.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Noies, anims a totes!!
Nayade...aixo pinta molt bé!
Irisolda i les que utilitzeu test d'ovulació, us volía demanar quina marca em recomaneu comprar? N'hi ha de baratets a l'amazon oi?
Gràcies!!
Nayade...aixo pinta molt bé!
Irisolda i les que utilitzeu test d'ovulació, us volía demanar quina marca em recomaneu comprar? N'hi ha de baratets a l'amazon oi?
Gràcies!!
Hola boniques!!!!!
Feliç primer de juny, jefa Nayade un post preciós m'he emocionat i tot!!!
Vinga aquí van les meves dades:
Nom d'usuària: meipuça
Edat dels dos: jo 29 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 cicle de cerca, tot i que podriem dir com si fos el primer perquè vam començar a cercar quan ja havia ovulat. Fins ara no en tenia ni idea de la durada del cicle, és algo que no havia mirat mai i la Warry em venia quan volia i jo no ho controlava, tot i que els meus cicles eren dels llargs uns 35 40 dies, però aquest mes passat a sigut de 28 dies clavats.
Nº de fills: una nena preciosa de 2 anys
Data NW (importantíssim!) : 16 de juny si el cicle és de 28 però ves a saber)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc mestra, tinc una nena de 26 mesos, i com anècdota de la primera cerca,a veure si aquesta vegada passa igual, ens vam posar a cercar gairebé a final de cicle quan ja havia ovulat (com aquesta vegada) i de seguida em va venir la warry, i ja el següent mes nunca mas se supo i positiu al canto. Prenem els dos gestagyn, perquè l'altre vegada també ho vam prendre i a veure si així també hi ha sort, i fem pinxitus a tutti pleni per fer diana el més ràpid possible. Ahhh això si, fem collit amb la peque i evidentment ja no és el mateix.
Modo ego: mmmmmm... ja no sé pas si estic a la SW o no, l'app diu que ovulo demà, però jo en tinc els meus dubtes crec que ovularè més tard. Si que começo a tenir fluxe, però de moment molt poquet. Crec que aquest cap de setmana o la set que ve serà més abundant. Però per si de cas fem molts deures de moment i pinxitus a tope. De moment un o dos per dia, jajajajajaja perquè després no serveixin per res ehhhh
. Espero que el maromo no se'n cansi al final de tant d'exercici.
Com aneu la resta Nayade com ho portes Nuriafm???? A veure nenes si tenim sort i cantem panxu ben d'hora
mossa estem pendent a veure com acaba tot això
Tartufina tranquil.la, jo vaig prendre anticonceptives dels 16-17 anys apròx. fins als 27 dos mesos abans de quedar-me embarassada. La meva gine em va dir que no hi havia cap mena de problema i ens hi vam quedar al primer mes, així que calma i endavant.
petonets boniques
Feliç primer de juny, jefa Nayade un post preciós m'he emocionat i tot!!!
Vinga aquí van les meves dades:
Nom d'usuària: meipuça
Edat dels dos: jo 29 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 cicle de cerca, tot i que podriem dir com si fos el primer perquè vam començar a cercar quan ja havia ovulat. Fins ara no en tenia ni idea de la durada del cicle, és algo que no havia mirat mai i la Warry em venia quan volia i jo no ho controlava, tot i que els meus cicles eren dels llargs uns 35 40 dies, però aquest mes passat a sigut de 28 dies clavats.
Nº de fills: una nena preciosa de 2 anys
Data NW (importantíssim!) : 16 de juny si el cicle és de 28 però ves a saber)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc mestra, tinc una nena de 26 mesos, i com anècdota de la primera cerca,a veure si aquesta vegada passa igual, ens vam posar a cercar gairebé a final de cicle quan ja havia ovulat (com aquesta vegada) i de seguida em va venir la warry, i ja el següent mes nunca mas se supo i positiu al canto. Prenem els dos gestagyn, perquè l'altre vegada també ho vam prendre i a veure si així també hi ha sort, i fem pinxitus a tutti pleni per fer diana el més ràpid possible. Ahhh això si, fem collit amb la peque i evidentment ja no és el mateix.
Modo ego: mmmmmm... ja no sé pas si estic a la SW o no, l'app diu que ovulo demà, però jo en tinc els meus dubtes crec que ovularè més tard. Si que começo a tenir fluxe, però de moment molt poquet. Crec que aquest cap de setmana o la set que ve serà més abundant. Però per si de cas fem molts deures de moment i pinxitus a tope. De moment un o dos per dia, jajajajajaja perquè després no serveixin per res ehhhh
. Espero que el maromo no se'n cansi al final de tant d'exercici. Com aneu la resta Nayade com ho portes Nuriafm???? A veure nenes si tenim sort i cantem panxu ben d'hora
mossa estem pendent a veure com acaba tot això
Tartufina tranquil.la, jo vaig prendre anticonceptives dels 16-17 anys apròx. fins als 27 dos mesos abans de quedar-me embarassada. La meva gine em va dir que no hi havia cap mena de problema i ens hi vam quedar al primer mes, així que calma i endavant.
petonets boniques
0blanca0 ha escrit:Noies, anims a totes!!
Nayade...aixo pinta molt bé!![]()
Gràcies!!
blanca els primers tests els vaig comprar a travès de la pàgina vidatest 34TO i 4TE per 23€, i ara els he agafat amazon 60TO i 30TE per 10,59€, son molt més senzillets però a les opiniones en parlen prou bé, et deixo el link de amazon, si no va copie'l i enganxe'l al navegador
[url]https://www.amazon.es/gp/product/B00IBD2F10/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1/url]On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Hola maquíssimes!!!!!
Tartufina!!!! Sigues molt benvinguda!!!!!
TEMA TO, jo la veritat que al principi estava enfadada amb ells perquè vaig començar a fer-los servir aquest Maig i a CD10, i negatiu, negatiu, negatiu... penses que a CD 14-15 com a màxim et sortirà positiu i res!!!! Em va sortir positiu a CD18!!!! I ara realment estic super contenta de conèixer el meu cos i saber més o menys com ovula, quin dia del cicle, fixar-me en símptomes d'ovulació, etc.
A Amazon hi han molts packs econòmics, jo al seu dia vaig agafar 30TO + 5TE i crec que van ser uns 10€ aprox. Posteriorment vaig comprar 15TE per 4€. Van genial. La "pega" és que son super mini i petits i a vegades costa de veure la ratlleta... però bueno es qüestió de fixar-s'hi!!
Us ho recomano!!
DESESPERO en majúscules!!!! Continuo amb tacats 0, però si molt dolor de panxa, com de W, amb gasos i demés per allà rondant. Em sento super inflada... però els pits em noto com si fos de W totalment!! Perquè s'assemblen tant aquests símptomes???
Total... que hem decidit fer demà un TE al matí, que tinc festa i em llevaré amb el meu marit a les 7,30h per fer-ho
Si es que no, doncs a seguir-ho intentant al Juny que també es un mes molt bonic!!!!
Ara canvio les DNW perquè hi han usuàries que no han escrit en aquest post encara i potser a ningú li importa quan els toca la DNW!!!
Un petonàs a totes!!!! Estic baldada i vaig a estirar-me una estoneta!
Tartufina!!!! Sigues molt benvinguda!!!!!
TEMA TO, jo la veritat que al principi estava enfadada amb ells perquè vaig començar a fer-los servir aquest Maig i a CD10, i negatiu, negatiu, negatiu... penses que a CD 14-15 com a màxim et sortirà positiu i res!!!! Em va sortir positiu a CD18!!!! I ara realment estic super contenta de conèixer el meu cos i saber més o menys com ovula, quin dia del cicle, fixar-me en símptomes d'ovulació, etc.
A Amazon hi han molts packs econòmics, jo al seu dia vaig agafar 30TO + 5TE i crec que van ser uns 10€ aprox. Posteriorment vaig comprar 15TE per 4€. Van genial. La "pega" és que son super mini i petits i a vegades costa de veure la ratlleta... però bueno es qüestió de fixar-s'hi!!
Us ho recomano!!
DESESPERO en majúscules!!!! Continuo amb tacats 0, però si molt dolor de panxa, com de W, amb gasos i demés per allà rondant. Em sento super inflada... però els pits em noto com si fos de W totalment!! Perquè s'assemblen tant aquests símptomes???
Total... que hem decidit fer demà un TE al matí, que tinc festa i em llevaré amb el meu marit a les 7,30h per fer-ho
Si es que no, doncs a seguir-ho intentant al Juny que també es un mes molt bonic!!!!Ara canvio les DNW perquè hi han usuàries que no han escrit en aquest post encara i potser a ningú li importa quan els toca la DNW!!!
Un petonàs a totes!!!! Estic baldada i vaig a estirar-me una estoneta!

Hola.. De moment encara no m apunto... Xq encara no em veig capaç de participar activament del foro.... Les q em coneixeu sabeu q participava força po em vaig agobiar molt... Mai m havia cregut q algú pogues fer de la cerca una obsessio i s hi començava a assemblar... O sigui q de momebt nomes trec la poteta per saludar
nayade uoooo!!! TEST matinero per demà! creuo els dits per tu 

On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Aixxx Náyade demà estarem pendents!!!!
Tànit crec que no hem coincidit als cercadores però t'envio molts pepos i ànims i ja saps si necessites desfogar-te en algun moment, aquí estem!!
Blanca jo també he comprat els TO's a l'amazon els one step i m'han anat molt bé! I de preu baratets!
Jo continuo amb el desespero zen
jajajaja
Tànit crec que no hem coincidit als cercadores però t'envio molts pepos i ànims i ja saps si necessites desfogar-te en algun moment, aquí estem!!
Blanca jo també he comprat els TO's a l'amazon els one step i m'han anat molt bé! I de preu baratets!
Jo continuo amb el desespero zen
jajajajaRe: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hooooola Tànit!!! Benvinguda de nou guapaa!!! Un petonàs ben fort xula!!!
Bueno noies, aquest vespre m'apunto al juny, ja ha vingut la warry fa una estoneta, o sigui que tornem-hi que no ha estat res!!!
Bueno noies, aquest vespre m'apunto al juny, ja ha vingut la warry fa una estoneta, o sigui que tornem-hi que no ha estat res!!!
Gràcies boniques!!!! Visca l'amazon! Si penso al que ens gastariem a la farmàcia només per UN TE flipo!! Pero com pot ser que siguin tan cars i a més amb menys sensibilitat?
Nayade, creuem dits...ens tens aquí esperant noticies!
Nayade, creuem dits...ens tens aquí esperant noticies!

Tànit bonica quan ho necessitis aquí estarem!!!! Molts ànims i endavant
Ostres Mossa77 quin greu, pu... Warry!!! Et veig animada, molt millor així. Molts pepos i a mirar endavant també. Aquest juny serà el nostra!!!!
Nayade guapa, va a veure aquest TE de demà matí. Estarem pendents, noooooolta sort!!! Creuarem dits!!!
A veure noies ara que la jefa explicava això dels TO's, tinc un dubte. Pot ser que encara que tingui la setmana aquella amb fluxe màxim no ovuli? Que no tingui res a veure? O si tinc la setmana aquesta casi segur que és perquè estic ovulant? Perquè jo em guiava per això fins ara.
Nayade no vas notar la setmana aquesta que et dic del fluxe? És que jo, abans no, però des que vaig parir hi ha una setmana que em baixa tope de fluxe, no se si a vosaltres també us passa.
Ostres Mossa77 quin greu, pu... Warry!!! Et veig animada, molt millor així. Molts pepos i a mirar endavant també. Aquest juny serà el nostra!!!!
Nayade guapa, va a veure aquest TE de demà matí. Estarem pendents, noooooolta sort!!! Creuarem dits!!!
A veure noies ara que la jefa explicava això dels TO's, tinc un dubte. Pot ser que encara que tingui la setmana aquella amb fluxe màxim no ovuli? Que no tingui res a veure? O si tinc la setmana aquesta casi segur que és perquè estic ovulant? Perquè jo em guiava per això fins ara.
Nayade no vas notar la setmana aquesta que et dic del fluxe? És que jo, abans no, però des que vaig parir hi ha una setmana que em baixa tope de fluxe, no se si a vosaltres també us passa.
Taniiiiiiiiiiitttttttttt!!!
Hola guapiiiii!!!!! Com estas?????
Benvingudes a les noves!!!
Jo en desespero desesperant, avui he anat al Ikea i he carregat pes :(
I la secció infantil l'he passada tant ràpid que ma mare em mirava amb una careta pobre...
I a sobre l'Elantriu m'ha renyat perquè quan parlàvem de les vacances li he dit que no es rallés que d'aquí que estigués prenyada ves a saber quan seria i m'ha dit que no digui aquestes coses! GGGGrrrrr!!!Que es pensa, que per mi no estaria prenyada avui mateix o que? :(
Llavors m'ha dit que s'ha canviat unes hores de feina per poder anar amb mi al REC el divendres...si és que és més macu pobret....Aix!
És normal estar tttaaaant sensible? Jo crec que quan estava prenyi no ho estava pas tant....aniré a juny, ja m'ho veig venir....
Perdoneu el mode ego total, però avui estic que no estic
Hola guapiiiii!!!!! Com estas?????
Benvingudes a les noves!!!
Jo en desespero desesperant, avui he anat al Ikea i he carregat pes :(
I la secció infantil l'he passada tant ràpid que ma mare em mirava amb una careta pobre...
I a sobre l'Elantriu m'ha renyat perquè quan parlàvem de les vacances li he dit que no es rallés que d'aquí que estigués prenyada ves a saber quan seria i m'ha dit que no digui aquestes coses! GGGGrrrrr!!!Que es pensa, que per mi no estaria prenyada avui mateix o que? :(
Llavors m'ha dit que s'ha canviat unes hores de feina per poder anar amb mi al REC el divendres...si és que és més macu pobret....Aix!
És normal estar tttaaaant sensible? Jo crec que quan estava prenyi no ho estava pas tant....aniré a juny, ja m'ho veig venir....
Perdoneu el mode ego total, però avui estic que no estic

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
M'apunto!!!
Nom d'usuària: Maryla
Edat dels dos: jo 33, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: El tercer i els meus cicles son de 26-28 dies
Data NW (importantíssim!): 8 de Juny
Nº fills: un nen de 21 mesos
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: estic en ple desespero i intento modo zen però és molt difícil. Aquest mes ha estat molt estressant a la feina i hem fet els deures regular. Vaig comprar TO i vaig veure que ovulo un dia més tard del que pensava. Des del dia d'ovulació estic prenent càpsules de lli perque el mes passat vaig sagnar una setmana abans de la regla cada dia. L'altre embaràs em va anar molt bé amb el lli.
Avui es 6 DPO, em falta una setmana per la DNW. De moment no en noto res. Només el fluxe més enganxós i més dens. A seguir desesperant!

Nom d'usuària: Maryla
Edat dels dos: jo 33, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: El tercer i els meus cicles son de 26-28 dies
Data NW (importantíssim!): 8 de Juny
Nº fills: un nen de 21 mesos
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: estic en ple desespero i intento modo zen però és molt difícil. Aquest mes ha estat molt estressant a la feina i hem fet els deures regular. Vaig comprar TO i vaig veure que ovulo un dia més tard del que pensava. Des del dia d'ovulació estic prenent càpsules de lli perque el mes passat vaig sagnar una setmana abans de la regla cada dia. L'altre embaràs em va anar molt bé amb el lli.
Avui es 6 DPO, em falta una setmana per la DNW. De moment no en noto res. Només el fluxe més enganxós i més dens. A seguir desesperant!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Mossa quin greu aquesta warry
Elantris quan ha de no baixarte???? Vaig perduda
Náyade estem pendents de tu hihih demà al matí entro
Tanit benvinguda de nou! Aishhhh si esq és una merda això de que s'allargui la cerca! Una abraçada
Apa i fins aquí arribo!
Elantris quan ha de no baixarte???? Vaig perduda
Náyade estem pendents de tu hihih demà al matí entro
Tanit benvinguda de nou! Aishhhh si esq és una merda això de que s'allargui la cerca! Una abraçada
Apa i fins aquí arribo!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Gracies wapis... Estic en fase desespero total tant q avui era el meu DNW... Aquest mes passat no hem fet gaire bé els deures pero algun pinxito hi ha hagut pero no tinc massa esperança però clar aixo q s atrassi la warry... Simptomes cap ni un.... Nomes de warry... Algun mes se m ha atrassat fins el DC32 tot i q soc força puntual... I clar em vaig emocionant.... I ja veureu la patacada.... Elantris ni hi pensis en el pes segur q no ha estat un sobre esforç!!!! I mira t les vacances nosaltres marxarem si o si... Dp m empipa per tenir vacances x l any q ve si em calen però es q si no arriba la panxu em quedo sense vacances!!!! I va genial endur se u souvenir a la panxona XD. Nayadee quin estreeees a veure si cantes la teva com a primera panxu del mes!!!!!
A les drmes molts pepos!!!!
A les drmes molts pepos!!!!
Bon dia!!
Doncs MArta, m'ha de venir el dia 10, i no sé perquè però avui m'he llevat tenint força clar que vindrà....el cap quines coses més rares que fa eh?
Tanit, estic totalment d'acord, pero el que no volia, pensant que m'hi quedaria rapid després del legrat, era anar a un país exòtic o alguna cosa així. Vull vacances en plan tranqui. L'Elantriu diu que prefereix fer escapades en lloc de marxar, així que ja no sé ni que farem perquè a sobre al Hotel on tenim els gossos sempre quan marxem ja ens han dit que res de res, que està a tope...
Avui no estic gaire d'humor oi? jajajaja!
Doncs MArta, m'ha de venir el dia 10, i no sé perquè però avui m'he llevat tenint força clar que vindrà....el cap quines coses més rares que fa eh?
Tanit, estic totalment d'acord, pero el que no volia, pensant que m'hi quedaria rapid després del legrat, era anar a un país exòtic o alguna cosa així. Vull vacances en plan tranqui. L'Elantriu diu que prefereix fer escapades en lloc de marxar, així que ja no sé ni que farem perquè a sobre al Hotel on tenim els gossos sempre quan marxem ja ens han dit que res de res, que està a tope...
Avui no estic gaire d'humor oi? jajajaja!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
M'infiltro des de ls banqueta: Náyade, com ha anat????? Fa una hora que estem pendents!!!!
Bon dia cercadores meves!!!!
Ahir no ens vam poder estar i vam fer TE de tires a la tarda i... sortia un ratlleta!!!!!
Tènue però que és veia a simple vista!!! Vaig anar corrents a per un Clearblue perquè cap dels dos no ens ho podíem creure!!! Ahir a la nit el vam fer i...
Embarassada 1-2!!!!

Estem encara alucinant la veritat però tan i tan contents!!!!
Ara mateix es una boleta, no té forma ni d'embrió! Però ja li hem posar de nom cirera ja que Maig ha estat el mes de collita d'aquest fruit que ens encanta! Aiiiii nenes no m'ho crec !!!! És molt fort!!!!
Aquest matí el Nayado macaronava la panxa i jo li deia: saluda a la teva boleta jajajaja . Es super fort!!! Encara ho hem de païr
De símptomes com us he anat dient, dolorets de W, sensació de panxa plena de gasos i inflada i poc més. Sensibilitat als pits però com sempre abans de baixar la W. Creieu-me si us dic que jo pensava que em baixaria la maleïda perquè els símptomes per a mi són totalment iguals!!!! Passo la W amb bastant dolor i ara estic amb molèsties súper semblants!!
Com anècdota, abans d'ahir li deia al Nayado que quina pudor feia a la cuina, que si no ho sentia, i ell em va mirar i em va dir: tu estàs prenyada! Jo no sento cap olor! (I això que ell és de morro molt fi i sent molt les olors).
Però apart d'aquesta anècdota, podria ser W perfectament!!!!
Us vull donar les gràcies a totes per acompanyar-me en aquest preciós procés!!! De tot cor
I em quedo de jefa si no us fa res, o si algú s'ofereix! Com vulgueu!
Petonarros gegants i el mes important es que...
VULL CANTAR MOLTES MÉS PANXUS!!!!!!!

Ahir no ens vam poder estar i vam fer TE de tires a la tarda i... sortia un ratlleta!!!!!
Tènue però que és veia a simple vista!!! Vaig anar corrents a per un Clearblue perquè cap dels dos no ens ho podíem creure!!! Ahir a la nit el vam fer i...Embarassada 1-2!!!!

Estem encara alucinant la veritat però tan i tan contents!!!!
Ara mateix es una boleta, no té forma ni d'embrió! Però ja li hem posar de nom cirera ja que Maig ha estat el mes de collita d'aquest fruit que ens encanta! Aiiiii nenes no m'ho crec !!!! És molt fort!!!! Aquest matí el Nayado macaronava la panxa i jo li deia: saluda a la teva boleta jajajaja . Es super fort!!! Encara ho hem de païr
De símptomes com us he anat dient, dolorets de W, sensació de panxa plena de gasos i inflada i poc més. Sensibilitat als pits però com sempre abans de baixar la W. Creieu-me si us dic que jo pensava que em baixaria la maleïda perquè els símptomes per a mi són totalment iguals!!!! Passo la W amb bastant dolor i ara estic amb molèsties súper semblants!!
Com anècdota, abans d'ahir li deia al Nayado que quina pudor feia a la cuina, que si no ho sentia, i ell em va mirar i em va dir: tu estàs prenyada! Jo no sento cap olor! (I això que ell és de morro molt fi i sent molt les olors).
Però apart d'aquesta anècdota, podria ser W perfectament!!!!
Us vull donar les gràcies a totes per acompanyar-me en aquest preciós procés!!! De tot cor
I em quedo de jefa si no us fa res, o si algú s'ofereix! Com vulgueu!
Petonarros gegants i el mes important es que...
VULL CANTAR MOLTES MÉS PANXUS!!!!!!!

Aiiiii i també dir-vos que és top secret encara i espero que la meva amiga del Fòrum no entri i ho llegeixi! Ho mantindre en secret unes setmanes i ja prepararé algo xulo per dir-ho a tothom!
I si ho llegeixes nena, dissimula quan t'ho expliqui!!! Ja jajajaja.
I si ho llegeixes nena, dissimula quan t'ho expliqui!!! Ja jajajaja.

Bondia boniques!
Mossa! Estem igual, ahir a mi també em va arribar la warry....així que molts anims que juny será el nostre mes!! Rectifico día de NW: 29 de Juny (mes o menys perque a mes estic tenint cicles una mica irregulars)
Nayade...ens tens super pendents
Mossa! Estem igual, ahir a mi també em va arribar la warry....així que molts anims que juny será el nostre mes!! Rectifico día de NW: 29 de Juny (mes o menys perque a mes estic tenint cicles una mica irregulars)
Nayade...ens tens super pendents

Ostres Nayade!!!! Estavem escrivint a la vegada i no m'he enterat!!!!
Felicitats bonica!!! Quina alegria!!!
Ara a gaudir d'aquest juny amb la teva cirera maravillosa
No ens deixis plis!! Has de cantar moltes més cireres aquest més!!

Felicitats bonica!!! Quina alegria!!!
Ara a gaudir d'aquest juny amb la teva cirera maravillosa
No ens deixis plis!! Has de cantar moltes més cireres aquest més!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |