Noms poc comuns
Un altre nom de nena: SUITA amb castellà és ZOILA què us sembla??
En conec 2 de Suita.
En conec 2 de Suita.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
SIRA ha escrit:Un altre nom de nena: SUITA amb castellà és ZOILA què us sembla??
En conec 2 de Suita.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
MOLLY, Teo és un nom que està entre les meves opcions de nens... en els que coincideixo amb el company, vaja!!
l'altre dia, sopant amb uns amics, va tornar a sortir el tema dels noms de nens, pq ella està embarassada i duu un nen (que es dirà Luís), i el meu maromo dale que te pego amb Aníbal... i l'amiga embarassada que pregunta pels cognoms i diu: ahhhh!! pues queda de coña!!! i jo...
eiiiiinnngggg????????? aaaaaaaaaagggggggggggghhhhhhhhh al final em faran agafar-li "gustillo" al nom, tant sentir-lo...
l'altre dia, sopant amb uns amics, va tornar a sortir el tema dels noms de nens, pq ella està embarassada i duu un nen (que es dirà Luís), i el meu maromo dale que te pego amb Aníbal... i l'amiga embarassada que pregunta pels cognoms i diu: ahhhh!! pues queda de coña!!! i jo...
eiiiiinnngggg????????? aaaaaaaaaagggggggggggghhhhhhhhh al final em faran agafar-li "gustillo" al nom, tant sentir-lo...
coral ha escrit:[ Ell vol noms que tinguin un significat especial darrera (algú que els hagi portat i hagi fet quelcom significatiu) però no es fixa gens en la sonoritat, amb la qual cosa diu cada barbaritat que...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ai que ja veig que li voldrà posar Cristòfol o Aristòtil!!!
jo bé! molt més tranquila aquest cop...
- Floti
- :: girafa

- Entrades: 2739
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
- Ubicació: Caldes Malavella
- Contacta:
coral ha escrit:molly ha escrit:coral ha escrit:[ Ell vol noms que tinguin un significat especial darrera (algú que els hagi portat i hagi fet quelcom significatiu) però no es fixa gens en la sonoritat, amb la qual cosa diu cada barbaritat que...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ai que ja veig que li voldrà posar Cristòfol o Aristòtil!!!![]()
jo bé! molt més tranquila aquest cop...
Pitjor encara, t'ho asseguro!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Napoleonnnnnnnnnnnnnn
Aix quina por que dona el teu home... jajajajajaja





08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Hola noies, jo també porto una nena !!!
I el tema nom ens el prenem amb calma...... esperem un "xispasu" inspiració (ja ho dic jo que li acabarem posant Lumi, de Il.luminada
) jo cada dia en penso algun o altre... ja veig que en comptes de reduir una llista l'anirem fent llarga !!
Doncs res, recullo les vostres idees.... de moment Semproniana (patrona del meu poble) ja està descartat
Saluditus a les
que fa dies que no us veia !!
I el tema nom ens el prenem amb calma...... esperem un "xispasu" inspiració (ja ho dic jo que li acabarem posant Lumi, de Il.luminada
) jo cada dia en penso algun o altre... ja veig que en comptes de reduir una llista l'anirem fent llarga !!
Doncs res, recullo les vostres idees.... de moment Semproniana (patrona del meu poble) ja està descartat
Saluditus a les
que fa dies que no us veia !!MÉS NOMS:
de nena: SUITA, MARLÉS, DÀLIA, AROLA, DÚNIA, ALEXA.
de nen: ELM.
de nena: SUITA, MARLÉS, DÀLIA, AROLA, DÚNIA, ALEXA.
de nen: ELM.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











tas bé?






