De la il.lusió al passotisme

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
soldeverano30
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

Re: De la il.lusió al passotisme

EntradaAutor: soldeverano30 » dl. oct. 13, 2014 12:59 pm

Aixo de les cames amunt, spidewoman para los amiigos, jeje jo tambe ho feia. Pero vaig llegir que les persones que els fan in vitro les deixen estirades que no cal cames amunt, que fa el mateix efecte, pero que cadascu facinel que vulgui! :)
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: De la il.lusió al passotisme

EntradaAutor: montsekit » dl. oct. 13, 2014 1:40 pm

sergem ha escrit:Moltes gràcies paparra.

La situación ha canviat en el sentit que ara estem més amorosos que mai.... jejejeje Va ser una mala fase per la qual vam pasar (recuperació del sergemu, ingresos del sogres,...) i clar aquestes coses acaben afectant a la relació.
Entenc el que dius de les cames amunt pero jo tinc un problema, que després he d'anar correns al lavabo perque em pixo!! Literalment!! No puc ni aguantar 5 minuts (ho he provat, eh??) pero m'entra una pixera... que tela!! I de vegades vaig a fer pipi abans de fer pinxito però res, les ganes de pipi son tant fortes que no em puc esperar.

Sergem estigues tranquil-la que a dins queda. Jo amb el primer embaràs feia fins a 40min de cames amunt, ai mare. I m´intentava aguantar tot el que podia. Però tinc una psicosis tremenda amb el pipi. Amb els dos següents feia cames cutres que dic jo i 5 minuts si arribava i corrents a fer pipi. I m´hi vaig quedar. Crec que potser pot ajudar (i tot el que ajudi benvingut) però no crec que sigui determinant.
Anims!!!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::