***--*** CERCADORES DE FEBRER 2015 ***--***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
LLoret
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 1:42 pm

Re: ***--*** CERCADORES DE FEBRER 2015 ***--***

EntradaAutor: LLoret » dj. feb. 26, 2015 11:44 am

Ninniel: espero que els vostres esforços donguin el seu fruit! Em sembla que els TO desorienten més que no ajuden!

El meu desespero es va acabar ahir! la warry m'ha visitat :ufs: després de més de 70 dies!!
ninniel
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. set. 12, 2010 11:00 am

EntradaAutor: ninniel » dj. feb. 26, 2015 12:39 pm

Lloret , en el meu cas els test m'han ajudat perquè he ovulat més tard del que la teoria y les calculadores diuen.Que si hagués fet el "cuento de la vieja" no hagués tingut opcions aquest mes...

Sento l'arribada de la indesitjable!!!
marionilla
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dj. feb. 26, 2015 1:02 pm

Hola noies!!! :content:

Ninniel, que bé veure el TO positiu, genial!!! >.-<: >.-<: El teu cos funciona i tens una nova oportunitat aquí: ataca, ataca!!! :sex-|: :sex-|: A exprimir al Ninnielo! Pobret :love:
Després d'aquesta SW es mereix un soparet romàntic solo para dos! :sopant:

Nina5, molt ben fet, no hem de llançar mai la tovallola! :ok: Ja veus que els TO no són 100% fiables, i encara menys els calendaris i calculadores d'ovulació. Crec que el teu cos està esperant que arribi el Nino, jejeje! ;-))) Per tant, encara tens possibilitats, aprofita-les diumenge!!! :sex-|:

Albamar, holaaaa! :--/) :--/) M'alegro molt que t'hagis decidit a unir-te a la colla, entre totes farem que t'hi trobis com a casa, ja veuràs! :ok: Torna a posar les teves dades quan la Nidshi obri el post de març, així t'apuntarà oficialment com a cercadora. Benvinguda!

Dalilala, quin rollo, un tacadet... :dimoni: Encara estàs a 4 dies de la data NW, oi? Creuem els dits perquè no vagi a més i no acabi en warry. Has fet i estàs fent una super posta a punt mpedica, segur que et confirmaran que estàs al 100% per aconseguir la teva panxu ben aviat! :ok: I que es millori el Dalilalo. Aix... la grip aquest any ha vingut molt bèstia i amb una durada mooolt llarga... :ufs:

Lloret, quin rollo, la warry ha fet acte de presència... merda!! :sogra: :sogra: Ara toca recuperar forces i començar un nou cicle amb optimisme i energia renovada! El març serà nostre! ..::·· ..::·· :love:

Nidshi, ja vas cuinant el post de març? :love: Ole, ole, tinc moltes ganes d'apuntar-m'hi!!! >.-<: >.-<:
Per cert, em van encantar els plans que tens per aquest mes (banyera, soparets romàntics, roba interior sexy...) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Uooooo!!! Ojalà jo pugués fer-ho així també! Però les circumstàncies fan que practiquem més el "aquí te pillo aquí te mato", com si fóssim un parell d'adolescents, jejeje! :love: Hem d'aprofitar els moments que estem sols (que pocs amb tres peques per casa!) encara que sigui a hores ben estranyes. Aix, a mi que m'agrada la tranquil.litat, els preliminars, quedar-nos després ben abraçadets al llit... etc. Res de res! Tot al contrari, a corre cuita i mirant el rellotge (i la porta per si de cas entra alguna visita inesperada! :-) :-) :-) ). Però, mira, ens adaptem a tot, quin remei! Esperem que els bitxitus i l'ovulet es trobin ben aviat! ..::·· ..::·· ..::·· :love:

Natswehouse, Kirjava i Filomena, què tal aquests desesperos???? :-o00m :-o00m :-o00m

Moment ego: estic a CD14 i donem per inaugurada la SW a Marionilla's House!!! :sex-|: :sex-|:
De moment encara no tinc el TO positiu, però anem practicant. El que passa és que tinc la sensació que els pinxitus de migdia són menys productius que els de nit... No sé, haver-se d'aixecar ràpid i posar-te a fer coses, o a jugar amb els nens... noto que tot baixa, que cau... Diuen que els bitxitos es queden a dins i el que cau és el líquid seminal, però... fa una ràbia!!! :dimoni: :dimoni: :dimoni:
Prefereixo a la nit i quedar-me ben quieteta al llit a dormir... :inthebed: Però, ves, què hi farem, és això o res! ;-)
oli
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dj. feb. 26, 2015 8:22 pm

Hola nenes!!!
Ja us comenceu a despedir??? Noooooo encara queden 2 dies i s’han de viure d’un a un!! ;-)
Marionilla a tope amb la SW!!! :love: la veritat és que m’imagino la situació amb 3 peques corrent per casa i… ja m’estresso!!! :miko: No se pas com trobeu temps per fer la feina, això és que sou molt treballadors!!! neu:-D Això que dius que cau és una p... si practiquem al matí tinc pèrdues tot el dia i notar-se molla és molt molest...vaig al WC cada segon... els fabricants de paper WC amb mi es forren. : lasito :
Lloret, quin greu la W després de tants dies! La veritat és que us admiro amb la vostra voluntat per no defallir amb aquests megacicles!!! Però ara toca passar aquests dies W i mirar endavant de nou per tornar a començar, una altra oportunitat es presenta! :ok:
Ninniel, tens el maromo esgotat?? Pobret, segur que treu forces d’on sigui per aconseguir aquest somni que perseguiu!! :-)
Dalilala, Cuida molt al dalilao, aquets grips son tremendos, avere si fa net duna vegada, que aquestes febres et deixen KO. I tu cuidat també. Si et pot servir d’ànim, el meu home fa un temps va perdre 10 kg amb 6 mesos sense més n'hi menys, tots ens vam espantar... i després de fer-li anàlisis i tot, el metge va arribar a la conclusió que estava sa i que només havia fet un canvi. I de fet encara està igual, ha guanyat algun kilet però sense comparació però ell es troba bé.
Albamar, benvinguda!!
Nina 5, clar que si l’esperança és l’últim que es perd diuen! Fareu uns deures de cine després d’uns dies sense veure-us, no hi ha res com trobar-se a faltar! >.-<: >.-<: >.-<:

Moment ego: pel que fa al meu autoconeixement, després d’una investigació rigorosa :-:) crec que he trobat la clara web!!! Visca!!! :p-) :p-) :p-) Crec que mai mi havia fixat... total que ara comença la SW?? Jo que ja la donava pràcticament per acabada, l’haurem d’allargar, i bé! :love: Tot i que segons els meus càlculs també se’m allarga el DNW. Bueno no hay mal que por bien no venga! ;-)))
Apasiau :content:
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » ds. feb. 28, 2015 10:09 am

Marionilla Moltes gràcies per haver-nos portat tant bé el mes! Jo al final m'he desencarrilat un xic de cercadores per que em feia falta, però m'has encantat com a jefa amb tota la bona energia que transmets. Espero de tot cor que el mes que ve arribi la teva recompensa.

Molt bon cap de setmana a totes :***:
Nidshi
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » ds. feb. 28, 2015 12:51 pm

Bon dia i bon cap de setmana boniques!!!

Ja es nota que el mes va acabant, ja tenim totes el cap i totes les esperances posades en el març! Jo he estat preparant el post de cercadores de març, ja el tinc preparat, el puc posar quan volgeu, si voleu m'espero a demà!

Marionilla, m'has deixat el llistó molt alt, espero estar a l'altura! Has sigut una gran jefa!!!

Us envio una abraçada a totes, fer aquest camí amb vosaltres fa que el camí sigui molt més agradable!
marionilla

EntradaAutor: marionilla » ds. feb. 28, 2015 3:58 pm

Deesses cercadores de febrer, el mes està a punt d'acabar... per tant, també acabo aquí la meva jefatura. :content:

Voldria despedir tal com cal el post: moltes gràcies a totes per haver compartit les vostres vivències aquí, per haver-nos animat mútuament, patit i desesperat juntes i també per les que heu pogut compartir amb nosaltres els vostres positius, que ens els sentim també una mica nostres! :love:

Les estadístiques del mes han quedat així:

Positius: 3 (13.6%)
Negatius: 9 (40.9%)
Des (esperant): 10 (45.5%)

Un 13% de panxus és bastant baixet, m'hauria agradat cantar-ne mooooltes més... però la vida continua i totes tindrem una nova oportunitat al març. Cap allà anem!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Veig que la Nidshi ja ha obert el post!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ara m'hi passaré a fer una ullada i a apuntar-me!

I per acabar, voldria que totes recordéssiu aquesta frase de la Mary Kay Ash:

No et rendeixis mai, perquè mai saps si el pròxim intent serà el que funcionarà.

Us desitjo molta sort a totes, gràcies per tot i ens veiem al Març!!!! :content: :content: :content: :content:
natswehouse
Entrades: 30
Membre des de: ds. gen. 31, 2015 7:54 am

EntradaAutor: natswehouse » ds. feb. 28, 2015 4:51 pm

Hola noies hem conecto per informar-vos que m'acabo de fer un T.E del clearblue i estic EMBARASSADA :b-))) :b-))) :b-))) .
El Mr.natswehouse i jo estem molt conents!!!
Molta sort a totes les cercadores del març
Dalilala
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » ds. feb. 28, 2015 7:11 pm

Natswehouse - MOLTES FELICITATS!! FINALMENT UNA PANXU!! :b-))) :b-))) :b-)))

Estic molt contenta que ho hagi aconseguit una veterana que fa cinc cicles que busca!!

Just quan la jefa fa els percentatges finals!! Ho haurà de canviar que puja!! >.-<: >.-<: >.-<:

Moltes gràcies Marionilla, has estat una jefa genial!! Totes amb força cap al març!! I això de posar percentatges és molt interessant per veure quins mesos són més productius.

Moment ego - A mi m'ha vingut la warry, amb un cicle molt curt de 24 dies... Però aquest cop ha està sent menys dolorosa i això està bé. També estic millor emocionalment que en altres warrys. El dalilalo està millor despres de 4 dies de febre. Ara a descansar i preparar-se pel proper cicle. Un dia ho aconseguirem! :ok:
Moltes gràcies a totes per les vostres paraules.
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 28, 2015 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » ds. feb. 28, 2015 7:12 pm

Hola noies!

Com esteu??

Primer de tot, moltes felicitats natswehouse!!! que vagi tot molt i molt bé bonica!!!

I després dir-vos que estic a punt d'abortar...el meu cigronet no ha evolucionat com ho hauria d'haver fet...
Tot va començar a la primera eco a la gine que ja va veure que era una cosa massa petitona i em va enviar a fer-me una beta...la setmana següent es seguia sense veure's pràcticament res i una altra beta, que havia augmentat massa poc... Avui, finalment després de tacar ahir fluxe marró m'han confirmat amb una eco que és un embaràs no evolutiu i que en qualsevol moment el començaré a expulsar i tot apunta a que no caldrà legrat (això espero!!).
Vaig estar uns dies molt nerviosa i trista, ara ja estic millor, assimilant i pensant a tornar a ser cercadora de nou!! No sé si serà aquest proper mes de març o el següent però amb ganes!! Estic bé...està sent dur però el fet de no haver vist pràcticament res, ni escoltar el cor...em deixa una mica més aliviada...

Alguna sap si un cop l'expulsi (sé que serà una cosa semblant a la regla) he d'esperar a que em torni a venir la warry o ovularé entre mig? Sé que és un tema delicat però estic una mica perduda i si alguna em pot informar seria de gran ajuda!

Marionilla moltíssimes gràcies per ser una jefa tant encantadora, estar sempre pendents de totes, donar ànims, consells, fer estadístiques, retre homenatge als maromos, cantar panxus, etc.!! :love:

I a les demés, molta sort en la cerca de març!! no sé si ens veurem allà o més endavant!!

:-()-)
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » ds. feb. 28, 2015 7:22 pm

naiareta ha escrit:Hola noies!

Com esteu??

Primer de tot, moltes felicitats natswehouse!!! que vagi tot molt i molt bé bonica!!!

I després dir-vos que estic a punt d'abortar...el meu cigronet no ha evolucionat com ho hauria d'haver fet...
Tot va començar a la primera eco a la gine que ja va veure que era una cosa massa petitona i em va enviar a fer-me una beta...la setmana següent es seguia sense veure's pràcticament res i una altra beta, que havia augmentat massa poc... Avui, finalment després de tacar ahir fluxe marró m'han confirmat amb una eco que és un embaràs no evolutiu i que en qualsevol moment el començaré a expulsar i tot apunta a que no caldrà legrat (això espero!!).
Vaig estar uns dies molt nerviosa i trista, ara ja estic millor, assimilant i pensant a tornar a ser cercadora de nou!! No sé si serà aquest proper mes de març o el següent però amb ganes!! Estic bé...està sent dur però el fet de no haver vist pràcticament res, ni escoltar el cor...em deixa una mica més aliviada...

Alguna sap si un cop l'expulsi (sé que serà una cosa semblant a la regla) he d'esperar a que em torni a venir la warry o ovularé entre mig? Sé que és un tema delicat però estic una mica perduda i si alguna em pot informar seria de gran ajuda!

Marionilla moltíssimes gràcies per ser una jefa tant encantadora, estar sempre pendents de totes, donar ànims, consells, fer estadístiques, retre homenatge als maromos, cantar panxus, etc.!! :love:

I a les demés, molta sort en la cerca de març!! no sé si ens veurem allà o més endavant!!

:-()-)

OOOOOhhhh!! Naiareta, quin greu... Quina mala notícia i quina mala sort. Pel que veig per aquí això passa sovint, és com si el cos es preparés per estar embarassada. El millor és que no t'hagin de fer lergat. No sé com serà el teu proper cicle, suposo que cada dona és diferent. Per aquí he vist que algunes noies en menys de dos cicles ja tornaven a estar embarassades. Crec que hauràs de ser tu que decideixis si vols fer TO d'aquí uns dies o prefereixes esperar un cicle sencer per fer net físicament i mentalment. Pregunta a gine sinó.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Nidshi
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » ds. feb. 28, 2015 11:06 pm

Natswehouse, enhorabona bonica!!!!!!!! quina alegria poder acabar el febrer amb una panxu més!!!!!! Que ho disfrutis molt!

Naiareta, reina, ho sento molt. M'agrada la teva actitud positiva davant les adversitats, tot es supera, i mai hem de parar de lluitar per aconseguir allò que volem!
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dg. març 01, 2015 9:11 am

Natswehouse, enhorabona!! Que bé que a última hora hagi sortit una altra panxa, ens feia falta augmentar una mica l'estadística! Cuida't molt, guapa!!

Naiareta, em sap molt greu. T'envio una abraçada virtul ben forta. Jo vaig tenir un avortament entre el 1r i el 2n fill, estava de 7 setmanes. Vaig tenir la sort d'expulsar-ho tot sola, amb la qual cosa va acabar sent com una regla forta...
A mi em van fer esperar a que em tornés a venir la regla per tornar-ho a intentar de nou. No recordo exactament quan temps va passar entre l'avortament i aquesta regla següent, però devia ser més o menys com un cicle normal (4 o 5 setmanes). És a dir que, responent a la teva pregunta, devia ovular dues o tres setmanes després de la pèrdua. Llavors, al segon cicle, ja em vaig tornar a quedar embarassada, del nen més maco del món, que ara acaba de fer dos anys.
No sé si t'han dit que t'esperis a que et vingui una regla per tornar-ho a intentar. Ho fan més per poder comptar amb més precisió el nou embaràs que altra cosa... La naturalesa és molt sàvia, i si t'hi quedes de seguida és que el teu cos ho pot fer.
Ja sé que ara estàs trista, però ja veuràs com a la propera tot anirà bé. Ànims, i a continuar caminant!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
LLoret
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 1:42 pm

EntradaAutor: LLoret » dg. març 01, 2015 11:56 am

Bon dia a totes! el Frebrer s'ha acabat i espero que comencemel març amb molt optimisme! aveure si el març ensporta més :-()) :-())

s'acosta la primavera iaixò s'ha de notar! :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|:

Naiareta: Molts ànims :-()-) , deu ser durillo passar això, millor que no t'hagin de fer legrat, espero que et recuperis aviat i puguis posar-te mans a la obra ben aviat! Sobre la teva pregunta no sé com funciona això la veritat, m'imagino que tornes a ovular, però no ho sé del sert.
marionilla

EntradaAutor: marionilla » dg. març 01, 2015 6:50 pm

Noies,la meva jefatura ja havia acabat, però les dues notícies de última hora em retornen la corona de jefa per uns instants!

Primer de tot, una abraçada molt i molt forta per la Naiareta. Sento molt el que t'ha passat, ningú hauria de passar per això, ha de ser molt dur d'acceptar... Espero que et recuperis ben ràpid i que de seguida tornis a estar a punt per la cerca i captura de l'ovulet. Molts ànims, guapa, i mira sempre endavant. Un petonàs. :-()-)

I casi casi fora de temps... ha aparegut al 4ª panxu de febrer!!!! >.-<: >.-<: >.-<: La panxu que arregla una mica les estadístiques del mes, que estaven fluixetes, fluixetes...

Mooooltes felicitats Natswehouse, enhorabona per haver aconseguit el teu somni! :-())
Disfruta del camí que ara comences i cuida't molt. És una aventura preciosa que acabarà amb el millor dels regals: el teu petitó z2:-)

Emb.jpg

Per tant, el mes acaba així (ara sí!):

Positius 4 (18.18%)
Negatius 10 (45.45 %)
Des (esperant) 8 (36.36%)
TOTAL: 22

Amb moltes de vosaltres ens veiem al març i amb d'altres esperem retrobar-nos ben aviat a l'altra banda! :-())
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
marionilla

EntradaAutor: marionilla » dg. març 01, 2015 7:24 pm

Noies, torno a ser aquí! :content: :content: :content:

És que ara m'anava a apuntar de cercadora al març i.... tachan tachan.... la Filomena ha anunciat el seu positiu!!! >.-<: >.-<: >.-<: Enhorabonaaa!!! :-())

Per tant, retoco amb molt de gust les estadístiques! Ja fa un bon goig un 22.7% de panxus, oi? :ok:

Pues res, aquí ho teniu:

Positius 5 (22.72%)
Negatius 10 (45.45 %)
Des (esperant) 7 (31.81%)
TOTAL: 22
oli
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dg. març 01, 2015 7:44 pm

Hola, ja estem al març però també vull passar a despedirme del febrer!! primer de tot donar les gràcies a la Marionilla que ens ha seguit i apoiat en tot moment en un post molt maco de deeses gregues!! :lfantrose:
I també volia enviar-li una abraçada a la Naiareta, em sap greu el que t'ha passat i desitjo que aviat tornis amb la mateixa ilusió a aconseguir el teu +.

Gràcies a totes!!
:--/)
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dl. març 02, 2015 11:00 am

Moltes gràcies a totes, de veritat!!

Ara espero "treure-ho tot", anar al metge i a veure què em diuen!
Estaré a cercadores de març però a la banqueta perque fins que el meu cos no torni a la normalitat, no sé com anirà. Però allà estaré per donar-vos a totes molts ànims i forces!!

us envio molts petons!
natswehouse
Entrades: 30
Membre des de: ds. gen. 31, 2015 7:54 am

EntradaAutor: natswehouse » dt. març 03, 2015 2:16 pm

Moltes Felicitats Filomena :b-))) :b-))) :b-))) una panxu mes......
Bueno guapes que tingueu totes una bons busqueda en aquest mes de març que entrem.
Un petonas a totes i ha sigut un plaer compartir la cerca amb vosaltres.
Kirjava
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 9:48 am

EntradaAutor: Kirjava » dt. març 17, 2015 4:31 pm

Perdoneu noies pel retràs!!

Enhorabona a totes les noves panxus!!! :-())
I les que encara no ho hem aconseguit, molts ànims, això segur que està al caure!!!

De mi millor no us en parlo, hem anat a la Dexeus per el seminograma d'en J i ens han dit que segurament acabarem en una In Vitro... ja us aniré explicant. Ens falta passar per més proves.

Moltes felicitats a totes guapes!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::