EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
anichu14
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: anichu14 » dt. set. 25, 2012 6:51 pm

June, no hem coincidit mai però m' ha encantat llegir-te i veure la teva bona notícia.
Quan veus algú com tu que porta tants cicles, i imagino com ho has d' haver passat, és molt emocionant de veure com ho aconsegueix i imaginar com t' has de sentir en aquests moments...

A gaudir molt del teu embaràs, que s' agarri ben fort i moltísssimes felicitats maca!!!
:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :-()-)
Imatge

Imatge
Aussie
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 12:15 pm

EntradaAutor: Aussie » dt. set. 25, 2012 7:06 pm

Aix noies! Aqui una primerenca desesperada, primer mew d'intent i a 15 estic amb molts psicosimptomes, estic boja no? De veritat el nostre cervell ens pot provocar tant de malestar?
Tinc la panxa molt inflada i fa 3 dies vaig tenir un mal de panxa de "pet atravessat" que diu el Mr.Aussie, uns dolors increibles. Ara estic millor pero nomes volia estar en posicio fetal, quin dolor! Ara tinc com la part superior de la panxa durissima i com si m'hagues de baixar la regla :ufs: però em queden 15 dies encara. El tema es que jo no tinc mai dolors de regla i menys 15 dies abans. Ma mare sempre em diu que ella es trbava malament des del dia que em va concevir. Vale, estic com una cabra i em dic a mi que no ho puc estar a la primera pero... Algu ha notat simptomes tant aviat? ?-) :-o00m
laguivi
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

EntradaAutor: laguivi » dt. set. 25, 2012 10:53 pm

Aussie a mi el q em va passar es q dos setmanes abans q vingues la warry, un dia em va agafar un mal tb en un ovari q havia s estar al llit cargolada, ara crec q estava implantando
June
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: June » dc. set. 26, 2012 7:22 am

Aussie, des de que vaig començar la recerca he tingut psicosímptomes a 15 dies de la regla. I a 10. I a 5. :content: No estàs boja. :p-)

Una de les coses que he après durant el procés de recerca ha estat el poder que exerceix el nostre cervell i que no podem controlar: nàusees, punxades als ovaris, símptomes pre-regla que no havies tingut mai...apareixen de cop i volta sense que puguis fer res per controlar-ho.

És, juntament amb fer-se el test i veure el negatiu, de les pitjors coses del procés...Molts ànims!!! :-()-)

Moltes gràcies a totes les que us alegreu de la meva :-()) Espero que ben aviat només hagiu de llegir aquest post per donar ànims a les cercadores!
Aussie
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 12:15 pm

EntradaAutor: Aussie » dc. set. 26, 2012 8:26 am

June primer de tot noltes felicitaaaaats!!! I si, suposo que tens raó, el meu cervell té molta força i em fa por. Suposo que després de llegir els vostres casos i gent que porta 1 any buscant hauria de inspirar fort i pensar que acabo de començar però tinc un nus a l'estómac... Es una experiència tant intensa per una dona que...
Disfruta del teu embaràs!!!!
crisàlide
:: zebra
Entrades: 1350
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dj. set. 27, 2012 2:20 pm

June reina, quina alegria llegir el teu positiu!!

Havíem coincidit alguns mesos a cercadores, però jo ara estic en fase de desconnexió i només entro de tant en tant a grafis...

Em dóna esperances el teu positiu, nosaltres portem 15 mesos i no hi ha manera, espero no trigar a poder fer un escrit com el teu!! Una gran abraçada!!!
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!

Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 9:51 pm

Super itneressant aquest post, felicitats a totes! i continueu explicant-nos experiències! :love:
cristipobd
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 3:06 pm

EntradaAutor: cristipobd » dv. oct. 05, 2012 10:53 am

NOM: Cristipobd

Temps buscant: 6 mesos, però van ser 4 cicles.

Intents setmana clau
: (amb detalls si pot ser, jaja) Soc molt irregular, així que crec que va ser dps de veure el flux clara d’ou un divendres, vam fer deures dissabte, diumenge i dimarts.

Regularitat cicle: molt irregular, cicles de 31 dies i cicles de gairebé dos mesos, cada mes era una incògnita

Dia del test: el dia de la falta em va donar negatiu,però vaig tacar una mica així que donava per fet que em baixaria (pq mai havia tacat abans), després vaig veure que no tornava a tacar i que no em baixava aixi que 4 dies més tard vaig repetir el test i vaig veure el positiu! (abans no podia fer-me cap test nou pq el meu home estava de viatge)

Símptomes: Abans de la data en la que m’havia de venir la regla (soc irregular per saber quan ovulo, però un cop ovulo sé segur que em ve als 14 dies)., vaig començar a tenir molta son durant tot el dia, molt pis i per les nits em despertava sovint pq no aguantava sense anar al lavabo. Un cop vaig veure el positiu vaig seguir amb una son i un esgotament bestials , i seguia amb molt de pipi... al principi, i a dies, dolors com de regla però poca cosa més. Estic de 5 mesos i tinc pocs símptomes, segueixo com sempre :D

Com a consells, nosaltres els 3 primers mesos no vam ser massa insistents, aquest últim mes suposo que la primavera va ajudar i vam ser més actius, però seguíem sense “programar”, en teníem moltes ganes però sabíem que jo era irregular i que la cosa podia trigar, així que ens ho vam prendre amb calma. A més, preníem maca tots dos pq ens ho havien aconsellat, sé que ell en prenia a diari però jo no recordo si només la primera meitat del cicle o tots els dies. Així que us recomano que disfruteu l’un de l’altre i de la recerca, que tb forma part de l’embaràs!;)

Ànims a totes i molta sort!
Imatge
lilianna
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

EntradaAutor: lilianna » dv. oct. 05, 2012 3:15 pm

Hola noies!

Trobo súper interessant aquest post! Una pregunta, quan parleu de símptomes abans de la regla, de quans dies abans estem parlant? És que crec que jo busco símptomes massa d,hora!

Moltes gràcies!!
Imatge
cristipobd

EntradaAutor: cristipobd » dv. oct. 05, 2012 3:28 pm

liliana a mi tb em passaa això, però el mes q em vaig quedar, tot i q sembli mentida vaig començar a anar morta de son i a fer molt pipi 3 o 4 dies després d'ovular! va ser molt immediat! i això q al principi ni sospitava q estigués embarassada pq havia sigut un cicle molt llarg i el donava per perdut.... però crec q el meu cas no és gaire habitual...
Imatge
lilianna
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

EntradaAutor: lilianna » dv. oct. 05, 2012 3:44 pm

cristipobd ha escrit:liliana a mi tb em passaa això, però el mes q em vaig quedar, tot i q sembli mentida vaig començar a anar morta de son i a fer molt pipi 3 o 4 dies després d'ovular! va ser molt immediat! i això q al principi ni sospitava q estigués embarassada pq havia sigut un cicle molt llarg i el donava per perdut.... però crec q el meu cas no és gaire habitual...

Gràcies guapa i enhorabona per aquest embaràs!!!!
Imatge
cristipobd

EntradaAutor: cristipobd » dv. oct. 05, 2012 3:46 pm

lilianna ha escrit:
cristipobd ha escrit:liliana a mi tb em passaa això, però el mes q em vaig quedar, tot i q sembli mentida vaig començar a anar morta de son i a fer molt pipi 3 o 4 dies després d'ovular! va ser molt immediat! i això q al principi ni sospitava q estigués embarassada pq havia sigut un cicle molt llarg i el donava per perdut.... però crec q el meu cas no és gaire habitual...

Gràcies guapa i enhorabona per aquest embaràs!!!!

qualsevol dubte ja saps on trobar-me! estaré encantada d'ajudar-te, a tu i a qui calgui :)

Moltes gràcies!:D
Imatge
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dg. oct. 07, 2012 2:26 pm

M'agrada molt llegir aquest post, i com ara estic en cerca un altre cop, deixo la meva experiència.

Nom: Alexia77

Edat: jo 33, ell 45.

Temps buscant: el segon mes després de deixar les pastilles.

Regularitat del cicle: 26-28 dies, sempre he estar molt regular.

Intents setmana clau: un dia sí dia no.

Test: una setmana després del teòric dia de retard, més o menys, perquè no confiava massa en la regularitat dels meus cicles després de deixar les pastilles. De tota manera, estava embarassada de més temps, perquè deu dies després de la regla, vaig tenir un sagnat, que vaig confondre amb la regla però era d'implantació. Ja us dic, jo creia que tenia el cos desordenat després de prendre pastilles durant nou anys.

Símptomes: em notava molt cansada, i en algun moment del mes tenia la sensació com si hagués de venir la regla.

Trucs: fer dia sí dia no durant la setmana de l'ovulació. Vaig posar les cames amunt, no sé si funciona, però per si de cas...
Imatge

Imatge
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dl. oct. 08, 2012 12:05 pm

June, m'he emocionat moltíssim al llegir la teva experiència. Parles molt clar i amb tanta sinceritat que m'he sentit identificada. Nosaltres estem al dotzè mes de cerca, hem coincidit algun cop al post de cercadores però jo ara ja no entro gaire. La cerca se m'està fent molt pesada i ja no sé d'on treure les forces per seguir... Gràcies per fer-nos veure que algun dia ens arriabrà el nostre positiu!!!
Tenim ganes de tu

Imatge
June
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: June » dt. oct. 09, 2012 7:13 am

Xulleta30, et recordo dels post de cercadores. :-()-)
Jo també el vaig haver de deixar, el post de cercadores...Em feia estar massa (encara més) pendent, em capficava molt i vaig decidir que tal i com sóc jo m'era millor no entrar-hi tan sovint. Crec que és important conèixe's en aquest aspecte perquè et pots acabar fent molt de mal tu sola. Tens tota la raó.

Pel que dius de que s'està fent tan pesada la recerca, t'entenc perfectament. Amb el Juno diem que ha estat (la recerca) una de les experiències més frustrants que hem passat, i ens sap greu perquè hauria d'haver estat al revés. Una llàstima però és cert.

Molt al final de la nostra recerca, quan en un dia de revisió rutinària (i en ple síndrome premenstrual) vaig acabar amb les llàgrimes rodolant avall les galtes a la consulta del gine, el doctor em va dir que si es parlava en termes d'estadística era cert que es considerava que en 12 mesos (en condicions normals), la tasa de positius arribava al 80%. Però que si aquest temps s'aumentava fins als dos anys, el percentatge d'èxit arribava entorn al 95%.

Potser el mes 13 serà el teu. Molta força! :p-) :p-)
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dc. oct. 10, 2012 8:52 am

Nom: mima2008

Edat: jo 30, ell 35

Temps buscant: portem desde el gener del 2010. M'he quedat embarassada dues vegades, però he patit dos aborts. Un el 2010 i l'altre al 2011.

Regularitat del cicle: depen, he tingut de tot. Amb els aborts se'm va desmarxar una miqueta...xò acostumo estar entre 25 i 30 dies

Intents setmana clau: Ha estat per FIV. A la primera. (Anteriorment m'havia fet 3 IA, q van ser negatives).

Test: Doncs al ser FIV, et fan la beta...en el meu cas va em van donar moooolt bones noticies! Em van fer la punció el dia 22 de setembre i el 8 d'octubre ja sabia qera positiu!

Símptomes: els pits em feien mal xò pels costats només, els tenia ben tous. I em van sortir unes venetes al costat del mugró, bastant marcades. Tenia mal de regla, jo em pensava qem baixava en qualsevol moment. El dia abans dla beta, xla nit vaig despertar-me amb un dolor molt fort. I el dia 9 post FIV, vaig tacar marronet una mica...Xo només un dia.

Estic que encara no m'ho crec, he pasat tantes coses...xò ara començo a cumplir el meu somni... Al final tot arriba!
Molta sort a totes! :ok:
Imatge
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dc. oct. 10, 2012 8:55 am

Ah xcert, et diuen que dps de FIV, facis uns dies de repòs, però jo m'he pasat les dues setmanes d'espera tranquileta a casa. M'he anant movent, xò amb la calma. Nosé si això ajuda, però a mi m'ha anat be.
Seguiré una setmaneta més a casa... ja que dps del meu historial d'aborts...tinc molta por...
Imatge
wana
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dc. oct. 10, 2012 11:14 am

Moltes felicitats Mima2008, i no t'han recomanat fer repòs (agafar la baixa) el primer trimestre??
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dc. oct. 10, 2012 11:21 am

Gracies wana! Si, ja stic dbaixa...i així seguiré...
Imatge
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dv. oct. 12, 2012 11:40 am

Entro per felicitar la mima2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estic eufòrica pel teu positivàs, neniii, ja ho saps!!!! Estaré molt pendent d'aquesta panxolina!!! :-()) :-()) !!!!!!!!! Seran dos :cnen: :cnen: ?????? Un petunarru!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::