HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dv. març 07, 2008 6:42 pm

ohhh! St.Omifin de mi vida,
ohhh! St. omifin, haz que nazca dentro de 9 meses mi chiquitin!!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 07, 2008 11:15 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
siiiiiiiiiiiiii!!!!! kiti ha vuelto!!!!!! aparteu les criatures!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » ds. març 08, 2008 12:05 am

jajajaja, Kiti, si la has puesto a la virgen de Montserrat seguro seguro te quedas.............
yo fui a ponerle una vela a una amiga de andalucia y tuvo 3!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. març 08, 2008 10:27 am

Osti!Aqualata, tres nooo, que yo solo le pedí uno, antes siempre decía que quería 2 hijos, ahora con uno me conformo!

., mi marido dice lo mismo, que he vuelto, y que hacia mucho tiempo que no estaba
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » ds. març 08, 2008 10:32 am

kitiara ha escrit:ohhh! St.Omifin de mi vida,
ohhh! St. omifin, haz que nazca dentro de 9 meses mi chiquitin!!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Creo que me apunto a rezarle al santo :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. març 08, 2008 10:33 am

Meri, nada a rezar juntas!!!!


St.Omifin
St.Omifin
haz que en 9 meses tenga a mi chiquitin
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dj. març 13, 2008 8:07 pm

Kiti gapa! Me alegro que todo haya ido bien, ves rezando que Mayo ya está aquí y vas a tener que hacer tantos deberes que ni a Sant Omifin vas a poder rezar!!

Besitos!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. març 13, 2008 8:28 pm

Siii, y tanto, a ver si puedo y economicamente puedo hacer una escapadita de finde, y me encierro en un hotelito rural. Pero este año tengo 2 bodas y me han arruinado!!
Avatar de l’usuari
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

HOLAAA

EntradaAutor: maia » dj. març 13, 2008 9:58 pm

A MI EM FAN LA HISTERO EL 24 DE JULIOL A L 'HOSPITAL DE SANT PAU, A LA PUBLICA.
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dj. març 13, 2008 10:12 pm

Doncs jo me la faig el 29 de maig al clínic i estic una mica cagada eh...tot i que penso que potser si m'operen a l'abril...em mirarán de pas la permeabilitat i aleshores ni me'n enteraré...sempre buscant el cantó postitiu, no???
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. març 13, 2008 10:30 pm

Nes, no he entendido tu mensaje.
Si te hacen la histero en mayo, como sabes que te operan en abril??
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dv. març 14, 2008 8:02 am

Kiti, me dieron hora para la histero hace más de 2 meses, y después de encontrar el quiste hemorrágico en un ovario, me han hablado solamente hace 15 días de la intervención. Pero bueno, que hasta el 14 de abril que no vaya a hacerme otra eco para ver si ha remitido o sigue creciendo, no sabré si hay que operar definitivamente o no. Estoy a la espera de saber algo...
Avatar de l’usuari
rateta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 9:30 am

EntradaAutor: rateta » dv. març 14, 2008 8:04 am

Al final, dilluns no em van fer la histero, només el volant per anar-la a fer. Me la faran dimecres que ve, 19 de març a la tarda. Estic força nerviosa, amb ganes que ens diguin que tot està bé i que podem tornar a posar-nos-hi!
Ens en sortirem!
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dv. març 14, 2008 8:14 am

Tants nervis, tants nervis, i segur que no serà res! Ànims i ja veuràs com tot surt bé, i podeu tornar a l'atac!!!
Avatar de l’usuari
rateta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 9:30 am

EntradaAutor: rateta » dv. març 14, 2008 8:27 am

Gràcies, Nes! Tan de bo tinguis raó! La veritat és que porto un 2008 pèssim en temes de salut i tant el meu home com jo ens ho mereixeríem, jejeje!
Ens en sortirem!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dv. març 14, 2008 9:23 am

Rateta, tranquila, en la mayoria de veces no sale nada.

Nes, gracias por la explicación, es que no sabia lo del quiste, y claro! yo pensé,jo! que derrotista, todavia no se ha hecho la histero, y ya piensa que la van a operar :-D Ahora lo he entendido. Tranquila la histero,le dirá casi más cosas sobre el quiste que la propia eco.
A ver si con un poco de suerte ha remitido, y no te tienen que operar.
Avatar de l’usuari
rateta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 9:30 am

EntradaAutor: rateta » dj. març 20, 2008 8:08 am

Ja m'han fet la histero.
Sobre els resultats, el metge que me la va fer va dir-me que en principi tot bé, que es veu "una petita inflamació en una de les trompes que entra dins la normalitat". La setmana que ve vaig al gine i en sabré els resultats finals.

Sobre el procediment...MARE DE DÉU SENYOR QUIN MAL!!!!!!!Imatge
Vaig sortir de la prova adolodiríssima i, mentre el meu home anava a buscar el cotxe, me'ls vaig quasi-desmaiar a l'entrada de la clínica i vaig acabar a Urgències. Van dir-me que no sóc la primera ni la última noia que els arriba amb un xoc anafilàctic per culpa del dolor de la histero (et fa tant de mal, que el cos decideix "desconectar-se"). Brutal!

Ara a esperar que, almenys, hi hagi bons resultats.Imatge
Ens en sortirem!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. març 20, 2008 9:16 am

rateta osti lo siento!!
A mi no me dolio al momento, me dolió después al cado de un par de horas, pero a mi no me entro en las trompas pq las tenia taponadas.
Y ahora a esperar,tranquila
Avatar de l’usuari
GEMMARE
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1881
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:33 pm

EntradaAutor: GEMMARE » dj. març 20, 2008 9:17 am

Ànims Rateta, al menys el mal trangol ja ha passat... segur que els resultats seran bons :ok:
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. març 28, 2008 5:56 pm

hola reines,
ara mateix acabo d'arribar del gine i després de la propera regla tb em faran aquesta coi de prova, no sé si llegir tot el post sencer ja q he llegit la 1a i l'última pàgina i m'adono q és molt dolorosa!!!!!!!
ai dèu meu!!!!!!!!!!!! :-(( :-(( :-(( :-(( :-:) :-:) :-:) :-:) quina por!!!!!!! :-(( :-(( :-(( estic cagadeta!!!!!!!
petons maques :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::