per la mútua (mentres que la tradicional si), així que estic d'un content .... ?-) ?-)

es veu que és menys agressiva i no fa tant de mal (menys mal) i hi ha molt menys perill d'agafar qualsevol infecció (no sé ben bé per què, però m'ha dit). De fet no m'hai de pendre absolutament res abans de la proba (en canvi, quan vaig demanar hora per la histero normal em van dir que m'havia de pendre un antibiòtic, per que així si agafava una infecció ja m'estava medicant, més un enema, i no sé quants medicaments més.

En fi, ja us explicaré. Me la fan el dia 15.
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. nov. 07, 2007 9:44 am

Jo em faré la SONO, per que com que em visito allà mateix, a la Dexeus, és la que m'ha demanat la meva ginecòloga que em faci.

A tu quina t'han dit que et facis? (De fet la SONO només te la "recepten" si et visites a la Dexeus, a la resta de llocs no saben ni que existeix).
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. nov. 07, 2007 6:31 pm

La histerosalpingosonografia a la Dexeus val 180 €, i ells m'han dit que no ho cobreix la mútua. Has preguntat allà que val la histerosalpingografia? O no la fan?

Després he trucat a la mútua i m'han dit que sí ho cobreix, i m'han enviat l'autorització per fax i tot. Ja la tinc preparadeta pel dia 15! No entenc res!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. nov. 07, 2007 6:59 pm

Osti! que guay lo de la Sono, porque en el momento de la prueba no me dolio, pero luego estube toda la tarde y parte de la mañana del día siguiente con dolores.
Dolores muy fuertes como de regla super dolorosa.
Pero bueno ya pasaron y ahora esperando que me baje la regla!

Mi marido dice que si la prueba es tan agresiva, como es posible, que el ovulo ése que éste a punto de salir, no se haya contagiado ni de radiaciones ni de contraste, y la verdad es que me hizo comerme un poco la cabeza.
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dc. nov. 07, 2007 8:05 pm

Kitiara a mi me vino la regla, y al mes siguiente.. no! asi que eso de que limpia un pokito.. espero que a ti te funcione, y que vaya muy bien que te lo mereces!
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. nov. 07, 2007 9:56 pm

EGR ha escrit:quina mutua tens?? A la Dexeus nomes fan la SONO, l'altre em van donar el numero d'una clinica, pero per anar a un altre lloc prefereixo la Quiron.. ?-)


Jo sóc d'HNA (hermandad nacional de arquitectos), que encara que sembli el nom d'una secta no ho és. (és la mútua que ens ofereixen al col.legi d'arquitectes al col.legiar-nos)
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dv. nov. 09, 2007 5:16 pm

Estic amb la EGR, té nom de secta :-D :-D :-D :-D

Què vagi molt bé el 15, Daniela.
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. nov. 14, 2007 8:00 pm

Bueno, pues el ovulito radiactivo, se ha perdido sin fecundar!!
Buff! casi mejor, me hubiera comido mucho la olla!!

Así que éste mes le he hecho a mi marido una apuesta en plan las del futbol, de... si me quedo embarazada éste mes,.... pues me corto el pelo estilo chico. (raparme al cero me parece mu fuerte) jajajaja
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. nov. 15, 2007 8:41 am

vale kiti, et volem veure amb els cabells curteeeeeeeeeets curteeeeeeeeets!!!!!!!!!!11 :ok: :ok: :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 15, 2007 9:06 am

jajajajajaja

kiti eres la monda!!!! oye pues claro que sí, vas a estar guapissima bien rapadita!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
El ovulito radioactivo ya dejó paso al siguiente sano y fuerte, asi que al atakerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dj. nov. 15, 2007 4:23 pm

Kiti, guapa, cuando te dan los resultados???????

Mantennos informadas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Por cierto, esto de las apuestas es peligroso...yo he prometido que si me quedo embarazada, hago una media maratón con el carrito y el bebé...suerte que lo pensé bien, porque estuve a punto de decir maratón!!!!!!!
Eso si, puntualicé que si eran gemelos, pues que habría que buscar otra apuesta, porque ya podría ser mortal...
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. nov. 20, 2007 9:10 am

Bueno,los resultados me los dieron ayer...

ME VAN A ECHAR DE LA S.S.POR ABUSONNA!!!!
Joer! es que yo no puedo ir al médico y que me diga no tienes nada!!!

Pues bueno, como podeis imaginar la histero... ha dado resultado, dice el doctor que tengo unas "ahdesiones" (palabras textuales) cerca de un ovario (no recuerdo cual)que no son peligrosas pero que no deberían estar ahí. Dicen que a lo mejor me lo provocó el primer embarazo, y que como ya se veía mi cuello de utero es normal en reposo, así que sólo se vuelve incompetente durante el embarazo.
Me tienen que operar para quitarme las ahdesiones, me ha dicho cuando me venga la regla de diciembre que lo llame, que me dará una pauta médica "anovulatorio" para pode quitar mejor las adhesiones. Y que posiblemente la operación sea en enero, es una operación rápida que no necesita ingreso.
Y cuando Jose le preguntó si podiamos intentarlo este mes dijo que si,pero vamos no le dió muchas posibilidades de éxito, así que no me voy a rapar la cabeza.[/b]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::