Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. oct. 02, 2008 10:57 pm

lacruitxi ha escrit:Monti, Ivet s'escriu així?? em pensava que s'escrivia Ivette, ai però no sé d'on ho he tret, eh!!igal m'ho hi inventat... :-D :-D

catalanitzat s'escriu IVET :ok:

aquí on treballo hi ha força gent d'Israel... us en dic alguns per si us agradent ok:

Eytan (noi, pronunciat tal qual)
Ariel (noi)
Tair (noia)
Nilli (noia, es pronuncia com NILI)
Oddi (noi)

si se'm en acudeixen més us els poso!!!
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dv. oct. 03, 2008 10:01 am

Hola noies,

per les que deieu Cassia, s'escriu així, amb K també pot ser, i ve a ser un planta asiàtica tipus te.

A lleida hi ha un restaurant que es diu així jejejeje.

I ara que es porta tot l'oriental doncs esta de moda!!!!
Imatge

Imatge
Baira
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

Noms

EntradaAutor: Baira » dv. oct. 03, 2008 10:10 am

Hola! Nosaltres tenim dues nenes, Meritxell i Isona (sí, com la de la sèrie), de Meritxells, n'hem coneguts d'altres, però d'Isones no (és un nom del pre-pririneu i té una variant en basc, Ixone, que tampoc està malament). I també hem sentit Iona, que no sé d'on ve. Salut!
Baira
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am

Més noms

EntradaAutor: Baira » dv. oct. 03, 2008 10:14 am

I també coneixem una Rosabel (crec que no és compost), una Edurne (nom basc), un Iu, un Oleguer, una Georgina...
pilar
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dv. oct. 03, 2008 11:32 am

La meva besàvia es deia Ela. tal qual. ni idea d'on prové :-:)
Imatge
Imatge
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dv. oct. 03, 2008 12:07 pm

Un nom de nena que també m'agrada és Balma.
Hauré de buscar la tercera filla per poder-li posar!
Imatge

Imatge
Veronik
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

Re: Noms

EntradaAutor: Veronik » dv. oct. 03, 2008 12:19 pm

Baira ha escrit:Hola! Nosaltres tenim dues nenes, Meritxell i Isona (sí, com la de la sèrie), de Meritxells, n'hem coneguts d'altres, però d'Isones no (és un nom del pre-pririneu i té una variant en basc, Ixone, que tampoc està malament). I també hem sentit Iona, que no sé d'on ve. Salut!

Meritxell está dintre de les nostres opcions.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
peke
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » ds. oct. 04, 2008 10:36 am

Us poso alguns noms poc usuals de gent que conec a veure què us semblen:

_ per nen: Gorka, Izan, Cesc, Biel, Mayol, Moisès, Isaac

_ per nena: Magalí (em sembla que és d'origen balear), Nagore, Nekane, Maeva, Lea, Violant

Ara mateix no en recordo més però quan faci memòria us ho faré saber!!!

Per cert, alguna de vosaltres s'ha mirat mai un d'aquests llibres on surten noms de nens/es??? Jo en vaig llegir un i sortia cada nom que mare meva... Recordo alguns com Cucufate, Cesàrio, Hermenegildo....
Monti
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:40 pm

EntradaAutor: Monti » ds. oct. 04, 2008 2:10 pm

lacruitxi ha escrit:
Monti ha escrit:
ERV ha escrit:l'altre dia vam estar parlant de noms amb el meu home i no se :

Nen : Arnau o Adrià
Nena: Laia, Maria o Alba.

Son molt comuns no ? que opineu ?

Els trobo fantàstics, però jo ja tinc un Arnau i un Adrià a la familia, per nen m'encanta Roger, a més tots els que he conegut són molt macos.

Per nena també m'agraden els que has dit i els teniem a la llista, però aquesta setmana vam recorda el d'una amiga, Ivet, vam buscar el significat i volia dir "la que va pel bon camí" i explicava que les Ivet acostument a ser nenes intel·ligents, curioses i trapelles. De moment va primera en el "ranquing".

Monti, Ivet s'escriu així?? em pensava que s'escrivia Ivette, ai però no sé d'on ho he tret, eh!!igal m'ho hi inventat... :-D :-D

Hola wuapetona! Sé que existeixen els dos però el significat és diferent, la meva amiga es diu IVET, i la veritat és que encaixava amb la descripció que en feien.
Fins aviat!
Imatge
Imatge
lacruitxi
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » ds. oct. 04, 2008 2:21 pm

Monti ha escrit:
lacruitxi ha escrit:
Monti ha escrit:
ERV ha escrit:l'altre dia vam estar parlant de noms amb el meu home i no se :

Nen : Arnau o Adrià
Nena: Laia, Maria o Alba.

Son molt comuns no ? que opineu ?

Els trobo fantàstics, però jo ja tinc un Arnau i un Adrià a la familia, per nen m'encanta Roger, a més tots els que he conegut són molt macos.

Per nena també m'agraden els que has dit i els teniem a la llista, però aquesta setmana vam recorda el d'una amiga, Ivet, vam buscar el significat i volia dir "la que va pel bon camí" i explicava que les Ivet acostument a ser nenes intel·ligents, curioses i trapelles. De moment va primera en el "ranquing".

Monti, Ivet s'escriu així?? em pensava que s'escrivia Ivette, ai però no sé d'on ho he tret, eh!!igal m'ho hi inventat... :-D :-D

Hola wuapetona! Sé que existeixen els dos però el significat és diferent, la meva amiga es diu IVET, i la veritat és que encaixava amb la descripció que en feien.
Fins aviat!

A si??? doncs miraré quina de les dues maneres ens agrada més perquè a nosaltres també ens agrada aquest nom!!! GRÀCIES!!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
NURIUS
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

EntradaAutor: NURIUS » ds. oct. 04, 2008 2:48 pm

HOLA!

El meu germà acaba de tenir una nena i li ha posat JOSA. Jo el trobo molt bonic.

Per nena també m'agraden molt Mònica, Alba, Jana, Joana, Txell.....
Ivet i Sara també els trobo preciosos però a la meva família ja estan adjudicats.
Per nen m'encanta Màrius.
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » ds. oct. 04, 2008 2:53 pm

Hola guapes!

Deixo un nom de noia que fins fa poc no l´havia sentit mai i en cosa de dos mesos ´l´he sentit dues vegades: Tibisay
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » ds. oct. 04, 2008 3:10 pm

Hola!

Isona és el nom d'un poble del Pallars, el meu avi va néixer allà. I ara està permès posar noms de topònims ( és a dir, nomes de pobles o de llocs )

Conec una noia que es diu Ia, que potser és el femení de Iu, però no n'estic segura

Per cert, Ariel deu ser nom tant de noi com de noia, no? La Sirenita no es deia Ariel?

He estiat mirant per Internet i Tibisay és un mom veneçolà. Hi ha una llegenda d'una pricesa amb aquest nom i un guerrer i que les llàgrimes de la princesa per la mort del guerrer van formar una cascada que porta el nom de Tibisay
Imatge
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dg. oct. 05, 2008 2:23 pm

Buh! ha escrit:Hola!

Isona és el nom d'un poble del Pallars, el meu avi va néixer allà. I ara està permès posar noms de topònims ( és a dir, nomes de pobles o de llocs )

Conec una noia que es diu Ia, que potser és el femení de Iu, però no n'estic segura

Per cert, Ariel deu ser nom tant de noi com de noia, no? La Sirenita no es deia Ariel?

He estiat mirant per Internet i Tibisay és un mom veneçolà. Hi ha una llegenda d'una pricesa amb aquest nom i un guerrer i que les llàgrimes de la princesa per la mort del guerrer van formar una cascada que porta el nom de Tibisay

Jo coneixo una noia que li diuen Ia...pero en realitat ella es diu Maria.... :-:)

Si, la llegenda de Tibisay me la van explica una mica per sobre i la vaig trobar mooolt maca :p-)
Ne_us
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

EntradaAutor: Ne_us » dg. oct. 05, 2008 4:51 pm

Hola,
he estat llegint aquest post, i no he vist el que a mi m'agarda, aunque al meu marit, no. Es Eros. On visc jo, domès en conec a un i te uns 23 anys. El trobo molt bonic. Ademès el pare del meu marit es Italià, i amb el cognom, li queda precios.
De nena, hem pensat Edurne, no estem del tot convençuts, però es el meu nom (Neus) amb euskera.
Imatge
Imatge
lacruitxi
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dg. oct. 05, 2008 5:24 pm

Neus, jo conecun noi del meu poble que es diu Ero!!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dg. oct. 05, 2008 7:29 pm

Buh! ha escrit:Hola!

Jo ho tinc clar si es nen IU, però clar clar, i el meu home l'odia, però em dona igual, jo vull IU.

El femení d'Iu és Ie.

Ia no se, igual tambè és el femení, però el correcte es IE.
Imatge

Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dg. oct. 05, 2008 7:33 pm

Neus T. ha escrit:Hola,
he estat llegint aquest post, i no he vist el que a mi m'agarda, aunque al meu marit, no. Es Eros. On visc jo, domès en conec a un i te uns 23 anys. El trobo molt bonic. Ademès el pare del meu marit es Italià, i amb el cognom, li queda precios.
De nena, hem pensat Edurne, no estem del tot convençuts, però es el meu nom (Neus) amb euskera.

Ostres Eros m'encanta, i quan tinc una molt amiga meva, que parlant de noms de nen li dic que m'agradava Eros i ella, ahh pues està be.

Per nadal li van regalar un gos i va i li fica Eros, la veritat es que em va sentar molt malament, no se ho vaig trobar de mal gust.

El meu home s'ho va agafar rient i ara em diu que li dirà que m'agrada Iu per si li vol ficar a un altre gos perque a ell no li agrada gens.

No se, a mi no em va fer gens gràcia, però ara ja ho tinc superat.
Imatge

Imatge
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dg. oct. 05, 2008 8:17 pm

He trobat a Ïa al santoral català. Era una Màrtir i el sant és el 24 d'agost.

Un altre nom que conec, català pero que es posa poquíssim és Mariancel. De tota manera la gent li diu Marian, però el seu nom real és l'altre. Crec que em va dir que era un nom medieval, però no n'estic segura
Imatge
Monti
Entrades: 285
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:40 pm

EntradaAutor: Monti » dg. oct. 05, 2008 8:17 pm

Lacruitxi,
Ja m'explicaràs que trobes sobre IVET i IVETTE!!
Una abraçada!
Monti
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::