✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 11, 2016 6:16 pm

Hola guapas!!! Un altre cop dilluns... Quina mandra!! Se'm fa molt costa amunt la veritat... Amb aquest bon temps que fa només donen ganes d'estar donant voltes pel poble i gaudir del solet!!

Dolly felicitats pel treball!!!! Quina bona notícia!!!? ;)
Ja queda menys pel positiu ja veuràs :)

Tema noms nosaltres abans ho parlàvem però fa temps que m'he donat per vençuda, ell diu que és tonteria parlar-ne quan no estem ni embarassats ni quin sexe és... Crec que ho tinc magre, perquè a ell li agraden clàssics i castellans, i a mi m'agraden no han clàssics i en altres idiomes (tampoc m'encanten en català, però si bascs per exemple! Jo em dic Nerea i m'encanta!).
Així que ja hi veurem... Jo tinc els meus preferits però a ell no li agraden gens ni mica!! Per exemple m'encanta Gael però a ell no... :(

Crec que ara estic tan happy flower amb aquest tema que no penso en la part dura de ser mare, uffff espero ser conscient que no tot és com als somnis... :S

Capseta on pares??? Tu que sempre estàs tan activa!! Ah i tens la mateixa edat que jo jijijiji.

Petonets guapes!! :*
Imatge Imatge
cookiee46
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dl. abr. 11, 2016 6:31 pm

Nenees aquest post està creixent molt!! :p-) :p-)

Sí que fan mandra sí els dilluns... La veritat és que amb aquest temps es fa dur anar a treballar :ufs: :ufs:

Dolly que bé això de la feina!! Enhorabona!!! >.-<: >.-<:

Jo tampoc ho he dit a ningú que estem cercant, en part per evitar les preguntes de encara no? o d'altres comentaris sobre el tema i per una altra banda vull que sigui sorpreson quan arribi el moment de donar la notícia ;-)))
I de noms, doncs estic igual que tu Náyade no ens posem gaire d'acord, a mi m'agraden molts uns i a ell res de res... quan arribi el moment ja veurem com ho fem.... jajajaja

Cristina maleïdes warrys... ens faran parar bojes...
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. abr. 11, 2016 8:28 pm

Hola noies!!!

Com va l'inici de setmana?? Jo porto una temporada suuuper be a la feina, amb l'estres habitual però no sé, des que prenc l'acid folic i la sal iodada que em sento millor, no se si perque les vitamines ajuden, que el iode m'ha fet tenir les tiroides encara millor, la il.lusio pel que s'acosta o tot plegat, però estic en un modo felicidad extrema. :content: :content: :content:

Jpd, perdona per canviar-te el nick!! Quina merda això que comentes de la teva sogra, ha de ser una merda estar en una situació així. Jo amb la meva em porto normal, sabent que es mooooolt especial (buuufff!!! :-o00m ). I suposo que hauré de fer com tu, dir-li quan etigui avançadeta, o com a minim quan no m'importi que ho sapiga tot el poble.
Que bonic el que expliques de la relació que encara manteniu amb les mamis del SP i del fet de ser mare i voler repetir.

Nayade quin somni tant maco! Jo ultimament no recordo els meus, però sí que somio desperta, sola i en parella (farem això i allò i bla bla bla...). :love:
Pel que fa als noms, em passa exactament igual amb Gael!! (Des que et vaig llegir per primer cop vaig pensar: quantes coincidencies amb aquesta noia, i cada cop més, quin mal rotllo! :content: !). Per sort a ell també li agraden noms curtets i originals com a mi, noms estranys i poc sentits. A veure al final què surt.
Per cert, ja et feia amb el nom real de Nayade, tinc una alumna que s'ho diu i el trobo molt maco, a part de que ella és genial en tots els sentits.

Noyja, quina gràcia això de que a l'ultim moment vau decidir evitar l'embaras. Mira, si us va sortir així es que no es el moment del germanet/a. Aviat arribarà.

Dolly, enhorabona per la nova feina i per haver arriscar gràcies al suport del teu company!! Ja ho diuen, que el món es dels valents!!! El capseto també em diu que no pateixi per l'embaras i com s'ho prendran a la feina, que em voldran igual. Jajaajjaja son uns amors!! :love:
Per cert, sobre els noms... Nosaltres en vam estar parlant força temps i fa un any i pico (quan vam decidir que el proper maig seria EL MES) vam fer unes llistes físiques de noms de nen i nena, quan algun cop n'hem sentit algun que ens agrada molt els hem apuntat. Ara hi ha uns 5 noms de nen i uns 10 de nena. Ens n'agraden més. Vosaltrs en teniu de pensats??
Molts anims amb aquest mes que et queda a la feina actual!!!

Cristina, doncs a mi m'està venint la regla tal com ha d'anar i a sobre porto 2 mesos fent-me gràfiques de temperatura (una mica obsessiva.... Si....) i ara porto com 6 dies amb la temperatura igual i tot!!! Tot quadriculadissim quan jo sempre he sigut de cada cicle diferent i inesperat!!
Segur que es perque em confii i despres patapam!. :-o00m :-o00m

Cookiee, doncs a mi em passa al contrari, ja ho he dit al principi, pero porto una temporadeta amb un subidon... Penseu que amb aquest temps potser fa mandra, pero en realitat podem disfrutar mes del temps fora de la feina perque els dies son mes llargs, aixi que al final es millor!!

En fi, una abraçada a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dt. abr. 12, 2016 8:36 am

Bon dia, noies!
Dolly jo si que tenia clar el nom si era nena, tinc un bessona molt lluitadora que es diu Judith i sempre havíem dit que si era nena li possaríem Judith. El primer va ser nen i com vam decidir, va escollit el nom el pare, amb la meva supervisió clar. jejejeje.

Cristina&Marc no passa res... que el més greu que ens passi es que em canviïs el nom! jejejeje. Jo sempre sóc molt regular, i fa un parell de mesos que se m'ha tornat boig... pero sembla que torna a la normalitat... que no faci coses rares ara que estem a prop de la cerca...

Náyade Gaudeix de lo bonic i no pensis en la part dura... no cal avançar-nos abans!!! i en el nom segur que us posseu d'acord... utilitza les teves armes de dona!! jejejejeje.

cookiee46 Es molt personal, però millor no dir a molta gent que desprès no et preguntin, que ens posa més nerviosos... Ja esteu cercant??

capseta bonica, res a perdonar!!! les julioleres alguna vegada tambè me'l van canviar... jejeje. Amb la meva sogra ha estat la cosa molt xunga, el meu home i jo mai els perdonarem algunes coses... però tinc que admitir que com avis, son excelents... i amb el meu petit em toquen la patata i ara ens porten bè , però amb molta cura... Si, es una sort poder comptar amb elles, hi ha mamis repetidores que m'han ajudat molt... com dic ser mare per primer cop es dur, i crec que estic sortint prou bè! jejejeje.

Quina comença cerca aquest estiu? que passeu bon dia!!!
Imatge
Imatge
Imatge
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dt. abr. 12, 2016 9:11 am

Hola!
Nosaltres amb el tema noms normalment coincidim. Tenim una llista feta de molts anys plena de noms que ens agraden, així que és ben fàcil escollir, jeje. La petita nostra es diu Daniela i desde el moment que ens van dir que era una nena no vam trigar ni 10 minuts en escollir el nom.

Per cert, no se si em podreu ajudar, però aquesta setmana és la bona per concebir (fluxes amb clara d'ou i demés) però he vist ara al fer pipi que he tacat una mica de sang la calceta. Molt raro sabent que a la regla encara li queden dos setmanes per venir...no serà el famòs sangrat d'implatació? ai mare...!
Imatge
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dt. abr. 12, 2016 9:13 am

noyja ha escrit:Hola!
Nosaltres amb el tema noms normalment coincidim. Tenim una llista feta de molts anys plena de noms que ens agraden, així que és ben fàcil escollir, jeje. La petita nostra es diu Daniela i desde el moment que ens van dir que era una nena no vam trigar ni 10 minuts en escollir el nom.

Per cert, no se si em podreu ajudar, però aquesta setmana és la bona per concebir (fluxes amb clara d'ou i demés) però he vist ara al fer pipi que he tacat una mica de sang la calceta. Molt raro sabent que a la regla encara li queden dos setmanes per venir...no serà el famòs sangrat d'implatació? ai mare...!

Uiii, doncs té tota la pintaaa!!!! jo no vaig tenir sagnat d'implantació, però dos setmanes abans si que pot ser. A veure si hi ha sort, bonica!!
Imatge
Imatge
Imatge
noyja

EntradaAutor: noyja » dt. abr. 12, 2016 9:20 am

De tota manera vam tenir relacions quan encara no estaba en la setmana fèrtil...o això crec jo...molt raro...ara ja estic nerviosa! :-o00m :-o00m

Edito: Crec que és normal, res alarmant....seria bo! He trobat aquest article interessant per si les mosques.. http://madreshoy.com/sangrado-ovulacion/
Imatge
cookiee46
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dt. abr. 12, 2016 6:19 pm

Hola boniques!

Noyja a mi em va passar al primer o segon cicle després de deixar les anticonceptives, vaig tenir un petit sagnat d'ovulació, segurament serà això! A mi no m'ha tornat a passar, igual tenia a veure amb haver deixat les pastilles...

jpd sí! estem al segon mes de cerca!

Capseta en això tens raó, podem aprofitar més els dies, és un goig que a les 8 encara sigui de dia :***:
cookiee46 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 12, 2016 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 12, 2016 8:45 pm

Jpd, Nosaltres el mes que ve comencem a cercar, ja vaig comptant els dies :love: :love:
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. abr. 12, 2016 9:37 pm

capseta ha escrit:Jpd, Nosaltres el mes que ve comencem a cercar, ja vaig comptant els dies :love: :love:

(Quina ràbia havia fet un post llarg i se m'ha esborrat!!)

Capseta anem igual!!! Crec que tenim igual la SW i tot jajaja quina coincidència!!! Jo també comptant els dies que em queden jijiji em sobraran preservatius i tot jaja. Quines ganes!!!

Doncs res nenes, avui he tancat una altre etapa de la meva vida, avui s'ha tancat una part de la planta on estava treballant de tardes, així que torno al meu torn de capdes. En part volia acabar perquè si s'ha d'acabar, que s'acabi ja (estava farta de 'ara una setmana si, ara no...' i no saber mai quan acabava), però han estat 3 mesos on he estat molt a gust i em fa peneta pels compis tan bons que he tingut!!
I res!! Al Maig aviam què passa amb el meu contracte. Espero i desitjo amb tota l'ànima que la dona s'agafi un altre any d'excedència i jo pugui tenir baixa d'embaràs de risc... Tindria un any per quedar-me embarassada que crec que està bé (esperem!!). Si no doncs no sé com ho farem però seguirem endavant amb o sense treball!!!

Avui m'he sincerat amb una amiga, la que té el fill de dos mesos, i parlant del tema li he dit que potser no esperem a l'any que ve per cercar, però que no es segur, ja veurem... I ella s'ha posat super contenta!!! Animant-me a que comenci abans!! Tothom que té fills m'anima!! Suposo que és el concepte de tribu!!! Jejeje per compartir experiències :)

També he pensat, aviam què us sembla, fer com al post de cercadores i al primer missatge posar les nostres dades, algo de l'estil: som les banqueteres!!!!! Nom, edat, quan comencem a cercar.... Així també ens aclarem més ara que hem augmentat la família :) i som moltes!!!
Així més endavant podem actualitzar quan ja estem embarassades i tinguem els nostres nanos, i animem a les futures banqueteres a que parlin per aquí!! Que nosaltres les entendrem a tope!!!

Aviam què us sembla, si no us fa el pes m'apunto jo sola jajaja.

Bona nit guapes!!!!!
Imatge Imatge
la1ri
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

EntradaAutor: la1ri » dt. abr. 12, 2016 11:26 pm

Bona nit banqueteres!!!

M'infiltro des de mamis de juliol per enviar-vos una mega abraçada molt gran, però molt i molt especialment a la NOYJA. Quina iluuuuuuuuuuuuuu!!!! Com m'hagués agradat coincidir amb tu novament aquesta vegada! (sí, com ella sóc mama desembrera del 2013). Espero amb molta il•lusió el super positiu!!

A la resta... us he anat llegint a la sombra des que tu, Nayandé, vas obrir el post. Molts ànims a totes! Que a algunes us queda ben poquet la cerca. Us espero ben aviat a l'altra banda del foro!!

Un petonàs a totes!
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dc. abr. 13, 2016 7:51 am

Bon dia!!
Cristina&Marc serem companyes de cerca, nosaltres tambè comencem al juliol si tot va bè!!!
Náyade i capseta ja no us queda res!! que bè!!!!
cookiee46 al segon? molt bè, doncs!!! molta sort, i que arribi la panxu aviat!!!
Imatge
Imatge
Imatge
noyja

EntradaAutor: noyja » dc. abr. 13, 2016 7:59 am

Cristina&Marc ha escrit:
jpd1980 ha escrit:
Quina comença cerca aquest estiu? que passeu bon dia!!![/ quote]

Jo sere cercadora d'estiu! Al Juliol ens hi posem :) tu tambe surts de la banqueta a l'estiu? Estant aqui entren moltes ganes de passar a cercadores abans. Pero ja falta poquet!

Jo també un acompanyaré a l'estiu...ara estem tantejant, coneixent el meu cos amb els dies de cicle, ovulació...i mentalizant-nos.

Per cert, noies, m'han renovat el contracte 6 mesos més!! estic contenta!! encara que no sigui el meu treball ideal, és perfecte per conciliar-lo amb la meva petita (horari, a prop de casa...) >.-<:
Imatge
noyja

EntradaAutor: noyja » dc. abr. 13, 2016 8:02 am

la1ri ha escrit:Bona nit banqueteres!!!

M'infiltro des de mamis de juliol per enviar-vos una mega abraçada molt gran, però molt i molt especialment a la NOYJA. Quina iluuuuuuuuuuuuuu!!!! Com m'hagués agradat coincidir amb tu novament aquesta vegada! (sí, com ella sóc mama desembrera del 2013). Espero amb molta il•lusió el super positiu!!

A la resta... us he anat llegint a la sombra des que tu, Nayandé, vas obrir el post. Molts ànims a totes! Que a algunes us queda ben poquet la cerca. Us espero ben aviat a l'altra banda del foro!!

Un petonàs a totes!

Tontiii!! casi em fas plorar! quina ilu aquest missatge, no l'esperava. Gràcies guapi, moltes gràcies. És un plaer haver coincidit amb tu. Ja t'aniré explicant...de moment poc a poc i en serio ja a l'estiu... :p-)
M'heu contagiat totes i estic desitjant tornar a viure aquesta experiència :-())
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 13, 2016 11:20 am

Bon día maques!!!

No m'heu dit res del tema primer post!!

Seria algo així:

Nom d'usuaria:
Edat dels dos:
Quan començarem la cerca:
N° de fills:
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent:

Ja direu què us sembla!
Imatge Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. abr. 13, 2016 2:10 pm

Náyade, apunta'm! :p-)

Nom d'usuaria: dolly
Edat dels dos: 30 jo i 31 ell
Quan començarem la cerca: Octubre 2016, buff que lluny se'm fa!
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Visc a Holanda, el meu marit es "guiri"

Alguna mes s'anima a la llista?
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dc. abr. 13, 2016 3:04 pm

M'apunto, noies!!

Nom d'usuaria: jpd1980
Edat dels dos: 35 jo i 34 ell
Quan començarem la cerca: al juliol! quines ganes i quina por tambè! jeje
N° de fills: un nen de 21 mesos.
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Que tinc moltes ganes de donar-li una germanet (millor germaneta). jejeje.
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 13, 2016 3:35 pm

Nom d'usuaria: Náyade
Edat dels dos: 27 jo i 29 ell
Quan començarem la cerca: Maig!! Que poquet em queda deu meu quines ganes!!!!
N° de fills: 0, però tenim una gosseta que ara es la nostra nena mimada.
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: Porto molt de temps volent ser mare però no trobava em moment ideal, per tema treball i perquè sentia la necessitat de gaudir més de la parella... Però d'uns mesos ençà, hem decidit que ens hi posarem al Maig i que sigui el que hagi de ser, però ens encantaria tenir un petit o petita al 2017!!!
Preferències (somiar és gratis!): Sempre he dit que volia tenir un nen, sento devoció pels nens, però des de fa un temps m'és igual, penso en una nena i també em fa il•lusió!! Encara que una micoooona més de preferència per nen (55%-45%) jijiji. El meu marit vol nena!! Però li dóna més igual.

I això és tot!! Aviam si a algú se li acudeix algun punt més per posar.

Aquesta nit des de la tablet (tinc el PC espatllat) ho puc posar tot a la portada amb cosetes boniques :)
Imatge Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 13, 2016 3:38 pm

Hola!!

Entrada fugaç des del PC, després des de l'ipad personalitzo amb calma a casa. Però volia emplenar les dades de moment, que amb el PC es més fàcil.

Nom d'usuaria: capseta
Edat dels dos: 27 jo i 35 ell
Quan començarem la cerca: maig
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: fa un parell de mesos que m'estic fent gràfiques de temperatura i m'està agradant fer-ho ja que no ho veig un engorro o algo que m'estressi. Fa molts anys que desitjo ser mare i per fi en parella hem decidit que és el moment per començar a cercar.
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 13, 2016 6:32 pm

Hola de nou!!!

Nayade, ohhhh, quina pena aquest canvi!!! A veure si al maig ens portes bones notícies i tot va a millor encara!!! Del maig, a mi em toca la regla del dia 1 al 3 de maig i despres via lliure, tu crec que vas uns dies despres, pero mes o menys! Quina il.lu!
Ahhh, i lo de les dades hauras vist que ja ho he emplenat, em sembla suuuper be!! I a coses que vulguis explicar.... Buffff no sabia ni que posar!! Jajajjaa m'he centrat en la pre-cerca.

La1ri, gràcies pels ànims, ajalà aviadet siguem a l'altra banda, com tu dius!! >.-<:

Jpd, d'aqui al juliol no queda gaire, en un tres i no res ja sereu a cercadores amb la Cristina!!

Noyja, amb aquests tantejos igual ens dones la noticia abans i tot, jijiji. Enhorabona per la renovacio de contracte!!! Oleeeee!!!!!

Cristina, com veus a la banqueta no t'hi quedes pas sola, a mes el juliol està "a la vuelta de la esquina". Ja veuras que et passarà volant!!!!

Dolly, que tal és l'experiencia de viure a Holanda? Hi he estat dues vegades i el trobo un país precios!!! Jajaja, quin riure que tu mateixa parlis del teu home com a guiri. :love:

Tornant al tema de a qui li haviem dit o no, us vaig dir que la setmana passada una compi del cole allò que parlant parlant va sortir lo de que se m'acostava la cerca, doncs avui ens ha dit que està embarassada!!! Qué bonic, quina alegria!!! Ja tinc ganes de poder parlar-hi en privat (avui ha estat impossible), en part es per una necessitat egoista que tinc de compartir amb algu les meves preocupacions laborals, que ella entendrà bé perque les coneix d'aprop.
En fi, que sort que ho ha dit perque ja feia dies que li veia coses rares pero tampoc les havia relacionat (visites mediques, roba poc habitual, canvis de costums...) i avui quan s'ha aixecat el jersei ample que duia, deu ni do quina panxeta te ja!! Li ha sortit aviadet tot i ser el primer, i deia que ja no sabia com amagar-la, jajajajaja.

Quines ganes de veure'm en la situació!!!
:-())