♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES D'ABRIL 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xikaboom
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES D'ABRIL 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: xikaboom » dl. abr. 04, 2016 7:47 am

Perdó la app es ovia fertility
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. abr. 04, 2016 10:58 am

eiii bon dia boniques....... Boleta a la primera pagina posa que estic pendent de donar noticies.....nooooo jo vaig ecriure un missatge dien que m'havia baixat la maleida...i que tornavem a la carrega,....... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
dono la meva nova data.....12/04 :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. abr. 04, 2016 2:47 pm

Bon dia super-grafiqueres!

Terrallum així m'agrada! Molt bona actitud! Aquest será EL cicle, clar que sí! :ok:

Nunik ja comences SW? :: orrr::

Capseta molt i molt bé això de començar a fer feina grafiquera per avançat! Els TO fes-los a partir de les 12h fins a les 22h, intentant que sigui cada dia a la mateixa hora o similar. De totes maneres, veig que les teves gràfiques són bastant clares, i que vas ovular el CD17 el mes passat (ets de les meves, sembla). Així que podries mirar si la gràfica d'aquest més segueix tan clara i deixar els TOs per quan comencis la cerca el mes que ve. Però tu mateixa, clar!

Xikaboom ja veig la teva gràfica, i de moment no et detecta la ovulació. Te la detecta quan portes 3 dies seguits d'augment significatiu. Haurem d'esperar una mica a veure què fan les teves tempes! Intenta fer-les cada dia a la mateixa hora, i anem comentant. Tb és interessant que estiguis pendent de la claraweb i tb l'apuntis quan la detectis. :-o00m

Yuyu carinyo estic ben perduda! He mirat i remirat i no veig cap "yuyu" a la primera pàgina ni en cap missatge previ ni enlloc! Raro, raro! Plis passam les dades per afegir-te aquest mes (la DNW no cal, que ja la tinc present). :-.:·::

Mode Ego: desespero time! la veritat és que de moment ho estic portant bastant bé, i estic decidida a no fer-me TE abans d'hora! De moment zero psicosimptomes... jejeje. Us vaig informant... Per cert, avui faig 7 anys amb el Boletu així que toca recreatiu/s en tota regla! >.-<:

Petonarros a totes i molts PEPOS de dilluns!!!
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. abr. 04, 2016 6:38 pm

Hola!!

Boleta:
Si, el tema dels TO per sort se'm va acudir comentar-ho en un altre post i m'ho vau aclarir unes quantes de vosaltres. Els meus to Venien sense instruccions i a la qeb de amazon no deien a quina hora es fan, el te si que ho especificaven.
Ara que has dit que "soc de les teves" he mirat la teva grafica i ostres, creus que la meva es clara?? La teva es clarissimaaa!! Abans de lovulacio totes les tempes per sota la linia i despres de l'ovulacio totes les tempes per sobre.
I disfruta molt acui la celebracio! Jijijijiji :content: :content: :content: Segur que et fa passar millor aquest desespero ;)

Per cert, una pregunta per qui la sapiga... Es que tinc una mica d'embolic amb com compten el temps d'embaras. De primeres es compta segons el dia de l'ultima regla, comltant que l'embaras s'ha donat durant l'ovulacio... No? Pero entenc que fora d'aquests 3-4 dies tambe hi hauria possibilitats d'embaras, no? I potser aquest calcul tan simplon no es valid, llavors, suposo que al final s'acaba calculant "l'edat del fetus" per les mides en alguna eco o algo, i no nomes pensant en, vas tenir la regla X dia doncs au, la teva dpp es aquesta. Algu sap algo?
Es que em plantejo en aquest cicle, com a la ultima setmana o aixi deixar de "posar barreres" i mira... Si es dones un embaras una setmana després de l'ovulacio "pos vale".
Mes que res ho dic perque (i aqui abstenir-se comentaris, que ja he llegit el post de "que es millor neixer al desembre o al gener" i jo tinc la meva opinio), jo per preferir voldria que fos de principis d'any, aixi que ho començo a intentar perque sigui de primers d'any i a partir d'aqui que sigui quan pugui perque encertar el primer mes de cerca es molt poc probable.

Uffff.... Ho sento pel rotllo, espero que sigui normal en totes les recent arribades, arribar amb un munt de dubtes i ser unes plastes, si no és el normal ja em sap greu ser jo aquesta. :content: :content:

Una abraçada a totes i gràcies per ser aquí :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. abr. 05, 2016 10:35 am

Bon dia grafiqueres precioses! Quin dia més gris, no?

Capseta el dia que surts de comptes el calculen desde la data de la última Warry. De fet, al fertility friend et diu el "due date" en cas de que t'hi quedessis (al "pregnancy monitor", i surt després de detectar la ovulació). Però sempre és aproximat i si que és veritat que després te la recalculen en funció del tamany del fetus.

Però també passa que a vegades es pareix abans o després, així que tpoc t'hi has de fiar gaire. Tinc amigues que han parit fins a un més abans, i varies que ho han fet 15 dies després de sortir de comptes perquè el baby estava molt a gustet i no volia sortir...

Si tens clarissim que no vols un cigronet per Desembre, jo esperaria una mica més. Però tb tingues en compte que normalment això no passa a la primera, tal com pots veure al foro... De fet, t'entenc, perquè recordo que fa 10 mesos quan vaig començar, mirava moltissim les dates i tot plegat, per intentar "planificar"... i ara m'és ben igual quan vingui, Nadal, agost o quan vulgui... penso: si-us-plau que no trigui gaire més i que vingui sa :-o00m

Espero haber-te ajudat i que puguis prendre una decisió!

Com aneu la resta? Ànims? News?

Petonarros a totes!
Nunik
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dt. abr. 05, 2016 1:35 pm

Bona tarda grafiqueres!!

Com aneu? Avui un dia una mica gris, però jo estic super positiva!!

Xikaboom es un rollo això dels viatges de feina, i a vegades impossible fer quadrar-ho amb la SW, el meu home també viatja de tant en tant i també ens ha passat algún mes... a veure com va aquesta gràfica!! :ok:

Yuyu a mi si que em sona que vas entrar per donar males noticies... bueno però veig que d'aquí res ja tens la DNW, una setmaneta de paciència!! :-o00m

Boleta Jefa com va el desespero? Em feu una mica d'enveja amb aquestes gràfiques de llibre jejejeje Felicitats pels 7 anys amb el Boletu!! >.-<: >.-<:

Capseta jo també et diria com t'ha dit la Boleta, si realment et vols assegurar que no sigui del desembre, que t'esperis una miqueta, que aquestes coses mai es poden planejar gaire... sempre se't pot abançar o tardar molt en aconseguir panxona... Al final quan portes un temps ja te's ben igual quan vingui... Ànims que ja et queda res per posar-t'hi!! :-()-)

Noies, jo avui he començat amb els TOs, de moment negatiu però és aviat encara. Tot i això crec que avui ja donarem per inagurada la SW!!! Ja dic que avui estic molt positiva a per totes noies que hem d'aconseguir les nostres panxones!!!

Ens llegim!! :b-)))
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. abr. 05, 2016 2:34 pm

Nunik moltes gràcies per les felicitacions, va ser molt guay la celebració! A caseta, amb un soparet bonissim i flors : metge : : metge : : metge :

M'encanta la teva actitud positiva, clar que sí!!! Venga aquesta SW a topeeeeeee! :: orrr::

Jo el desespero a estones... de cop estic tranquil·la, de cop em venen ganes de fer-me TE abans d'hora... i un altre cop a l'inrevés. Aquest capet que ens juga males passades... però es que es fa ETERN! cagun... Això sí, psicosímptomes aquest mes, ningun.

Petons guapes!
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 05, 2016 4:50 pm

Hola!!

boleta i nunik teniu raó, si van decidir que maig era el mes, esperarem!! i sí... ja em veig d'aquí uns mesos al grafiqueres i al cercadores dient: "mira que era tonta!!"

nunik ale aleee!!! alegria amb la SW!!! :p-) :p-)

boleta me n'alegro de que anés bé la celebració
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dt. abr. 05, 2016 8:28 pm

Bona nit boniquesssssss!!!

Dia plujós, però ja feia faltaaaa!!

Boleta felicitats a tu i al boleto!!! i que viva el amor! vaaa aguanta sense fer TE que ja et queda poquet :) ànims. :-o00m

Capseta clar que si dona, si vau decidir al maig doncs espereu, no passa res, en realitat queda ben poquet. Us podeu prendre aquest mes com el mes de despedida i fer un munt de pinxitus recreatiuss per anar agafant pràctica :content:

Nunik vinga amuuuuunt aquest positivisme digues que si!!! A començar la SW a topeeee.

Modo ego: Jo tinc al maromo per l'arrastre, està amb costipat i conjuntivitis...tot un pack pobret meu, així que de moment res de pinxitus...ni recreatius ni re de re...sort que ha enganxat tots els mals a principis de cicle, que després el penso deixar beeen sec. >.-<:
Imatge

Imatge
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. abr. 06, 2016 8:43 am

Bon dia precioses!

Terrallum mira que em sap greu lo del teu maromo! pobret, no li fotis molta canya! jajaja :-eh_::

Mode Ego Total: M'he aixecat aquest matí amb una bona baixada de tempe (ja ho podeu veure al FF), un granazo i dolorets pre-warry. ZASCA en tota la boca. Pinta que me'n vaig al Maig... i avui estic de moooolt mala lluna... se'm permet, oi? enfonsar-me un dia... demà ja m'aixeco...

Petonarros de bon dimecres a totes!
Jenn90
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

EntradaAutor: Jenn90 » dc. abr. 06, 2016 4:35 pm

Hola noies! Fa molt que no passo per aqui, pero entre una cosa i l'altre... Avui com que no he anat a treballar (he agafat gastroenteritis) us puc escriure jiji. Doncs ja vaig tenir la visita amb la llevadora, i mare meva, quin lio. Com que la meva ultima regla v ser el dia 12 de gener, per allo dels ovaris poliquistics, pues no s'enterava gaire. Total que em va donar hora per una eco ahir. Doncs vaig anar soleta amb la peque, perque el meu xicot estava de viatge, i anava cagadissima. Doncs vem veure el cigronet, i vem escoltar el cor. Teoricament estic de 5.5 setmanes . Divendres hs de tornar a anar a la llevadora.

Per cert...!! Com es que no hi ha post de Mamis desembreres!!!??? Dayna! A tu et dona per desembre, no?? Vaaaa, que vull que siguis la jefa del post jjajaja.
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. abr. 06, 2016 4:51 pm

Jenn moltíssimes felicitats! Q emocionant escoltar-li el cor al cigru!!! :-)(-: <:-< :-)(-:

Un petonarro i espero que et passis més per aquí a explicar-nos cosetes, encara que no estiguis amb gastro! jajaja!

Vinga noies obriu el post de mamis de desembre, que sembla que s'està fent bola!

Ego: ja estic més calmadeta q aquest matí... :-o00m

Muaaaaaaaaaaaaaa
Nunik
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dc. abr. 06, 2016 6:33 pm

Bona tarda grafiqueres!!!

Com aneu??

Capseta així us he decidit a esperar al maig? Ja falta res pel maig, ja veuras que això passa volant!! Disfruteu d'aquest mes pre-cerca!!

Terrallum cuida molt al maromo, que estigui ben recuperat per aprofitar la SW a tope!! jjejejeje

Boleta quin greu aquest simptomes de warry que comentes... però potser encara és un pel aviat i pot remuntar la temperatura, jo es que fins que no veig la warry no perdo l'esperança. Ànims jefa!!!

Jenn que bé que et vagis passant per aquí, quina il·lusió ja poder veure el cigronet i escoltar-li el cor!! Encara no teniu post de desmbre obert, a veure qui s'anima a obrir-lo, que ja podeu passar a l'altre costat!! :ok:

Jo ja he començat la SW, així que estem en la part entretinguda del cicle i no tinc massa cosa mes a explicar. La meva grafica segueix fent amunt i avall, i ja no se si fer-li gaire cas. El que em passa amb l'omifin és que em despertava molt a la nit, no se si pot ser per això que tinc aquesta gràfica...

Una abraçada!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
dayna
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dc. abr. 06, 2016 7:15 pm

Boleta-BCN molts ànims i no donis el cicle per perdut. Mira la baixada de tempe que vaig tenir jo i la remuntada… El dolorets pre-warry tampoc són concloents, els tens també quean et quedes prenyi. Felicitats per aquests 7 anys de boletu-love!

Jenn90 bonica jo m’he apuntat al de novembre! Em toca a finals de novembre o principis de desembre però de moment m’he apuntat a aquell amb la Cris, la Dama… Vine’t! Com més serem més riurem! jajajaja! Per cert, jo també estic de 5 i poc segons el gine i encara no es veia res… només el sac. M’ha dit que l’embrió es veu normalment a partir de la sisena setmana i el cor es sent a la setena. Vols dir que no estàs de més? O estas comptant temps de gestació? Quin lio tot plegat!

Capseta
pensa que per molt que planifiquis la cosa va com va... si voleu esperar al maig gaudeix totes les coses que després no podràs fer (sushi, vinet, pernil a dojo...) però no et capfiquis amb les dates perquè no sempre surt com volem!

Terrallum quina il·lu tornar a saber de tu!! Com va el teu projecte? Molts ànims al xicot, a veure si es recupera aviat i pot estar en plena forma per la SW!

Modo ego:
Avui he anat al gine i m'han fet eco. Hem recalculat el temps d'embaràs perquè vaig ovular molt tard el mes passat, de manera que estic de 5 setmanes i poc. Si és així, és normal que no es vegi embrió encara i em quadra més amb les dates d’ovulació. M'ha donat progesterona per controlar el tema de les pèrdues i visita en 15 dies. Si va tot bé hauriem de veure llentieta i batec. Mentrestant repòs relatiu i res de relacions... ara toca abstenir-se una mica! Se'm farà llarguíssim!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 06, 2016 7:51 pm

Hola noies!!

Terrallum, cuida del maromo que com dius, en la SW haurà d'estar operariu al 100% :content:

Boleta, quina pena... No m'extranyanwue estiguessis empipada, es un xasco, però bueno, l'altre dia vaig llegir per aqui que "si hi ha warry hi ha esperança" i és veritat!!

Jenn90, soc nova per aqui i crec que no t'havia conegut encara. Enhorabona per la panxu. <:-<

Nunik, sí. Esperarem al maig que tampoc vindrà de una o dues setmanes. Ostres, sí que tens una gràfica amb pujades i baixades! Bé, a donar-li dur amb la SW i ja està, així encerteu segur.

Dayna, si si, soc totalment conscient de que despres tot es pot allargar molt (que despres estaré desesperada igual, eh? Pero tinc clar que aconseguir panxu no és inmediat ni molt menys), però gràcies per anar-m'ho recordant, que he de tocar de peus a terra. I amb la recalculacio per quan tens la DPP? Desembre? Ains.. Molts anims per afrontar amb calma l'espera fins la propera visita.
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. abr. 06, 2016 8:20 pm

Boniques!!! Que vaig a tope de feina aquesta setmana i no puc escriure, però us vaig llegint!!!

A tope amb aquesta SW Nunik ..::·· ..::·· ..::·· .
Terrallum a cuidar al teu home i en res SW també no??
Boleta ànims i a veure si no és W.... Haurem d'esperar... Jo a les tempes en la segona part del cicle tampoc li dono tantíssim valor perquè he vist gràfiques de tot de noies prenyis!! I sino a la pròxima ja sí que sí eh!
Dayna a fer molt repòs i a deixar-te cuidar!! Segur que tot va genial i en 15 dies ja pots veure la llentieta!!
Jenn m'alegro molt que vagi tot tan bé!! Ja ens aniràs explicant!!

I res, jo demà analítica i ja veurem si vinc a l'Abril a provar sort o me'n vaig al maig amb la capseta ;).

Petonets!!
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. abr. 06, 2016 9:31 pm

Nurieta guapi!! com estás?

I les altres? Tothom bé? Petonarros!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
dayna
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dc. abr. 06, 2016 10:37 pm

Capseta doncs amb els nervis i tot plegat no li he preguntat al gine la DPP... Suposo que la veig lluny. Pas a pas, la mirada posada en el 20 d'abril i la següent eco. jajajaja
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
xikaboom
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

EntradaAutor: xikaboom » dj. abr. 07, 2016 10:23 am

Bon día!! Ja som dijous al mati!!!
Us adjunto la meva gràfica....ara que ja en sé em fa ilu posar-la i poguer-la interpretar....tot i que és curiós com mires grafiques i totes s'assemblen pero cap és igual!!! Bueno l'important és arribar a l'embaràs oi??? <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<

Com aneu totes??? Alguna noticia a destacar?? :***: :***: :***: :***: :***:

JO estic al CD 18!!! Uhhhh i sense haver fet masses deures....així que la semana que ve ja és la del desesperoooo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A veure què passa........??????????? Quan arribi l'home aquest divendres farem un pintxitooo de benvinguda si no arriba cansat i apali a esperar i fer vida sana el màxim posible!!!!! :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content:

Fins aviat grafiqueres!!!!
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. abr. 07, 2016 2:51 pm

Bon dijous boniques! Moltes gràcies per les felicitacions i pels ànims! A veure si ens cau un "regalet" aviat al Boletu i a mi :cnena:

Capseta molt bé, així m'agrada! Prenent decisions amb determinació! Segur que així la panxu no trigarà gaire un cop t'hi posis! I lo que és segur, és que passi el que passi, no va d'un mes. Ves carregant piles pel maig! >.-<: :p-)

Terrallum com tens al Terrallumet? Es troba millor? Vinga q ja queda re per la SW! :: orrr::

Nunik ostres nena, quin mareig la teva gràfica! A veure si aquest mes et detectem la ovulació! Tu fot-li caña a tope! :sex-|:

Dayna guapíssima, quina ilu el 20 d'abril! Estarem molt pendents de tu i del teu cigru! No pateixis i descansa tot lo que puguis! Molts Pepos i paciència! A veure si tens raó i la meva gràfica s'equivoqui i pugui cantar panxu... però la baixada de tempe i tot plegat fa bajón bajón... a veure. :ok:

Nurieta quan et donaràn resultats? Quines ganes de que t'apuntis al grafiqueres ja! Segur que sortiràn genial! :pandi:

Elantris Com estàs? Warry finiquitada ja? quan t'apuntes a la pandilla grafiquera? :motu::

Xikaboom jo veig la teva gràfica només fins al CD15! No sé si deu ser perquè no se t'actualitza, o no la has omplenat, o potser el meu ordinador fa el tonto... Mirat'ho! I lo més important: aquest divendres a donar-ho tooooot! Que amb un sol pinxitu n'hi ha prou si es fa diana! ..::··

Mode Ego: ja m'ha passat la mala lluna... jejeje. Però vaja, la tempe segueix baixa, granot al cantu, dolorets de warry i descomposició (en tinc sempre, prèvia a la warry). Tot apunta a la visita de la maleïda. Peeeeeero, ahir vaig perdre de vista el "mentre no hi ha warry hi ha esperança", i avui ho torno a tenir molt present. :-o00m

Un petonarro fort per totes! Quines ganes de cantar panxussssssssssss!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::