Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dg. ago. 31, 2008 8:45 pm

Ro, jo coneixia una senyora que li deien romi. Em pensava que era el seu nom de veritat però un dia em van explicar que era el diminutiu de Romualda. De tota manera suposo que era es deu poder posar Romi com a nom, al igual que pots posar Santi a un nen i no Santiago
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dg. ago. 31, 2008 8:46 pm

Ah, i de noi tambe hi ha Milo, en singular
Imatge
Avatar de l’usuari
RO
:: gosset
:: gosset
Entrades: 400
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 8:05 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: RO » dl. set. 01, 2008 7:55 am

Al meu DNI posa ROSA MARIA, que no se que és pitjor. Em van batejar Romi però al registre no deixaven posar-lo al DNI. I després m'ha fet mandra anar als jutjats i portar testimonis i papeleos.....vaja que no l'he canviat...

petons
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dl. set. 01, 2008 3:48 pm

Noies tinc una amiga que es diu guadalupe, i li diuen lupe.I la filla de una amiga meva es diy Leyre, a mi m'agrada, es maco :ok:
Avatar de l’usuari
Steffi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 4:41 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

EntradaAutor: Steffi » dl. set. 01, 2008 8:54 pm

Jo tinc una amiga que es diu Eila, i un altre nom original de noia és Georgia, que us semblen?
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

EntradaAutor: SIRA » dl. set. 01, 2008 10:44 pm

Un altre nom de nena: SUITA amb castellà és ZOILA què us sembla??

En conec 2 de Suita.
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

EntradaAutor: SIRA » dl. set. 01, 2008 10:45 pm

SIRA ha escrit:Un altre nom de nena: SUITA amb castellà és ZOILA què us sembla??

En conec 2 de Suita.
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dl. set. 01, 2008 11:37 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. set. 02, 2008 9:12 am

per a gustos els colors no???

Leyre és un nom basc ben bonic!! :ok:

Eila i Suita no els havia sentit mai... Eila, m'ha agradat!
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dt. set. 02, 2008 11:26 am

ariadna ha escrit:per a gustos els colors no???

Leyre és un nom basc ben bonic!! :ok:



:ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. set. 02, 2008 11:42 am

Big Mamma ha escrit:"Cutre" no crec que sigui un adjectiu que es pugui aplicar a un nom de persona.


completament d'acord BM!


A mi m'agrada Teo... ves, ara m'ha picat per aquí! :r)


Siskia!! dichosos los ojos!!! >.-<: tas bé?
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. set. 02, 2008 11:53 am

MOLLY, Teo és un nom que està entre les meves opcions de nens... en els que coincideixo amb el company, vaja!!

l'altre dia, sopant amb uns amics, va tornar a sortir el tema dels noms de nens, pq ella està embarassada i duu un nen (que es dirà Luís), i el meu maromo dale que te pego amb Aníbal... i l'amiga embarassada que pregunta pels cognoms i diu: ahhhh!! pues queda de coña!!! i jo...
eiiiiinnngggg????????? aaaaaaaaaagggggggggggghhhhhhhhh al final em faran agafar-li "gustillo" al nom, tant sentir-lo...
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. set. 02, 2008 12:01 pm

Coral!
i vosaltres ja heu pensat noms per la vostra estrelleta?
Imatge
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. set. 02, 2008 12:07 pm

coral ha escrit:[ Ell vol noms que tinguin un significat especial darrera (algú que els hagi portat i hagi fet quelcom significatiu) però no es fixa gens en la sonoritat, amb la qual cosa diu cada barbaritat que... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
ai que ja veig que li voldrà posar Cristòfol o Aristòtil!!! :r)

jo bé! molt més tranquila aquest cop...
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 02, 2008 12:38 pm

Però com que és una nena... :-D :-D :-D :-D :-D
Li podries posar Leyre!
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

EntradaAutor: Floti » dt. set. 02, 2008 1:12 pm

coral ha escrit:
molly ha escrit:
coral ha escrit:[ Ell vol noms que tinguin un significat especial darrera (algú que els hagi portat i hagi fet quelcom significatiu) però no es fixa gens en la sonoritat, amb la qual cosa diu cada barbaritat que... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
ai que ja veig que li voldrà posar Cristòfol o Aristòtil!!! :r)

jo bé! molt més tranquila aquest cop...


Pitjor encara, t'ho asseguro!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Napoleonnnnnnnnnnnnnn :-D :-D :-D :-D :-D

Aix quina por que dona el teu home... jajajajajaja :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. set. 02, 2008 2:09 pm

glorieta ha escrit:Però com que és una nena... :-D :-D :-D :-D :-D
Li podries posar Leyre!


ah mira... Coral, pregunta-li al teu home què li sembla!! :ok:
Avatar de l’usuari
mymy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dt. set. 02, 2008 2:31 pm

El futur marit de la meva amiga( es casen la setmana k ve) es diu Romualdo... pero li diem tots Roma, k tela el nom iaixi esta xulo.
Un nom de nena k tb es bonic es Jordana del riu Jordà.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dt. set. 02, 2008 3:07 pm

Hola noies, jo també porto una nena !!! (=:-)

I el tema nom ens el prenem amb calma...... esperem un "xispasu" inspiració (ja ho dic jo que li acabarem posant Lumi, de Il.luminada :-D :-D :-D ) jo cada dia en penso algun o altre... ja veig que en comptes de reduir una llista l'anirem fent llarga !! :-D :-D

Doncs res, recullo les vostres idees.... de moment Semproniana (patrona del meu poble) ja està descartat :-D :-D :-D

Saluditus a les :cabra: :cabra: que fa dies que no us veia !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

EntradaAutor: SIRA » dt. set. 02, 2008 7:56 pm

MÉS NOMS:

de nena: SUITA, MARLÉS, DÀLIA, AROLA, DÚNIA, ALEXA.

de nen: ELM.
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::