***CERCADORES D'ABRIL 2015***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
novateta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: novateta » dc. abr. 29, 2015 4:18 pm

Moxaineta, estem pendents de tu!!! Aisss!!! >.-<: >.-<: >.-<:

cassiopea, benvinguda!!!

NECESSITEM UNA JEFA DE MAIG!!! Vinga, alguna voluntària? Jo, amb el vostre permís, encara no, sóc molt nova!!!
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Dalilala
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dc. abr. 29, 2015 4:53 pm

Hola noies!!

Com van les coses i els desesperos??

Repassant veig que en aquesta setmana n'hi ha bastants,

Fa dies que no personalitzo, he necessitat desconnectar una mica, però no us oblido i ho faig ara!! També posaré el dia la primera pàgina que va amb molt retard...

A veure,

Marionilla- Primer dir-te que em sap molt greu que hagi arribat la maleïda. Desitjo que el maig sigui el teu mes, però entenc que fa molta ràbia quan no arriba... Seguirem juntes buscant durant el maig, quin remei... :-()-)

Mvillpa - benvinguda, T'apunto encara que ho hauràs de tornar a fer quan obrim post de maig!! Jo prenc Floradix amb comprimits que porta ferro i àcid fòlic.

Naiareta - Gràcies per personalizar. Ens tens amb l'ai al cor... A veure què passa... Molts exercicis de relaxació!! :-o00m :-o00m

Pitifalutiks - Ves a urgències i ens expliques que et diu el metge... Ànims!! I a veure si és una :-())

Rubinat - Estem creuant els dits que no sigui la maleïda... Molts ànims i sinó pensa que finalment ha vingut i s'ha acabat aquest megacicle...

Lataat - Tu també la maleïda?? T'ha vingut abans no? :sogra: :sogra:
Si més no que t'ho passis molt i molt bé amb el primer aniversari de casats!! nosaltres el celebrem el maig!! I ja ens explicaràs si has fet sushi o formatge tendre o carpacció o vinet!! ;-)

Moixaina - Creuerem els dits per tu!! A veure si hi ha sort i hi ha :-()) !! :-o00m :-o00m Demà ens dius el què!! Quina emoció!

Cassiopea -benvinguda!! Ja saps!! Per apuntar-se cal respondre el petit qüestionari!!

Novateta - Noia, a tu també la warry? Quina ràbia, però veig que t'ho has agafat pel costat bo i que veus que la nova dieta et va bé, poc a poc i redueixes els cicles. Continua així i qualsevol mes vindrà el teu somni!! :globus: I si ens deixes i passes a grafiteres et continuarem seguint!!

Tiritissima - Molta sort aquests últims dies de desespero!! Em sembla que seràs de les últimes d'aquest mes! :-o00m :-o00m

Lmlaura - Me n'alegro molt que la teva :-()) vagi endavant. Us aniré seguint a totes al post de futures mamis de desembre . >.-<:
No vulguis fer moltes coses aquests primers mesos, la panxa segur que necessita tranquil·litat...

Moment ego - Noies vaig anar al ginecòlega i el quiste d'emdometriosi a l'ovari s'ha reduït un centímetre però m'ha trobat també un pòlip a la matriu i la ginecòloga em recomana operar. Primer faré un munt de proves hormonals (analítiques) i el meu home farà seminograma. Volem saber si només hi ha aquest problema. Aprofitaran operació per fer-me la histeroscopia. No tinc data però serà el maig o juny (ja de seguida...). Tinc una mica de por pq no m'he operat mai i tot plegat em fa pal...

Tot el canvi d'alimentació m'ha anat bé, però en el meu cas per ara no ha estat suficient...

Recomano a totes les que comenceu a buscar que feu visita al ginecòleg i us facin una ecografia vaginal, és important que us diguin que tot està bé, pq sinó vas donant cops de cec...

MOLT IMPORTANT: CAL NOVA JEFA!! No hi ha ningú?? És que aquest mes ha estat un festival!! I hi hagut moltes :-()) :-()) . Així que serem menys al maig... Carabasseta, no et faria gràcia?? O alguna altra??
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. abr. 29, 2015 4:54 pm

Nenes jo porto tot el dia tacant marronrt i roseta. Amb un mal de panxaaaa!!! Tinc els pits infladets i afolorits. Tan punt ric com em foto a plorar (mes comedia q altra cosa he de dir) i esq tambe estic contenta q rm vingui la regla...ojo eehh!! En fi.. quan sigui warry drl tot comencem a cd1 en tres, dos, uno.... cero!! (Això li va d'horetes!)

Moixains molta sort smb el TEEEE!!! Quins símptomes notes??,

Dalilala! Aiss operar no agradar msi però si es a fi d bé, tu de cap!!! Molts ànims cuca!!
Imatge

Imatge
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dc. abr. 29, 2015 7:33 pm

Bona tarda noies,

Entro en modo soso mobil...
Rubinat estem pendets de tu, estigues tranquila i mira la part positiva, si no es W perfecte, i si ho és, per fi podras començar nou cicle, a veure si es va regulant. Molta energia positiva!!!

Moixaina.... Molta molta sort per demà!!!!! Avisa'ns eh?? Que volem cantar un altre panxu!!!

Dalilala estigues tranquila per la operació, tot anirà genial i ja veuràs com despres tindràs via lliure i patapam, panxu al canto!!!! A mi m'ho van fer la setmana passada, si tens algun dubte pregunta el que vulguis que per això estem!!
I tens tota la raò, val la pena fer-se proves per anar descartant cosetes que fan allargar la cerca. Jo també us ho recomano.

Una forta benvinguda a les noves incorporacions, us esperem al maig!!!

I moooolts pepos a les q esteu en ple desespero!!! Anims boniques, estem creuant els dits per vosaltres!!
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dc. abr. 29, 2015 9:09 pm

Bona nit cuques! Com sempre en modo soso, pero mirare de personalitzar (nova modalitat, tinc obert movil i tablet, per un llegeixo per personalitzar per l'altre :content:)
* naiareta, lo teu fa molt bona pinta no? Tema fluxe es bastant emprenyador, jo en l'altre embaras pensava constantment que era la w que ja havia arribat. Si no vaig anar al wc mil vegades a comprovar-ho no hi vaig anar cap. Com esta el teu nen de la panxulina? Dema fas TE? Pendents de tu guapi.... Aiiiii quins nervis!
* lmlaura, jo yoga per embarassades fins a la setmana 20 no m'hi van voler. De normal no en feia, pero ho vaig agrair moltissim pel coi de ciatica :sogra: :sogra: . Pregunta al centre on vas o a la visita de la setmana que ve i despres decideix, no? Per cert, tema caminar... OLE TU! Jo en l'altre embaras anava tan feta caldo que no podia fer ni un pas! Anims :content:
* rubinat, ostres quin greu, tan de bo que sigui sagnat d'implantacio. Si no taques vermell i en 2 o 3 dies marxa el sagnat pot ser que sigui sagnat. la resta de simptomes solen ser normals? Molts anims guapi i informa'ns de les novetats!!
* Anetta aviam si aquest cicle no es de tants dies! 53 dies son per enganxar 4 desesperos seguits!! Tu ves fent deures per si un cas, keep calm i "ante la duda" pinxito al canto jijiji
* lataat, primer anyet de casats?? Uooooo :love: teniu algun plan romantic per celebrar-ho? Explica explica
* moixaina tu tb TE dema??? Uooooooo dema totes despertador en ma per la moixaina i la naiareta. Tan de bo puguem cantar dos superpositius!! Quines ganes? Com vas de simptomes?
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dc. abr. 29, 2015 9:27 pm

I segueixo...
* cassiopea benvinguda guapa!
* jefaaaaa Dalilala!! Mira jo m'alegro que tema operacio te'l programin aviadet i aixi poses totes les cartes sobre la taula. Un cop teret el polip i fets analisis, segur que teniu molta mes info i la cerca es fa mes efectiva. Molts anims guapa! Operar-se fa molt yuyu, pero es per aconseguir el vostre somni :love:
I no se si m'he deixat a algu... Lga restacom esteu? Algun desespero mes? I alguna en plena sw??
Moment ego: estic acabant CD27 i simptomes zero. Algun doloret per avisar que la w esta apunt, pero res greu! Estic tranquila perque de moment no hi ha massa signes evidents de res. Tot i que tinc els cicles una mica alterats, l'ultim va ser de 28 dies i a aixo m'agafo. Si divendres no hi ha novetats faria TE, pero sincerament, no crec que sigui el meu mes... Aix no se!!
Tema jefa... Ningu s'anima? Jo es que no veig clar de ser-ho, primera per falta de temps i segona perque encara no he fet TE!! Aviam si alguna s'anima sino alguna cosa haurem de fer.
Nanit cuques, dema pendents dels TE :ok: :ok: de la naiareta i la moixaina. Nervis nervis nervis!!
Molt PEPO per totes!
A l'abril panxus mil!!!
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dc. abr. 29, 2015 11:11 pm

Aiiii no puc dormir!!! Jajajaja el Moxaino també està nervioset i li.lusionat... Avui he tingut bastant dolor d'ovaris, el cap em feia una mica de mal a vegades... Però no se si soc jo que ho atribueixo o que! Jajaja continuo tenint bastant de fluxe, es com blanquinós i espès...

Demà us dic!!! Gràcies per pensar en mi nenes!!!!

Si es que no, m'ofereixo voluntària per ser jefa!
Imatge
Imatge
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 5:55 am

Bon dia! Fa estona que estem desperts perque certa filla ja no li ha donat la gana de dormir mes :content:
He dormit amb uns nervis!!!! Moixaina Naiareta.... Pendents de vosaltres! :love: :love:
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dj. abr. 30, 2015 6:37 am

Bon diaaa!!!

Nenes confirmo warry!!! Men vaig cap al maig!!!!

Moixaina i naiareta a veure aquests TEs!!!! No ens feu patir med i doneunos una bkna notícia! !!
Imatge

Imatge
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dj. abr. 30, 2015 6:51 am

Bon dia!!!
Moixaina, Naiareta tenim noticies?????
Estem pendents de vosaltres.
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dj. abr. 30, 2015 7:19 am

Bon dia noies!

Doncs sí ja m'he fet el TE... i ha sortit positiu!!! però la ratlleta és tènue...així que ja comencen els nervis!!! Tinc moltíssima por que les coses no vagin bé i acabi en un altre abort involuntari... no vull si pensar-ho!

Suposo que deixaré passar uns dies i em faré un altre TE o ja veurem... així que estic contenta...però no del tot... :ok: :ufs:

I tu Moxaina, què tal???

petonets i bon dia a totes!! :-()-) :-()-)
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dj. abr. 30, 2015 7:21 am

Modo

NAIARETAAAA FELICITATS! !!! CREUTHOOOO ESTÀS PRENYIIII I SORTIRA BÉ! !!!!!

Moixaaaainaaaa????
Imatge

Imatge
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 7:34 am

naiareta ha escrit:Bon dia noies!

Doncs sí ja m'he fet el TE... i ha sortit positiu!!! però la ratlleta és tènue...així que ja comencen els nervis!!! Tinc moltíssima por que les coses no vagin bé i acabi en un altre abort involuntari... no vull si pensar-ho!

Suposo que deixaré passar uns dies i em faré un altre TE o ja veurem... així que estic contenta...però no del tot... :ok: :ufs:

I tu Moxaina, què tal???

petonets i bon dia a totes!! :-()-) :-()-)

Naiaretaaaaaaaaaaaa si hi ha ratlleta (per molt tenue que sigui) es panxetaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-)
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dj. abr. 30, 2015 7:38 am

Bon dia cuqueees!!
NAIARETA MOLTES FELICITATS!! Ja veuràs com tot anirá bé, amb tranquil.litat i prudència però optimista a tope, ehh! Entenc que siguis un mar de sentiments contradictoris però tot sortirà bé guapa

Moxaina, com ho tenim això?? Quins nervis!!

Aquests dies no us he pogut llegir gaire, vaig un poc de culet però també m ajuda a tenir el cap ocupat...:)
Dalilala, gràcies per pensar en mi per ser jefa! lo q crec que aqest maig es presenta mogudet de feina, ja ho estic veient aquests dies i potser no podria posar-m'hi com cal!
Després torno a entrar que ara estic destrangis escrivint i hauria d estar treballant hehe
Petonet guapes, fins després!!
lmlaura
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dj. abr. 30, 2015 7:39 am

naiareta!!!! Moltíssimes felicitats!! si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!

T'esperem a mamis i papi de Desembre!! som un munt!!!

Moxaina esperem noticies nena!!! >.-<: >.-<:
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 7:41 am

lmlaura ha escrit:naiareta!!!! Moltíssimes felicitats!! si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!

T'esperem a mamis i papi de Desembre!! som un munt!!!

Moxaina esperem noticies nena!!! >.-<: >.-<:

Ostres mamis de desembre o de Gener?? ?-) ?-) ?-)
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. abr. 30, 2015 7:59 am

Nenes!!! EMBARAZADA 1-2!!!! Es positiu!!!! Aiiiii que no m'ho crec!!! Ens em posat a riure i plorar a la vegada els dos!!!!!

Que guaiiiiii NAIARETA felicitats a tu també!!!! Quina bona manera d'acabar l'abril!!!!!!

Esperem que vagi tot be... Molts petons a totes i merci per ferme passar un mes increïble al vostre costat!!!!
Imatge
Imatge
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 8:16 am

Moxaina ha escrit:Nenes!!! EMBARAZADA 1-2!!!! Es positiu!!!! Aiiiii que no m'ho crec!!! Ens em posat a riure i plorar a la vegada els dos!!!!!

Que guaiiiiii NAIARETA felicitats a tu també!!!! Quina bona manera d'acabar l'abril!!!!!!

Esperem que vagi tot be... Molts petons a totes i merci per ferme passar un mes increïble al vostre costat!!!!

Uoooooo Moixaina pero quina ilusio! Gaudiu molt d'aquests moments que son inoblidables :love:
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

EntradaAutor: Selenemar » dj. abr. 30, 2015 8:37 am

Oleee!! Felicitats Moxaina i naiareta!!! :b-)))

Jo aquesta setmana estic en la SW!!! A veure si tinc sort a la primera jejeje :) Quines ganes!! :cnena:
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 8:40 am

Ai nenes quina emocio. A la tarda entro en calma i us felicito com deu mana. Quina p*** merda lo soso que es el mobil :(
Jo dema fare te (di no ve la FW abans). Si no surt positiu i si ningu mes s'ofereix, jo m'ofereixo com a jefa, passa algo si obrim dema el post???

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::