CERCADORES DE DESEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Elantris » dl. des. 07, 2015 11:42 pm

Bueno Saku, tu no t'hi estressis gaire.
Ja sé que és el que sempre es diu i que a la pràctica totes estem impacients per tenir panxu, però esic ttaaanntt convensuda que tu també tindras la teva que mira, no sé, no vull que t'hi rallis.
A disfrutar dels pinxitus i a pensar positivament, que a vegades els petits soldadets arriben ben lluny!! Al ataqueeee!!

Reines mores meves, com aneu totes plegades?? Espero que molt i molt bé i que us cuideu molt i molt, feu molts i molts pinxitus i feu tremolar molt i molt la terra, ja sigui per a procrear o per a disfrutar! Festival follil!! yuhuu! I recordeu : Sou unes sup...vull dir sou unes meuquesSantaPornos!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: Yuhhuu!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. des. 08, 2015 7:36 am

Bon diaaaaa.

SAKURA així doncs pot passar q canvii el fluxe, no? Bé, ja anirem veient. algú comentava lo del suc de pomelo... ja ho he pensat ja. A veure si en trobo hehe

Com esteu noies??? Naltros avi a nirem a buscar el Tió. Hihuhi quines ganes de Nada.
Benvinguda a la nova incorporació! !!

I les futures mamis com van??? Aneu passant eehhh que volem saber com aneu. Encara no heu obert post d'Agost oi??

En fiiii petooons
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: sandysc85 » dt. des. 08, 2015 8:19 am

Benvinguda Lannah83!

Sakura, molts pepos per aquest cicle! En un moment o altre ho aconseguireu! :ok: :ok: prova això del suc de pomelo, que diuen que va bé (i no crec que faci cap mal, no?)

Marta_1986, quina il·lusió anar a buscar el tió! A mi no m'agrada gaire el Nadal, però no sé per què, aquest any estic més optimista (a veure si em porta un regalet, jejeje).

Que passeu un bon dimarts de festa!! :p-) :p-)
Imatge

Imatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: siberiana » dt. des. 08, 2015 10:29 am

Bon dia, boniques!

Disculpeu que no passi gaire per aquí, però últimament hi ha hagut uns quants embarassos que no han acabat bé al sócpetit, i necessito desconnectar una mica per no posar-me massa nerviosa. Per això tampoc vull obrir, com a mínim de moment, el post d'agosteres.
Per ara les sensacions que tinc són molt bones, i el 95% del temps estic súper optimista, però és molt aviat per dir res, així que prudència :-o00m

Noies, us desitjo una cerca curteta i que aviat pugueu cantar tooootes les panxus! Desconnecto una mica, però aniré passant a treure el cap per celebrar panxus amb vosaltres >.-<:
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Cristineta86 » dt. des. 08, 2015 8:25 pm

Hola a totes!!! De moment molt be pero jo tampoc m'atreveixo a obrir post d'agosteres de moment...ja estic prou en tensio xq no passi res dolent...
espero que hi hagin moltes mes panxus!!!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. des. 08, 2015 9:18 pm

Heheh quin silenci,nooooo??? Torneu ja del pont noieeeesss hhaah

Aquesta setmana que? ?? Quantes panxus cantarà la jefaaaaa??? Higihi

Bona nit i a topeeee tres dies de feina i finde de nou
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: sakura1410 » dt. des. 08, 2015 10:15 pm

Sibi, Cristineta però que són aquests pensaments?? Segur que tot sortirà bé, i si per algún cas no fos així, la resta hi sereu per animar-vos. De veritat?? El que hem lluitat per aquestes panxes s'ha de lluir! Pepos maques, espero que ben aviat estigueu preparades per obrir-lo i rebre a totes les que anirem darrere. Muaaaaaak
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: TUBI* » dc. des. 09, 2015 7:19 am

Bon dia noies, entro modo ràpid i després personalitzare. Nosaltres el pont no l hem acabat molt bé. Sabeu que fa temps us vaig dir que teníem un familiar malalt doncs avui l enterrem.... pfff... us ho podeu imaginar oi?? Tornant corrents en fi la vida et dóna una cosa bona, però moltes de dolentes. M en vaig una hora a la feina per lligar un parell de coses i tornaré cap aquí. I ja us explicare amb detall.

Petons
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: sandysc85 » dc. des. 09, 2015 9:26 am

Ostres Tubi, em sap molt greu :( molts ànims per tu i la teva família. Aquí estem pel que necessitis. Un petó molt fort
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: StopFinning » dc. des. 09, 2015 9:32 am

TUBI una forta abraçada :-()-)
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dc. des. 09, 2015 9:36 am

Lo siento mucho, TUBI...... siempre es un mal día para perder a gente que amas, pero en estas fechas, el golpe parece aún peor.... Muchos ánimos.... :-o00m
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Martooona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Martooona » dc. des. 09, 2015 10:20 am

Una abraçada molt forta TUBI.
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Lagreta » dc. des. 09, 2015 10:22 am

ostres Tubi quin greu... molts ànims per la família i tu a cuidar-te molt!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Avatar de l’usuari
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: shizue » dc. des. 09, 2015 10:28 am

Ho sento molt TUBI, ànims a la fmailia
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Lannah83 » dc. des. 09, 2015 11:18 am

Molts ànims TUBI, una forta abraçada.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Náyade » dc. des. 09, 2015 12:18 pm

TUBI guapíssima, molts ànims i un petonàs :-()-)
Imatge Imatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: siberiana » dc. des. 09, 2015 2:56 pm

Ostres, Tubi, quin greu... aquests cops que ens dóna de vegades la vida són ben durs. Ara deveu estar en un moment ben agredolç. Si necessites res, aquí ens tens per fer-te costat.

Noies, no patiu gens per mi, que no estic en absolut desanimada, eh! Simplement necessitava desconnectar una mica, perquè estava llegint massa el sócpetit, i algunes coses que llegia no m'ajudaven gens a tenir la ment tranquil·la. Ja dic, per ara les sensacions són molt bones i intento transmetre a la nostra llentieta tots els pensaments positius del món :***: Sóc conscient que les coses es poden tòrcer, però en cap moment penso que ens ha de passar res dolent. Estic positiva 100%. El nostre amic/company de feina bruixot diu que faig una cara de prenyada que no m'aguanto, i que cada dia més. No sé, jo no m'ho veig, però si ell ho diu... :content:

Cristineta, amunt els ànims, no et vull patint més del que és inevitable!!! Fas bé de ser prudent, però amb alegria, que la llentieta s'ho mereix :pandi:

Sexyweekeres, us vull amb les piles a tope per fer molts pintxitos productors de cigronets, i desesperadores... volem bones notícies aviat!
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Lagreta » dc. des. 09, 2015 3:03 pm

aix siberiana i cristineta jo us entenc! quan llegia el post de les mares de juliol tot era un patir, no vull imaginar-me com es deurien sentir elles i a mi m'entrava molt mal rotllo. Siberiana si necessites desconnectar del sp una mica està bé, però sobretot energies positives que segur que tot sortirà molt bé!!! molts ànims boniques, cuideu-vos molt i de tant en tant aneu-nos informant com us trobeu i com creix la vostra llentieta!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Avatar de l’usuari
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Mariona12 » dc. des. 09, 2015 5:14 pm

Bona tarda boniquetes!
Com han anat aquests dies de pont??
Terralum, molt maco aquest Terrallu, fes-li molt de cas que te molta rao!! això es tan màgic que s’ha de disfrutar des del primcipi. estas mes tranquileta?? un peto molt gran xuli!
Sandy ets la proxima!!! sensacions??
Lannah83 ja estas apuntada al club! benvinguda bonica!
Gracies Sakura, es que la veritat no se quant m'ha de venir Quan no.. bueno ja m'esperava que fos una mica locura... Aviam si el cicle seguent ja ho tinc tot més controlat, per cert molts anima bonica, amb tranquilitat i molt de positivisme i segur que be ben aviat apareix auqesta panxu!
Marta_1986 Que diver lo del tió! lo del suc de pomelo també m'ho han dit que es oli en un llum!
Siberiana i Cristina es normal tenir moments de tot, pero disfruteu a tope que es una etapa preciosa, ja veureu com anirà tot be! :b-)))
Tubi, quien greu reina... de veritat… molts anims per tu i la familia bonica

Us poso una mica al dia de NW:

Aquesta semana:
-Sandy: 10/12
Com vas reina???? Estic afinant per si un cas ee! :-())

i per la semana que bé..... ni mas ni menos que 7 NW que esperem siguin 7 :-()) Una per dia!
Del 14 de Desembre al 20 de Desembre:
-Miyulina: 16/12
-Tanit: 17/12
-Elantris: 19/12
-Lagreta: 19/12
-Nic: 20/12
-Malibuna: 20/12
-Stopfinning: 20/12

Un petonet boniques!!!!
*Dos angelets al cel*
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: TUBI* » dc. des. 09, 2015 8:07 pm

Bon vespre noies,

Gràcies per tot reines, sou els meus solets. Ànims a totes les que esteu exprimint els maromos com diu la elantris a tope sexy noels jaja

Terrallum cuqui molts ànims per tu. Parlo des de la meva experiència hi ha moments de la cerca que es fan molt pesats, però no ha de caure l ànim arribarà. Siberiana i saku molts pepos i petons.

Elantris ets la meva teràpia.

Cristineta seràs una gran mami.

Mariona súper jefa com estàs?

I la marta que fas?

Rosa petons per tu bonica i a tope.

Segur que em deixo algú però sorry un súper petons.

Flors fins demà

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::