BUSCADORES...A L'AGOST EL SOMNI ES FARÀ REALITAT
AZZURE YA TE QUEDA POQUITO HE.... MUCHA SUERTE EN TU FINAL DE EMBARAZO!
GES moltes gracies per obrir aquest post i portarnos la bona sort i l'energia que ens has tansmet, hem passat moments molt bons!! gracies cuca!!!
DEU AGOST!!! BENVINGUT SETEMBRE!!!!!!
Nenes que m'ha marcat la ovulacio!!!!!!! es increible!!!! yuhuuuuuuu!!!!
Com aneu????
mªjosé com vas !!!
GES moltes gracies per obrir aquest post i portarnos la bona sort i l'energia que ens has tansmet, hem passat moments molt bons!! gracies cuca!!!
DEU AGOST!!! BENVINGUT SETEMBRE!!!!!!
Nenes que m'ha marcat la ovulacio!!!!!!! es increible!!!! yuhuuuuuuu!!!!
Com aneu????
mªjosé com vas !!!
de moment no hi ha presencia de la warry,tampoc tinc sintomes de res.
Avui de moment no em fa mal la panxa ,ahir i abans d'ahir sí.
Ahir per la nit tenia molt mal de cap fins i tot al llit.I avui quan he anat al lavabo abans de fer pipi m'ha sortit un fluxe molt blanc. Demà haig d'anar a la gine per la tarda espero no tenir la warry...
Avui de moment no em fa mal la panxa ,ahir i abans d'ahir sí.
Ahir per la nit tenia molt mal de cap fins i tot al llit.I avui quan he anat al lavabo abans de fer pipi m'ha sortit un fluxe molt blanc. Demà haig d'anar a la gine per la tarda espero no tenir la warry...
nenes nenes nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
osti que tenim un problemon!!!
M'acabo de fer el TE (al mati no me l'he pogut fer perquè estavem fora) i no sortia cap ratlleta...però al cap de 1,5min ens ha semblat veure una ratlleta super fineta.... és possible??? o ha de sortir en els primers segons??? o 1,5 min ja és massa tard i ja no és fiable???
aixxxxxxxxx................................... és que no tinc cap més TE per repetir, demà en tot cas aniré a la farmacia a comprar-ne un....
osti, quins nervis....
osti que tenim un problemon!!!
M'acabo de fer el TE (al mati no me l'he pogut fer perquè estavem fora) i no sortia cap ratlleta...però al cap de 1,5min ens ha semblat veure una ratlleta super fineta.... és possible??? o ha de sortir en els primers segons??? o 1,5 min ja és massa tard i ja no és fiable???
aixxxxxxxxx................................... és que no tinc cap més TE per repetir, demà en tot cas aniré a la farmacia a comprar-ne un....
osti, quins nervis....
jono et puc ajudar ja que mai m'ha passat pero la solució la tens dmà si et fas un altre TE
Anim era una sombreta o es veia bé la ratlleta??????
Era d'unitest o de farmacia??
Pero has dit que 1,5 min??? noia això entre dins del temps, crec que son passats 5 minuts que ja no es fiable, pero 1,5min es lo que pot trigar!!!!!!
Si ha sortit ratlleta estas
Esperat a demà pero...................

Anim era una sombreta o es veia bé la ratlleta??????
Era d'unitest o de farmacia??
Pero has dit que 1,5 min??? noia això entre dins del temps, crec que son passats 5 minuts que ja no es fiable, pero 1,5min es lo que pot trigar!!!!!!
Si ha sortit ratlleta estas
Esperat a demà pero...................
aixxxxxxxxx....ara si que esic ben liada!!!!
acabo de venir de la farmàcia!!! m'he fet el test i surt blanc blanc!!! i miro el de unitest i em sembla veure una linia suuuuuuuuuper fineta (potser són les ganes que tinc de veure-la!!).
Ostres, no sé què pensar... però de warry ni rastre i el mal de pits continua...
Acabo de fer un pedido a unitest i quan m'arribin em tornaré a fer la prova...

acabo de venir de la farmàcia!!! m'he fet el test i surt blanc blanc!!! i miro el de unitest i em sembla veure una linia suuuuuuuuuper fineta (potser són les ganes que tinc de veure-la!!).
Ostres, no sé què pensar... però de warry ni rastre i el mal de pits continua...
Acabo de fer un pedido a unitest i quan m'arribin em tornaré a fer la prova...

Lacruitxi dema al mati amb la primera orina fes un test a veure que surt! pero si dius que la has vista al d'unitest.... jo m'ho començaria a creure!! potser es que el de farmacia te l'has fet molt rapid (seguit l'un de l'altre) i com que es molt just no t'ha detectat la ormona... dema al mati esperem respostes.... sort wapa!!!
- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
Lacruitxi tranquil.la que ja veuràs com és positiu!!!!!!!!!!
Ges donar-te les gràcies per obrir el post i per animar-nos i donar-nos energies positives durant tot el mes.
Ges espero impacient a veure què et diuen demà!!!
què serà?????
Adéu al post d'Agost i anem cap al de setembre!!!!

Ges donar-te les gràcies per obrir el post i per animar-nos i donar-nos energies positives durant tot el mes.
Ges espero impacient a veure què et diuen demà!!!
què serà?????
Adéu al post d'Agost i anem cap al de setembre!!!!

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- carpe diem
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Bones guapes!
Fa res que hem arribat i desseguida he volgut saber de vosaltres. Que tal? He vist que per ara no hi ha cap
"oficial" pero en espera hi ha La Cruixti,SIRA,Silvotana... Aviam si surten positius!!
Aquests dies hem estat molt bé, a la piscina i també hem anat a la platja!! El Pau com un homenet,més tard posare alguna foto!
Dema vaig al gine!! quins nervis!!Ei! fem una porra?
vosaltres que dieu que porto
o
? jo ara ja no ho tinc gens clar, abans tenia sensacions,pero ara ja res!!
Fa res que hem arribat i desseguida he volgut saber de vosaltres. Que tal? He vist que per ara no hi ha cap
"oficial" pero en espera hi ha La Cruixti,SIRA,Silvotana... Aviam si surten positius!!
Aquests dies hem estat molt bé, a la piscina i també hem anat a la platja!! El Pau com un homenet,més tard posare alguna foto!
Dema vaig al gine!! quins nervis!!Ei! fem una porra?
vosaltres que dieu que porto
o
? jo ara ja no ho tinc gens clar, abans tenia sensacions,pero ara ja res!!- carpe diem
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Les gracies a vosaltres!! m'ha encantat estar en aquest post i tenir tanta feina,cada dia saber de vosatres i viure cada sensacio,nervis i emocions!!
Estic molt contenta per les que heu quedat embarassades, les que no heu estat de sort, ja vindran més mesos!!
La meva energia positiva sempre estara mb vosaltres i ja sabeu on soc per qualsevol cosa!!

Estic molt contenta per les que heu quedat embarassades, les que no heu estat de sort, ja vindran més mesos!!
La meva energia positiva sempre estara mb vosaltres i ja sabeu on soc per qualsevol cosa!!

SIRA ha escrit:Bones!!!
Doncs jo segueixo igualno hi ha senyals de warry i embaràs tampoc perquè ahir a la tarda em vaig fer un TE i res de res blanc, blanc!
Doncs res seré de setembre segur!!! o octubre!!! com ara tindrem un parell de setmanetes de vacances farem més feineta....![]()
![]()
i a veure si hi ha sort i arriba el que busquem totes!!!
Hola a totes!!!
avui ja he començat a treballar
Sira, respecte a això que comentes jo estic com tu, la meva última regla va ser el 17 de juliol i he estat tot l'agost sense res, ni warry, ni dolors... fresca com una rosa
Vaig anar a la gine el dia 27 i em va dir: "Espérate dos semanas, si te duele una teta te haces el test, sino te esperas que será un retraso". Així que encara segueixo sense símptomes i espero a que "me duela la teta" o a que em vingui la warry. No et posis nerviosa que sinó encara pot ser perjudicial.
Petonets a totes!!!

El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

meerut ha escrit:SIRA ha escrit:Bones!!!
Doncs jo segueixo igualno hi ha senyals de warry i embaràs tampoc perquè ahir a la tarda em vaig fer un TE i res de res blanc, blanc!
Doncs res seré de setembre segur!!! o octubre!!! com ara tindrem un parell de setmanetes de vacances farem més feineta....![]()
![]()
i a veure si hi ha sort i arriba el que busquem totes!!!
Hola a totes!!!
avui ja he començat a treballar![]()
![]()
Com us va a vosaltres???
Sira, respecte a això que comentes jo estic com tu, la meva última regla va ser el 17 de juliol i he estat tot l'agost sense res, ni warry, ni dolors... fresca com una rosaVaig anar a la gine el dia 27 i em va dir: "Espérate dos semanas, si te duele una teta te haces el test, sino te esperas que será un retraso". Així que encara segueixo sense símptomes i espero a que "me duela la teta" o a que em vingui la warry. No et posis nerviosa que sinó encara pot ser perjudicial.
Petonets a totes!!!
Meerut la meva última regla va ser el 13 de juliol així que farem cas a la teva gine i si em fa mal una meta TE al canto!!!!
El mes d'agost tampoc he tingut regla
Bueno guapa ens veiem al setembre, no???

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |