✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 15, 2016 7:19 pm

Siiiii super bé!!! Quina ilu m'ha fet llegir el seu positiuuuu!!!
Imatge Imatge
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dt. feb. 16, 2016 9:44 pm

Ei!! Que bé després d'estar a la banqueta una cerca curta, oi?

Això dona ànims!! Que tal ho porteu?? Jo començant a plantejar-me el que he llegit a la Nayade uns post enrera. Que ara que estem els 3 bé, amb feina, amb el petit ja que comença a fer-se una mica gran...com ens ficarem altre cop a començar se zero?? Però després penso que si no ho fem ara...potser després serà més dificil. I segur segur que em quedaré amb la peneta de no haver intentat tenir cap més. Jo que volia 3 em quedaré amb 1? Com a mínim 2 Inda!! M'ho dic i després em fa por...jajajaja...i crec que això ens passa a moltes, ja sigui el primer o no. Però si una cosa t'ho diu i pots....endavant!!

Tot i que de moment...a la banqueta, jeje
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. feb. 17, 2016 12:07 pm

Bon dia maques!!! O bona tarda millor dit!!! Ara sí que escric des del PC!!! (últimament faig servir més el mòbil).

Ja estem a dimecres!!! En realitat a mi em toca pringar aquest capde al treball... :ufs: però bueno ja queda menys pel meu finde de veritat (dilluns i dimarts).

Us he de ser sincera, ahir vaig veure aquest vídeo de la Miriam Tirado (us la recomano moltíssim, a mí m'encanta i la segueixo a tot arreu :ok: ). Tot i això he de reconèixer que em va tocar la fibra dels dubtes. Si, tal i com llegiu. Al vídeo, si el veieu, diu bàsicament que si realment vols un fill, ves a por ello, però realment estàs convençut???? Porto ANYS amb la idea de ser mare, però sempre sempre penso en un bebè, als meus braços, donant-li tot el meu amor i carinyo... però realment penso en TOT??? En el temps que perdré, en com canviarà la relació de parella, en com ens ho farem per treure-li suc a les 24h que té el dia??? De veritat sóc conscient de tot això, de les implicacions emocionals, del fet que la meva vida mai MAI serà igual???

https://www.youtube.com/watch?v=FQreoAh_AMg

Enteneu-me... ara sóc jove, tinc 27 anys, visc amb el meu maridet i estem en una època molt dolça, on anem amunt i avall amb la gosseta, de cap de setmana fora, de vacances, si volem sortim a sopar o a dinar, quan els dóna la gana comprem això o lo altre... Ahir pensava... ai em fa fins i tot peneta anar a pel fill!! Amb lo bé que estem!!

Però després d'aquesta reflexió vaig pensar... SÍ!!! VULL!!! Tinc els meus dubtes, clar, com tothom amb qualsevol altre fet... la Miriam em va posar els ous de corbata amb lo de serà la major decisió que prendreu a la vida!! Uffffff qui no tindria dubtes amb això??? Però en fi... ara estic bé, estimo al meu marit (això em va tocar també, lo de mirar a qui tenim al costat... com dient... ufff has d'asegurar-te molt!) i econòmicament estem més o menys... volem ser pares... perquè esperar???? Quan siguem més grans tindrem menys temps, estarem més cansats... és una bona reflexió, no????

Aisssss espero no transmitir massa dubtes amb el que he possat... jo estic convençuda ara mateix!! Quan el nen tingui 10 anys jo en tindré 37 amb lo qual espero ser més madura per afrontar coses com l'adolescència, problemes, etc... cosa que ara mateix no domino gaire!!

Us desitjo una feliç jornada de dimecres i moltíssims petons a totes!!!!!!!! </;-) </;-) </;-)
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. feb. 18, 2016 10:52 am

Hola maques! :--/)

Aqui una que s'ha aixecat amb mala lluna... :-o00m

Estic discutint amb el meu marit, perquè ja portem una bona temporada amb el mono-tema de demanar un prèstec....

(edito per esborrar la parrafada...)

Avui no ha estat un bon dia. He deixat a la biblio el libre "Què fer abans d'estar esperant" perquè em semblava massa controlador i exigent!! M'he ratllat...

En fi, corto y cambio!! Por hoy ya he metido bastante chapa... :dimoni: :lluita:: :menjadonuts: :sogra:
Imatge Imatge
cookiee46
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dg. feb. 21, 2016 6:10 pm

Nàyade això dels préstecs, hipoteques, .... són un mal de cap!!
Jo el llibre "Què fer abans d'estar esperant" me'l vaig acabar però tampoc em va molar gaire... alguna cosa sí que està bé però sí jo també el vaig trobar massa exigent. Abans de llegir-lo tenia el pensament de llegir-me també l'altre de l'embaràs, però ara crec que passaré del "Què esperar quan estàs esperant", he llegit en diferents pàgines d'internet que el "embarazo seguro" està molt millor i també està el "parto seguro" i "postparto seguro". Així que igual opto per aquests.
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 22, 2016 12:06 pm

cookiee46 ha escrit:Nàyade això dels préstecs, hipoteques, .... són un mal de cap!!
Jo el llibre "Què fer abans d'estar esperant" me'l vaig acabar però tampoc em va molar gaire... alguna cosa sí que està bé però sí jo també el vaig trobar massa exigent. Abans de llegir-lo tenia el pensament de llegir-me també l'altre de l'embaràs, però ara crec que passaré del "Què esperar quan estàs esperant", he llegit en diferents pàgines d'internet que el "embarazo seguro" està molt millor i també està el "parto seguro" i "postparto seguro". Així que igual opto per aquests.

Bon dilluns nenes!!! :()()::::

Ufff l'altre dia estava fatal, pensant en el futur amb el marit i se'm venia la cap que no acabarem junts, etc etc :menjadonuts: Sóc lo pitjor, super negativa a vegades...

En fi, ja està solucionat el tema així que res!!! Gràcies per ser-hi aqui a modo desfogue jejeje.

El llibre aquest ja m'ho va dir una amiga que era un rotllo. Tothom diu que agafis el de Què esperar quan estàs esperant i té un format horrible, amb mil noticies que posen bàsicament el mateix que al text... uf a mi m'agobia. A més, no et treu dubtes i pors sino que les crea!! Em sembla fatal que facin això. Una cosa és que hagis de ser responsable, i per exemple al llibre d'abans d'estar esperant et posi que et cuidis, que vagis deixant de fumar, de beure, que mengis bé, que facis esport, etc... vida sana, si, però és que et posen coses que estàn una mica fóra de lloc!!! Com dir que el cafè pot ser fatal, que dur el mòbil a la butxaca espatlla els espermatozous i que poden sortir alterats (amb risc de malalties genètiques)... ufff què voleu que us digui. Una cosa es que t'adverteixin i altra que et fiquin la por al cos! :lluita::

La meva amiga està en fase de parir ja!!!! Avui m'ha dit que ha estat tota la nit amb contraccions i que a l'hospital li han dit que encara no són efectives però que s'acosta el moment >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganes!!!

I aquesta tarda coneixeré a la filla de la meva cosina petita, la que us deia de 19 anyets! És preciosa la nena! Al final va nèixer de 35 setmanes!!!! Què fort!! z2:-)

Doncs res, això es tot. Em quedaré per aquí soleta que totes començeu en res!!!! En una setmana s'acaba el febrer i començarà la vostra cerca!! Quina enveja!!! ;-)))

Petonarros per totes!!!!! :love: :miko: <:-<
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dc. feb. 24, 2016 5:45 pm

Náyade m'alegro que ja estigui solucionat!! >.-<: Ja deu haver parit la teva amiga no?? Com ha anat? I que tal la visita a la teva cosineta??

Jo aquesta setmana estic moooolt cansada i sembla que em vol sortir un refredat.... caca de virus!! I ahir em va venir la warry (espero que sigui l'última en molt de temps :miko: ) i m'està fent un mal aquest mes, però penso en què es l'últim pas abans de la cerca i s'aguanta millor el dolor.
Ainss si ja queda poquet de febrer i ja va et va quedant menys a tu també!!

Jo ara vaig al Youtube a veure el part dels bessons de la Verdeliss que ja l'ha penjat!

Petonets i bona setmana!!
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. feb. 25, 2016 4:05 pm

Holaaaaa!! Ja estem a dijous!!! :)

La meva cosineta petita moooooolt guapa i sobretot mini!! Jejeje és preciosa!! :)

La meva amiga encara no ha parit, lo han dit que és un part molt llarg... jo no aguantaria més i els diria que m'ho accelerin! Però clar cadascú és un món!

Uuuuuf vaig veure el video de la verdeliss i no vaig plorar perquè no sé perquè pero em va emocionar moltíssim!!!! Que boniiiiic!!!! Aiiiiii jo també vull estar a la seva situació...!! Quina envejeta jejeje. Tot super bonic. Al final no va poder ser a casa però va arribar complerta i només va ser apretar i holaaaa petites :D

Doncs res, cap novetat més per la meva part!!!

Cookiee que poquet queda eh!! Esperem que sigui l'última warry en moooolt de temps!!! :) tinc moltes ganes de cantar la teva panxu!!!!!!

Un petonarro a totes!!!! :*
Imatge Imatge
Minta
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » dj. feb. 25, 2016 5:24 pm

Hola guapes!!!! Jo tambè vaig veure el video de la verdeliss ahir... tela marinera... igual q tu Náyade, no vaig plorar de miracle, jejeje!!
De lo que mes contenta estic es que el meu maromo va voler veure el video també :content: :content: i em va impresionar moltissisisisisim, ja que ell es super aprensiu (no pot ni veure el documental de national geographic :-o00m ) Jo ja m'estava fent la idea de que quan tingues panxu i fos el moment de donar a llum ell no hi podría entrar... pero ara hi veig un fil d'esperançaaaa!!! >.-<:
En fi noies, un petunarru i q tingueu bon dijous!!!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. feb. 25, 2016 5:34 pm

Aaaai si Minta què bonic oi??

Clar que si dona, que el Minto quan estigui posat al tema amb tu donant a llum segur que també s'implica moltíssim!!! A mi el marit de la verdeliss m'encanta perquè és super comprensiu i està amb ella al 200%! És d'admirar :)

Com vas Minta??? Com ho portes??? ♡♡♡
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dj. feb. 25, 2016 7:15 pm

sii noies el vídeo és curt però molt intens, a mi em va caure alguna llagrimeta. Molt bonic! Una pena que no pogués parir a casa, pobres, tot preparadet, la piscina...

Náyade ostres la teva amiga, a veure si aariba el moment ja, deu estar esgotada i dolorida!

Minta segur que poc a poc s'anima amb aquests temes que a ells normalment els hi fa més cosa, segur que acaba veient el documental i seguríssim que voldrà estar present al part!! Com va la cerca maca??
Imatge

Imatge
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » ds. feb. 27, 2016 10:01 am

Boniques!
Us he anat seguint, crec q vaig publicar al desembre :O vaig tenir un petit accident i mhe tirat dos mesos i mig de baixa, total q ara se mha acabat el contracte i ja vam començar la cerca, pensava q trigariem més i ja tenim minipanxu! A veure si tot evoluciona bé :)
Estic cagada la veritat... No pensàvem q vindria tan ràpid, fins dintre de 15 dies no em visita la comadrona.

Noies no hi ha el moment ideal, suposo q ens en sortirem, tot i que ara serà més complicat trobar feina...

Entenc que als maridets els hi pugui fer cosa estar dacompayament al part, però és super bonic, no cal q el vegin sortir, fins i tot a mi em costaria jeje

Una abraçada!!
Imatge
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 29, 2016 10:19 am

Bon dia!!!! x*x*x

Avui últim dia de Febrer, quines ganetes tenia de que passés! :content: I això que dijous 25/2 varem fer 10 anys junts :-)love(-:

aseret moltíssimes felicitats per la panxu!!!! :lfantrose: :ttuga: :pandi: :girafa: :elefant: :cabra:
Clar que si, dona! Se'n surt de tot al final! Gaudeix molt d'aquesta etapa, pensa en tot el temps que tens per a tu i pel teu cigronet i simplement gaudeix i deixa't endur :-o00m Segur que la recompensa es boníiiisima i no et compensaria no estar amb panxu pero sí amb treball!!!!

Nosaltres aquest capde hem estat bastant de relax, i hem aprofitat per parlar del tema z2:-) Tots dos ens morim de ganes, i estem aguantant pel que estem aguantant, sino ara mateix ens posariem. No sabem quan encertarem, és veritat, pero desitjem i tenim l'esperança que el nostre bebè arribarà a lo llarg de 2017 :love: Vem estar dient que potser aquest estiu estic amb panxu :panxeta: que tandebó sigui així, però tampoc ens volem obsesionar perquè mai es sap el que pot passar....

Vem parlar del tema treball i gastos. Com us vaig adelantar a un post la setmana passada, estem mirant de demanar un minicrèdit per poder pagar la reparació de la casona de Tarragona, i així anar més per feina i poder-ho deixar tot enllestit (de l'altra manera, amb el que tenim ara, no ens donava per gairebé res). Hem fet números i si, podem, així que aquesta setmana demanarem el crèdit. Retallarem gastos inútils o que no ens fan gaire falta (per exemple, és una xorrada, però pago 9,99€ de Spotify cada mes i l'utilitzo de higos a brevas, Wuakitv son 6€ al mes... ) i ens apretarem una mica el cinturó, i esperem que amb això sigui suficient. El que ens sobri de la reparació, ho tornarem a donar i així ens treiem uns anys de crèdit i interessos.
Llavors vaig dir-li si això canviaria la nostra cerca, perquè clar, al Maig el més segur és que em fotin al carrer (per més que ho comento amb tothom, arribem sempre a la mateixa conclusió: em faràn fora), llavors ens posem a buscar igualment??? I la resposta va ser SI, sense cap mena de dubte. Sempre, sempre es necessiten infermeres per suplir al meu hospital, ja sigui per un dia, per un mes, el que sigui... llavors vem pensar que començem al Maig però no sabem quan encertarem, mentres (si em fan fora) puc fer suplències, a l'estiu, nadal etc, o sigui que no ens quedem tirats. Que em quedo embarassada i no sóc fixe? Jo seguiré treballant fins que arribi a les setmanes en que et donen la baixa per risc (16-18 setmanes) i agafo el paro, que mai l'he agafat! I ens en sortirem com podem, però MAI MAI deixarem d'acomplir el nostre somni de ser pares "joves" per tema de treball. Com sempre us dic a tots els posts (sóc una pesada), ser infermera a un hospital a vegades comporta MOLTS anys per poder ser fixa. En el meu cas, 6 anys a l'empresa i encara sóc suplent... i el que em queda! El que hagi de venir quan sigui mare, ja ho faré com sigui, no ho vull ni pensar... total, tot canvia d'un dia per l'altre i planejar aquestes coses no serveixen per a res.

Ahir vaig estar parlant amb les meves amigues, una d'elles es mami d'una nena de 8 mesos, i ens comparàvem amb les nostres cosines que han estat mares amb 19 anys. Elles tenen tota la vida per davant! Estàn suuuuper contentes amb les nenes, volen tenir més fills, etc... i nosaltres ara ens sentim velles. Jo em sento així, la veritat... tinc 27 anys, sóc jove, però no tot lo jove que jo volia per ser mare. Sempre havia dit amb 25 seré mare... i mireu! La vida és molt curta, en aquest temps m'ha donat temps de fer taaaaaantes coses! No m'en penedeixo de tot el que he fet, el que he estudiat, treballat, estalviat i comprat... i sobretot VISCUT! Però m'acosto als 30 i els noto al cos, ja no és com abans! Si tot va bé, seré mare amb 28, i penso... sóc jove de veritat?? Podré fer tot el que fa la meva cosina amb 19? Segurament tinc moltes més oportunitats que ella (laborals per exemple) però tinc tota la paciència, energia i tal que ella?... :-o00m
Per altra banda, vols fer tantes coses a la vida que no et dona temps per fer-ho tot. Viatjar, anar de vancances,... mil coses que quan et descuides tens 35 anys o més!!! UFfff és que els 30 haurien de durar 20 anys, i no 10!!! Gairebé no et dona temps de viure i gaudir de tot, que ja has de ser pare (si ho desitjes, clar!)... Ais... si es que li donem masses voltes a tot!!!

Ah!!! I li vaig dir al meu marit que l'any que ve ell ja podrà celebrar (esperem) el dia del pare!!! I es va posar suuuuuuuper vermell i content!!!!!!! :love: :love: :love: :love: Quina època més bonica, aquesta, la de fer castells en l'aire, somiar desperts... esperem que tot surti bé!!!

Tema dieta, no he aprimat ni 1kg. M'ho he passat bastant pel forro, hem anar a dinar i sopar fora, hem menjat el que ens ha vingut de gust... en fi, que dieta FAIL :ufs: Avui hem dit de començar "en serio" i de moment, bé. Aquesta setmana GYm si o si, perquè només dieta a la meva edat ja no serveix per a res (recordo amb 20 anys, 2 setmanes menjant sa i em treia 2kg o més)... ara he d'esforçar-me al màxim per treure 1kg a la setmana!... Així que dimecres zumba i divendres pilates i s'ha acabat!!!! Ho he de fer si o si!!! Al menys ho intentaré!!!

Petonarros per a totes i perdó pel modo ego totxo!!!
Imatge Imatge
nic
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dl. feb. 29, 2016 11:36 am

Hola noies! Ara ja feia dies que no entrava!

M'ha fet molta ilu veure que parlàveu de mi :love: :love: :love: Sí, al final han estat 3 mesos de cerca, però tingueu en compte que se m'han fet eterns!! :-o00m no ens ho creiem del tot encara, i ja estic de 6 setmanes! :-()) . Dimecres ens faran la primera eco per comprovar que tot és a lloc >.-<: >.-<: i crec que ja ho començaré a dir a les amigues més properes perquè em fa tanta ilu que crec que no podré aguantar fins les 12 ni de conya!

Ja s'acaba aquest mes de febrer tan llarg i un mes menys per iniciar les vostres cerques!!
Nàyade d'aquí no res esperem cantar totes ben fort el teu positiu z2:-) :love:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dt. març 01, 2016 6:13 pm

aseret moltes felicitats per la panxu!!! :-()) Ja veuràs com tot surt bé!!

Náyade Felicitats pels 10 anys amb el teu maridet!!
És un rotllo això de fer suplències, a ensenyament estem igual.... esperant que surtin opos i no té pinta de què sigui aviat... :-o00m :-o00m Així que si per cercar panxu hem d'esperar a tenir feina estable, ens podem esperar sentadetes, perquè tal com estan les coses!
Aquest procés d'espera a la banqueta, parlant amb la parella de com serà quan hi hagi panxu i bebè després també pot ser molt bonic! I ja veuràs com us passa rapidíssim!!

nic com va aquesta panxu????

Noies hem començat març!! Començo la cerca ja!! No m'ho puc creure, la veritat és que semblava que no arribaria el moment i al final m'han passat rapidets aquests mesos! Tinc una barreja d'alegria, nervis, il·lusió i canguelo neujor:-) neujor:-)
Ja vaig dir que continuaré passant per aquí, que el post de banqueteres ha estat un lloc molt especial per poder parlar d'un tema que el portem tan en secret que no podia parlar amb ningú, i això vulguis que no neguiteja molt, i que m'ha ajudat moltíssim a passar aquests mesos d'espera. BANQUETERES FOREVER!!!! :love: :love:

Petonets boniques!!
Imatge

Imatge
Minta
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » dc. març 02, 2016 12:30 pm

Bon dia super banqueteres!!!!
Com va la setmaneta?? Vinga va! Que ja estem a mitja setmana i s'apropa el capde per fer-hi cosetes!
Náyade, tranquil·la, ja veuràs q el temps passa volant! Quan era que us posàveu vosaltres?

Cookie! Ja t'he vist pel grup cercadores!! Quina ilu!!! A veure si se'ns fa una cerca ben curteta.

Jo haig de confessar que pensava que això dels dies de desespero eren tot una paranoia i que a mi no em passaria... que ho portaria be... Ostres com canvia el tema quan estàs ficada fins al coll en la cerca! Reconec que si fos per mi, em faria cada día TE d'aquestos de OneStep... pero després penso amb calma i sé que no m'haig d'obsessionar i intentar no pensar-hi.. Cosa gairebé impossible... fins i tot em passa pel cap: I si estigués ara embarassada?? Penso si tinc nàusees, dolor de panxa/ovaris... pffff fatal!! :ufs: :-o00m
En fi noies, que el cap passa males jugades! M'imagino que tot això es per que es el primer mes, els meus cicles són llargs i es fan interminables i també que jo soc molt impacient i vull les coses per abans d'ahir. :miko:

Molts petonets a totes i perdó pel totxo!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. març 02, 2016 2:00 pm

Hola maquíssimes!!! Ja estem a dimecres, què bé!!! Ja queda menys pel finde :miko:

Nic, primer de tot... FELICITATS!!! 3 mesos de cerca està genial, ja firmava jo eh!! Avui tens la primera eco, així que esperem notícies aviadet, no t'oblidis de nosaltres! Jejejeje :-()) z2:-)
Sobre el tema de dir-ho, està com molt establert que hem d'esperar a les 12 setmanes però jo no sé perquè!!! Respecto totalment que cadascú fa el que li dona la gana i el que creu millor, però personalment penso que esperar per a què? Si tingués un abort o qualsevol cosa va malament, de debó no diria res a pares, sogres, família i amics propers?? Clar que si!! Llavors el fet de no dir-no no té gaire sentit per ami. Al principi si ho pensava, i tampoc crec que el dia del predictor + ho vaig escampant, però no sé, esperar per a res... millor compartir l'alegria i il.lusió amb els que més estimem, i si per mala sort tot acaba malament... doncs al menys els tenim per a que ens reconzin una mica. Els meus pares i sogres si que ho sabràn segurament des del minut 0 jejeje. Així que entenc que no puguis esperar, jo no podria!! :content:

cookiee 46. Doncs si, aquest treball és un rotllo!! Però què hi farem!! Aguantarem com podem i punt, que mai ningú ens tregui el nostre somni ni ens influeixi massa a l'hora de prendre la decisió d'anar a por ello!!! I sí que es bonic parlar del procés, com ho farem, etc, pensar-hi és molt bonic!! Jo ara estic gaudint de pensar-hi i parlar-ho amb el maridet! I el fet que sigui un secret també és bonic, perquè creiem que no massa gent s'ho espera!! Només queda que no sigui una cerca gaire llarga jeje ..::··
I... per fi t'has estrenat!!!!!! Cookiee et desitjo de debó una cerca curteta i molt molt intensa, que puguis gaudir moooooolt del sexe i del teu company i que encerteu ràpidament!!! Et seguiré per sempre, com a la nic, quan cantis la panxu!! Quina mescla de sentiments, no? Gràcies per les teves paraules, banqueteres no existiria si no estiguèssiu vosaltres, maques!!!!!! GRÀCIES A VOSALTRES!!! Per ser-hi sempre en els meu modo-ego total jajaja :-()-) :-()-)

Minta, que tu també t'has estrenat!! Us he vist a totes dues a cercadores, quina il.lusió eh!!! Què guay!! Me n'alegro tant per vosaltreS!!!! Entenc el procés de desespero, només has de pensar... estaré o no??? Jo crec que si... o no ... o si??? Hauria de cuidar-me més per si de cas...??? Jajaja quina paranoia!!! Però quina época tan bonica!! Gaudiu-la moltíssim que després arriba la panxu, i si, és encara més bonic però ara estem sense preocupacions, pinxutejant quan volem i gaudint... després vindràn les pors!! Així que A DISFRUTAR SE HA DICHO!!! :miko: :miko: :p-) :p-)

Noies, jo començo al MAIG!!! Encara em queden 2 mesos. A vegades penso saltar-me a la torera el celibato ajajajaj però també em tira molt el fet del que el petit (en el cas que aconseguís panxu a la primera, cosa improbable) sigui de desembre! Sóc una mica tonta, sempre ho dic això, però em tira molt també!! Vull que sigui de Febrer en endavant, per això Maig, i també pel tema treball, que com us dic, em fotràn al carrer i està cantadíssim! Però bueno... al menys em foten al carrer però jo estaré a gust pinxutejant a casa! Que me quiten lo bailao! Jejejeje.

Uffff cada vegada ho veig més a prop i no m'ho puc creure! A la tardor tenia tantíssimes ganes de estar embarassada, d'anar a buscar panxu, etc... pensava: Ufffff queda massa pel Maig!!! I ja mateix és aquí!!! Aquests mesos m'han servit per acabar de mentalitzar-me i intentar estalviar (cosa difícil amb la situació quie tinc ara)... i sobretot mentalitzarme que la meva vida MAI serà igual, serà encara millor però més dura potser!! Però estarà tan tan plena d'amor que m'és igual!!!! I últimament penso que vull una nena i tot, jo que sóc una mica "anti-nenes" perquè els nens em semblen més "achuchables"... ufff estic en la fase de m'és igual!! Ai quines ganetes que passin aquests mesos.

Heu vist l'últim vídeo de la Miriam Tirado???? 10 coses que has de saber abans de tenir un fill!! L'he trobat molt, molt interessant!!! :love:

Petonets i abraçades per a totes, futures mamis i companyes de camí en aquests mesos banqueters!!!! x*x*x :globus: <:-)
Imatge Imatge
Inda
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. març 02, 2016 2:20 pm

Hola cercadores i les que encara espereu!!
Nayade!! Doncs el maig el teniu aquí ja!!! Nosaltres fins setembre, tot i que potser iniciem a les vacances d'agost...no vindrà d'un cicle!

Us entenc això de la feina...tot i que no estic a la mateixa situació, però avui dia el tema treball està fotut allà on miris. Jo fa uns 7 anys estàvem tots dos fixes i amb bons salaris. Però no era el moment de tenir un nen...encara no creiem que ho era. Resulta que quan s'ens va despertar el desig, al poc temps a mi em van acomiadar. Improcedent amb tota la indemnització, però estava al carrer. I com cerces un bebé a l'atur?? Amb panxa et voldran? Esperem de nou a tenir feina estable per cercar?? Doncs vaig iniciar la cerca de feina i la de bebe alhora. Total, mai saps quan trigarás...doncs sabeu quan em vaig quedar embarassada, oi? Efectivament, als mesos de tenir feina.
Com era un contracte temporal, als 6 mesos d'embaràs no em van renovar i au!! Altre vegada a l'atur.
L'estalvi previ va fer que gaudís gairabé 2 anys del meu petit (es troba a faltar la vida loca, jaja...però es pot viure i ser feliç amb lo just i necessari).

I ara què passa??? Doncs que estic d'interina a l'administració pública i què faig?? M'espero a opos per veure si aprovo i aleshores anem a pel segon?? O estalviem i anem i que passi el que hagi de passar?? Doncs la segona opció. La vida personal no hauria de regir-se per l'economia i en aquest país les coses van així. El meu home no ha patit per la seva feina en cap moment per motius familiars...Aviat tindré 36 anys i si volem un segon (i mai se sap la cerca quan durarà) no ens ho hemde pensar gaire.

Quina parrafada!!! Jajaja...però vull dir que tema feina us entenc i no és just condicionar (nosaltres, perquè només som les dones!!!) Un embaràs per por a perdre la feina o no trobar.

Apa!! A continuar!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dc. març 02, 2016 5:17 pm

Náyade no la segueixo a la Miriam Tirado, la buscaré!!
Jo amb el tema d'esperar fins a la setmana 12, no tinc gaire clar que faré quan arribi el moment. Per una part voldria esperar però també sé que no aguantaré tant jajaja A més, és que m'imagino en la primera reunió familiar que tinguem quan ja hi hagi panxu, sempre surt el tema de què quan ens posarem, de què volen ser avis, tiets, etc. ii jo crec que se'ns notaria a la cara... Ja veurem que fem...

Minta bufff deu ser horrible el desespero, jo ja sóc conscient que m'ho passaré molt malament i que se'm farà super llarg perquè per molt que pensem en positiu, que ja arribarà i tal, és inevitable impacientar-se i pensar en si s'ha fet diana o no... Jo hauré de ser molt forta per aguantar sense fer TE fins al dia de la falta perquè sé que la temptació hi serà :-o00m :-o00m

Inda totalment d'acord! No és just que haguem d'estar tan condicionades per la feina a l'hora de buscar panxu :dimoni:

nic volem notícies de la eco!! :love:
Imatge

Imatge
nic
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dv. març 04, 2016 5:09 pm

Hola boniques!
La eco tota una experiència... resulta QUE EN TENIM DOS!!!!! OMG!! encara ens estem fent a la idea , però fa molta ilu!!
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::