.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hola!! Gràcies noies per contestar tant ràpid!
Al final he fet TE perquè tant aqui com al grafiqueres ho aconsellaveu. Ha sortit blanc nuclear i em quedo super tranquila. Ara a per la SW a tope, que sembla que la ovulació s'ha avançat!!
Gràcies jefa per lo de que les perdues o W rares durant l'embaras poden ser normals i sense importancia. Jo és el que havia sentit, però et poses a buscar per google i surt de tot, sempre dolent.
Petit, jo tinc cicles normals d'entre 27 i 30 dies, però ovulo tard normalment. Vaja, per tempes és el que sortia i el mes passat amb tempes i TO també.
Petons!!

Al final he fet TE perquè tant aqui com al grafiqueres ho aconsellaveu. Ha sortit blanc nuclear i em quedo super tranquila. Ara a per la SW a tope, que sembla que la ovulació s'ha avançat!!
Gràcies jefa per lo de que les perdues o W rares durant l'embaras poden ser normals i sense importancia. Jo és el que havia sentit, però et poses a buscar per google i surt de tot, sempre dolent.
Petit, jo tinc cicles normals d'entre 27 i 30 dies, però ovulo tard normalment. Vaja, per tempes és el que sortia i el mes passat amb tempes i TO també.
Petons!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Vannion wapa com vas??? Ja som al juny I es un mes precios per continuar buscant I disfrutant dels pinxitus! ! Anims reina esta per aquí! !
Capseta ara he vist q t'ha sortit Blanc. . Doncs res, l'ovulacio esta a proper aixo vol dir q a fer feina I disfrutar a tope! Dema fes un altre TO a veure si surt mes marcat!
Petons a totes!
Capseta ara he vist q t'ha sortit Blanc. . Doncs res, l'ovulacio esta a proper aixo vol dir q a fer feina I disfrutar a tope! Dema fes un altre TO a veure si surt mes marcat!
Petons a totes!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Petit! Quin parell de veteranes xD doncs la veritat és que bé! A principi d'aquest nou cicle, que vam començar amb TO, tempes, i tota la pesca. I el Vannionet és va agobiar. Cal dir que és un mes una mica paxim paxam, ple d'emocions, perquè ara fa un any teníem el TE+
Tot i això, ens hem estabilitzat i tot i que fem TO i temperatures, crec que estem molt relaxats (no cansats, que això també ho havia sentit). No espero res d'aquest mes, més enllà de mimarnos i estimarnos molt tots dos.
Com estàs tu? Aviam si el consell del gine us dóna fruit! Estaria molt contenta (enteneume, foreres, em poso molt contenta per totes vosaltres, i espero que totes tingueu el positiu aviat i que vagi genial i viento en popa tot, però les veteranes com jo -petit, mossa,... entre altres- quan tinguin el + estaré será un pelet mes especial!)
Tot i això, ens hem estabilitzat i tot i que fem TO i temperatures, crec que estem molt relaxats (no cansats, que això també ho havia sentit). No espero res d'aquest mes, més enllà de mimarnos i estimarnos molt tots dos.
Com estàs tu? Aviam si el consell del gine us dóna fruit! Estaria molt contenta (enteneume, foreres, em poso molt contenta per totes vosaltres, i espero que totes tingueu el positiu aviat i que vagi genial i viento en popa tot, però les veteranes com jo -petit, mossa,... entre altres- quan tinguin el + estaré será un pelet mes especial!)
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hola!!!
Irisolda en el meu primer embaras vai gafar una infeccio dorina d cavall....4 pastilles al dia dantibiotics... a la gine li dic.... xo es q am lembaras...??? Xq me les receptava ella.... nkra riu ara... digues q creus q pots sta embarassada i no hi haura cap problema
Curiositat... no vai augmentar ni mitja talla am lembaras ni vai tenir mai mal de pit.... x tant no us atavaleu si no teniu simptoma pits...
Irisolda en el meu primer embaras vai gafar una infeccio dorina d cavall....4 pastilles al dia dantibiotics... a la gine li dic.... xo es q am lembaras...??? Xq me les receptava ella.... nkra riu ara... digues q creus q pots sta embarassada i no hi haura cap problema
Curiositat... no vai augmentar ni mitja talla am lembaras ni vai tenir mai mal de pit.... x tant no us atavaleu si no teniu simptoma pits...
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Vannion carinyet! ! Nosaltres tb ens ho estem prenent amb calma aquests mesos fins passat l'estiu. .tb tinc altres coses en ment q m 'ocupen temps I no hi penso gaire. La gine ens va dir q som joven encara!! Jejejeee així q paciencia q tot arriba!!
Tens rao q els positius d les veteranes fan una especial ilusió!!
Petons I a disfrutar del solet!
Tens rao q els positius d les veteranes fan una especial ilusió!!
Petons I a disfrutar del solet!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Nenes!!! Ha sortit positiu!!!! Molt fluixet però hi ha la ratlleta, falten tres dies i els tests no són ultrassensibles, je, us envio foto pq em digueu si la veieu, uff, estic més espantada que contenta, i serà nen, pq ho vam fer el dia de l'ovulació, ala 3 nens jejeje,
Estic amb el mòbil, gràcies bombo náyade pel teu comentari
Capseta guay, així ahir vas poder aprofitar el positiu del TO, bravooo
Sou les primeres en saber-ho, ara despertarè al meu home aix! Quins nervis
Estic amb el mòbil, gràcies bombo náyade pel teu comentari
Capseta guay, així ahir vas poder aprofitar el positiu del TO, bravooo
Sou les primeres en saber-ho, ara despertarè al meu home aix! Quins nervis
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia!!
Jo tinc els mateixos test i em surt clarament blanc nuclear, i una mica d'ombreta sí que es veu en el teu. Ole oleeeee!!!!
Fes-te més tests en dies posteriors per confirmar-ho rotundament.
Vaja, és una recomanacio.
Jo tinc els mateixos test i em surt clarament blanc nuclear, i una mica d'ombreta sí que es veu en el teu. Ole oleeeee!!!!
Fes-te més tests en dies posteriors per confirmar-ho rotundament.
Vaja, és una recomanacio.Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Moltes felicitats Irisolda!!!
A veure com reacciona el teu home!! Quina il·lusió!!
Ara a cuidar-se molt eh bonica! Petonausssss!!
Fes un ClearBlue digital, que veure escrit a la pantalla que estas prenyi no té preu!!
A mi també m'han sortit blancs nuclears Capseta. Ja tenia coll avall que avui em baixava la maleïda, però com que m'ha tornat a pujar la temperatura, suposo que perquè no he dormit gaire, he pensat que potser...però no, res de res.
Santa paciencia....
A veure com reacciona el teu home!! Quina il·lusió!!
Ara a cuidar-se molt eh bonica! Petonausssss!!
Fes un ClearBlue digital, que veure escrit a la pantalla que estas prenyi no té preu!!
A mi també m'han sortit blancs nuclears Capseta. Ja tenia coll avall que avui em baixava la maleïda, però com que m'ha tornat a pujar la temperatura, suposo que perquè no he dormit gaire, he pensat que potser...però no, res de res.
Santa paciencia....

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Mode soso
Això és positiu si o si!
FELICITATS IRISOLDA!!
Això és positiu si o si!
FELICITATS IRISOLDA!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
MOLTES GRÀCIEEEES!!!
Si que farè més tests els pròxims dies en tinc mil jajjaaja gràcies capseta
Ho he pensat lo del clearblue però tinc molts tests a casa i amb lo car que és... Potser ho acabi fent jejje Gràcies elantris vannion
Si que farè més tests els pròxims dies en tinc mil jajjaaja gràcies capseta
Ho he pensat lo del clearblue però tinc molts tests a casa i amb lo car que és... Potser ho acabi fent jejje Gràcies elantris vannion
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Felicitats IRISODLA! !!! A tres dies I ja et dona positiu q guayyy!!!
Bon día a totes!!!
Bon día a totes!!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
FELICITATS IRISOLDA, GUAPA!!!!!!!!!!
M'aixeco i ja veig el segon positiu del mes!!!!! Això sí que és començar bé el més de Juny!!!!!
Guapissima quina ilu llegir el teu positiu i veure'l al test!!! S'intueix perfectament!!!!
Felicitats !!!!!
Ara a cuidarte molt moltíssim i a curar-te també!!!!! Ara que també tens una cirereta dins ja saps, a passar-te per mamis de Febrer!!!!
Capseta em sap molt greu, però ara al menys ja pots aprofitar pels pinxitus, que has ovulat abans! Sempre buscar la part positiva!!!
Vinga que això s'anima cada vegada més!!!!
M'aixeco i ja veig el segon positiu del mes!!!!! Això sí que és començar bé el més de Juny!!!!!
Guapissima quina ilu llegir el teu positiu i veure'l al test!!! S'intueix perfectament!!!!
Felicitats !!!!!Ara a cuidarte molt moltíssim i a curar-te també!!!!! Ara que també tens una cirereta dins ja saps, a passar-te per mamis de Febrer!!!!
Capseta em sap molt greu, però ara al menys ja pots aprofitar pels pinxitus, que has ovulat abans! Sempre buscar la part positiva!!!
Vinga que això s'anima cada vegada més!!!!


Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Irisolda, FELICITATS guapa!! no em tractat molt, perè et desitjo tota la sort del món. Jo estaria com tu, feta un nervi, encara que vulgui ser mami una altra vegada...pero ja començen les pors...
Jo continuo en desespero total!! M'nacabaré comprant els TE de l'amazon perquè em poden les ganes encara que hauré d'esperar una setmaneta més!!! tinc mil símptomes, sobretot mal d'ovaris
Per cert,. demà tinc sessió de depilació làser i he sentit que les prenyis no poden fer-se el laser. Què faig?? és correcte? és per prevenir...
Jo continuo en desespero total!! M'nacabaré comprant els TE de l'amazon perquè em poden les ganes encara que hauré d'esperar una setmaneta més!!! tinc mil símptomes, sobretot mal d'ovaris
Per cert,. demà tinc sessió de depilació làser i he sentit que les prenyis no poden fer-se el laser. Què faig?? és correcte? és per prevenir...
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
FELICITATS IRISOLDA!!!
Ja ens explicaràs la reacció del teu home!!!
Capseta, caram tot el que va passar-te ahir!!! Deu n'hi do! Em sap greu aquest TE blanc, i el teu també Elantris.
Vannion i Petit, m'alegro sentir que esteu en aquest mode de tranquil·litat i calma, de fet penso que és el millor. Ahir en Xinxet em deia, i no estàs nerviosa per aquest mes? I jo, doncs la veritat és que no! Així que en el meu cas, ja és qüestió d'hores esperar que no baixi. Per cert Nayade, no surto a la llista. Pots apuntar que demà és la meva DNW? Merci jefa!
Apali, a treballar un ratet!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Xinxa perdona! Ara mateix t'apunto!
M'acabo de fer TE i TO i mireu! Amb mi si que s'acompleix lo del TO+.
Elantris no t'he llegit ho sento molt guapa... però mica en mica arribarà el gran dia!! Igualmente encaraes aviat no? La DNW era el 10??? Espera llavors!
Petons a totes!!!
M'acabo de fer TE i TO i mireu! Amb mi si que s'acompleix lo del TO+.
Elantris no t'he llegit ho sento molt guapa... però mica en mica arribarà el gran dia!! Igualmente encaraes aviat no? La DNW era el 10??? Espera llavors!
Petons a totes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2016 8:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Properes NO warrys:
4 de Juny - Nuriafm
6-10 de Juny - Mercesf30
7 de Juny - boleta-BCN - xinxa
8 de Juny - Maryla
9 de Juny - cookiee46
10 de Juny - Elantris - marta_1986
12 de Juny - carlotad2323
16 de Juny - Meipuça
19 de Juny - Noyja
22 de Juny - Tartufina - bombo38 - nuvolrosa
23 de Juny - capseta
26 de Juny - Gironina35
27 de Juny - MiMi_M_T
29 de Juny - Blanca
4 de Juliol - Mossa-77
Vinga que tenim mooooolts desesperos aquesta setmana!!!!! I tots acabaran en TE+!!!! :)

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia,
FELICITATS IRISOLDA!!!!!
Em sap greu Capeseta i Elantris, aquests blancs nuclears són una merda...
Ànims amb els desesperos, que sembla que aquest juny s'anima i anireu cantant totes!!!
Modo ego: dissabte després del TE- vam tenir pinxitu recreatiu i a la tarda, a l'eixugar-me tenia un fluxe una mica rosadet, i fins ahir tarda res de res, que era una mica marronet també a l'eixugar-me... i des d'ahir a la tarda res de res... però ja no em trobo tant malament i no tinc gaurebé punxades ni malestar d'ovaris... quines coses més rares que fa el cos... ja no sé que carai pensar... pq clar, això no es pot considerar W encara, no? per tant no puc dir quan serà la meva DNW...
Petonarru a totes!
FELICITATS IRISOLDA!!!!!
Em sap greu Capeseta i Elantris, aquests blancs nuclears són una merda...
Ànims amb els desesperos, que sembla que aquest juny s'anima i anireu cantant totes!!!
Modo ego: dissabte després del TE- vam tenir pinxitu recreatiu i a la tarda, a l'eixugar-me tenia un fluxe una mica rosadet, i fins ahir tarda res de res, que era una mica marronet també a l'eixugar-me... i des d'ahir a la tarda res de res... però ja no em trobo tant malament i no tinc gaurebé punxades ni malestar d'ovaris... quines coses més rares que fa el cos... ja no sé que carai pensar... pq clar, això no es pot considerar W encara, no? per tant no puc dir quan serà la meva DNW...
Petonarru a totes!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Primer de tot, moltes felicitats Náyade i Irisolda.
Després m ' apunto més detingudament, però abans volia fer una pregunta, a veure si alguna me la sap respondre...
Pot ser q noti claraweb un dia, però que l' ovulació sigui quatre dies després??
Gràcies boniques!
Després m ' apunto més detingudament, però abans volia fer una pregunta, a veure si alguna me la sap respondre...
Pot ser q noti claraweb un dia, però que l' ovulació sigui quatre dies després??
Gràcies boniques!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bondia noies!
Irisolda felicitats! T'has fet més TE? Jo no podria controlar-me...estaria pixant tooota l'estona com un gos content
>;.-<:
donna benvinguda! Pel que preguntes no estic segura, a mi em va passar tenir clara d'ou 3-4 dies doncs crec que és un bon indicador de dies fèrtils però no un predictor super precís del dia de l'ovulació...a veure què en pensen les veteranes!
EEEehhh..les que aneu pel segon! Estic amb vosaltres
Nosaltres desitgem molt molt molt una nena però no crec que tindré els ous de jugarmela i no fe pinxito el día de l'ovulació.
Aquest dies d'aburriment esperant la SW per mi son pitjor que els de desespero
Perdoneu si no puc personalitzar més, ús llegeixo cada dia però ja sou moltes i em faig una mica de lio
Que tingueu molt bon dia, petonets!!
Irisolda felicitats! T'has fet més TE? Jo no podria controlar-me...estaria pixant tooota l'estona com un gos content
>;.-<:donna benvinguda! Pel que preguntes no estic segura, a mi em va passar tenir clara d'ou 3-4 dies doncs crec que és un bon indicador de dies fèrtils però no un predictor super precís del dia de l'ovulació...a veure què en pensen les veteranes!
EEEehhh..les que aneu pel segon! Estic amb vosaltres
Nosaltres desitgem molt molt molt una nena però no crec que tindré els ous de jugarmela i no fe pinxito el día de l'ovulació.Aquest dies d'aburriment esperant la SW per mi son pitjor que els de desespero
Perdoneu si no puc personalitzar més, ús llegeixo cada dia però ja sou moltes i em faig una mica de lio
Que tingueu molt bon dia, petonets!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia boniques!
Escrit soso mobil.
Irisolda que fantàstic moltissimes felicitats bonica!!!!! Ara a cuidar-se.
Modo ego: jo amb malestar de panxa no sé si és que estic ovulant o ovulare o ja he ovulat, no ho sé!I de moment ni rastre de Clara Web. No entenc res
Escrit soso mobil.
Irisolda que fantàstic moltissimes felicitats bonica!!!!! Ara a cuidar-se.
Modo ego: jo amb malestar de panxa no sé si és que estic ovulant o ovulare o ja he ovulat, no ho sé!I de moment ni rastre de Clara Web. No entenc res
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















