quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Pintxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dc. set. 05, 2007 9:31 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Pintxu » dg. set. 09, 2007 3:48 pm

Jooo! Ahora resulta que la única que no conoce a nadie con el nombre de UNAI soy yo jejeje...la verdad es que estais haciendo que cambie de opinión jejejeje...mi marido seguro que os apoya al 100%!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
NGM
:: pantera
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dl. set. 10, 2007 6:36 am

Ostres Cuqueta, quina coincencia... ara només faltaria que ens quedesim a l'hora jajaja... :lleo:
la veritat que de nen, seria un dels tres primers, Gerard, Adrià, Arnau.. pq els altres a mi m'agraden molt pero el meu home... no gaire!

Pintxu... jo no se si li posaria al meu fill, pero el nom es macu macu.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. set. 10, 2007 9:32 am

ai pintxu, jo també conec un UNAI! :-D

a més, no pateixis perquè ningú se'n rigui de ningú... el món està tan globalitzat que segur que, si li poses un nom de... Laos, a la classe del costat hi haurà un nen que es dirà igual!!! :-D
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. set. 10, 2007 11:25 am

Si yo creo que UNAI es bastante escuchado, no sé pero a mi me suena de haberlo escuchado bastante.
Besitos

:cnena: <:-< :cnen:

<img src="http://lilypie.com/pic/070904/KxdF.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/9zgNp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

http://www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dl. set. 10, 2007 6:40 pm

a mi m'encanta xènia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. set. 10, 2007 7:17 pm

Es muy bonito.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 1:31 pm

A nosaltres es noms que mes ens agraden son julia i abril i per nen jan encara que a mi m'agradaria tambe joan
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. set. 12, 2007 1:50 pm

Pues Jan es el que le pondremos a nuestro bebe, cuando llegue, si es niño y si es niña Ana.
Besitos

:cnena: <:-< :cnen:

<img src="http://lilypie.com/pic/070904/KxdF.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/9zgNp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

http://www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 1:58 pm

a mi me gusta joan pero el problema es que en mi familia esta lleno de ellos por esto hemos decidido jan que es joan en catalan
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dc. set. 12, 2007 2:07 pm

Doncs per quan sigui, nosaltres si aconseguim un embaràs, si es nena es dirà Maria, i si es nen es dirà Marc, ja veieu, amb tot lo modernillos que som, ens agraden noms ben clàssics!!!
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dc. set. 12, 2007 2:07 pm

El meu nebot es diu Jan, i m'encanta!
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 2:49 pm

nosaltres tenim 4 nebots la mar en jordi la gisela i en pau
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dc. set. 12, 2007 3:00 pm

Pues nosaltres si tenim un altre nen li posarem Gerard i si és nena entre Júlia o Paula.
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>

<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dc. set. 12, 2007 3:06 pm

nosotros de niño Joel y de niña Daniella :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
EROLA
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:37 pm
Ubicació: RODA DE TER

EntradaAutor: EROLA » dc. set. 12, 2007 3:28 pm

NOSALTRES JA TENIM ELS NOMS (ENS HA COSTAT MOLT EHHH)
NENA: MARTINA
NEN: PAU

EL DE NEN ENS HA COSTAT POSAR-NOS D'ACORD:
JO: ORIOL
ELL: MARÇAL
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dc. set. 12, 2007 3:57 pm

Erola conec una martina (la filla de una molt bona amiga meva) i és preciosa tant el nom com ella, simpática etc... Així que trobo que has encertat amb el nom de la nena.

I el de nen també eh!, simplement que a mi m'agrada més el nom d'Oriol, perquè Pau hi han més, però para gustos los colores eh!!!!!!!!

;-) :ok:
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>



<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
EROLA
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:37 pm
Ubicació: RODA DE TER

EntradaAutor: EROLA » dc. set. 12, 2007 4:09 pm

GRACIES ELISABETH
A MI TAMBÉ M'AGRADA MÉS ORIOL PERÒ... BUENO, ENS HAVIEM DE POSAR D'ACORD NO????
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dc. set. 12, 2007 4:24 pm

i tant que sí ..... a mi no em varen deixar cap opció, era Cesc o Cesc, així que Cesc li varen posar (tradició familiar).
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>



<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. set. 12, 2007 5:32 pm

A mi me han dicho que JAN es Joan en Aranés me lo dijo una chica del foro que su hijo se llamaba así y ella me lo confirmo.
Bueno Nikka pues ya tienes nombre para tu bebe, ahora a esperar esa eco, lo primero llama a la gine para que te diga que todo esta bien.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

EntradaAutor: estefania80 » dc. set. 12, 2007 9:13 pm

A nosotros de niña :cnena: nos gusta: MARTINA, VALERIA, CLAUDIA.
Y de niño :cnen: estamos entre: ERIC, HUGO, IKER.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::