CERCADORES DE DESEMBRE
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bueno Saku, tu no t'hi estressis gaire.
Ja sé que és el que sempre es diu i que a la pràctica totes estem impacients per tenir panxu, però esic ttaaanntt convensuda que tu també tindras la teva que mira, no sé, no vull que t'hi rallis.
A disfrutar dels pinxitus i a pensar positivament, que a vegades els petits soldadets arriben ben lluny!! Al ataqueeee!!
Reines mores meves, com aneu totes plegades?? Espero que molt i molt bé i que us cuideu molt i molt, feu molts i molts pinxitus i feu tremolar molt i molt la terra, ja sigui per a procrear o per a disfrutar! Festival follil!! yuhuu! I recordeu : Sou unes sup...vull dir sou unes meuquesSantaPornos!!
Yuhhuu!!
Ja sé que és el que sempre es diu i que a la pràctica totes estem impacients per tenir panxu, però esic ttaaanntt convensuda que tu també tindras la teva que mira, no sé, no vull que t'hi rallis.
A disfrutar dels pinxitus i a pensar positivament, que a vegades els petits soldadets arriben ben lluny!! Al ataqueeee!!
Reines mores meves, com aneu totes plegades?? Espero que molt i molt bé i que us cuideu molt i molt, feu molts i molts pinxitus i feu tremolar molt i molt la terra, ja sigui per a procrear o per a disfrutar! Festival follil!! yuhuu! I recordeu : Sou unes sup...vull dir sou unes meuquesSantaPornos!!
Yuhhuu!!28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon diaaaaa.
SAKURA així doncs pot passar q canvii el fluxe, no? Bé, ja anirem veient. algú comentava lo del suc de pomelo... ja ho he pensat ja. A veure si en trobo hehe
Com esteu noies??? Naltros avi a nirem a buscar el Tió. Hihuhi quines ganes de Nada.
Benvinguda a la nova incorporació! !!
I les futures mamis com van??? Aneu passant eehhh que volem saber com aneu. Encara no heu obert post d'Agost oi??
En fiiii petooons
SAKURA així doncs pot passar q canvii el fluxe, no? Bé, ja anirem veient. algú comentava lo del suc de pomelo... ja ho he pensat ja. A veure si en trobo hehe
Com esteu noies??? Naltros avi a nirem a buscar el Tió. Hihuhi quines ganes de Nada.
Benvinguda a la nova incorporació! !!
I les futures mamis com van??? Aneu passant eehhh que volem saber com aneu. Encara no heu obert post d'Agost oi??
En fiiii petooons
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Benvinguda Lannah83!
Sakura, molts pepos per aquest cicle! En un moment o altre ho aconseguireu!
prova això del suc de pomelo, que diuen que va bé (i no crec que faci cap mal, no?)
Marta_1986, quina il·lusió anar a buscar el tió! A mi no m'agrada gaire el Nadal, però no sé per què, aquest any estic més optimista (a veure si em porta un regalet, jejeje).
Que passeu un bon dimarts de festa!!

Sakura, molts pepos per aquest cicle! En un moment o altre ho aconseguireu!
Marta_1986, quina il·lusió anar a buscar el tió! A mi no m'agrada gaire el Nadal, però no sé per què, aquest any estic més optimista (a veure si em porta un regalet, jejeje).
Que passeu un bon dimarts de festa!!

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia, boniques!
Disculpeu que no passi gaire per aquí, però últimament hi ha hagut uns quants embarassos que no han acabat bé al sócpetit, i necessito desconnectar una mica per no posar-me massa nerviosa. Per això tampoc vull obrir, com a mínim de moment, el post d'agosteres.
Per ara les sensacions que tinc són molt bones, i el 95% del temps estic súper optimista, però és molt aviat per dir res, així que prudència
Noies, us desitjo una cerca curteta i que aviat pugueu cantar tooootes les panxus! Desconnecto una mica, però aniré passant a treure el cap per celebrar panxus amb vosaltres
Disculpeu que no passi gaire per aquí, però últimament hi ha hagut uns quants embarassos que no han acabat bé al sócpetit, i necessito desconnectar una mica per no posar-me massa nerviosa. Per això tampoc vull obrir, com a mínim de moment, el post d'agosteres.
Per ara les sensacions que tinc són molt bones, i el 95% del temps estic súper optimista, però és molt aviat per dir res, així que prudència
Noies, us desitjo una cerca curteta i que aviat pugueu cantar tooootes les panxus! Desconnecto una mica, però aniré passant a treure el cap per celebrar panxus amb vosaltres

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola a totes!!! De moment molt be pero jo tampoc m'atreveixo a obrir post d'agosteres de moment...ja estic prou en tensio xq no passi res dolent...
espero que hi hagin moltes mes panxus!!!!
espero que hi hagin moltes mes panxus!!!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Heheh quin silenci,nooooo??? Torneu ja del pont noieeeesss hhaah
Aquesta setmana que? ?? Quantes panxus cantarà la jefaaaaa??? Higihi
Bona nit i a topeeee tres dies de feina i finde de nou
Aquesta setmana que? ?? Quantes panxus cantarà la jefaaaaa??? Higihi
Bona nit i a topeeee tres dies de feina i finde de nou
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Sibi, Cristineta però que són aquests pensaments?? Segur que tot sortirà bé, i si per algún cas no fos així, la resta hi sereu per animar-vos. De veritat?? El que hem lluitat per aquestes panxes s'ha de lluir! Pepos maques, espero que ben aviat estigueu preparades per obrir-lo i rebre a totes les que anirem darrere. Muaaaaaak
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia noies, entro modo ràpid i després personalitzare. Nosaltres el pont no l hem acabat molt bé. Sabeu que fa temps us vaig dir que teníem un familiar malalt doncs avui l enterrem.... pfff... us ho podeu imaginar oi?? Tornant corrents en fi la vida et dóna una cosa bona, però moltes de dolentes. M en vaig una hora a la feina per lligar un parell de coses i tornaré cap aquí. I ja us explicare amb detall.
Petons
Petons
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Ostres Tubi, em sap molt greu :( molts ànims per tu i la teva família. Aquí estem pel que necessitis. Un petó molt fort
- StopFinning
- :: papallona

- Entrades: 148
- Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
TUBI una forta abraçada 

2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Lo siento mucho, TUBI...... siempre es un mal día para perder a gente que amas, pero en estas fechas, el golpe parece aún peor.... Muchos ánimos.... 

http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Una abraçada molt forta TUBI.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
ostres Tubi quin greu... molts ànims per la família i tu a cuidar-te molt!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Ostres, Tubi, quin greu... aquests cops que ens dóna de vegades la vida són ben durs. Ara deveu estar en un moment ben agredolç. Si necessites res, aquí ens tens per fer-te costat.
Noies, no patiu gens per mi, que no estic en absolut desanimada, eh! Simplement necessitava desconnectar una mica, perquè estava llegint massa el sócpetit, i algunes coses que llegia no m'ajudaven gens a tenir la ment tranquil·la. Ja dic, per ara les sensacions són molt bones i intento transmetre a la nostra llentieta tots els pensaments positius del món
Sóc conscient que les coses es poden tòrcer, però en cap moment penso que ens ha de passar res dolent. Estic positiva 100%. El nostre amic/company de feina bruixot diu que faig una cara de prenyada que no m'aguanto, i que cada dia més. No sé, jo no m'ho veig, però si ell ho diu...
Cristineta, amunt els ànims, no et vull patint més del que és inevitable!!! Fas bé de ser prudent, però amb alegria, que la llentieta s'ho mereix
Sexyweekeres, us vull amb les piles a tope per fer molts pintxitos productors de cigronets, i desesperadores... volem bones notícies aviat!
Noies, no patiu gens per mi, que no estic en absolut desanimada, eh! Simplement necessitava desconnectar una mica, perquè estava llegint massa el sócpetit, i algunes coses que llegia no m'ajudaven gens a tenir la ment tranquil·la. Ja dic, per ara les sensacions són molt bones i intento transmetre a la nostra llentieta tots els pensaments positius del món
Sóc conscient que les coses es poden tòrcer, però en cap moment penso que ens ha de passar res dolent. Estic positiva 100%. El nostre amic/company de feina bruixot diu que faig una cara de prenyada que no m'aguanto, i que cada dia més. No sé, jo no m'ho veig, però si ell ho diu...
Cristineta, amunt els ànims, no et vull patint més del que és inevitable!!! Fas bé de ser prudent, però amb alegria, que la llentieta s'ho mereix
Sexyweekeres, us vull amb les piles a tope per fer molts pintxitos productors de cigronets, i desesperadores... volem bones notícies aviat!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
aix siberiana i cristineta jo us entenc! quan llegia el post de les mares de juliol tot era un patir, no vull imaginar-me com es deurien sentir elles i a mi m'entrava molt mal rotllo. Siberiana si necessites desconnectar del sp una mica està bé, però sobretot energies positives que segur que tot sortirà molt bé!!! molts ànims boniques, cuideu-vos molt i de tant en tant aneu-nos informant com us trobeu i com creix la vostra llentieta!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bona tarda boniquetes!
Com han anat aquests dies de pont??
Terralum, molt maco aquest Terrallu, fes-li molt de cas que te molta rao!! això es tan màgic que s’ha de disfrutar des del primcipi. estas mes tranquileta?? un peto molt gran xuli!
Sandy ets la proxima!!! sensacions??
Lannah83 ja estas apuntada al club! benvinguda bonica!
Gracies Sakura, es que la veritat no se quant m'ha de venir Quan no.. bueno ja m'esperava que fos una mica locura... Aviam si el cicle seguent ja ho tinc tot més controlat, per cert molts anima bonica, amb tranquilitat i molt de positivisme i segur que be ben aviat apareix auqesta panxu!
Marta_1986 Que diver lo del tió! lo del suc de pomelo també m'ho han dit que es oli en un llum!
Siberiana i Cristina es normal tenir moments de tot, pero disfruteu a tope que es una etapa preciosa, ja veureu com anirà tot be!
Tubi, quien greu reina... de veritat… molts anims per tu i la familia bonica
Us poso una mica al dia de NW:
Aquesta semana:
-Sandy: 10/12
Com vas reina???? Estic afinant per si un cas ee!
i per la semana que bé..... ni mas ni menos que 7 NW que esperem siguin 7
Una per dia!
Del 14 de Desembre al 20 de Desembre:
-Miyulina: 16/12
-Tanit: 17/12
-Elantris: 19/12
-Lagreta: 19/12
-Nic: 20/12
-Malibuna: 20/12
-Stopfinning: 20/12
Un petonet boniques!!!!
Com han anat aquests dies de pont??
Terralum, molt maco aquest Terrallu, fes-li molt de cas que te molta rao!! això es tan màgic que s’ha de disfrutar des del primcipi. estas mes tranquileta?? un peto molt gran xuli!
Sandy ets la proxima!!! sensacions??
Lannah83 ja estas apuntada al club! benvinguda bonica!
Gracies Sakura, es que la veritat no se quant m'ha de venir Quan no.. bueno ja m'esperava que fos una mica locura... Aviam si el cicle seguent ja ho tinc tot més controlat, per cert molts anima bonica, amb tranquilitat i molt de positivisme i segur que be ben aviat apareix auqesta panxu!
Marta_1986 Que diver lo del tió! lo del suc de pomelo també m'ho han dit que es oli en un llum!
Siberiana i Cristina es normal tenir moments de tot, pero disfruteu a tope que es una etapa preciosa, ja veureu com anirà tot be!
Tubi, quien greu reina... de veritat… molts anims per tu i la familia bonica
Us poso una mica al dia de NW:
Aquesta semana:
-Sandy: 10/12
Com vas reina???? Estic afinant per si un cas ee!
i per la semana que bé..... ni mas ni menos que 7 NW que esperem siguin 7
Una per dia!Del 14 de Desembre al 20 de Desembre:
-Miyulina: 16/12
-Tanit: 17/12
-Elantris: 19/12
-Lagreta: 19/12
-Nic: 20/12
-Malibuna: 20/12
-Stopfinning: 20/12
Un petonet boniques!!!!
*Dos angelets al cel*
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon vespre noies,
Gràcies per tot reines, sou els meus solets. Ànims a totes les que esteu exprimint els maromos com diu la elantris a tope sexy noels jaja
Terrallum cuqui molts ànims per tu. Parlo des de la meva experiència hi ha moments de la cerca que es fan molt pesats, però no ha de caure l ànim arribarà. Siberiana i saku molts pepos i petons.
Elantris ets la meva teràpia.
Cristineta seràs una gran mami.
Mariona súper jefa com estàs?
I la marta que fas?
Rosa petons per tu bonica i a tope.
Segur que em deixo algú però sorry un súper petons.
Flors fins demà
Gràcies per tot reines, sou els meus solets. Ànims a totes les que esteu exprimint els maromos com diu la elantris a tope sexy noels jaja
Terrallum cuqui molts ànims per tu. Parlo des de la meva experiència hi ha moments de la cerca que es fan molt pesats, però no ha de caure l ànim arribarà. Siberiana i saku molts pepos i petons.
Elantris ets la meva teràpia.
Cristineta seràs una gran mami.
Mariona súper jefa com estàs?
I la marta que fas?
Rosa petons per tu bonica i a tope.
Segur que em deixo algú però sorry un súper petons.
Flors fins demà
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















