EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Hola noies!!
jo ja no soc buscadora... però ho he estat durant casi 3 anys!!! Ara estic al forum de futures mames d'agost i si jo ho he aconseguit, vosaltres també!!! La meva historia està en el blog q surt a la signatura, però bàsicament es tracta de
i no deixar mai d'intentar-ho per tots els mètodes possibles.
Només dir-vos que si necessiteu tests d'embaràs o d'ovulació, jo en tinc molts i els venc super barats :) enviau-me un email a info@beborn.net i digueu-me que heu vist el meu missatge pel socpetit. També tinc altres coses a la web (beborn.net)... últimament tinc problemes tècnics i a sobre estic a ple trasllat de pis, però si necessiteu alguna cosa, aviseu-me!
Petons boniques!!! I mooolts ànims!

jo ja no soc buscadora... però ho he estat durant casi 3 anys!!! Ara estic al forum de futures mames d'agost i si jo ho he aconseguit, vosaltres també!!! La meva historia està en el blog q surt a la signatura, però bàsicament es tracta de
i no deixar mai d'intentar-ho per tots els mètodes possibles. Només dir-vos que si necessiteu tests d'embaràs o d'ovulació, jo en tinc molts i els venc super barats :) enviau-me un email a info@beborn.net i digueu-me que heu vist el meu missatge pel socpetit. També tinc altres coses a la web (beborn.net)... últimament tinc problemes tècnics i a sobre estic a ple trasllat de pis, però si necessiteu alguna cosa, aviseu-me!
Petons boniques!!! I mooolts ànims!

Nena ha escrit:Chicas para que sirve el Pre-Seed? vamos ya e buscado información y se lo que es...pero lo que queria saber es que si las que lubricamos bien de manera natural...esto nos haria falta?
El preseed serveix per lubricar i alhora per aconseguir un PH òptim pel moviment dels bitxets. Moltíssimes noies no el necessiten, però pot ajudar molt si els primers mesos no et quedes embarassada.
Pujo post!!!
A veure si totes aquestes marones d'octubre passen a fitxar, que segur que amb els seus truquillos ens ajuden molt a les buscadores!!!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Hola a totes!!passo el parte...
Nom:Kaoru
Edat:31 jo i 36 ell
Temps buscant:5 cicles després d'un avortament
Regularitat del cicle: Fent una mitja, cicles de 26 dies...
Intents setmana clau: Vam fer deures el dia que vaig veure claraweb però ja us dic que és el primer cop que l'he diferenciat, i el dia abans, una xinxeta la matinada de divendres a dissabte i una xinxeta diumenge i en aquesta última primer cop en ma vida que pujo cames enlaire...
Temps test: 2 dies a de la falta
Truquis:Fer la meva primera gràfica sencera i fer deures quan crec que tocava de debó que no hem fet res més...ah si!!jo crec que el més important, relaxar-me a partir de saber que havia ovulat i no pensar en quin dia vindria o no vindria la warry, si havia de venir que vingués!!
Símptomes:Marejos, cansanci i molta son, però pensava que simplement estava cansada...els pits molt inflats...
A veure si us serveix de res...fer la gràfica em va anar molt bé per conéixer que fa el meu cos...
Nom:Kaoru
Edat:31 jo i 36 ell
Temps buscant:5 cicles després d'un avortament
Regularitat del cicle: Fent una mitja, cicles de 26 dies...
Intents setmana clau: Vam fer deures el dia que vaig veure claraweb però ja us dic que és el primer cop que l'he diferenciat, i el dia abans, una xinxeta la matinada de divendres a dissabte i una xinxeta diumenge i en aquesta última primer cop en ma vida que pujo cames enlaire...
Temps test: 2 dies a de la falta
Truquis:Fer la meva primera gràfica sencera i fer deures quan crec que tocava de debó que no hem fet res més...ah si!!jo crec que el més important, relaxar-me a partir de saber que havia ovulat i no pensar en quin dia vindria o no vindria la warry, si havia de venir que vingués!!
Símptomes:Marejos, cansanci i molta son, però pensava que simplement estava cansada...els pits molt inflats...
A veure si us serveix de res...fer la gràfica em va anar molt bé per conéixer que fa el meu cos...
Pujo al post pq tots els nous possitius ens expliquin els seu truquis!!!!Vinga animeu-vos, que a les que estem en recerca ens va molt bé i agafem nota!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Hola, jo he aterrat directament al post d´embarassades així que no em coneixeu, però us passo el parte
Nom: Montsekit (Montse)
Edat: 36 jo, 46 ell
Temps buscant: 2-3 cicles (el primer vaig ser fóra gairebé tots els dies fèrtils)
Regularitat del cicle: cicles regulars de 30 dies
Intents setmana clau: no em sé els termes que feu servir. Nosaltres feiem servir el monitor de fertilitat clearblue 2 cicles (el primer no em va marcar ovulació però sol passar fins que s´ajusta al cos). A partir de "fertilitat alta" ho vem fer dia si dia no, quan va donar "ovulació" ho vem fer dos dies seguits, dos dies de descans i un altre cop (la teoria, però, era tres dies seguits, un de descans i un altre cop). Com tinc l´uter en retro i un mioma al coll de l´uter bastant gran, sempre feia cames amunt mínim 20 minuts.
Temps test: 4 dies després de la falta
Truquis: els que he posat a dalt. 3 mesos abans d´intentar prenent àcid fòlic; vaig deixar el café i l´alcohol a partir de que ho vam comencar a intentar.
Símptomes: abans de saber-ho només els pits inflats i dolors de regla... els pits em feien mal i se m´inflaven cada mes així que no en podia estar segura. Més endavant molt cansament i he tingut problemes d´esquena (ja). No m´he marejat ni he tingut nàusees mai fins ara (toco fusta)
Espero que us serveixi!
Nom: Montsekit (Montse)
Edat: 36 jo, 46 ell
Temps buscant: 2-3 cicles (el primer vaig ser fóra gairebé tots els dies fèrtils)
Regularitat del cicle: cicles regulars de 30 dies
Intents setmana clau: no em sé els termes que feu servir. Nosaltres feiem servir el monitor de fertilitat clearblue 2 cicles (el primer no em va marcar ovulació però sol passar fins que s´ajusta al cos). A partir de "fertilitat alta" ho vem fer dia si dia no, quan va donar "ovulació" ho vem fer dos dies seguits, dos dies de descans i un altre cop (la teoria, però, era tres dies seguits, un de descans i un altre cop). Com tinc l´uter en retro i un mioma al coll de l´uter bastant gran, sempre feia cames amunt mínim 20 minuts.
Temps test: 4 dies després de la falta
Truquis: els que he posat a dalt. 3 mesos abans d´intentar prenent àcid fòlic; vaig deixar el café i l´alcohol a partir de que ho vam comencar a intentar.
Símptomes: abans de saber-ho només els pits inflats i dolors de regla... els pits em feien mal i se m´inflaven cada mes així que no en podia estar segura. Més endavant molt cansament i he tingut problemes d´esquena (ja). No m´he marejat ni he tingut nàusees mai fins ara (toco fusta)
Espero que us serveixi!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Gràcies Montsekit, a veure si les noves
es van animant a explicar els seus trucs.
I enhorabona!!!
es van animant a explicar els seus trucs.I enhorabona!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Que xulo aquest post!
Aneu entrant que és mooolt interessant!!
Quines ganetes de ser jo qui escrigui aquí aviat

Aneu entrant que és mooolt interessant!!
Quines ganetes de ser jo qui escrigui aquí aviat

Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Nom: Alba
Edat: jo 26, ell 30
Temps buscant: 9 mesos
Regularitat del cicle: molt irregulars, entre 45 i 60 dies. Sóc SOP
Intents setmana clau: 2 vegades just abans d'ovular
Temps test: el dia que m'havia de venir la regla ja em vaig fer el test. Jo solia tacar 4 dies abans de la regla, una mica marró fins que finalment em baixava, aquest cicle no vaig tacar gens i això em va fer sospitar
Truquis: Omifin
ni cames amunt ni res, de fet va ser el cicle que menys relacions vam tenir i les dues vegades ell va acabar quan jo estava a dalt... em controlava la ovulació amb TO i temperatura
Símptomes:Igual que si m'hagués de venir la regla, dolor de pit i de ventre, les mateixes contraccions d'úter que quan tinc la regla. De seguida van aparèixer les nàusees
Edat: jo 26, ell 30
Temps buscant: 9 mesos
Regularitat del cicle: molt irregulars, entre 45 i 60 dies. Sóc SOP
Intents setmana clau: 2 vegades just abans d'ovular
Temps test: el dia que m'havia de venir la regla ja em vaig fer el test. Jo solia tacar 4 dies abans de la regla, una mica marró fins que finalment em baixava, aquest cicle no vaig tacar gens i això em va fer sospitar
Truquis: Omifin
Símptomes:Igual que si m'hagués de venir la regla, dolor de pit i de ventre, les mateixes contraccions d'úter que quan tinc la regla. De seguida van aparèixer les nàusees
Entro a passar el parte per si us pot servir d'ajuda:
Nom: Nina79
Edat: 32 tots dos
Temps buscant: 9 cicles. (al 8è avortament bioquímic)
Regularitat del cicle: cicles de 29-30 dies l'últim any.
Intents setmana clau: El 10 de febrer vaig anar al gine per control de l'avortament, em va dir que estava tot ok i que estava a punt d'ovular. El 12 de febrer TO positiu i deures al moment, el 13 de febrer ovulació, i deures el 14 de febrer, es a dir, el dia abans i el dia després d'ovular.
Temps test: Al segon dia de retard, però no m'ho esperava pas.
Truquis: Prendre Ovusitol des del dia que vaig anar al gine fins el dia del positiu (15 dies prenent un sobre al migdia).I aixecar les cames mitja hora.
Símptomes: Son i cansament, i un dolor d'ovaris similar al de warry.
Nom: Nina79
Edat: 32 tots dos
Temps buscant: 9 cicles. (al 8è avortament bioquímic)
Regularitat del cicle: cicles de 29-30 dies l'últim any.
Intents setmana clau: El 10 de febrer vaig anar al gine per control de l'avortament, em va dir que estava tot ok i que estava a punt d'ovular. El 12 de febrer TO positiu i deures al moment, el 13 de febrer ovulació, i deures el 14 de febrer, es a dir, el dia abans i el dia després d'ovular.
Temps test: Al segon dia de retard, però no m'ho esperava pas.
Truquis: Prendre Ovusitol des del dia que vaig anar al gine fins el dia del positiu (15 dies prenent un sobre al migdia).I aixecar les cames mitja hora.
Símptomes: Son i cansament, i un dolor d'ovaris similar al de warry.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Gràcies NINA79!!!
A veure si les embarassades recents ens aneu posant
els trucs!!
A veure si les embarassades recents ens aneu posant
els trucs!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Encara visc amb la por que alguna cosa no vagi bé però, com que aquest post me l’havia mirat molts cops, penso que és just col·laborar-hi. I, al cap i a la fi, estic embarassada!
Edat: jo 30 (SOP), ell 33 (seminograma perfecte)
Temps buscant: un anyet o una mica més. Al principi només fent gràfiques; després, 6 mesos de relacions programades amb Omifin i Ovitrelle, sense resultat. Vam encertar-la 10 dies després d’haver fet la histerosalpingografia per anar cap a IA (crec que la prova va ser la clau per desembussar les trompes). Aquest cop, sense medicació per provocar l’ovulació. Sempre ho havia portat la mar de bé, amb molt d'optimisme i sense fer drames. Però, per culpa de les proves i els resultats de la histero, el mes del positiu va ser just al contrari: pors, nervis, obsessió, nits sense dormir, ploreres... Curiós.
Regularitat del cicle: de 32 a 50 (amb algun cicle estrany de fins a 90 dies).
Intents setmana clau: Gairebé cada dia, abans i després de l’ovulació.
Temps test: Jo sóc antitests i feia cicles que no en feia. Aquest, però, la temperatura em va fer una pujada estranya i, a més, a DPO12 teníem festa grossa i vaig voler assegurar-me que podia fer una cerveseta (o quatre...) tranquil·la. Al final, festa abstèmia i encantada de la vida.
Truquis: A partir dels 5-6 mesos de cerca vam començar a provar de tot: preseed, cames amunt, pla ECO, dies d’abstinència, Ovusitol, onagra, etcètera. Aquest cicle no vam fer res d’això. Feia servir lubricant, perquè últimament estava força seca. El Preseed no em donava confiança, així que feia servir el Mucus (marca Cum Laude), que imita el moc cervical, recomanat pel ginecòleg. L’única diferència d’aquest cicle és que la setmana sexi va durar tot el mes. Abans, quan s’acabaven els dies fèrtils ens relaxàvem una mica. Aquest mes, no, gas baix fins al final (això sí, des del dia del TE fins ara, ni un sol dia! Hehehe).
Símptomes: En tots els cicles passats, esclar, n’he tingut de tots colors: mal de regla, de pits, marejos... Abans del TE no vaig tenir cap símptoma i fins a uns quants dies després no vaig notar res. I l’únic que notava eren molèsties com de regla (molt pocs dies) i moooolta son fins a la setmana 9 o així. Els pits, cap canvi. Ni nàusees, ni res.
Edat: jo 30 (SOP), ell 33 (seminograma perfecte)
Temps buscant: un anyet o una mica més. Al principi només fent gràfiques; després, 6 mesos de relacions programades amb Omifin i Ovitrelle, sense resultat. Vam encertar-la 10 dies després d’haver fet la histerosalpingografia per anar cap a IA (crec que la prova va ser la clau per desembussar les trompes). Aquest cop, sense medicació per provocar l’ovulació. Sempre ho havia portat la mar de bé, amb molt d'optimisme i sense fer drames. Però, per culpa de les proves i els resultats de la histero, el mes del positiu va ser just al contrari: pors, nervis, obsessió, nits sense dormir, ploreres... Curiós.
Regularitat del cicle: de 32 a 50 (amb algun cicle estrany de fins a 90 dies).
Intents setmana clau: Gairebé cada dia, abans i després de l’ovulació.
Temps test: Jo sóc antitests i feia cicles que no en feia. Aquest, però, la temperatura em va fer una pujada estranya i, a més, a DPO12 teníem festa grossa i vaig voler assegurar-me que podia fer una cerveseta (o quatre...) tranquil·la. Al final, festa abstèmia i encantada de la vida.
Truquis: A partir dels 5-6 mesos de cerca vam començar a provar de tot: preseed, cames amunt, pla ECO, dies d’abstinència, Ovusitol, onagra, etcètera. Aquest cicle no vam fer res d’això. Feia servir lubricant, perquè últimament estava força seca. El Preseed no em donava confiança, així que feia servir el Mucus (marca Cum Laude), que imita el moc cervical, recomanat pel ginecòleg. L’única diferència d’aquest cicle és que la setmana sexi va durar tot el mes. Abans, quan s’acabaven els dies fèrtils ens relaxàvem una mica. Aquest mes, no, gas baix fins al final (això sí, des del dia del TE fins ara, ni un sol dia! Hehehe).
Símptomes: En tots els cicles passats, esclar, n’he tingut de tots colors: mal de regla, de pits, marejos... Abans del TE no vaig tenir cap símptoma i fins a uns quants dies després no vaig notar res. I l’únic que notava eren molèsties com de regla (molt pocs dies) i moooolta son fins a la setmana 9 o així. Els pits, cap canvi. Ni nàusees, ni res.
Vesnà reina! ja veuràs que tot anirà genial!!! t'ho mereixes!!! va ser un honor poder cantar el teu POSITIVÀS!!! Em va encantar! Jo també m'he fet la histero aquest dijous, i ben aviat començarem amb l'estimulació ovàrica espero! a vere si tinc sort i ben aviat puc lluir panxeta igual que tu! o potser aquest mes havent-me fet la histero! qui sap!!
i cuida't!!!
i cuida't!!!Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Ei!! Així m'agrada! Que passeu per aquí a donar el parte!!!
Vesnà, Nina79!! Quina il.lusió veure-us aquí!! Cuideu molt bé les llentietes!! Petonets!
Vesnà, Nina79!! Quina il.lusió veure-us aquí!! Cuideu molt bé les llentietes!! Petonets!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
Boona niit!
Sempre havia somiat en poder escriure a aquest post! Ja fa temps que podria haber passat... però la por, el respecte...
Penso que aquest post és molt útil sobretot per veure que cada embaràs és diferent i que no per tenirun síntoma i no tenir-ne un altre vol dir que no estiguis embarassada.
Bueno va al lio que ja m'estic enrotllant massa!!
Edat: 30 tots 2. Quan el vam "fer" jo en tenia 29
Temps buscant: 2 anyets gairebé que es diu aviat. El Phosco anava justet però el nostre problema era més aviat per poc volum seminal... una mica extrany tot plegat. Ah! I jo tenia justeta la hormona FSH.Haviem fet una IA per seguretat social i al febrer haguessim fet la 2a... però no!!
Regularitat del cicle: força regular 30 dies (2 amunt, 2 avall)
Intents setmana clau: Ni idea! De debó. Amb tant temps de recerca, no ja ni hi penses. I a més esperavem per la IA.
Temps test: com que feia esport federat me'l vaig fer (com molts altres abans!) per descartar i anar tranquila. Era el dia 30 de cicle si no m'equivoco.
Truquis: Durant els 2 anys hem provat de tot... però tot tot! I aquest mes com els anteriors ja passavem força de cames...
Símptomes CAP Ni un!! I ho dic ben en serio! Jo no he tingut ni tinc mal de pits! Ni tenia marejos, nimés pipi... permi va ser tot un shock perquè no m'ho esperava per res! SEmpre havia pensat que quan hem quedes prenyi ho notaria... i ara em menjo les meves paraules... res de res.
I una altre cosa que us volia dir és que el meu cas sembla d'aquells de: ara que estaven tranquils.. pam! jo no hi crec en això! Penso que és qüestió d'atzar i probabilitat. S'han de juntar un munt de factors... i potser un mes en teniu un 80% un altre un 40% i simplement quan es troben tots els factors adients... llavors passa. evidentment si hi ha problemes, les probabilitats baixen i això fa que s'allargui en el temps..
I res, que molts molts ànims a totes les cercadores. Sovint us podeu sentir malament, hi ha pujades i baixades,Mireu de riure una mica de tot plegat! I compartir-ho amb la parella. Aixi es farà molt més "lleuger".
Sempre havia somiat en poder escriure a aquest post! Ja fa temps que podria haber passat... però la por, el respecte...
Penso que aquest post és molt útil sobretot per veure que cada embaràs és diferent i que no per tenirun síntoma i no tenir-ne un altre vol dir que no estiguis embarassada.
Bueno va al lio que ja m'estic enrotllant massa!!
Edat: 30 tots 2. Quan el vam "fer" jo en tenia 29
Temps buscant: 2 anyets gairebé que es diu aviat. El Phosco anava justet però el nostre problema era més aviat per poc volum seminal... una mica extrany tot plegat. Ah! I jo tenia justeta la hormona FSH.Haviem fet una IA per seguretat social i al febrer haguessim fet la 2a... però no!!
Regularitat del cicle: força regular 30 dies (2 amunt, 2 avall)
Intents setmana clau: Ni idea! De debó. Amb tant temps de recerca, no ja ni hi penses. I a més esperavem per la IA.
Temps test: com que feia esport federat me'l vaig fer (com molts altres abans!) per descartar i anar tranquila. Era el dia 30 de cicle si no m'equivoco.
Truquis: Durant els 2 anys hem provat de tot... però tot tot! I aquest mes com els anteriors ja passavem força de cames...
Símptomes CAP Ni un!! I ho dic ben en serio! Jo no he tingut ni tinc mal de pits! Ni tenia marejos, nimés pipi... permi va ser tot un shock perquè no m'ho esperava per res! SEmpre havia pensat que quan hem quedes prenyi ho notaria... i ara em menjo les meves paraules... res de res.
I una altre cosa que us volia dir és que el meu cas sembla d'aquells de: ara que estaven tranquils.. pam! jo no hi crec en això! Penso que és qüestió d'atzar i probabilitat. S'han de juntar un munt de factors... i potser un mes en teniu un 80% un altre un 40% i simplement quan es troben tots els factors adients... llavors passa. evidentment si hi ha problemes, les probabilitats baixen i això fa que s'allargui en el temps..
I res, que molts molts ànims a totes les cercadores. Sovint us podeu sentir malament, hi ha pujades i baixades,Mireu de riure una mica de tot plegat! I compartir-ho amb la parella. Aixi es farà molt més "lleuger".
Vesnà. Phosqui, Nina79,... i totes!! moltes gràcies per explicar les vostres experiències!!!
Per les que ja portem força temps de cerca, es reconfortant veure que SI, que tard o d'hora arriba el moment!!!
Disfruteu molt de la vostra
!!!!
Per les que ja portem força temps de cerca, es reconfortant veure que SI, que tard o d'hora arriba el moment!!!
Disfruteu molt de la vostra
!!!!- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Per fi m'he decidit a escriure en el post que tan em vaig llegir quan estava buscant. Us deixo el testimoni però ja us avanço que no hem fet res que no haguem fet els altres mesos.
Edat: ell en té 36, jo 29
Temps buscant: vaig deixar l'anell anticonceptiu a l'octubre, 4 cicles.
Regularitat del cicle: desde que em vaig deixar d'hormonar els meus cicles oscil·laven entre 27 i 33 dies.
Intents setmana clau: segons la gràfica del FF vaig ovular a CD18 i va donar la casualitat que ho vam fer el mateix dia de l'ovulació. A part també ho vam fer a CD15. Jo tenia el flux "watery", mai he tingut clara d'ou.
Temps test: 1 dia abans de la falta. Em vaig llevar amb l'estòmac regirat i amb un fort presentiment. Però a part d'això el que em va fer sospitar, va ser que jo sempre tacava una setmana abans de la regla i al mes de febrer vaig tacar 2 dies passats una setmana de l'ovulació i després res de res. Sospitós en mi!
Truquis: al gener vaig començar a prendre'm 2 sobres de l'Ovusitol en dejú. A mi em va anar bé, notava (més o menys) l'ovulació i em va regular la sortida de l'ovulito! No hem fet res que no haguèssim fet els altres mesos, suposo que depèn molt de l'atzar i de factors varis.
Símptomes: a mi sempre se'm inflen els pits pre-regla, però els tenia d'una manera exagerada. Desprès de saber que estava embarassada vaig començar a patir mareig quan em llevava pel matí. No podia esmorçar res fins passada una horeta ben bé. No he tigut nàusees ni vòmits.
Ànims a totes boniques!
Edat: ell en té 36, jo 29
Temps buscant: vaig deixar l'anell anticonceptiu a l'octubre, 4 cicles.
Regularitat del cicle: desde que em vaig deixar d'hormonar els meus cicles oscil·laven entre 27 i 33 dies.
Intents setmana clau: segons la gràfica del FF vaig ovular a CD18 i va donar la casualitat que ho vam fer el mateix dia de l'ovulació. A part també ho vam fer a CD15. Jo tenia el flux "watery", mai he tingut clara d'ou.
Temps test: 1 dia abans de la falta. Em vaig llevar amb l'estòmac regirat i amb un fort presentiment. Però a part d'això el que em va fer sospitar, va ser que jo sempre tacava una setmana abans de la regla i al mes de febrer vaig tacar 2 dies passats una setmana de l'ovulació i després res de res. Sospitós en mi!
Truquis: al gener vaig començar a prendre'm 2 sobres de l'Ovusitol en dejú. A mi em va anar bé, notava (més o menys) l'ovulació i em va regular la sortida de l'ovulito! No hem fet res que no haguèssim fet els altres mesos, suposo que depèn molt de l'atzar i de factors varis.
Símptomes: a mi sempre se'm inflen els pits pre-regla, però els tenia d'una manera exagerada. Desprès de saber que estava embarassada vaig començar a patir mareig quan em llevava pel matí. No podia esmorçar res fins passada una horeta ben bé. No he tigut nàusees ni vòmits.
Ànims a totes boniques!

- pantxa contenta
- :: peixet

- Entrades: 257
- Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:57 pm
Què guay aquest post! gràcies per explicar-nos les vostres experiències, espero que a totes us vagi l'embaraç d'allò més bé!! 

Hola, m´he decidit a escriure aquí per donar ànims a mares veteranes!!
Edat: ell té 40, jo 46!!!!
Temps buscant: un any.
Regularitat del cicle: Regular cada 30 dies des dels últims 7 anys. Avans era molt irregular.
Intents setmana clau: Un parell de cops per setmana. Un al cap de setmana i unaltre entre mig, quan teniem ganes, si no tampoc.
Temps test: Una setmana després de la falta de la regla...i positiu con una catedral. No vaig haver ni d´esperar els tres minuts!
Truquis: Cap, de veritat. Només pensar que no em quedaria per la meva edat, llavors suposso que estava molt relaxada i això ha pogut ajudar sens dubte.
Símptomes: Mal de pits, sensació de fàstic, però sense marejos ni vòmits. Mólt bé.
Ara estic quasi de 9 setmanes. sé que és difícil que vagi tot bé però és evident que quedar-se a certa edat és difícil pero no impossible.
Edat: ell té 40, jo 46!!!!
Temps buscant: un any.
Regularitat del cicle: Regular cada 30 dies des dels últims 7 anys. Avans era molt irregular.
Intents setmana clau: Un parell de cops per setmana. Un al cap de setmana i unaltre entre mig, quan teniem ganes, si no tampoc.
Temps test: Una setmana després de la falta de la regla...i positiu con una catedral. No vaig haver ni d´esperar els tres minuts!
Truquis: Cap, de veritat. Només pensar que no em quedaria per la meva edat, llavors suposso que estava molt relaxada i això ha pogut ajudar sens dubte.
Símptomes: Mal de pits, sensació de fàstic, però sense marejos ni vòmits. Mólt bé.
Ara estic quasi de 9 setmanes. sé que és difícil que vagi tot bé però és evident que quedar-se a certa edat és difícil pero no impossible.
ostres Darkstar, segur q tot anirà molt bé. Quins ànims em dones... ara que ja he posat el 4, el TIC TAC cada vegada es fa més impertinent, s'agraeix molt llegir missatges com el teu.
Cuida't i disfruta-ho!!
Cuida't i disfruta-ho!!
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |