❤ ❤ ❤ GRAFIQUERES DE JULIOL 2016 ❤ ❤ ❤

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandysc85
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: ❤ ❤ ❤ GRAFIQUERES DE JULIOL 2016 ❤ ❤ ❤

EntradaAutor: sandysc85 » dl. jul. 04, 2016 5:48 am

boleta-BCN ha escrit:Cuketes precioses!
Mode ultrasoso dsd la costa brava (celebrant 1r aniversari!) per reportar un TE negatiu com un piano (zasca en tota la boca). El boletu va insistir xq li feia ilu i mira, vaig pensar, q perdem... En fi, es el early aixi q ara a esperar la warry... I sant tornem-hi...
Dema m'apunto i personalitzo!
Un petonarro a totes! Guapes, guapes i guapes! Juliol is THE month!

Aix Boleta quina llàstima!! Però mentre no hi hagi warry hi ha esperança :-()-)

Espero que la celebració del primer aniversari hagi anat genial! :b-))) :b-)))

Jo segueixo en fase avorriment-pre-SW. CD18 i ni rastre de CW, així que veig un altre mega-cicle a l'horitzó. Vaig provar de fer-me un altre TO, i tot i que negatiu, es veu una ratlleta molt fiiiiina, així que imagino que anem per bon camí La part bona de tot això, és que la warry m'havia de venir el 17 de juliol, que estic de viatge, així que amb una mica de sort, no la tindré amb mi :-D :-D

Que tingueu un bon inici de setmana! >.-<:
Imatge

Imatge
Nunik
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dl. jul. 04, 2016 8:46 am

Bon dia grafiqueres!!!

Com anem? Com va aquest inici de juliol?

Capseta em sap molt greu aquesta warry... Molts anims guapa!! A per el mes de juliol amb força!! Si que es curios que fa un temps anavem de la maneta amb la dnw i ara hi tornem a anar jejeje tu pensa que amb els cicles curtets tens mes oportunitats!!!

Pinkflower quin rollo aquest mega cicle!! Has començat ja amb el soniase? Potser t'ajuda a acabar amb aquest cicle tant llarg... A veure si baixa ben avait i ti pots tornar a posar!!! Molts anims!!

Terrallum com ho portes? Jo tambe havia estat xaferdejant el teu projecte i es una pena que ara et trobis en aquesta situacio. Jo com diuen les companyes, potser deixaria de buscar tant activament per centrarme en el projecte, pero sense posarhi media per evitarho. Ja ens aniras explicant i molta soet amb aquest projecte tant interessant!!

Boleta quin greu aquest te negatiu... Quin rollo guapa... Molta força per el juliol!!! Espero que us anes molt be aquest primer aniversari per la costa brava!!!

Sandy quin rollo tu tambe amb aquests cicles que s'allarguen, pero si es comença a marcar el to, potser vol dir que ja tens la ovulacio aprop!! Sempre mirant la part positiva que no et molestera la warry pel viatge!!

Jo poca cosa a explicar encara estic en fase aburrideta, pero anem escalfant motors per la sw!! De moment estic en fase mol de relax sense fer tempes ni res... Ja mi posare mes endevant!!

Que vagi molt be el dia!!! :ok:
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. jul. 04, 2016 7:57 pm

Bon vespre guapes!!!!!

Avui he tingut un dia mogudet, de botigues amb la meva mare, genial per desconnectar del tema cerca i tampoc he fet gaire gasto, que ja està bé. Més que res ens agrada de tant en tant passar el dia soles amunt i avall. I sempre cau algun regalet, jeje.
Hauré de seguir buscant-me coses a fer per emplenar el temps, que amb lo obsessiva que sóc.... :content:
Durant força temps em dedicava a diferents labors de ganxet i així, però a l'estiu fa una calooor!! I anar a caminar o així és una tortura fins que no és ben tard!!!
M'haureu de donar idees per passar el temps, comptant amb que les meves amistats treballen tot l'estiu :ufs: Així que m'he de buscar entreteniments (també continuo fent cosetes per la feina, preparant jocs, activitats, material pel curs vinent... Però no dóna per tantes hores).
Bé, doncs jo ja ho he dit... :***: Si voleu anar fent una llisteta de idees per fer a l'estiu de forma solitaria :***:

Yuyu, com vas? La teva gràfica no té moviment des de fa 2 dies, en que la temperatura estava estable. Ja ens explicaràs les novetats, a veure si és que ens abandones... :-())

Nunik, doncs molt bé de passar una mica de les tempes, jo m'ho plantejava per l'agost però com que m'està fent una mica el burro volia seguir controlant-me per si anava al setembre al gicecòleg portar-li més dades. Però segurament em dirà que sóc una psicopata :content: :content: així que ole per tu i el teu mode zen :-o00m :-o00m A seguir escalfant motors que la SW està a la "vuelta de la esquina"

Pink flower, deu meu, veig que la gràfica segueix igual!!! Res de W i la temperatura va fent igual. Ànims!!!!!!

Sandy, potser ara t'aniria bé fet TO cada dia per anar veient l'evolució d'intensitat de la ratlleta. Aneu fent deures? Amb aquests mega-cicles costa centrar-se, no? Davant la meva irregularitat nosaltres seguim fent tot el mes peró res de maratons diàries, que el capseto diu que prou, jaja. :content: :content: Està bé que busquis la part bona de no tenir la W en vacances. Sempre és un rotllo haver de tenir una petita preocupació més quan el que vols es no preocupar-te de res.

Elantris, com va el desespero? Veig que força zen, passant de tempes. Molt bé!!

Boleta, que bé aquesta celebració d'aniversari! I a tu també et veig molt zen passant de tempes. Esteu fetes unes anti-grafiqueres!! GrafiqueresZen, haurem de crear una nova paraula, jajjajajaja. Per quina zona de la costa brava has anat? Jo visc per la zona sud, a veure si aquest estiu fem excursionetes cap amunt, cadaqués i així, que no hi he estat!! És tot tant preciós...

Modo ego: avui ja quasi no he tacat així que donem per finiquitada la W. Ara a disfrutarrrrr!!! :: orrr::

Petonets guapes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dl. jul. 04, 2016 8:39 pm

Capseta que bé que ja quasi no taquis!!

Doncs jo mode zen no sé....crec que estic en fase de negació. Negació al negatiu jajajaja!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. jul. 04, 2016 8:46 pm

Holaaaaa!

Com esteu???
Jo avui he estat tacant. Ahir va baixar la tempe i avui es manté igual que ahir. Així quela espero per demà. ..però em sembla molt aviat pq baixi...en fin.

Boleta has fet TE veig, i negatiu. .. ànims vaaaaaaaaa :***:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. jul. 04, 2016 8:57 pm

Ostres Marta!! Que aviat per que sigui ja la W. Podria ser petit sagnat d'implantació! Siguem positives! Mentre no hi ha W hi ha esperança. Només ens queda esperar. Petonets!!!

Elantris, ja m'extranyava que a la teva gràfica no sortissin TO ni TE, tu que ets adicta, jijijiji. I després d'escriure aqui he llegit al cercadores qu estas fent TO però TE encara no. Et va bé fer els TO/TE? Vull dir, creus que et fan sentir més tranquila o que t'angoixen encara més? Va a persones, suposo... A mi també m'encanten i no en faig més per no agobiar el capseto, que sempre acaba enterant-se de quan em vaig tests. A sobre els ultims TE m'han portat mala sort, que ha sigut fer-los i baixar la W el mateix dia a CD 15 i CD22. :ufs:
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. jul. 04, 2016 9:46 pm

capseta ha escrit:Ostres Marta!! Que aviat per que sigui ja la W. Podria ser petit sagnat d'implantació! Siguem positives! Mentre no hi ha W hi ha esperança. Només ens queda esperar. Petonets!!!

Elantris, ja m'extranyava que a la teva gràfica no sortissin TO ni TE, tu que ets adicta, jijijiji. I després d'escriure aqui he llegit al cercadores qu estas fent TO però TE encara no. Et va bé fer els TO/TE? Vull dir, creus que et fan sentir més tranquila o que t'angoixen encara més? Va a persones, suposo... A mi també m'encanten i no en faig més per no agobiar el capseto, que sempre acaba enterant-se de quan em vaig tests. A sobre els ultims TE m'han portat mala sort, que ha sigut fer-los i baixar la W el mateix dia a CD 15 i CD22. :ufs:

V

Home si la tempe ha baixat serà qve la warry.. però bé és la primera gràfica. ...
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dt. jul. 05, 2016 5:41 am

Hola guapes!!!

Marta a mi em sembla que tens la tempe molt alta per a que et baixi la W, i com diu la Capseta, em sembla aviat, però bé, que si també és la primera gràfica, caldrà veure com evoluciona. Creuaré els dits! :ok:

Elantris molts ànims guapa! Si tens negació al negatiu, que surti positiu ;-) espero que quan sigui el moment de fer-te el TE et doni un positiu com una casa! Però igualment, encara és una mica d'hora per saber el què, no?

Capseta que bé que hagis pogut tenir un dia de desconnexió amb la teva mare! :b-))) :b-))) Pel que fa cosetes a fer a l'estiu, comentar-te que jo em passo els dies llegint, i que també m'agrafa molt fer manualitats i pintar. M'ajuda a desestressar-me :-D també vaig al gimnàs a fer activitats dirigides, i quan estic allà no em dóna temps per pensar en res :-D i com no, si ja has acabat de tacar, una altra activitat genial, tot i la calor, és :sex-|:

Nunik visca el modo zen!! Serà veritat que haurem de crear una nova paraula >.-<: espero que ben aviat entreu en SW ;-)

Mode ego faré cas a la capseta i començaré a fer TO cada dia, a veure l'evolució de la ratlleta, perquè amb aquests cicles és horrorós. I això que quan vam parar de buscar la molt punyetera em va baixar als 30 dies clavats els 4 mesos! Ja ho diu el meu marit, que això és llei de Murphy :-D el que sí fem és anar fent deures quan ve de gust, durant tot el cicle. No hem fet mai maratons, perquè amb el meu cicle es fa complicat, però potser seria una cosa a tenir en compte, ara que tinc TO i faig tempes... Ovulet, no t'escaparàs!!! :p-) :p-)

Que passeu un bon dimarts!
Imatge

Imatge
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dt. jul. 05, 2016 6:49 pm

Capseta, doncs em sembla que demà no podré pas esperar més...tot i que els TOs surten blanquets encara tinc esperança que demà canviarà la cosa...ilusa de mi....

Sandy, demà estaré a 10 DPO i l'altre vegada a 9 no es veia res, a 10 no ho vaig mirar, i a 11 ja es veia algu molt lleu i a 12 ja estava clar. Si demà em surt negatiu ja no tindré cap esperança i en part mira, no sé....millor, així ja m'ho trec del cap...
No fas TO tenint aquests cicles?? Ostres així pla que et costa! Has de saber quin dia ovules per exprimir al Sandyuuu >.-<:

Va vinga! A veure com van anant les coses!! yeehaaa!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dc. jul. 06, 2016 5:50 am

Elantris ha escrit:Capseta, doncs em sembla que demà no podré pas esperar més...tot i que els TOs surten blanquets encara tinc esperança que demà canviarà la cosa...ilusa de mi....

Sandy, demà estaré a 10 DPO i l'altre vegada a 9 no es veia res, a 10 no ho vaig mirar, i a 11 ja es veia algu molt lleu i a 12 ja estava clar. Si demà em surt negatiu ja no tindré cap esperança i en part mira, no sé....millor, així ja m'ho trec del cap...
No fas TO tenint aquests cicles?? Ostres així pla que et costa! Has de saber quin dia ovules per exprimir al Sandyuuu >.-<:

Va vinga! A veure com van anant les coses!! yeehaaa!!!

Molta sort bonica! Tant de bo ens donis la gran notícia! Estarem pendents :ok:

Els TO els he començat aquest mes (sóc així de burra, fins ara no m'havia animat a comprar-ne, jijiji), i la veritat és que se li agafa el gustet ;-))) però de moment tots negatius, negativíssims. Fins el mes passat, el cicle més llarg havia estat de 35 dies, que és llarg, però està dins els paràmetres normals, i com que detecto CW amb facilitat i noto l'ovulació, no veia "necessari" fer TO, però "visto lo visto" potser sigui el millor... Per provar que no quedi!! A més, vosaltres sou unes expertes, així que tampoc em preocupa si tinc dubtes >.-<: >.-<:

Com aneu les altres? Alguna novetat?

Vinga, que ja estem a meitat de setmana!! :b-))) :b-)))
Imatge

Imatge
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dc. jul. 06, 2016 6:29 am

Doncs res, a 10 DPO el TE surt blanc nuclear.
Demà me'n faig un altre i si surt igual ja passo de tot.
En fin, bon dimecres :)
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 06, 2016 10:37 am

Bon diaaaa!!!

Elantris, vinga, que encara no vol dir res això. Positiu a 10DPO seria molta sort!

Sandy, ja veus si se li agafa el gustet a fer tests!! Jajajajjaaja i també et treuen de polleguera, és amor-odi!

Marta, sembla que la temperatura s'ha anat mantenint, d'avui no veig dades, com vas?

Boleta avui estas tacant? Molts anims!! Que no sigui res!!!

Yuyu fa uns dies que no hi ha moviment a la gràfica, no news good news?

Pink_flower, tu veig que continues sense res de nou.

Nunik, veig que has començat a fer tempes i TO, vinga, que comença la part emocionant!!

EGO: ahir ja volia començar a escalfar motors però vam harribar tardissim i molt cansats a casa. :ufs: A sobre a la tarda vaig haver de portar el capseto a BCN per feina (sonaré molt pueblerina :content: ) i vaig aprofitar per anar a un CC, doncs quin agobio!!!! El transit, cotxes, bicis dels p...., motos, semàfors!!!!!! Jo en la meva vida normal no en passo mai cap!!
En fi, que per si no estava prou fora de la meva zona de comfort va i quan era en un centre comercial que no coneixia me n'adono que tornava a tacar! Així que cap més remei que anar a comprar calcetes i salva-slips, perquè sóc tant happy que mai porto recanvis ni res. Ara tinc un mogollón de compreses i salva-slips com mai! I jo que no els vull necessitar!!
I tacava vermellet vermellet, eh? Quan el dia anterior quasi no havia tacat i era més aviat marronós! Quina merda de warrys xungues que estic tenint ultimament!!
Que no torni messsss si us plau!!

Avui per compensar dia tranquilet a casa. I al vespre soparet con final feliz, jajajaja.

Petonets guapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. jul. 06, 2016 1:28 pm

Bon dia! Doncs avui ha baixat lawarry.... he anat al lavabo pq seguia amb tacatsi he vist ja sang vermella, així que ja començo un nou cicle. A veure si hi ha més sort.he comprat el lubricant cumlaude mucus, a veuresi ens va bé. ...esades de l'avorriment que sembla com si mo tingues fluxe tio! M'he quedat seca hehehe
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 06, 2016 5:06 pm

Em sap molt greu Marta!!! Vaja, la temperatura no t'ha baixat gaire, igual et passa com a mi aquest mes que no em va baixar gaire i els dies de W em va anar baixant en picat.
I tornada a començar!! Els teus cicles són curtets oi? Així passen més ràpid!!
La teva nova DNW serà a finals de mes, oi? Ara actualitzo la llista.

Que et sigui lleu aquesta W! :-()-)
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dc. jul. 06, 2016 8:52 pm

Marta ja veuràs que va molt bé el Mucus!
Lubrica molt i no pringa gaire .
Ánims bonica, que ja ens falta menys ;)

Capseta, es que a qui se li acut anar a principis de rebaixes a BCN, que som de poble goita! :content:

Jo desesperant a saco. Com demà torni a sortir blanc faig l'Agost de vacances eh! :ufs:
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Nunik
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dj. jul. 07, 2016 8:52 am

Bon dia grafiqueres!!!

Com anem noies? Jo una mica desconectada aquest mes...

Marta em sap molt de greu aquesta warry... A veure si t'ajuden les grafiques i tens un positiu ben aviat!! Molts anims!! :-()-)

Elantris com va aquest final de desespero? Veig que ja vas fent to i te, a veure com evoluciona la cosa... I la tempe com va?

Boleta te xaferdejat la grafica i veig que ja ha arribat la warry... Em sap mol greu!! Aiiisss noies quina rabia, on s'amaguen aquestes panxones? Anims guapa!!! :-()-)

Sandy com van aquests to? Vas fent cada dia? Quina rabia que et facin el totnto els cicles quan estas buscant!! Jo tambe ja he començat aquests mes amb els to, esperem que no es faci esperar gaire el positiu!!

Jefa Capseta!! Veig que anem a la par escalfant motors per la sw!! Ara comença la part divertida de la cerca!!!M'ha fet molta gracia lu de BCN, perque jo tambe m'hi faig mal quan haig d conduir per alla, som d poble!! Jajajajaja

Jo ja me tornat a posar a fer to i mirar tempes, tot el que faci falta per caçar l'ovulet. Ja hem inagurat la sw, encara que potser es una mica aviat, pero no se si sera la calor o que pero hi ha moltes ganes de fer deures!!! :ok:

Una abraçada!!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dj. jul. 07, 2016 2:51 pm

Doncs Nunik, avui altre cop Blanc Nuclear tant el TO com el TE així que res, a esperar que baixi :S

Tu fes pinxitus a fons! :) Ànimsss!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. jul. 10, 2016 12:10 pm

Bon dia noies!!!

Com aneu? Hi ha poca activitat per aquí però jo vaig revisant les vostres gràfiques, ja que no tinc gaire moviment en la meva, així estic més entretinguda i veig si hi ha alguna novetat. Però de moment veig que res.... No?

Sandy, ja has començat amb fluxe EW, oi? Vinga que s'apropa la ovulacio!!! Per fi!!! Ara deures a tope, que no s'escapi! ..::·· :love: Jijijijiji. Per ceet, he vist que has anat fent TO intermitentment (no m'extranya, quina ruina amb els cicles tant llargs!), però ara que el fluxe EW s'ha presentat potser sí que els podries fer cada dia aquests dies per comprovar que sí ovules, en principi et quadrarà amb el fluxe i pujada de tempe.
Per cert, quan creus que serà la teva DNW? Perquè estas apuntada per la setmana vinent però es veu que no serà ni de conya, jiji.

Nunik, la baixada de tempe d'avui potser serà que la ovulació és inminent.... Vinga, continueu a tope en aquesta SW, que ho esteu fent molt bé :ok: :ok:

Ostres Elantris, l'ultim dia que vas escriure estaves força negativa i portes uns dies sense actualitzar dades al FF. Són males notícies? Jo encara creuo els dits, a veure si és un positiu i de la emoció encara no has vingut a passar parte.... :-()-)

Marta, ja ha marxat la W o encara et continua una mica? Va que en un no res us hi torneu a posar, a la caça de l'ovulet!!! ..::·· :love: anims!!!!

Boleta guapa, et dic el mateix que a la Marta, ara ja sense la W, tornada a començar. :content: Segon cicle amb modo zen, ara sí que sí!!! Jo de tu ni tant sols em prendria tempes al mig del cicle. Sempre seras una grafiquera, però aquest cicle pot ser diferent i per tant tenir un resultat diferent, no? :ok:

Pink_flower, fa dos dies vaig veure que et baixava la tempe i vaig pensar: ostres, a veure si li baixa ja la W! Pero ara veig que torna a pujar. Quina bogeria guapa, ha de ser difícil :-o00m molts anims!!!

Vannion, encara no has fet acte de presència per aquí (vas dir que a principis de juliol estaries liada, no?), com et va? Quan puguis apunta't cuca, veig que ja has ovulat tot i que el FF encara no ho marca. Molt bé aquests deures!! Veig que el mes oassat els vau fer més seguits i ara espaiats. Potser us va millor així, perquè els bitxets estiguin recuperats!

EGO: he començat amb el fluxe EW i avui potser em ja faig TO. M'esta agradant aixo de tenir minicicles (jo que era de cicles llargs abans de ser cercadora i n'estava encantada!!).

Bé, molts petonets a totes!!! Com deia la boleta, Juliol is THE month!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
A més a més moltes esteu super zen i això segur que juga al vostre favor!!!
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dg. jul. 10, 2016 4:05 pm

capseta ha escrit:Bon dia noies!!!

Com aneu? Hi ha poca activitat per aquí però jo vaig revisant les vostres gràfiques, ja que no tinc gaire moviment en la meva, així estic més entretinguda i veig si hi ha alguna novetat. Però de moment veig que res.... No?

Sandy, ja has començat amb fluxe EW, oi? Vinga que s'apropa la ovulacio!!! Per fi!!! Ara deures a tope, que no s'escapi! ..::·· :love: Jijijijiji. Per ceet, he vist que has anat fent TO intermitentment (no m'extranya, quina ruina amb els cicles tant llargs!), però ara que el fluxe EW s'ha presentat potser sí que els podries fer cada dia aquests dies per comprovar que sí ovules, en principi et quadrarà amb el fluxe i pujada de tempe.
Per cert, quan creus que serà la teva DNW? Perquè estas apuntada per la setmana vinent però es veu que no serà ni de conya, jiji.

Nunik, la baixada de tempe d'avui potser serà que la ovulació és inminent.... Vinga, continueu a tope en aquesta SW, que ho esteu fent molt bé :ok: :ok:

Ostres Elantris, l'ultim dia que vas escriure estaves força negativa i portes uns dies sense actualitzar dades al FF. Són males notícies? Jo encara creuo els dits, a veure si és un positiu i de la emoció encara no has vingut a passar parte.... :-()-)

Marta, ja ha marxat la W o encara et continua una mica? Va que en un no res us hi torneu a posar, a la caça de l'ovulet!!! ..::·· :love: anims!!!!

Boleta guapa, et dic el mateix que a la Marta, ara ja sense la W, tornada a començar. :content: Segon cicle amb modo zen, ara sí que sí!!! Jo de tu ni tant sols em prendria tempes al mig del cicle. Sempre seras una grafiquera, però aquest cicle pot ser diferent i per tant tenir un resultat diferent, no? :ok:

Pink_flower, fa dos dies vaig veure que et baixava la tempe i vaig pensar: ostres, a veure si li baixa ja la W! Pero ara veig que torna a pujar. Quina bogeria guapa, ha de ser difícil :-o00m molts anims!!!

Vannion, encara no has fet acte de presència per aquí (vas dir que a principis de juliol estaries liada, no?), com et va? Quan puguis apunta't cuca, veig que ja has ovulat tot i que el FF encara no ho marca. Molt bé aquests deures!! Veig que el mes oassat els vau fer més seguits i ara espaiats. Potser us va millor així, perquè els bitxets estiguin recuperats!

EGO: he començat amb el fluxe EW i avui potser em ja faig TO. M'esta agradant aixo de tenir minicicles (jo que era de cicles llargs abans de ser cercadora i n'estava encantada!!).

Bé, molts petonets a totes!!! Com deia la boleta, Juliol is THE month!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
A més a més moltes esteu super zen i això segur que juga al vostre favor!!!

Holaaaaa grafis!!

Capseta que bé que ja hagis començat amb EW, la SW ja està aquí!!! :b-))) :b-))) :b-))) a veure què tal aquests TO :ok: Està guai que puguis tenir cicles més aviat curts si estàs cercant, així tens més oportunitats!!! M'encanta el dit de la boleta: Juliol is THE MONTH!!

Ego ja que em demanaves, doncs imagino que ovularé cap al dimecres (avui he fet TO i és negatiu, però és veu una ratlla claríssima, cosa que fins ara tot just s'intuia, i si afegim la EW, doncs espero ovular en uns 3 dies), així que espero la W pel 27 més o menys... A veure què!! I sinó, doncs deixo de "buscar" i que els cicles tornin a ser de 30 dies :-D :-D :-D

Les altres com aneu? Espero que el cap de setmana estigui essent genial, i que per això hi ha poc moviment per aquí :***: :***: :***:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. jul. 10, 2016 5:20 pm

Sandy, ja t'he apuntat per finals de mes. Serem unes quantes a l'expectativa!!! Espero que acabem el mes cantant moltes panxus!!
Per cert, vas de vacances la setmana que ve, oi? Que guai!!! A nosaltres se'ns han truncat els plans.... :ufs: però algunes sortides d'un dia farem. Us anirà bé per rematar la SW! :content: :content: :content:

Torna a “Buscant un embaràs”