Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Jejeje! q divertit!
Nosaltres ens vam fer el test junts :) així q res de sorpresa! pero si q penso q si en tenim un altre em faria gràcia fer-li una sorpreseta :)
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj
jo estava histèrica quan ho vam dir als meus pares! jejeje
per al proper suposo q farem servir el Roc pq ho digui!
*jale*
Nosaltres ens vam fer el test junts :) així q res de sorpresa! pero si q penso q si en tenim un altre em faria gràcia fer-li una sorpreseta :)
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj
jo estava histèrica quan ho vam dir als meus pares! jejeje
per al proper suposo q farem servir el Roc pq ho digui!
*jale*
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj
de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
cositina ha escrit:Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj
de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?
jajaja , estic com la cositina! es deurien endur una bona sorpresa! que van dir?! que van fer?!, explica explicaaaa

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Suposo que en pocs dies et deuen fer la eco per confirma no?
No haurem d’espera molt, jijijij
No haurem d’espera molt, jijijij
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Cositina estas mega informada!! Mare meva...ja va be perque jo ni tinc ni idea i aixi puc preguntar-te jeje
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/
Què bo!!! Jo sé que m'hauré de fer el test amb ell i que no podré amagar-li la sorpresa, però igualment penso fer-li un regalet d'aquests!! Sé que li encantarà! M'encanta la "L" de papa novato!
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Tot i que segurament no hem encertat aquest cop tampoc, confesso que he dedicat un rato a pensar que amb aquestes dates, cap al desembre podria anunciar-ho als mes propers, coincidint amb el nadal... i això dona molt de joc!!
per ara tinc una samarreta dels beatles de bebé que vam comprar fa poc a liverpool i no sé, la podria embolicar i quan ma mare l'obrís diria... eeeing?? hahah
el millor es que a la meva familia soc la gran de la generacio jove, amb lo qual fa temps que no neixen bebitos i el meu marit es fill unic i té els cosins grans pero sense fills aixi que serà una bogeria!
per ara tinc una samarreta dels beatles de bebé que vam comprar fa poc a liverpool i no sé, la podria embolicar i quan ma mare l'obrís diria... eeeing?? hahah
el millor es que a la meva familia soc la gran de la generacio jove, amb lo qual fa temps que no neixen bebitos i el meu marit es fill unic i té els cosins grans pero sense fills aixi que serà una bogeria!
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/
Gràcies cositina m'hi passaré , jejeje
Patti ha escrit:Tot i que segurament no hem encertat aquest cop tampoc, confesso que he dedicat un rato a pensar que amb aquestes dates, cap al desembre podria anunciar-ho als mes propers, coincidint amb el nadal... i això dona molt de joc!!
per ara tinc una samarreta dels beatles de bebé que vam comprar fa poc a liverpool i no sé, la podria embolicar i quan ma mare l'obrís diria... eeeing?? hahah
el millor es que a la meva familia soc la gran de la generacio jove, amb lo qual fa temps que no neixen bebitos i el meu marit es fill unic i té els cosins grans pero sense fills aixi que serà una bogeria!
Patti per nadal seria lo ideal oi, totes ho pensem ,jajajaja, però el moment de dir-ho sigui quan sigui serà màgic! quan ho digueu s'alegraran moltíssim, bebitos a la famíliaaaaa

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Mida ha escrit:cositina ha escrit:Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj
de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?
jajaja , estic com la cositina! es deurien endur una bona sorpresa! que van dir?! que van fer?!, explica explicaaaa
Jejejejej!
la veritat és que jo sóc super irregular, i quan vaig saber que estava prenyada estava ja de 7 setmanes! per sort em van donar hora per la setmana següent i ja em van fer una eco (privat)! només vaig haver d'esperar una setmaneta en aguantar-me el secret :)
*jale*
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/
Ostres cositina, que xula la web!!!!!!! Ja està apuntat a la llista ;)
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Patty lo mateix hem passa a mi que penso com dir-ho es que es tan bonic, aisshhhhh quines ganetes
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Jaleturu ha escrit:
la veritat és que jo sóc super irregular, i quan vaig saber que estava prenyada estava ja de 7 setmanes! per sort em van donar hora per la setmana següent i ja em van fer una eco (privat)! només vaig haver d'esperar una setmaneta en aguantar-me el secret :)
*jale*
Així una setmaneta encara es pot aguantar el secret.... tot i que deus tenir unes ganes de dir-hoooo

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
A finals de novembre farà un any vaig tenir el meu postiu! Vam fer el test tots dos junts abans de sopar...
Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"
Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar!
Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"
Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar!

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Eutherpe que bonic amb la postal de Nadal,prenc nota! 

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Li dels metges, ja us dic q no ho feu!
Nosaltres a ma mare li vam dir amb naturalitat i abans dels tres mesos de rigor pq jo dino cada dia amb ella, i clar... Ho hagues vist tard o d'hora.
Amb els pares del kabbiso voliem fer algo més especial. I vam quedar un dia amb ells. La idea era "sabeu q hem estat de metges?.... El metge era un ginecòlec". Tota que es pensaven que era mala noticia! I be, si, es van alegrar al escoltar "ginecolec", pero... La cara que feien mentre deiem la frase ... Aixxx ... Ara ho faria d'una altre forma més festiva!
A les meves amigues del cole, els hi vaig dir estant de dos mesos crec. Quedavem poques sense fills i ultimament es parlava mes de temes infantils q d'altres coses.
En un silenci li vaig dir a les dues que queden: "ho sento, noies! Us abandono, m'uneixo al tema de conversa de les altres"
Van flipar i jo vaig riure molt!!
Nosaltres a ma mare li vam dir amb naturalitat i abans dels tres mesos de rigor pq jo dino cada dia amb ella, i clar... Ho hagues vist tard o d'hora.
Amb els pares del kabbiso voliem fer algo més especial. I vam quedar un dia amb ells. La idea era "sabeu q hem estat de metges?.... El metge era un ginecòlec". Tota que es pensaven que era mala noticia! I be, si, es van alegrar al escoltar "ginecolec", pero... La cara que feien mentre deiem la frase ... Aixxx ... Ara ho faria d'una altre forma més festiva!
A les meves amigues del cole, els hi vaig dir estant de dos mesos crec. Quedavem poques sense fills i ultimament es parlava mes de temes infantils q d'altres coses.
En un silenci li vaig dir a les dues que queden: "ho sento, noies! Us abandono, m'uneixo al tema de conversa de les altres"
Van flipar i jo vaig riure molt!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Bé, potser no és molt original, però jo vaig convidar als meus pares a passar a casa meva el cap de setmana següent a fer el test (viuen bastant lluny), i quan van arribar i van baixar les maletes del cotxe, els vaig dir que haurien de pujar-les ells mateixos perquè jo no podria agafar pes en 9 mesos. Abans d'acabar la frase ja ho van pillar i és van posar a saltar d'alegria, i això que no sabien que estàvem buscant...
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
kabbisa pobrets tens raó la del metge no es molt bona idea, millor alguna cosa festiva.
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
eutherpe ha escrit:A finals de novembre farà un any vaig tenir el meu postiu! Vam fer el test tots dos junts abans de sopar...![]()
Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"
Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar!
Aiiii!! M'encanta!!! Llàstima que per a nadal jo no arribaré a temps, però m'ho apunto... Encara que no sigui nadal, els penso omplir de postals!!! XD
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Nosaltres tornàvem de vacances (ho vam saber durant les vacances) i no ens vam poder aguantar. Vaig comprar xumets i vaig posar-los en una caixeta de regal. Els vam dir que els portàvem un record del Pirineu d'Osca (és on estàvem) i quan ma sogra va obrir la caixa em va mirar amb una cara de flipada i em feia que si amb el cap com preguntant-me si era veritat i quan li vaig contestar somrient i dient que si amb el cap es va posar a saltar com una boja.
A ma mare i els meus germans vaig embolicar-los xumets on hi posava "iaia", "tiet" i també els portàvem un record. Es van emocionar tantíssim que vam acabar tots plorant d'alegria!
I a les meves amigues... a una, li devia unes fotos que li havia fet al seu fill i les hi vaig enviar per correu electrònic. Abans, però, li havia enviat un SMS al mòbil per a que es mirés les fotos del correu. S'ho va ensumar però com les primeres fotos eren del seu fill... doncs va descartar-ho fins que va arribar a l'última foto i hi havia la primera eco del peque!
A la resta d'amigues, també va ser per correu electrònic i al missatge hi ha via "Val més una imatge que mil paraules".
A ma mare i els meus germans vaig embolicar-los xumets on hi posava "iaia", "tiet" i també els portàvem un record. Es van emocionar tantíssim que vam acabar tots plorant d'alegria!
I a les meves amigues... a una, li devia unes fotos que li havia fet al seu fill i les hi vaig enviar per correu electrònic. Abans, però, li havia enviat un SMS al mòbil per a que es mirés les fotos del correu. S'ho va ensumar però com les primeres fotos eren del seu fill... doncs va descartar-ho fins que va arribar a l'última foto i hi havia la primera eco del peque!
A la resta d'amigues, també va ser per correu electrònic i al missatge hi ha via "Val més una imatge que mil paraules".
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















