Milions de dubtes en la cerca del segon

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Martina32 » dt. abr. 15, 2014 7:13 pm

A mi també m'ho diuen però no m'ho crec pas, jaajaja. Jo m'espero un altre mogudet i així vaig preparada, si després em surt un bebe bon dormidor i bon menjador fliparé!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: sivi » dt. abr. 15, 2014 7:42 pm

La meva filla per sort va començar a dormir cap als 10 mesos i a no ser que estigui malalta solem tenir bones nits.
Tema menjar es una altre cosa, menja lo just per viure, je je je!!!!!
Es molt moguda i li encanta enfilar-se :miko: pero per sort li agrada ajudar-me quan anem a comprar, a estendre roba, a regar, a treure la pols...a vegades tardo el doble, pero es el que hi ha ;-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Tutty29 » dc. abr. 16, 2014 3:29 pm

Nosaltres ens hi posarem despres de pasqua, si fos per mi mi posaria ara mateix, je je!!Esperem que sigui a la primera com el primer!!Ja fa tres mesos que pren l'acid folic ASPOL.
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: tardibelle » dc. abr. 16, 2014 3:38 pm

Bon dia noies,
He vist el vostre post obert i m'ha fet molta gràcia.
Voleu un consell no penseu tant i llanceu-se de cap a la piscina en el meu dia ja ho vaig fer, jo soc mare de dues nenes meravelloses de 4 i 1 any, no tinc cap ajuda dels avis ja que son grans i no estan molt be de salut amb la qual cosa mes aviat em donen feina, el meu home treballa pràcticament tots els dies de l'any i moltes hores al dia amb la qual cosa poca ajuda d'ell tinc i les dues nenes son ben mogudes .
O sigui que mots ànims que de tot s'en surt.
Avatar de l’usuari
Miska
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. abr. 11, 2014 4:10 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Miska » dc. abr. 16, 2014 9:30 pm

Teniu tota la raó... En aquestes coses quasi és millor no pensar ja que mai trobaries el moment!!
Ànims a totes!!! I que aquestes panxus arribin ben ràpid!

Nosaltres ja us diré què farem al final...
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Martina32 » dc. abr. 16, 2014 9:52 pm

Jo avui he anat a la biblio amb la nena i he agafat el llibre "la revolución del nacimiento". Està clar que poden mes les ganes!
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: papallona84 » dv. abr. 18, 2014 6:31 am

Miska quan he llegit el teu post he pensat que es tractava de nosaltres jejeje Tot igual inclus tambe ten
Gos;-) La unica diferencia no tinc gaire por al part
Doncs aixo ara el nostre peque te quasi 22 mesos i en principi ens hi posem a l'estiu a la cerca del
Segon xo tenim molts dubtes...x una part tinc tantes ganes i x altre mil pors..de no arribar a tot,de no poder estar 100% x el primer i de n saber portar la situacio nse..En fi us anire seguint!!
El meu tmb es super demandant i molt inquiet desde sempre..tmb em diuen aixo q el segon es diferent jajaja nse jo..
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Miska
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. abr. 11, 2014 4:10 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Miska » dv. abr. 18, 2014 9:34 pm

Ai noies... Avui hem tingut una mega conversa amb el misku i m'ha dit que coneixent-me que potser és millor esperar un anyet i que quan neixi el bebe el gran ja vagi al cole (ara va a la guarde pero nomes 3 hores al matí i no podem pagar més!!).
Em diu que m'agobiaré, que ja em veu agobiada ara quan parlo del tema i té raó. Em poden les ganes i la il.lusió però hi veig tants "PERÒs"... Que no sé...
El cor em diu que sí, el cap em diu que no... El que m'ha fet molta pena pensar que haig d'esperar tant...
A part no vull que coincideixi amb l'inici de l'escola del nen perquè el trasbals seria doble.

Papallona84 ostres guapa!! Quina coincidencia. Jo al final tinc el part a la llista de preocupacions però està dels ultims motius... És tot lo altre el que m'angoixa... Sobretot el nen i el temps per fer-ho tot i... Que sóc molt capquadrat i independent!!! Fet que no m'ajuda...

Ostres noies quina decisió tan difícil!

L'altre dia vaig veure un post que parlen del tercer i deuen riure quan llegeixen les nostres preocupacions! Jajajaj
En el fons si van a pel 3 r és que no deu ser tan difícil no? Jajajajajajaj
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: gisa » dv. abr. 18, 2014 10:42 pm

Que bo això del tercer!! Jo abans de tenir-ne cap també m'imaginava amb 3, i ara se'm fa un munt planterjar-me tenir el segon... :-o00m
Sobre el prendre la gran decisió... és molt difícil!!! D'acord que el moment ideal no existeix, que si ho pensem gaire no ho farem, que hem d'escoltar el cor... però no ens enganyem, les qüestions pràctiques són importants! En el nostre cas, jo dic que hi ha mals moments i moments molt dolents... fins ara, era un moment molt dolent, ara que ja hem solucionat algun tema, és un mal moment i prou, i es pot anar trempejant, per dir-ho d'alguna manera! ;-))) Ja ens diràs què decidiu, però la bona disposició de la parella també és important! :love:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: papallona84 » ds. abr. 19, 2014 11:42 am

Si que es dificil si..la gent diu q mes val no pensar-ho tant i q contra mes esperis mes mandra fara...però que se jo..a mi lo q no m'agradaria es que es portessin molt anys de diferencia x el tema de q la relació entre ells seria molt diferent...un altre tema es la relació de parella ara estem molt i molt be xo quan va neixer el nen vam passar una crisis bastant important i tmb em fa cosa q tornessim a passar x el mateix!!!
jajaja i aixo del tercer q dius Miska suposo q si q si van a per el tercer esq n deu ser pas tan dificil portar dos fills ..

En fi naltros com a poc ens esperarem al juliol-agost tot i q potser ho allarguem una mica mes ja us explicare:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Martina32 » ds. abr. 19, 2014 11:51 am

Jo tinc clar que el moment perfecte no existeix, però n'hi ha de millors i de pitjors i això ho ha de valorar la parella. Jo crec que per nosaltres ara és un dels millors moments, en el sentit que la nena és mes gran, que, en teoria, el meu home no treballarà tantes hores...I que coi, que se'm passa l'arròs, jajaja. Si hagués de tornar a començar tindria els fills mes jove però això no es pot canviar....També hem de comptar que podem trigar molt o poc en tenir panxeta i llavors si esperem molt li haurem de sumar tot aquest temps de mes. I jo al part no li tinc por però si respecte, sobre tot perquè va acabar en cessàrea i voldria intentar un pvdc. I per altre banda els primers 4 mesos les vaig passar canutes amb el primer embaràs amb les nàusees i virus varis, va ser, uffff. Així que només pensaré en les coses bones perquè si no....
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: sivi » ds. abr. 19, 2014 8:25 pm

I esclar que dos fills porten feina, pero si a casa meva se'n van ensortir amb tres nenes tambe puc jo amb dos, no?
Jo tinc dues germanes mes grans que es porten 11mesos i passats tres anys vaig neixer jo, i la meva mare i la meva avia treballaven!!!!
I els que tenen bessons, i els que en tenen tres i quatre?????
Va anims a totes que som molt fortes i podem amb tot!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Miska
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. abr. 11, 2014 4:10 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Miska » ds. abr. 19, 2014 9:03 pm

Papallona84 et llegeixo i és com si fos jo la que escriu!! Jo també vaig passar molt mal inici de la maternitat a nivell de parella... Els sogres em van maxacar i tot junt va ser explosiu per mi... I amb el misku vam estar mt malament. Tinc por que torni a passar algo semblant
Martina32 esta clar que si l'edat empeny a sobre doncs es veuen les coses d'una altra manera. Ja no només a nivell de l'embaras sinó per el desgast que donen els nens!! Un cop ho has tastat ja saps el que et ve...

Sivi tens tota la raó. Això dels bessons jo tb ho he pensat... De tot se surt en aquesta vida!!
El que sha d'intentar és disfrutar de les coses

Avui estic una mica més optimista però estic pendent de que potser hem d'anular l'hora a la gine per un tema de feina del meu home i no em podria acompanyar... I jo sóc d'aquestes petardes que pensa "això és una senyal de que encara no és el moment". Sí, quina tonteria, però em ve al cap...

Com aneu vosaltres??
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: papallona84 » dl. abr. 21, 2014 9:34 am

bon dia noies!!
Miska jo tambe soc d'aquestes q es guien per les senyals jajaja pero bueno jo crec q si hem pogut amb un amb dos tambe podrem..tinc mamis amigues que en tenen dos i diuen q va ser mes transvals passar de 0 a 1 q de 1 a 2..pero tambe hi ha qui diu q no q de 1 a 2 es nota moltissim jajajaja suposo q hi ha opinions de tot..

Jo tema edat n tinc pressa x aixo (tinc 29 anys!) pero si q no m'agradaria q es portessin molt entre un i altre jo considero q tres anyets estaria be xq aixi el gran ja començaria cole..en fi q avui m'he aixecat optimisita i penso q si q al juliol o agost ens hi llançem!!Ja us anire explicant jaja
Petonets a totes
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Miska
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. abr. 11, 2014 4:10 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Miska » dl. abr. 21, 2014 3:34 pm

Ei jo tb sóc del 84!!! Jajaja
I el meu peque del 2012! Serien uns mesets de guarde quan nasqués el bebé i dsps al cole.

Definitivament hora al gine anulada... Bé, l'anulare demà que avui és festiu.
El misku em diu q em comenci a prendre l'àcid fòlic pel meu compte... Ai ai aiii... Quin vèrtig tot plegat!!
A veure què fem i com va la cosa!!!
Papallona encara ens trobarem cercant a la vegada! Si cpartim panxu ja ens explicarem les penes i alegries!!!
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: rosa32 » dl. abr. 21, 2014 7:04 pm

M'uneixo al club de les q sho repensen dos cops pel segon!! Nosaltres tb volem però amb lo bé q estem ara ens fa mandra posar-nos un altre cop amb tot... Mandra i que picarols un cague impresaionant... Ens ha costat molt tirar endevant al nostre fill... Mireu com sera la cosa q vaig llegir blogs de bebes d'alta demanda... I ara q ja es mes grandet volem un germanet pero ems fa por pasar-ho malament... Trencar l'equilibri q hem aconseguit... En fi a finals d'any ens posarem pero es un tema q em preocupa tan com a vosaltres.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: numa1982 » dl. abr. 21, 2014 9:20 pm

Hola, guapes! Pensareu que estic boja, però nosaltres tenim un nen preciós (q he de dir jo) de set mesets i ja estic/estem pensant en encarregar un germanet o germaneta. També tenim un gos i per variar, també sóc jo qui s'encarrega del nen (metge, escoleta, menjars), de la casa i del gos. La veritat és que el tema econòmic és el que més ens preocupa (jo sóc profe amb un quart de jornada), però el meu marit té bones perspectives (li han insinuat la possibilitat d'un ascens a finals d'any).
Mireu si en tinc ganes que només espero q em torni la regla per demanar hora amb la gine i a veure què em diu: en Pau venia de natges i aquí no hi ha cap hospital q faci parts de natges, així que em van fer una cesàrea que hauríem de revisar abans de posar-nos-hi.

Jo sóc del parer que si no hi ha més fills únics, no pot ser tan difícil! Ah! I el nostre projecte de futur és una família nombrosa! Però anem a pams...
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: Tutty29 » dt. abr. 22, 2014 12:58 pm

Holaaa!!nosaltres vam començar a buscar el segon ahir!!!esperem que no em vingui la warry!!!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. abr. 22, 2014 1:15 pm

Hola noies, jo crec que de dubtes sempre en tindrem perquè mai podrem controlar-ho tot. Nosaltres tenim una nena de 23 mesos que mai ens ha donat cap problema per menjar ni per dormir ni res, sempre està contenta amb tot. Jo també m'encarrego d'ella, de la casa i també treballo ( per sort no tinc gos ) tinc un bon horari que fa que pugui estar amb ella tot el dia, fins i tot al migdia, tot ho fem juntes. A mi l'única cosa que em fa una mica de peneta és haver de compartir el meu temps amb una altre criatura però estic seguríssima que quan la tingui a la panxa l'estimaré igual que l'estimo a ella i aquesta angoixa desapareixerà, penso que tot anirà molt bé i que per ella també serà positiu. Fa un mes que prenc àcid fòlic i aquest mes ja ens hi posem...espero que no trigui massa a arribar la panxeta! Ens anem explicant
Avatar de l’usuari
flit
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:53 am

Re: Milions de dubtes en la cerca del segon

EntradaAutor: flit » dj. abr. 24, 2014 10:56 am

sembla que descriviu el meu fill, mogut demandant dolent :dimoni: el que el meu dorm tota la nit.
nosaltres ara ens plantegem tenir el segon, el primer ja farà 3 anys el mes que be, en ha costat molt a decidir-nos, bueno a mi no, faria temps que en tindria un altre xo el meu home no estava gens convençut. ha i també tinc gos ( 2 gossos) el meu home està poc per casa i jo treballo a jornada completa i no tenim a ningú que ens ajudi però de tot s'ensurt si amb 1 ho hem portat be amb 2 segur que podem, som unes SUPER MAMIS!!!! jo tampoc no ho he dit a ningú, la meva mare molts cops que es parla de nens sempre diu el mateix ells no en tindran mes com que estan sols!!!! he pogut amb un no!!!! dons 2 també. :b-))) :b-)))
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::