♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Arcoiris muchos animos bonita!
Sindria14, tu i jo vam compartir mares de juny, m'alegro veure't per aquí. Com estas?
Emabrassada jo aquest tampoc el conec! jo conec el que diu la Marta, quan em vaig quedar me'l van deixar i encara no l'he tornat, no me atrevit a llegirlo per no entrar en melancolies del que em va passar, pero espero aviat aconseguir panxu i llavors el llegiré
Jajaja Marta quina ilu més gran serà demà quan el Roc trobi la seva cuineta!!! Ja ens explicaràs com ha anat!
Miyu!!! jeje això miraré de fer! espero que em cuadrin els dies! pk hi ha dies que ni ens veiem, jo treballo tot el dia i ell va de nit... creuaré els dits perque me'nganxi en cap de setmana que així fijo que l'enganxo!
Sindria14, tu i jo vam compartir mares de juny, m'alegro veure't per aquí. Com estas?
Emabrassada jo aquest tampoc el conec! jo conec el que diu la Marta, quan em vaig quedar me'l van deixar i encara no l'he tornat, no me atrevit a llegirlo per no entrar en melancolies del que em va passar, pero espero aviat aconseguir panxu i llavors el llegiré
Jajaja Marta quina ilu més gran serà demà quan el Roc trobi la seva cuineta!!! Ja ens explicaràs com ha anat!
Miyu!!! jeje això miraré de fer! espero que em cuadrin els dies! pk hi ha dies que ni ens veiem, jo treballo tot el dia i ell va de nit... creuaré els dits perque me'nganxi en cap de setmana que així fijo que l'enganxo!

*Dos angelets al cel*
- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bon dia de reis, marones!
Marta-1986, Mariona12, el llibre que us dic és de la mateixa autora; és una dona que va triomfar ja fa molts anys amb el llibre que vau llegir durant l'embaràs ("la bíblia de l'embaràs", en diuen... tothom se'l llegeix), i després ha anat treient altres llibres relacionats amb l'embaràs i els primers mesos de creixement. Tot ho fa a través d'una fundació que es diu "What to expect", i sabeu una peli que van fer fa uns anys, que es deia "Què es pot esperar quan s'està esperant"? Doncs també, tot surt d'aquí... Té un estil molt concret, que no agrada a tothom, però a mi m'agrada força perquè és molt pragmàtica. El "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" està molt bé; hi surt tot i molt ben explicat. Però és car; mireu si el tenen a la vostra biblioteca...
Jo me'l llegeixo per segona vegada en un any
No ho sé, potser sí que fa que m'hi obsessioni més, però també em fa agafar il·lusió i esperança, perquè conèixer com funciona tot plegat, les estadístiques, etc. em fan agafar-m'ho amb més calma, més humor i més perspectiva.
Bé, me'n vaig a jugar amb els meus nens!! Fins aviat!
Marta-1986, Mariona12, el llibre que us dic és de la mateixa autora; és una dona que va triomfar ja fa molts anys amb el llibre que vau llegir durant l'embaràs ("la bíblia de l'embaràs", en diuen... tothom se'l llegeix), i després ha anat treient altres llibres relacionats amb l'embaràs i els primers mesos de creixement. Tot ho fa a través d'una fundació que es diu "What to expect", i sabeu una peli que van fer fa uns anys, que es deia "Què es pot esperar quan s'està esperant"? Doncs també, tot surt d'aquí... Té un estil molt concret, que no agrada a tothom, però a mi m'agrada força perquè és molt pragmàtica. El "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" està molt bé; hi surt tot i molt ben explicat. Però és car; mireu si el tenen a la vostra biblioteca...
Jo me'l llegeixo per segona vegada en un any
No ho sé, potser sí que fa que m'hi obsessioni més, però també em fa agafar il·lusió i esperança, perquè conèixer com funciona tot plegat, les estadístiques, etc. em fan agafar-m'ho amb més calma, més humor i més perspectiva.Bé, me'n vaig a jugar amb els meus nens!! Fins aviat!
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Que passeu un gran dia de Reis!!!! A pel Tortell!!
Petonets boniques!!
Petonets boniques!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Noies com s' han portat els reis??!!!
Naltros super contents amb els regals i ell també, ja podeu imaginar . Hihiuihi
Naltros super contents amb els regals i ell també, ja podeu imaginar . Hihiuihi
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hola guapeees!!
A mi m'han passat els reis aquest mati, la warry ha fet acte de presència a primera hora, o sigui que no cal fer TE divendres, ja us vaig dir que no ho veia clar, i no m'en fiava, ja que desprès de l'abort no tenia gaire controlat.
Doncs res a començar cicle, i sant tornem-hi. Estic bé eh, ja us vaig dir que no em feia il.lusions, i no sé, en el fons ho sabia.
Espero que els reis no us hagin portat el mateix que a mi!!! ejejjeejej. Un peto a totes wapes!
A mi m'han passat els reis aquest mati, la warry ha fet acte de presència a primera hora, o sigui que no cal fer TE divendres, ja us vaig dir que no ho veia clar, i no m'en fiava, ja que desprès de l'abort no tenia gaire controlat.
Doncs res a començar cicle, i sant tornem-hi. Estic bé eh, ja us vaig dir que no em feia il.lusions, i no sé, en el fons ho sabia.
Espero que els reis no us hagin portat el mateix que a mi!!! ejejjeejej. Un peto a totes wapes!
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
MOSSA-77 molta força i sort per al següent cicle!!!
Petonets :*
Petonets :*
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Molts ànims Arco i Mossa!!!


Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
A pel proper cicle Mossa-77!!!! Pensé en disfrutar les SW o MW!!!
Amb nosaltres I el meu petit tb s'han portat mooolt be els reis Mags!!oleeee!
Amb nosaltres I el meu petit tb s'han portat mooolt be els reis Mags!!oleeee!
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hola noies!!
Uff uns dies sense entrar i quina feina per llegir!!
veig que han baixat moltes warrys... Lannah, mossa, Arcoiris, molts ànims i petons! Ara a agafar forces per començar bé l'any!
Terrallum quin greu, nosaltres el mes passat també vam tenir error de càlcul. Ho vam donar tot la suposada SW pero es va endarrerir la warry, i per tant segurament tot el cicle... fa molta rabia!!
per aquí diuen que hi ha alguna cosa per regular els cicles no? a veure que et diu la gine.
Embarassada i lanina benvingudes!! espero que tingueu una cerca curteta :)
modo ego: nosaltres estem en plena sw. Jo no em noto gens quan ovulo, pero segons TO ahir tenia un clar positiu i segons aplicació ovulo avui. Nosaltres portem 4 dies fent deures por si acaso
a més tinc al nico amb unes ganes d'aprofitar la SW! perquè sé que ell no pot prendre pastilles anticonceptives, si no pensaria que m'està prenent el pèl jajaja
Jo els TO me'ls faig amb el pipi del matí. Diuen que és millor evitar-lo, perquè la hormona està massa concentrada i pot donar falsos positius, però si no jo no me'n recordo!
Un petonet a totes!

Uff uns dies sense entrar i quina feina per llegir!!
veig que han baixat moltes warrys... Lannah, mossa, Arcoiris, molts ànims i petons! Ara a agafar forces per començar bé l'any!
Terrallum quin greu, nosaltres el mes passat també vam tenir error de càlcul. Ho vam donar tot la suposada SW pero es va endarrerir la warry, i per tant segurament tot el cicle... fa molta rabia!!
Embarassada i lanina benvingudes!! espero que tingueu una cerca curteta :)
modo ego: nosaltres estem en plena sw. Jo no em noto gens quan ovulo, pero segons TO ahir tenia un clar positiu i segons aplicació ovulo avui. Nosaltres portem 4 dies fent deures por si acaso
a més tinc al nico amb unes ganes d'aprofitar la SW! perquè sé que ell no pot prendre pastilles anticonceptives, si no pensaria que m'està prenent el pèl jajaja Jo els TO me'ls faig amb el pipi del matí. Diuen que és millor evitar-lo, perquè la hormona està massa concentrada i pot donar falsos positius, però si no jo no me'n recordo!
Un petonet a totes!

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bon dia a totes!!!! Com esteu? Què tal la tornada a la feina (les que ho feu avui) després de tants dies de festa? Molts ànims!
A mi encara em falta fins dilluns, però ja estic amb depre post-vacacional
Amb lo bé que s'està de vacances...
Miyu, jefa, em pots canviar la data de no warry? Se'm va endarrerir l'ovulació una mica i, per tant, s'ha allargat el cicle... La nova data és 16/01. I he vist que aquell dia ja serem 3 o 4 que coincicim (a part de que la setmana que ve està força animada...) Espero que cantem juntes molts i molts positius!!!!
Va, que ja fa masses dies que estem amb sequera... i això no pot ser! Hem de trencar aquesta mala ratxa!!
Qui és la primera que cantarà? Qui està pensant ja amb un TE? Per quan? Algun símptoma de
?
Apa, que tingueu un gran dia!!!

A mi encara em falta fins dilluns, però ja estic amb depre post-vacacional Miyu, jefa, em pots canviar la data de no warry? Se'm va endarrerir l'ovulació una mica i, per tant, s'ha allargat el cicle... La nova data és 16/01. I he vist que aquell dia ja serem 3 o 4 que coincicim (a part de que la setmana que ve està força animada...) Espero que cantem juntes molts i molts positius!!!!
Qui és la primera que cantarà? Qui està pensant ja amb un TE? Per quan? Algun símptoma de
?Apa, que tingueu un gran dia!!!

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
MOSSA I ARCOIRIS: ànims boniques..
He vist que la setmana que ve ja hi ha moltes DNW a veure si s'anima la cosa!!
Jo començo SW a veure si tenim sort i aquest mes l'encertem!! ;)
No puc personalitzar!! A les que esteu de vacances aprofiteu que tornar-hi és molt dur.. ARGG..!!
He vist que la setmana que ve ja hi ha moltes DNW a veure si s'anima la cosa!!
Jo començo SW a veure si tenim sort i aquest mes l'encertem!! ;)
No puc personalitzar!! A les que esteu de vacances aprofiteu que tornar-hi és molt dur.. ARGG..!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hola boniques
Primer de tot quin greu Mossa-77
vinga ànims que a la propera encerteu.
Aquí van les properes no warry:
Setmana del 11 de Gener al 17 de Gener:
- MIYULINA 11/01/2016
- SINDRIA14 13/01/2016
- TÀNIT 14/01/2016
- MARTA1986 16/01/2016
- SANDYSC85 16/01/2016
. NIGHTYGT 16/01/2016
Naltros hem finiquitat sexy week.... aquest mes no he fet TO aixi que ja veurem.... si no doncs el mes que ve
Demà és el cumple del pequeeee aishh dos anys ja! Mare meva que ràpid passa el temps
Primer de tot quin greu Mossa-77
Aquí van les properes no warry:
Setmana del 11 de Gener al 17 de Gener:
- MIYULINA 11/01/2016
- SINDRIA14 13/01/2016
- TÀNIT 14/01/2016
- MARTA1986 16/01/2016
- SANDYSC85 16/01/2016
. NIGHTYGT 16/01/2016
Naltros hem finiquitat sexy week.... aquest mes no he fet TO aixi que ja veurem.... si no doncs el mes que ve
Demà és el cumple del pequeeee aishh dos anys ja! Mare meva que ràpid passa el temps

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Marta!! Demà?? El meu nebot tb fa ays demà!! 1 anyet
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Marta1986, coincidim en dates! A veure si podem cantar juntes el nostre positiu!!! 

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bona tarda maques!
Em presento en societat al fòrum, és la primera vegada que hi entro :)
I aquí estic! en busca del nostre primer embaràs!
Comencem d'aquesta manera l'any!
CERCADORES DE GENER
Nom d'usuària: Cris Bonvehi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs continuar gaudint de la vida i tornar-ho a intentar! I moltes caminades pel camp
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Lazy Song de Bruno Mars
Edat dels dos: jo 29 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: la durada dels cicles va desde 28 dies a 30
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 24/01
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs sóc de i treballo a Barcelona pero visc a Arenys de Mar. Ell és d'Arenys de Munt i també hi treballa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estic fent tests d'ovulació i he començat a prendre Natalben Preconceptiu.
Anem tan flipats que ja ens pensem que estic embarassada
Sóm uns impacients...
Petons!!
Em presento en societat al fòrum, és la primera vegada que hi entro :)
I aquí estic! en busca del nostre primer embaràs!
Comencem d'aquesta manera l'any!
CERCADORES DE GENER
Nom d'usuària: Cris Bonvehi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs continuar gaudint de la vida i tornar-ho a intentar! I moltes caminades pel camp
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Lazy Song de Bruno Mars
Edat dels dos: jo 29 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: la durada dels cicles va desde 28 dies a 30
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 24/01
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs sóc de i treballo a Barcelona pero visc a Arenys de Mar. Ell és d'Arenys de Munt i també hi treballa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estic fent tests d'ovulació i he començat a prendre Natalben Preconceptiu.
Anem tan flipats que ja ens pensem que estic embarassada
Sóm uns impacients...Petons!!
url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Benvinguda cris !
tan de bo sigui curta la vostra cerca! per tot el que calgui, aquí ens tens! si mai estàs de baixon sempre hi ha alguna cercadora de més bon humor que tu que et pot fer riure :)
la flipamenta és super normal, aquí més o menys totes ens hem flipat algun cop xD
tan de bo sigui curta la vostra cerca! per tot el que calgui, aquí ens tens! si mai estàs de baixon sempre hi ha alguna cercadora de més bon humor que tu que et pot fer riure :)
la flipamenta és super normal, aquí més o menys totes ens hem flipat algun cop xD
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Uooo Martoona doncs moltes felicitats pel teu nebot. Quin dia mes bonic hihihi
Nyght yeaahhhh coincidim! A veure si canteM juntes higihi
Benvinguda Cris!!! Aquí t'ho passaràs tetaaaaaa
Nyght yeaahhhh coincidim! A veure si canteM juntes higihi
Benvinguda Cris!!! Aquí t'ho passaràs tetaaaaaa
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Felicitats als peques aniverssarierus!!!
Benvinguda Cris!!
Em sembla que al principi totes ens hem pensat que ja estavem prenyades eh? jajajaj!!
Benvinguda Cris!!
Em sembla que al principi totes ens hem pensat que ja estavem prenyades eh? jajajaj!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hola wapeeeeeessss finiquitada la SW... No hem fet massa feina la veritat pero els dies q en ppi era la ovulacio i els anterior hem treballat els posteriors no... En fi a veure que... Ahir a les 4 am ballava sardanes pel menjador son 0...i ara estic totalment ploffff sort q encara de vacances.Avui he anat al gimnas no vull forçar la maquina buscant pero he de baixar pes com sigui. Lo dolent es q m he fet un tiron a la cama quin maaaal tant q em marejava i tot.... Ho he passat molt malament pero dema hi torno XD q he anat avui al decathlon i hi he deixat la tarja de credit XD
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bona nit noies!!
Cris Bonhevi, Benvinguda! ja veurás que bé estaràs per aqui!
Avui no he pogut passar-me a escriure per aqui, tant ahir com avui he estat marejada i amb la panxa regirada. Ja ens queda poquet per acabar aquesta setmana i les pròximes tres setmanes següents estàn repletes de No Warrys, pq no vindrà ninguna!!! estaria bé oi??
Cris Bonhevi, Benvinguda! ja veurás que bé estaràs per aqui!
Avui no he pogut passar-me a escriure per aqui, tant ahir com avui he estat marejada i amb la panxa regirada. Ja ens queda poquet per acabar aquesta setmana i les pròximes tres setmanes següents estàn repletes de No Warrys, pq no vindrà ninguna!!! estaria bé oi??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















