◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: yuyu » dj. abr. 02, 2015 2:22 pm

merci noies per preguntar......grafica actualitzada!!! :ok: si si tempe amunt, pero no vol dir res!
aninm als altres desepereos....... >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 02, 2015 5:26 pm

El meu desespero ha acabat, ja us ho deia que m'ho esperaba... La W no volia prerdres la setmana Santa...
Nova NW 27/04.

Ànims a la resta!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: @txell@ » dj. abr. 02, 2015 9:12 pm

Aroswi ha escrit:El meu desespero ha acabat, ja us ho deia que m'ho esperaba... La W no volia prerdres la setmana Santa...
Nova NW 27/04.

Ànims a la resta!


Jolines aquesta warri :ufs:
Em sap greu reina. Molts anims!
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: @txell@ » dv. abr. 03, 2015 9:26 am

Super baixada de tempe... Warri imminent... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Bluebike » dv. abr. 03, 2015 12:04 pm

Hola grafiqueres guapes, com aneu? :--/)

Arowsi, Txell Vaia cacona aquestes w :ufs: Em sap greu boniques. A seguir lluitant, a tossudes no ens guanyarà ningú!

Manyaga Aquest mes compartim data NW >.-<:

Com aneu les altres? Jo recuperant me del refredat i intentant fer una SW mig decent. La meva gràfica no sé si serà de fiar amb la ma de mocs que tinc no puc dormir :ufs:

Apa doncs, disfruteu molt la setmana santa!
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: @txell@ » dv. abr. 03, 2015 8:37 pm

Bona tarda boniques,

Ja he començat a tacar. Aroswi em pots apuntar la nova DNW a 29 d'abril?

Yuyu tu que tal????

I les altres, com esteu???
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Nunik » dv. abr. 03, 2015 9:34 pm

Aroswi i txell quin greu noies... aisss aquestes warris, que no les volem veure mes!! Molts ànims guapes, aquest mes teniu un altre oportunitat oi??

yuyu tu com vas??

bluebike a veure si aquest refredat et deixar estar a tope amb la SW, millora't!!

jo acabo de deixar enrere la warri i ja anem escalfant motos per la SW!!

que vagi bé la setmana santa!!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » ds. abr. 04, 2015 9:49 am

Ohhh Txell, tenia moltes Esperances en la teva tempe!
Vinga que aquesta oportunitat doble de l'abril no la podemos deixar escapar!

Yuyu....espero tu tianguis mes sort!

Bluebike, Nunik, gracies pela ànims! Jo de deixat un parell de dies de fer tempes...pq la situació mha portar: Horaris moooolt variats, cates de vins, desconexió maxima!


Ens escribim boniques!!!!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: tilepa » dg. abr. 05, 2015 5:38 pm

Hola grafiqueres!!!

Algunes ja em coneixeu, sóc la Tilepa, he estat molts mesos fent gràfiques i ara em trobo als posts de RA, a punt de començar una FIV aquesta propera setmana, per fiiiiiiii! Us resumeixo aquests últims mesos de proves, clíniques i esperes (desitjo que no hagueu d'arribar a RA, però per si de cas a algú li pot servir, aquí us ho deixo!).

Nosaltres vam deixar les anticonceptives al Novembre 2013, però no ens vam posar a buscar en sèrio fins al febrer 2014. Vem estar uns quants mesos provant de tot: gràfiques, TO, Sexy-weeks, pino-puentes... i el TE sempre sortia negatiu. Jo sóc de cicles curts (24 dies), i amb tacadet pre-W emprenyador. Al principi pensava que això era el problema de no aconseguir panxu, fins que vam començar a fer proves (novembre 2014). Primer per SS, després ja em vaig fer mútua per agilitzar una mica el tema.

Vem començar fent:
- Ecografia: em troben un petit mioma que pot afectar la cavitat uterina. Em recomanen fer histeroscòpia diagnòstica per confirmar-ho.
- Analítica: OK, tot i que després no va servir de res perquè me la vaig fer a la meitat del cicle (com em van dir a la SS!)
- Seminograma: aquí trobem el problema principal: Tenim oligoastenoteratozoospèrmia severa (pocs bitxitus, lents i anòmals). Amb això anem directes a RA.

Tot i ser un cop dur, em vaig quedar mooooolt tranquil·la per haver detectat el problema (els plors que venien amb cada W van desaparèixer). Ens tocava fer el camí llarg, però tot ho assumeixes (no tens més remei), i al final t'ho agafes amb més calma.

Com per SS va tot tan lent i no ens van saber orientar massa, vem començar a mirar clíniques privades.
Vam fer "Primera visita" a 4 clíniques diferents: Quiron, CIRH, IVI i Institut Marquès. Les 2 primeres perquè teniem descompte amb la mútua (Adeslas). Les 2 últimes perquè havia llegit que tenen molt bon laboratori (importantíssim si vas per factor masculí). Total, que vam sortir marejats de tants metges (cadascun et diu una cosa), però convençuts que ens tocava anar directes a FIV+ICSI.

Al gener de 2015 finalment vam decidir-nos per l'Institut Marquès i vam continuar fent proves:

Jo:
- Histeroscòpia diagnòstica (no tots els metges me l'havien demanat però al final vaig decidir fer-la): per sort em va sortit tot ok, els miomes que tinc (finalment són 2), no afecten la cavitat uterina i de moment no s'han de treure, de moment anar-los controlant i prou. No sabeu què descansada em vaig quedar!!
- Analítica hormonal (dia 2-4 del cicle): em surt l'estradiol elevadíssim, em diuen que la meva reserva ovàrica és més baixa del que tocaria (per tenir 33 anys). Vaja....
- Cariotip OK.

Ell:
- Analítica hormonal i Cariotip: surt tot OK.
- Seminograma avançat (aquest el vem fer al CIRH). Va sortir millor que l'anterior, però l'oligospèrmia segueix sent severa.
- Visita amb l'andròleg: ens va recomanar fer la prova del FISH i les microdeleccions del cromosoma Y (aquesta última opcional, encara no l'hem fet).
- FISH: ens surt alterat per les diploidies (sembla ser que els soldadets no fan bé la meiosi). Per tant ens toca fer FIV+ICSI+DGP.

Doncs bé, després de tots aquests mesos (alguns resultats triguen 3-4 setmanes i es fan eterns), per fi tenim llum verda i comencem la FIV aquest mes d'abril!!! Ja tinc la medicació a casa i creuem els dits perquè tot vagi bé!!

Us explico tota la història perquè si porteu temps buscant i esteu dubtant sobre si fer o no fer proves, jo ho recomano moltíssim! Tranquilitza mooolt saber si hi ha algun problema que dificulta la panxu, i així es poden buscar solucions el més aviat possible! Estic segura que totes ho aconseguirem, d'una manera o altre, un dia o altre (espero que proper!).

A mi m'ha anat bé llegir les experiències d'altres parelles. Ja us explicaré com va la nostra, tot just acabem de començar, però estem molt il·lusionats i volia compartir-ho amb aquest grupet tan maco que tan em va ajudar al principi de la búsqueda!!
A més, vull seguir entrant a cantar totes les vostres panxus, eh!! Yuyu, Alis, Rubinat, Sita7, Aroswi, Txell i tota la resta... sort a totes i a seguir lluitant per aquest somni! Muaaaaaaaaaa
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Avatar de l’usuari
alis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: alis » dg. abr. 05, 2015 5:50 pm

Holaa!!
Passo per a què m,apunteu!! Dia NW 14-15abril!
Tilepaa quina ilusió bunicaa!!
Us faig el meu repasset....
Antimullerina ok
Seminograma ok
Cariotips estem a l,espera .....ens els vam fer el dia 25 març..tarden 3-4 setmanetes.
Ains Tilepa quin numero et va surtir a tu en la reserva ovarica???aixi comparo..
Pues de moment estem fent pasets!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: manyaga » dg. abr. 05, 2015 6:04 pm

Hola reines!! Amb la setmana santa he estat desconnectada..escric modo soso des del mobil
Ooohhh txell i aroswi, casum les W!! :(!! Pero l'abril encara pot ser el vostre mes. Ànims boniques :*
Yuyu, i tu?
Bluebike es veritat! Aquest mes coincidim! Us ha millorat el refredat i heu pogut fer la SW? Els costipats a aquesta epoca son un conyas, i normalment costen de curar perque amb els canvis de temperatures...pero bueno, SW a tope!!
Tilepa, molta sort amb la fiv!
Nunik, sort amb la SW!
A mi ahir em va sortir el TO +, avui ovulo xk he notat mal d'ovaris i clara web, acabarem de remetar la SW, que amb les vacances l'estem fent be i sense esforç.

Un petonàs a totes!
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Rubinat » dg. abr. 05, 2015 10:13 pm

Oooohh Tilepaaaa ;********
És el camí llarg però per sort hi ha camí!
Nosaltres aquí estem per acompanuarte i jo personalment et dono les gràcies per pensar en mi ;******
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Sita7 » dl. abr. 06, 2015 12:49 pm

Tilepa!!! Que ben explicat! Jo he fet el q tu diu, i malgrat les dificultats, crec q hem guanyat temps, q en això de ser mares quan comencem ho volem ja!!
Molts anims i gracies x pensar en totes, la teva panxu també la cantarem a coro!
Petons a totes boniques, jo tb us vaig llegint tot i haver passat a "l'altra banda" vindré x cantar!
Portem un parell de mesos ben fluixos, així q toca trencar estadístiques! :-()) :-()) :-())
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Bluebike » dt. abr. 07, 2015 9:23 am

Hola noietets, com ha anat la Setmana Santa?

Tilepa gràcies per passar-te a explicar-nos la teva història. Crec que no hem coincidit en cap forum, però t'he anat llegint. Molta sort amb la FIV :-()-)

Sita7 A tu també t'envio molts ànims, ja ens explicaràs com va tot.

Nira15 Ets la propera en sortir de dubtes, com vas? Dits creuats!

Les altres com aneu? Va vinga que aquest mes és llarg i un parell de vosaltres teniu segona oportunitat aquest abril.

Ha sigut una mica difícil prendre's la tempe aquest dies, amb vacances deu ser normal, no? El FF encara no m'ha confirmat ovulació, vull pensar que és pel descontrol d'horaris i que hi han hagut matins que no me l'he presa, no per que no hagi ovulat :-:)

Molts pepos a totes!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Nunik » dt. abr. 07, 2015 1:27 pm

Bon dia grafiqueres!!

com va la tornada a la rutina després de setmana santa?? Jo a punt de començar la SW!!! :p-)

Tilepa no hem coincidit gaire, però t'havia llegit alguna vegada... merci per explicar-nos la teva experiència, sempre va bé saber com funciona tot això. Et desitgo molta sort en aquesta nova ètapa!!! Ànims que cada vegada ho tens mes aprop!!! :-()-)

Alis jo em perdo una mica amb totes aquestes proves, però veig que de moment tot ok, pas a pas però aneu abançant que és l'important, molts ànims!!!

Manyaga que bé que hagis vist el TO positiu!! Ara toca el mes dificil a desesperar... :ok:

Sita, Rubinat que bé que us aneu passant per aquí!!

Buebike si no t'has pres les tempes sempre ja pot ser que el FF no t'hagi marcat la ovulació no? A mi el mes passat tampc em va marcar ovulació però jo havia vist TO positiu, així que anims i a desesperar!!!

yuyu tu com vas? volem noticies teves!!! nira i tu com ho portes??

va que aquest mes hem de fer que l'Aroswi pugui cantar molt!!!!! ens anem llegint!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
nira15
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: nira15 » dt. abr. 07, 2015 2:51 pm

Holaaa

Yuyu com vas???

Aroswi sento la visita de la warri! ànims en aquesta segona oportunutat de l'abril

Txell ànims i a per la nova oportunitat de l'abril

Nunik escalfeu bé els motors i a per totes en la SW! sort!

Tilepa mooooolta sort en la FIV

Pel que fa a mi la warri va apareixer ahir :ufs: així que a per una nova oportunitat!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dt. abr. 07, 2015 2:57 pm

Tilepa! Gràcies per aquesta super explicació del teu cas!!! La veritat és que ajuda molt conéixer el camí que has fet, proves etc per tenir agú com a referència per saber quan comencar a mirar-ho, etc etc. D'altra banda, quina emoció que aquest mes ja comenceu!!! Us envio tot el meu pensament positiu!!!! Ja estàs un paset més a prop de la panxu!!

Alis, t'apunto! A veure què diuen els cariotips...quin rotllo que tardin tant!!!!

Manyaga, Bluebike, TO+ bravo bravo! A vegades el FF no encerta, sobreotot els si la tempe no és del tot fiable!

Nunik, ja sento el rum rum dels teus motor de SW, a per totes!!!

Sita, Rubinat, un gustàs veure'us passar per aquesta casa, casa de les grafiqueres, casa vostra!


Aquesta setmana teniem de desespero la Nira....
09/04 -> Nira15 -> http://www.fertilityfriend.com/home/5790ac

però acabo de veure que la W va aprèixer...com estàs bonica?


Moooolt bona setmana a la resta, espero la SS us anés super bé!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
nira15
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: nira15 » dt. abr. 07, 2015 3:01 pm

Aroswi merciii cuca!! ho porto bé la veritat!! gràcies, a per aquesta nova oportunitat amb ganes!!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: nainonera » dt. abr. 07, 2015 9:01 pm

Hola noies! m'infiltro un moment per fer-vos una consulta a les expertes! Algunes ja ens coneixem de fa temps, :-o00m :-o00m .

Jo tinc els cicles bastant destartalats i aquest mes estic girada. Les tempes han fet coses rares, però vaig fer TO i vaig tenir un que era ++ segur, i dos bastant marcats (fa temps que els havia fet servir i mai estava segura de veure'ls positius). La tempe aquells dies no va pujar, i desprès vaig marxar fora. He de dir que no he tingut horaris gaire fixos. La pregunta és, li faig cas als TO? puc refiar-me d'ells? He un cop alguns dies intermitents (divendres, diumenge i ahir). Estic que puju per les parets, però com no tinc clar quan toca warri i ja van tant test negatius que estic aguantant per no dur-me més decepcions....

Enfí, perdoneu pel rollo desfogada!!

Una abraçada maques!
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
Avatar de l’usuari
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: nainonera » dc. abr. 08, 2015 10:13 am

No em feu cas! Sembla que ja esta arribant. Així que tot i que la tempe m'ha despistat els TO han marcat bé.

Una abraçada
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::