❀ ✿ ❁ ✾ Cercadores SETEMBRE 2014 ❀ ✿ ❁ ✾
Re: ❀ ✿ ❁ ✾ Cercadores SETEMBRE 2014 ❀ ✿ ❁ ✾
Rubinat ojala en aquests 3 mesos thi quedis sense haver de recorrer a res! De totes maneres els psintomes que dius semblen panxu!!!!
Krmenci4 espero que aviat baixi! Molts anims!!!
A les demes petonets
Krmenci4 espero que aviat baixi! Molts anims!!!
A les demes petonets

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Holaaa
Ja fa temps que miro el foro pero aquest mes ja me decidit a escriure.. Em presento....
Nom d'usuària Cirera85
Edat dels dos >Jo 29 i ell 31 (fara els 32 a l'octubre)
Cicle de cerca i durada del cicles Aquest es el 26 cicle de busqueda
els meus cicles estan entre 27 i 28 dies.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!) 2 de setembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar
Estic amb omifin i aquest es el quart cicle que el prenem. Ens han fet proves i els dos estem be aixi que esperem que no trigui molt a vindre que ja tenim moltes ganes. Fem dia si dia no tal i com em va receptar el meu ginecoleg.
Bueno nomes em queda dir que espero que aquest mes hi hagi molts positius
i que em doneu molta sort!!
Flordeneu chulisim el post i les fotosss

Ja fa temps que miro el foro pero aquest mes ja me decidit a escriure.. Em presento....
Nom d'usuària Cirera85
Edat dels dos >Jo 29 i ell 31 (fara els 32 a l'octubre)
Cicle de cerca i durada del cicles Aquest es el 26 cicle de busqueda
Data NW (importantíssim!) 2 de setembre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar
Estic amb omifin i aquest es el quart cicle que el prenem. Ens han fet proves i els dos estem be aixi que esperem que no trigui molt a vindre que ja tenim moltes ganes. Fem dia si dia no tal i com em va receptar el meu ginecoleg.
Bueno nomes em queda dir que espero que aquest mes hi hagi molts positius
i que em doneu molta sort!!
Flordeneu chulisim el post i les fotosss

1 IA........març2015........negativa
2IA.........abril 2015........negativa
3IA.........26/2/16..........negativa
4IA.........29/3/16..........negativa
2IA.........abril 2015........negativa
3IA.........26/2/16..........negativa
4IA.........29/3/16..........negativa
Cirera benvinguda! Espero que tinguis molta sort i aviat cantem fort el teu positis perque es molt temps esperantho pel que vec!

07/09 TE+
Hola a totes!!
Jo també us he anat seguint a l'Agost i m'he animat a apuntar-me al setembre!!! Segur que serà un mes amb molt positius!!
Em presento:
Nom d'usuària Sita7
Edat dels dos >Jo 32 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles Aquest serà el segon cicle de cerca. Tot i que el primer no el varem fer molt en serio... els meus cicles estan entre 29 i 30 dies.
Data NW (importantíssim!) 18 de setembre
De moment Yodocefol des de fa pocs dies.
Ara a punt d'entrar a la SW, a veure si fem diana!!
Molta sort a totes i sobretot molt PEPO!!
Jo també us he anat seguint a l'Agost i m'he animat a apuntar-me al setembre!!! Segur que serà un mes amb molt positius!!
Em presento:
Nom d'usuària Sita7
Edat dels dos >Jo 32 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles Aquest serà el segon cicle de cerca. Tot i que el primer no el varem fer molt en serio... els meus cicles estan entre 29 i 30 dies.
Data NW (importantíssim!) 18 de setembre
De moment Yodocefol des de fa pocs dies.
Ara a punt d'entrar a la SW, a veure si fem diana!!
Molta sort a totes i sobretot molt PEPO!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Hooola cercadores!!!
FLOR DE NEU!! ESTUPENDA OBERTURA DE POST SETEMBRE, FOTOS MOLT XULEES!
Enhorabona a les que ja teniu panxu!!!!
NOM USUARIA: ICE
EDAT DELS 2: ell 36 i jo 33
CICLE DE CERCA I DURADA DELS CICLES: 2n cicle de cerca i la durada dels cicles llargs (35-40 dies) els nervis em fan atrassar molt la warry-
Nº FILLS: cap (esperem que aviat canvii)
DATA NW: A partir del 25 de setembre calculo, ja he comentat que tinc cicles llargs... aquest mes han estat 42 dies, dimecres 27 agost em va baixar la warry...
ALGUNA COSA QUE VULGUEU DIR DE VOSALTRES PER CONEIXER-NOS MILLOR
SI PRENEU ALGUNA COSA, FREQUENCIA: Prenc seidibion d'acid folic, m'el va recomanar el ginècoleg, fa un any i mig em van operar d'una miomectomia, miomes uterins, per això vaig haver d'esperar 1 any aprox per poder començar a buscar
Aquest cicle, em faré TO, per saber quan ovulo,, com que meus cicles són irregulars, serà una forma més de control!!
Petonets per totes, i aquest mes és el nostre!!!
A PER TOTES!!!

FLOR DE NEU!! ESTUPENDA OBERTURA DE POST SETEMBRE, FOTOS MOLT XULEES!
Enhorabona a les que ja teniu panxu!!!!
NOM USUARIA: ICE
EDAT DELS 2: ell 36 i jo 33
CICLE DE CERCA I DURADA DELS CICLES: 2n cicle de cerca i la durada dels cicles llargs (35-40 dies) els nervis em fan atrassar molt la warry-
Nº FILLS: cap (esperem que aviat canvii)
DATA NW: A partir del 25 de setembre calculo, ja he comentat que tinc cicles llargs... aquest mes han estat 42 dies, dimecres 27 agost em va baixar la warry...
ALGUNA COSA QUE VULGUEU DIR DE VOSALTRES PER CONEIXER-NOS MILLOR
SI PRENEU ALGUNA COSA, FREQUENCIA: Prenc seidibion d'acid folic, m'el va recomanar el ginècoleg, fa un any i mig em van operar d'una miomectomia, miomes uterins, per això vaig haver d'esperar 1 any aprox per poder començar a buscar
Aquest cicle, em faré TO, per saber quan ovulo,, com que meus cicles són irregulars, serà una forma més de control!!
Petonets per totes, i aquest mes és el nostre!!!
A PER TOTES!!!

Moltissima sort per a totes un post molt xulo jefa!
Volia donar anims especialment a Karmencit4 ja que m'he vist reflexada en ella perfectament fins fa uns mesos. Jo tambe era super irregular el cicle mes llarg 68 dies i amb la w provocada amb progefik. No ovulaba be aixi que despres de varis mesos de prova i dos cicles d'aquests super llargs vaig començar amb omifin que es per provocar o ajudar l'ovulacio i al segon mes de prendre vaig tenir el meu regalet ara estic gairebe de 9 setmanes i de moment tot be! Amb aixo et vull dir que no et desanimis que entenc que per totes es un pal quan ens ve la w pero que les que ni tan sols saben quan els hi arribara la ovulacio...tela. Aixi que anims amunt i de veritat que a totes ens arribara el npstre moment!
Petonets cercadores maques!
Volia donar anims especialment a Karmencit4 ja que m'he vist reflexada en ella perfectament fins fa uns mesos. Jo tambe era super irregular el cicle mes llarg 68 dies i amb la w provocada amb progefik. No ovulaba be aixi que despres de varis mesos de prova i dos cicles d'aquests super llargs vaig començar amb omifin que es per provocar o ajudar l'ovulacio i al segon mes de prendre vaig tenir el meu regalet ara estic gairebe de 9 setmanes i de moment tot be! Amb aixo et vull dir que no et desanimis que entenc que per totes es un pal quan ens ve la w pero que les que ni tan sols saben quan els hi arribara la ovulacio...tela. Aixi que anims amunt i de veritat que a totes ens arribara el npstre moment!
Petonets cercadores maques!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
Holaaaaaaa! Quin post més xul·lo!! Una imatge val més que mil paraules!! I aquestes imatges són precioses!!
Setembre tornem a començar... Esperances, pors... espero que tinguem sort i hi hagi moltes panxus igual que a l'agost!!
Continuem la recerca... Avui hem tornat de vacances... I tot i que no he escrit gaire us he anat ,llegint...bueno em torno a presentar!!
Nom d'usuària: Beatriz
Edat dels dos: 36
Cicle de cerca i durada del cicles: entre 27-28... Tot i que se'm van escursant...
Nº Fills: 1 de 4 anys i dos avortaments
Data NW (importantíssim!): 21/09
Trucs: fem dia si, dia no a partir del CD10 fins al CD14...
Com l'Alganor Prenc Folaxin i quan tinguem positiu haurem de punxar heparina per un problema de coagulació...
Moment Ego: demà passat comencem SW!! Així que ens tocarà treballar!! El meu home vol fer sexy month ... Però jo no ho tinc clar!...
Setembre tornem a començar... Esperances, pors... espero que tinguem sort i hi hagi moltes panxus igual que a l'agost!!
Continuem la recerca... Avui hem tornat de vacances... I tot i que no he escrit gaire us he anat ,llegint...bueno em torno a presentar!!
Nom d'usuària: Beatriz
Edat dels dos: 36
Cicle de cerca i durada del cicles: entre 27-28... Tot i que se'm van escursant...
Nº Fills: 1 de 4 anys i dos avortaments
Data NW (importantíssim!): 21/09
Trucs: fem dia si, dia no a partir del CD10 fins al CD14...
Com l'Alganor Prenc Folaxin i quan tinguem positiu haurem de punxar heparina per un problema de coagulació...
Moment Ego: demà passat comencem SW!! Així que ens tocarà treballar!! El meu home vol fer sexy month ... Però jo no ho tinc clar!...
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
Per cert!!!
ALGANOR m'agrada molt que t'hagis decidit!! Amb tranquilitat... A veure si tenim una cerca curteta!!
I...ARIMAR: MOLTES FELICITAAAAAATS!!!! Molta sort guapa!!!
ALGANOR m'agrada molt que t'hagis decidit!! Amb tranquilitat... A veure si tenim una cerca curteta!!
I...ARIMAR: MOLTES FELICITAAAAAATS!!!! Molta sort guapa!!!
bones!!
jo, la veritat, no sé que fer!!
m'havia d'haver vingut la W la setmana passada, però encara l'espero!! nosaltres, el meu ninuh i jo, encara no ens hem posat en serio a buscar-ho (de fet, volíem esperar a que passés la warry!) així que descarto una panxu!
crec que el fet de saber que ens hi posem en serio, fa que m'hagi auto-suggestionat de mala manera!! :( aish...
quan vaig deixar les pastis, ja fa uns mesos, la W era força regular (2-3 dies com a molt) però una setmana és massa, no creieu? pot ser que els nervis m'estiguin jugant una mala passada?? i que fins i tot els psico-símptomes també m'ho facin?? aish... mals despertars, sang de genives, gens de gana,... crec que m'estic començant a tornar boja! només veig panxus pel carrer i sempre faig un "ooooooh" :D
crec que necessito relax!!
m'havia d'haver vingut la W la setmana passada, però encara l'espero!! nosaltres, el meu ninuh i jo, encara no ens hem posat en serio a buscar-ho (de fet, volíem esperar a que passés la warry!) així que descarto una panxu!
crec que el fet de saber que ens hi posem en serio, fa que m'hagi auto-suggestionat de mala manera!! :( aish...
quan vaig deixar les pastis, ja fa uns mesos, la W era força regular (2-3 dies com a molt) però una setmana és massa, no creieu? pot ser que els nervis m'estiguin jugant una mala passada?? i que fins i tot els psico-símptomes també m'ho facin?? aish... mals despertars, sang de genives, gens de gana,... crec que m'estic començant a tornar boja! només veig panxus pel carrer i sempre faig un "ooooooh" :D

Bona nit companyes de recerca!!
Quantes som que be!I nomes estem a dia 31d'agost vinga que aquest mes es el nostre!!!!!
Perque despres diguin que no hi ha natalitat! Jejejeje
I aquesta setmana ja tenim desesperos!!quins nervis! Molta sort a totes aneu informant!
Moment Ego: a mi em va marxar la W dissabte I comencem de nou a per totes!
Amb el meu fill vaig passar molta calor perque va neixer a l'agost a veure si aquesta vegada ho aconseguim abans
molts petons!
Quantes som que be!I nomes estem a dia 31d'agost vinga que aquest mes es el nostre!!!!!
Perque despres diguin que no hi ha natalitat! Jejejeje
I aquesta setmana ja tenim desesperos!!quins nervis! Molta sort a totes aneu informant!
Moment Ego: a mi em va marxar la W dissabte I comencem de nou a per totes!
Amb el meu fill vaig passar molta calor perque va neixer a l'agost a veure si aquesta vegada ho aconseguim abans
molts petons!
sika ha escrit:bones!!
T'has fet TE? Si normalment no tens tants dies de retras potser panxu no?
Hola guapes!!! Dema intento fer la presentació com deu mana, que des del mòbil es un pal!! La meva NW Pel 04/09, estic en ple desespero, ja em coneixeu dagost i de grafiqueres!!! Ja queda menys!!!
Flordeneu moltes felicitats pel post, es genial!
Sika jo em faria un TE per sortir de dubtes!!!
Benvingudes les noves!!!
Flordeneu moltes felicitats pel post, es genial!
Sika jo em faria un TE per sortir de dubtes!!!
Benvingudes les noves!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Bona nit!
M'apunto al post de buscadores!
Em presento:
Nom d'usuària: truxi
Edat dels dos: jo 36 i el truxo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: és el primer cicle de cerca i la durada entre 28 i 30 dies
Nº Fills: 1 nena que farà 4 anys al novembre (vaig estar al post de mares de novembre de 2010, i amb algunes encara tenim relació!)
Data NW (importantíssim!): 12/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: 7 mesos després del naixement de la meva filla hem van detectar hipotiroidisme, ara ho tinc controlat amb la medicació, espero no tenir problemes per quedar-me...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: ara prenc Acfol, si fem com amb la peque farem SW, dia si, dia no... Aquest mes em sembla que no hi haurà sort perquè no hem pogut fer massa deures, de fet en serio en serio ens hi posarem després d'aquesta warry!
Sort a totes!!
PD: Beatriz m'ha fet gràcies llegir-te per aquí... saps qui sóc, oi?
M'apunto al post de buscadores!
Em presento:
Nom d'usuària: truxi
Edat dels dos: jo 36 i el truxo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: és el primer cicle de cerca i la durada entre 28 i 30 dies
Nº Fills: 1 nena que farà 4 anys al novembre (vaig estar al post de mares de novembre de 2010, i amb algunes encara tenim relació!)
Data NW (importantíssim!): 12/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: 7 mesos després del naixement de la meva filla hem van detectar hipotiroidisme, ara ho tinc controlat amb la medicació, espero no tenir problemes per quedar-me...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: ara prenc Acfol, si fem com amb la peque farem SW, dia si, dia no... Aquest mes em sembla que no hi haurà sort perquè no hem pogut fer massa deures, de fet en serio en serio ens hi posarem després d'aquesta warry!
Sort a totes!!
PD: Beatriz m'ha fet gràcies llegir-te per aquí... saps qui sóc, oi?

Bona nit, cercadores!!!!
Eeeeeei, quina alegria veure això tan ple, ja som 17!!! Nenes, no sé com ho veieu però hi ha 17 bebès (com a mínim) que estan esperant per venir-nos a omplir la vida de felicitat i el moment ha arribat! Aquest mes 17 de 17!!
Diria que esteu totes apuntades, si m'he deixat algú digueu-m'ho i ho soluciono ràpid. Aquest mes de setembre promet molt!!
Va, personalitzo una mica les últimes incorporacions:
Truxi, benvinguda! A veure si a la primera ja feu diana!!
Tilepa, el 4 d'agost és ja! La millor notícia és que no hi ha tacadet
Intenta mantenir la calma, que això té molt bona pinta!
Alicia25, el maig seria molt bon mes per tenir el bebè
D'aquí a res tornaràs a estar en SW, així que a per totes!
Sika, això que et passa és una mè, però també és molt freqüent. El meu primer cicle de cerca va ser de 44 dies, suposo que pels nervis i l'emoció, però ja no m'ha tornat a passar més. També va ser el mes que més psicosímptomes he tingut, em sentia completament embarassada! Jo en el teu cas em faria un TE, i si és negatiu pren-t'ho amb calma que ja vindrà. I si la cosa s'allarga molt vés al gine per quedar-te tranquil·la, però ja veuràs com no farà falta. Ànims i aquí t'esperem per quan t'hi puguis afegir.
Beatriz, a pel SM!!!!! Síííí!!!
Atuchi, totes volem seguir el teu exemple! Gràcies per passar, bonica. Cuida't molt i gaudeix de la panxu!
Ice, els TO t'aniran molt bé, ja ho veuràs. A veure si a la 2a feu diana!
Sita7, benvinguda! Ànims amb aquesta segona SW, la primera era de sucre però aquesta ja serà la bona!
Cirera85, benvinguda també! Moltíssims ànims, segur que la incorporació a cercadores et portarà sort. Les omifineres diuen que el 3r o 4t cicle és el bo, oi? Doncs aquest us toca segur!!
Lleona, a per la Sira i/o el Gael!!
Krmecit4, molts ànims! Entenc aquest malestar, tant de bo la W baixi ja i puguis començar de nou
Rubinat, aquest mes sí que sí!! Tant de bo pugueu aconseguir panxu sense maldecaps, si és aquest mes de setembre millor que millor! A veure aquests símptomes en què acaben derivant, esperem que en un cigronet formós i sa
Alganor, molta energia positiva! Tot anirà bé, t'ho mereixes!!
Pel que fa a mi, demà dilluns ja estaré a CD10 i em faré un TO a veure què surt. Després del bioquímic segur que tinc el cos una mica desajustat i no sé com anirà aquest mes, però el que no hi ha dubte és que tenim moltíssimes ganes.
Ara ja se'm tanquen els ulls, demà més

Eeeeeei, quina alegria veure això tan ple, ja som 17!!! Nenes, no sé com ho veieu però hi ha 17 bebès (com a mínim) que estan esperant per venir-nos a omplir la vida de felicitat i el moment ha arribat! Aquest mes 17 de 17!!
Diria que esteu totes apuntades, si m'he deixat algú digueu-m'ho i ho soluciono ràpid. Aquest mes de setembre promet molt!!
Va, personalitzo una mica les últimes incorporacions:
Truxi, benvinguda! A veure si a la primera ja feu diana!!
Tilepa, el 4 d'agost és ja! La millor notícia és que no hi ha tacadet
Intenta mantenir la calma, que això té molt bona pinta!Alicia25, el maig seria molt bon mes per tenir el bebè
D'aquí a res tornaràs a estar en SW, així que a per totes!Sika, això que et passa és una mè, però també és molt freqüent. El meu primer cicle de cerca va ser de 44 dies, suposo que pels nervis i l'emoció, però ja no m'ha tornat a passar més. També va ser el mes que més psicosímptomes he tingut, em sentia completament embarassada! Jo en el teu cas em faria un TE, i si és negatiu pren-t'ho amb calma que ja vindrà. I si la cosa s'allarga molt vés al gine per quedar-te tranquil·la, però ja veuràs com no farà falta. Ànims i aquí t'esperem per quan t'hi puguis afegir.
Beatriz, a pel SM!!!!! Síííí!!!
Atuchi, totes volem seguir el teu exemple! Gràcies per passar, bonica. Cuida't molt i gaudeix de la panxu!
Ice, els TO t'aniran molt bé, ja ho veuràs. A veure si a la 2a feu diana!
Sita7, benvinguda! Ànims amb aquesta segona SW, la primera era de sucre però aquesta ja serà la bona!
Cirera85, benvinguda també! Moltíssims ànims, segur que la incorporació a cercadores et portarà sort. Les omifineres diuen que el 3r o 4t cicle és el bo, oi? Doncs aquest us toca segur!!
Lleona, a per la Sira i/o el Gael!!
Krmecit4, molts ànims! Entenc aquest malestar, tant de bo la W baixi ja i puguis començar de nou
Rubinat, aquest mes sí que sí!! Tant de bo pugueu aconseguir panxu sense maldecaps, si és aquest mes de setembre millor que millor! A veure aquests símptomes en què acaben derivant, esperem que en un cigronet formós i sa
Alganor, molta energia positiva! Tot anirà bé, t'ho mereixes!!
Pel que fa a mi, demà dilluns ja estaré a CD10 i em faré un TO a veure què surt. Després del bioquímic segur que tinc el cos una mica desajustat i no sé com anirà aquest mes, però el que no hi ha dubte és que tenim moltíssimes ganes.
Ara ja se'm tanquen els ulls, demà més

Bones cercadores!!!!!!
Flordeneu, quina inici més maco que has fet!! M'ha encantat, que xulo amb les fotitos i tot!!!
Seras una jefa extraordinaria
Em presento:
- NOM: Eia_
- EDAT DELS 2: Jo 31 i ell 35
- Nº DE FILLS: 0
- CICLES DE CERCA: Serà el primer.
- DURADA DELS VOSTRES CICLES (aprox): Aprox. 27-29 dies.
- MÉS COSETES: SI PRENEU ALGUNA COSA, FEU TO? I EL QUE VULGUEU EXPLICAR!: Solament prenc ACFOL. Desde fa 3 dies prenent Aquarius a saco...!
Controlar l'ovulació amb els TO'S,
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... En principi el 10/9.
Moment ego: Desde mitjans de la semana pasada estic en fase desespero,...estic una mica xof, perque encara no noto res de res de simptomes, vull pensar que es normal perque fa res he passat l'ovulació i potser es molt aviat, i tal com m'ha dit alguna compi panxu (
) hi ha gent que passa tota la fase de desespero (i més enllà) sense cap simptoma. Haviam si la setmana que ve la situació canvia!
Petons a totes
Flordeneu, quina inici més maco que has fet!! M'ha encantat, que xulo amb les fotitos i tot!!!
Seras una jefa extraordinaria
Em presento:
- NOM: Eia_
- EDAT DELS 2: Jo 31 i ell 35
- Nº DE FILLS: 0
- CICLES DE CERCA: Serà el primer.
- DURADA DELS VOSTRES CICLES (aprox): Aprox. 27-29 dies.
- MÉS COSETES: SI PRENEU ALGUNA COSA, FEU TO? I EL QUE VULGUEU EXPLICAR!: Solament prenc ACFOL. Desde fa 3 dies prenent Aquarius a saco...!
Controlar l'ovulació amb els TO'S,- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... En principi el 10/9.
Moment ego: Desde mitjans de la semana pasada estic en fase desespero,...estic una mica xof, perque encara no noto res de res de simptomes, vull pensar que es normal perque fa res he passat l'ovulació i potser es molt aviat, i tal com m'ha dit alguna compi panxu (
) hi ha gent que passa tota la fase de desespero (i més enllà) sense cap simptoma. Haviam si la setmana que ve la situació canvia!
Petons a totes
Eia, benvinguda! Ja estàs afegida
Molta sort amb aquest desespero, amb símptomes o sense el resultat pot ser el mateix

Bon dia noies!!!!!!
Ja estem al setembre i a tope per cabtar moltes panxusssssssss
Com esteu??? Som una bona colla!
Jo ja desesperada total! No tinc masses psintomes pero algo de molestia al baixventre si pero res significatiu!
Bon inici de setmana
Ja estem al setembre i a tope per cabtar moltes panxusssssssss
Com esteu??? Som una bona colla!
Jo ja desesperada total! No tinc masses psintomes pero algo de molestia al baixventre si pero res significatiu!
Bon inici de setmana

07/09 TE+
Bon dia, futures mamis!!
Avui comencem a fer realitat els somnis de totes les cercadores, començant per la Mostela. Avui és el teu dia!! Passa'ns parte, bonica, com vas?
Cirera85, tu demà seràs la següent!
Moltíssima sort a les que teniu NW aquesta setmana!!! De moment sou aquestes:
Setmana 1-7 de setembre:
Mostela, 1/9
Cirera85, 2/9
Tilepa, 4/9
Papallona84, 5/9
Lleona, 6/9

Avui comencem a fer realitat els somnis de totes les cercadores, començant per la Mostela. Avui és el teu dia!! Passa'ns parte, bonica, com vas?
Cirera85, tu demà seràs la següent!
Moltíssima sort a les que teniu NW aquesta setmana!!! De moment sou aquestes:
Setmana 1-7 de setembre:
Mostela, 1/9
Cirera85, 2/9
Tilepa, 4/9
Papallona84, 5/9
Lleona, 6/9

Moment ego: aquest matí m'he fet TO i ja ha sortit marcadet, estic molt contenta! Encara no és positiu però suposo que és bon símptoma que tot està bé i aquest mes ovularé normalment
Nxe, ai aquest desespero que t'està fent parar boja! Molts ànims i molta paciència per passar aquesta setmana d'incertesa
Nxe, ai aquest desespero que t'està fent parar boja! Molts ànims i molta paciència per passar aquesta setmana d'incertesa

Aixxxxxxx flordeneu quina iluuuuuu el cos es inteligent a veure si aviat et dona positiu!!!!!!
Si si estic mig boja i a mes mhe tirat.mig mati al lavabo amb descomposicio, aixo pero ja hem.va passar el cicle passat...
Saps que passa que soc super nerviosa i les esperes no shem donen gens be!
Ojala fis avui ovules i dema ja ho saps! Jajajajjaja
Si si estic mig boja i a mes mhe tirat.mig mati al lavabo amb descomposicio, aixo pero ja hem.va passar el cicle passat...
Saps que passa que soc super nerviosa i les esperes no shem donen gens be!
Ojala fis avui ovules i dema ja ho saps! Jajajajjaja

07/09 TE+
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |