MENTRE ESPEREM COMENÇA ALGUN DIA PASSEM L'ESTONA. P.376
Re: MENTRE ESPEREM COMENÇA ALGUN DIA PASSEM L'ESTONA. P.376
SOLEX sí, estic amb la numa1982,jejeje, és veritat, de la Soraya no sabem res...he estat desconnectada però vaig llegir a no sé quin post que deia que havia anat d'urgències crec, però em sembla que tot estava bé, però no sé...fa temps...
Stela ja has deixat les pastis!
, jo considerava que no tenia warry quan ja no tacava res, jejeje
Stela ja has deixat les pastis!
, jo considerava que no tenia warry quan ja no tacava res, jejejeRe: MENTRE ESPEREM COMENÇA ALGUN DIA PASSEM L'ESTONA. P.376
Mida!!! Si per fi les he deixat!!!!!! Quan es començin a despertar els ovaris després de 9 anys ja veurem!!!!
stela ha escrit:Mida!!! Si per fi les he deixat!!!!!! Quan es començin a despertar els ovaris després de 9 anys ja veurem!!!!
jajajajjaa A mi se'm despertaven una vegada l'any que era quan feia el descans, i veía les estrelles!! Ara quan les deixi al setembre veurem...
Vinga, vinga, ojala tot vagi bé i siguis la primera esperadora!!! Un petonet wapa!!
Ayssss si sergem veurem el que passa... Perquè abans de pendre-les ja casi ni men recordo... Ho passaba bastant malament de dolors... I també era bastant irregular així que... Quina me....
sí, el doloret del primer dia és un pal...però ànims!!! després hi ha una recomprensa

Siiiiiiiiiiiii, després tots els mals se'n van!!! Tenir una coseta al teu costat que l'has portat durant 9 mesos..... aixxx!!!
Buf cosinetes doncs la meva esta rara darrerament i vaig acabar mes passat al gine.
Com va anar retvella nosaltres be
laucob ha escrit:Buf cosinetes doncs la meva esta rara darrerament i vaig acabar mes passat al gine.
a si?? Això és el que temo de la meva perque abans de les pastis jo era irregular pero regular, no sé si m'explico... jajajajaja Em venia cada 21 o 40 diez. Un mes volia cada 21, un altre cada 40, un altre als 32 dies,... o sigui que poden haver una quantitat de falses alarmes quan em toqui.... així us tindré distretes!! jejejejeje
Jo he pres pastilles durant 9-10 anys!! sense cap interrupcio! aixi q estava caga de què em trobaria... perquè abans de prendre-les tenia regles super irregulars, abundants i doloroses! Les vaig deixar el passat setembre amb la idea de començar a buscar panxu al octubre o novembre, finalment no vam poder començar la cerca fins al gener . Doncs en els 3 mesos d'espera les regles van ser ben diverses, una de 30 dies, una de 40 i pico, i després ja més regular. El q jo feia i em va anar força bé és fer grafiques de temperatura (pots passar pel post de grafiqueres per informar-te perquè és tot un món jeje) i aixi ja sabia quan ovulava i quan em vindria aprox la warry. Ara estic esperant la primera regla post avortament i faré gràfiques també mentre seguim a l'espera de la nova llum verda, per poder controlar una mica com seran ara els cicles
cositina ha escrit:Jo he pres pastilles durant 9-10 anys!! sense cap interrupcio! aixi q estava caga de què em trobaria... perquè abans de prendre-les tenia regles super irregulars, abundants i doloroses! Les vaig deixar el passat setembre amb la idea de començar a buscar panxu al octubre o novembre, finalment no vam poder començar la cerca fins al gener . Doncs en els 3 mesos d'espera les regles van ser ben diverses, una de 30 dies, una de 40 i pico, i després ja més regular. El q jo feia i em va anar força bé és fer grafiques de temperatura (pots passar pel post de grafiqueres per informar-te perquè és tot un món jeje) i aixi ja sabia quan ovulava i quan em vindria aprox la warry. Ara estic esperant la primera regla post avortament i faré gràfiques també mentre seguim a l'espera de la nova llum verda, per poder controlar una mica com seran ara els cicles
grafiques de temperatura??? La primera vegada que ho sento!! Oi tant que m'hi passaré!! Ara mateix!! Gracies cositina, ets un

si, mira aquest post, la primera pagina. Al tercer missatge s'explica com va el tema
viewtopic.php?f=5&t=36064
viewtopic.php?f=5&t=36064
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 07, 2025 5:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
laucob ha escrit:Espaciencia crec jo no he pres mai anticonceptives.
Buf voleu dir que algun dia serem un mes a casa cada cop ho tinc menys clar
Laucob clar que si, això no ho dubtis.
Ja no te que trigar, se que es com te diuen, no et preocupis si penses pitjor.....
Que difícil es tot plegat.
Guapa animat el màxim i per aquí estem per xarra de lo que sigui menys de panxus, nens, etc....

Quina il•lusió veure-us a totes de nou per aquí.
Nenes ahir vaig anar al gine i tot perfecte!!! Em va donar l'àcid folic, el gestagyn embarazo, alguna s'ho pren?? Sabeu quant val es que no entra pel seguro... Merci!!! Com aneu totes??
stela ha escrit:Nenes ahir vaig anar al gine i tot perfecte!!! Em va donar l'àcid folic, el gestagyn embarazo, alguna s'ho pren?? Sabeu quant val es que no entra pel seguro... Merci!!! Com aneu totes??
Que be que tot està perfecte!!! Ara toca fer deures!!
stela ha escrit:Nenes ahir vaig anar al gine i tot perfecte!!! Em va donar l'àcid folic, el gestagyn embarazo, alguna s'ho pren?? Sabeu quant val es que no entra pel seguro... Merci!!! Com aneu totes??
jo el vaig prendre uns quants mesos i a la majoria de farmacies costa uns 20 euros. No sé on vius, el lloc on jo l'he trobat més barat és una farmàcia del passeig sant joan de Barcelona que també té farmàcia online (farmacia soler), aqui em costava 15.90. M'alegro que estigui tot bé!
Hola Stela!, jo també em prenia el Gestagyn, que em valia uns 19 euros, però, com que és caret i acostumo a menjar bé, el que feia era el següent: ho alternava amb l'Acfol, que val 3 euros. És a dir, presupost mensual reduït a la meitat, i una capsa de Gestagyn em durava 2 mesos. Un dia Acfol, un dia Gestagyn. El que sempre quedava assegurat era l'ingesta d'AF. Ara que ve la calor, convé guardar aquests tipus de vits. a la fresquera de la nevera (cm també d'altres medicaments sensibles, com ara les gotes pels ulls, per ex.).
Tome ha escrit:Quina il•lusió veure-us a totes de nou per aquí.
Hola Tome!!
. Cositina, tonets, reina.
Sergem, la tempe basal va súper bé prendre-la, jo també ho feia i fins i tot em va arribar a encantar, perque veia clarament l'evolució del meu cicle. A més, és un tipus d'informació qeu sempre va bé tenir-ne o saber, no només per cercar ara, sinó també per futures cerques o preparar-les. Ara, jo recomano comprar uns test de tira d'aquells per fer TO, perque jo em vaig trobar que mentre esperava, vale, era xulo prendre la tempe i interpretar l'ovulació. Però quan vaig cercar, vaig trobar a faltar un complement d'algo que ho fes més exacte, com és un TO, per enxampar l'ovultet.
Bon dia a totes esperadores!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Solex moltes gràcies!!! Doncs si potser ho faig això és una bona idea!!! Merci!! Com et va a tu l'embaràs??
Per un cantó m'agradaria fer-ho pero saps que passa?? que com el meu marit em vegi prenent la temperatura veuràs la que me lia.... que si estic com una cabra,... jajajajjaja
O sigui que de dilluns a divendres cap problema, pero els findes... em poden enxampar i donar explicacions.... jajajjaja
O sigui que de dilluns a divendres cap problema, pero els findes... em poden enxampar i donar explicacions.... jajajjaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |