❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Petit36 » dc. març 02, 2016 12:28 pm

Bon día!

MOSSA MOOOOLTS PETONS reina!!!!! I anims per la propera!! Vaaaaaa.. Q caura aviat ja veuras!!

XINXA wapa jo feia TO.. si ets regular hauria d'ovular cap al 14. Jo començo el 10 a fer-ho sempre a la mateixa hora.. sobre la 13h. I així fins q vec el positiu!
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: cookiee46 » dc. març 02, 2016 12:49 pm

xinxa moltes gràcies per afegir-me! Jo també començaré amb els TO's aquesta setmana i també tinc el dubte de si fer una vegada o dues... Jo començaré al dia 9 del cicle, ho he mirat a les instruccions dels TO que surt una taula que et diu segons la duració del cicle, quan has de començar.

Mossa em sap molt greu la visita de la warry!! Però ara toca agafar forces per la nova SW que s'apropa!

Minta quin rotllo aquests cicles tant llargs, però ara ja et queda poquet, ànims amb el desepero!! :-o00m :-o00m

Jo en principi ovulo a principis de la setmana vinent així que començaré a fer TO dijous i em sembla que faré SW d'uns 10 dies per si un cas ;-))) començarem dijous també.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. març 02, 2016 1:14 pm

Huolaaaa precioses meves :love: :***:

Mossa77
quin greu carinyo :ufs: però vinga va, com diuen la primavera la sang altera, i aviat tindras el teu cigronet /a :ok: :love:
Imoltes gracies per haver estat una jefaza al Febrer!! Erem moltíssimes

Xinxa primer de tot moltissimes gracies per oferirte de jefa! Ets una campiona i ho faràs super bé ! :ok:

Tema TO jo el començo avfer el dia 9 del cicle. Amb els TO et ve un taula amb els dies orientatius, és a dir, depnent de la durada del teu cicle et recomana començar un dia o un altre amb el temps ja vas coneixdntmillor els cicles i veus quan has de començar. ..jo per exemple ovulo el CD14aixique començo a CD12 i el CD13 em dóna positiu,això vol dir que ovulo a DC14 ( quan veus el positiu no vol dir que estiguis ovulant, si no que ovularas en ,es properes 24-36hores) si tens més dubtes ja saps! Ah, i no totestejim la mateixa concentració deLH, així que pot ser que mai arribis a veure lasegoan ralla super marcada.

Mode ego: dilluns tinc hora amb la gine per fi hahaha i res tema desespero...vaig tenint dolors de regla i no vam poder fer bé els deures aixi que poques esperances tinc, per tant estic tranquila.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: mossa-77 » dc. març 02, 2016 1:44 pm

Per cert, nenes... si entreu a mamis de setembre, veureu que a l'Elantris l'hi han de fer un raspat, pobreta, es veu que el seu cigronet es va parar divendres o dissabte. Ho dic per les que hem compartit cercadores fa ben poquet, si li voleu donar ànims perquè pugui estar ben aviat a cercadores altre vegada. Per desgràcia jo he passat pel mateix, i anima molt veure que les nenes d'aqui t'esperen amb els braços oberts. Aixxx pobre quin greu m'ha sapigut.
Imatge
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. març 02, 2016 4:38 pm

Modo soso

Ostres Mossa... Quin greu lo de l'Elantris... I tant que li escriure, merci x avisar-nos.

Xinxa jo tinc cicles de 29 dies (+o-) pero ovulo tard, sobre el 16-17. Si els tens de 26 jo de tu el primer cicle (com no tenim una idea) ho faria des del dia 8. Personalment et recomano el CB i ferho a migdia. Unes 3-4h abans no fagis pipi y no vegis gaire liquid.

Sabem algo de la Sas? Jo esperant el dia 11 amb il.lusio i una mica de nervis...

Pepos a totes!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Elantris » dc. març 02, 2016 5:40 pm

Holaaaaaa!!!

Jo no m'hi torno a posar fins el mes que ve, però ja vaig traient el cap a veure si em vaig animant.
(Mentida, ja estic animada. Perquè no em deixen que sino m'hi posava ara mateix jajajajaj!!!)

A més, esteu molt callades i aquí fa falta algú que us la lii una mica de tant en tant! :content:

PD= Moltes gràcies mossa, ets un solet! :love: :***:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Minta » dc. març 02, 2016 6:01 pm

Elantris!! Molts anims, q ja veuras com ben aviadet estas posada una altre vegada en marxa!!

Noies, entro en modo soso movil rapid, per dir-vos q porto tot el dia amb dolor de panxa, dolor de warry vaya... així q ja m'espero q aquest no serà el meu mes, tot i q fins q no hi aparegui hi ha esperança!! Aiiixxx quin rotllo!!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: olotina » dc. març 02, 2016 6:27 pm

M'infiltro per saludar les valentes cercadores de març. Sou un muuuunt!!
elantris princesa guerrera, no m'he atrevit a dir-te res fins ara perquè em vas deixar el cor molt petit i la veritat, no sabia què dir...em sap super greu però veure't aquí amb aquestes ganes em fa posar contenta un altre cop. Ets la millor!
mossa jefaza! vull que passis JA al otro lado del foro! tu vas cantar el 50% de la meva panxu amb la jefa miyulina així que ara vull cridar ben fort la teva! Totes les jefas us mereixeu la panxu!! (ens la mereixem totes, però les jefas més! xDD) així que seguiré a l'ombra del cercadores, ben pendent!
jefaMinta ja veuràs que serà fàcil portar el grup! qualsevol dubte, t'ajudarem!

moltíssima sort a totes! La primavera és l'estació més bonica, així que venga vengaaaa! que flueixi l'amor!
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Petit36 » dc. març 02, 2016 7:44 pm

Elantris wapa molts petons I ara pren-te el teu temps.. es passa malament sé lo q es, per desgracia, pero lo important es mirar endavant I ser positius! !! Petons!!
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: dayna » dc. març 02, 2016 8:48 pm

Xinxa jo començo a fer TO cap al dia 10-11 i faig un al dia. Quan veig una ralleta fluixa començo a fer dos. A mi personalment no em funcionen bé, no veig clar el positiu... Però hi ha noies que els hi va bé!
Fes-te'ls a migdia o tarda, a primera hora del matí encara detecten menys!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: dayna » dc. març 02, 2016 8:56 pm

Mossa ànims! Quina merdeta, ja et tocava la panxu a tu també!

Mode ego: jo avui he anat al gine i ara vol que em faci la histerosalpingografia. És una prova per veure l'estat de les trompes i de pas "desobstruir-les" si fos el cas. Moltes noies es queden el cicle en el q se la fan. He d'esperar al proper cicle i, ja veurem si el vinent quadren les dates! Ha de ser un dia concret i tot apunta que el proper cicle m'enganxarà de viatge a Roma. Tot depèn de si em baixa puntual la regla o no... En fi, ja m'estic veient tres cicles més per aqui...
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » dc. març 02, 2016 9:40 pm

Elantris, no ens coneixem, però molts ànims!!! Aquestes coses no haurien de passar mai!

Gràcies per les aclaracions dels TO! Demà vaig a correus a buscar-los, que mels ha enviat una amiga, i em poso ja a fer-ne!

Minta dolors ja? Aiss
Dayna, a veure si quadren dates i et pots fer la prova ben aviat!!!

Bona nit!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: dayna » dc. març 02, 2016 10:21 pm

Elantris guapi ja t'ho he dit pel cercadores... Em sap molt de greu, vaig cantar la teva panxu! Però igual que l'Olotina m'alegra molt veure't animadeta i amb ganes de tornar-hi. Abans escrivia des de la tablet i no havia llegit els posts anteriors. Doncs res, que de seguida et tenim per aquí i pel grafiqueres mab els TO i les tempes amunt i avall, oi? Va que com a minim riurem una estona!

Olotineta guapi tu com vas? Amb prou feina puc anar seguint els fòrums, la feina, els metges i tot el que porto endavant últimament i no sé gaire de les que aneu passant a l'altra banda del fòrum.
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 03, 2016 9:13 am

Neneeeeeeeeeeeesss que he tingut més feina de la que he volguuuuuttt!!!

Va, va que tindrem totes panxulines primaveraaaaals!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nom d'usuària: LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Res especial.. anar a piscina.. beure alguna cerveseta artesana i Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): The Same Things de Jamie Cullum
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i sempre he estat regular (26-28 dies)
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): Segons la app "My Calendar" que ara m'ho supervisa tot fil per randa, em toca el dia 18/02.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia Acfol però des de fa un mes prenc Natalben preconceptiu. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. març 03, 2016 10:07 am

Bon dia noies!

Com esteu? Com van els ànims?

Marta, Malibuna, Sas, alguna novetat?

Minta fins que no hi ha Warry hi ha esperança! Vengaaa anims amb el desespero! :ok:

Cookiee avui comences TO, no? Vinga, a tope amb la SW! :: orrr:: :-eh_::

Lanina benvinguda de nou!

Mode Ego: aquest cicle el desespero se m'està fent etern... mare meva que passi jaaaa! :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Suri » dj. març 03, 2016 10:42 am

Hola bunikes :--/) , m'apunto a la recerca, fa una setmana que vaig patir un avortament a les 5 setmanes, com estava de tan poquet i ho he expulsat tot ja tinc permís per el gine per tornar a la recerca :ok:

Nom d'usuària: Suri
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: estic molt entretinguda buscant cole per la meva petita
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Barry White - My First My Last My Everything
Cicle de cerca i durada del cicles: 27 dies
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): no ho tinc clar després de l'avortament, suposo que el cos es regularà sol
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: pren ACFOL i intento fer els deures tots els dies durant la setmana d'ovulació, i intentar no pensar gaire amb el tema , jijii
Imatge
Avatar de l’usuari
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Suri » dj. març 03, 2016 10:43 am

Elantris sento molt la teva pèrdua :-()-) :-()-) segur que aviat tornarem a tenir panxu!! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. març 03, 2016 12:39 pm

Bon diaaaaà
Benvi guda Suri !!esperem qje tinguis una cerca ben curteta doncs... :love:

Dayna a veure si no et pilla de viatge doncs!!! I si és així doncs res, al proper mes :***:


Jo vaig tenint dolorets eh... així que segurament em baixi...ja veurem dissabte
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » dj. març 03, 2016 2:24 pm

Hola noies!!!

Suri i Lanina, benvingudes! Ara mateix us apunto a la primera pàgina!!!

Boleta, keep calm!!! No desesperis!

Marta, a veure si aquests dolorets són pq la w no ha de venir...

Jo ja tinc els TO, i dissabte començaré! A veure si estic de sort i em marca bé!!! Que es prepari en xinxet, que quan vegi la ratlleta a l'atac!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 03, 2016 3:13 pm

Wapetoneeeeees ara ja m'he posat al dia!!!!

MasterXinxa Vaaaa, a cantar panxulines primaverals ben alegrement aquest mes eh!! Va va va!!!! :p-) :p-)

Mossa Molts petonets princesa i al cuerno amb aquesta maleïda W... me cagon to!!!! Que passi rapidet per a agafar la SW amb ganees!!!

Malibuna / Marta_1986 / Minta Desesperos màxims, com esteu?? Activades les meves bones vibracions!!! :-o00m :-o00m :lfantrose:

Elantris No saps quin greu em sap princesa. A mi no m'han fet mai un raspat però amb la pèrdua de l'any passat ho vaig passar malament. Veig que estàs animada i així et volem veure i t'esperem amb els braços oberts... què dic oberts... desencaixaaaaaaats per a la pròxima!!!!!!! =0-0-) =0-0-)

Mode Ego: Jo ja he acabat amb la W que em va baixar una setmana tard i ara a esperar la setmana vinent. En principi i segons My Calendar ovulo de cara al 14 però noi, jo ja no sé si fer-li cas o començar amb els TO's.. potser m'obessiono massa pq tampoc tinc al Lanino a casa sempre, i si resulta que ovulo quan ell no hi sigui em fotré de cops de cap contra la paret... Per cert, les que feu Maca Andina, on la compreu??

PETONETS PRECIOSES!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::