els psicosímptomes.....quin rollo!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anichu14
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: anichu14 » dg. set. 09, 2012 8:47 am

Ànims Laguvi, si et consola una mica, aquí a toes ens pasa i t' entenem...a mi hem consola saber que no soc l' única que li pasa, doncs de vegades he pensat que estaba una mica boja-obsessionada.
Aquest mes m' he fet un propòsit i és no escoltar cap síntoma, doncs si ben recordo al meu primer embaràs, els síntomes reals van començar uns dies després de la falta. Així que pensaré fort en això i no vull jugar a fer-me il·lusions inútils.

Vinga que avui es festa! :b-))) N' hem a aprofitar el diumenge a tope!
Imatge

Imatge
laguivi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: laguivi » dg. set. 09, 2012 9:26 am

Merci anichu, m vaig prenent amb filosofia com cada.mes....m ajuda molt la meva peque q es la alegria de la meva casa, per aixo, m encanta aquest forum pq compartim penes i alegries i ens donem suport.
Ahir vam sortir q feien festa al meu poble i Aquest mati m he despertat i tenia ansia per veure la tempe, ja q ahir era de 37! I m he portat in xasco i com el laguivo i la peque dormien m he quedat al llit molt ratllada, pero poc a poc em vaig mentalitzant per ser positiva i agafar forces pel proxim mes. Estic xafada mes de lo habitual pq Aquest mes al estar de vacances vam poder fer molts deures i treballant ens Costa molt pq portem horaris diferents, i quan arriba la setmana crucial m estresso molt per portar be el ritme, el laguivo i jo son una mica tranquils sexualment, si anem cansats o estressats ens quedem sense libido, sobretot ell.
En fi....Bon domenge guapes, sou uns solets!
beeth
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 3:04 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: beeth » dg. set. 09, 2012 9:54 am

Hola lavigui!!
Has d'intentar anim :ok: :ok: ar-te i ser positiva...mai se sap! A mi també em passa cada vegada això dels psicosímptomes però aquest mes m'he proposat que no em vull mirar la tempe ni pensar si tinc els pits inflats o les venes marcades...perquè el mes passat em va passar de tot!!Hem de mirar de ser felices i aprofitar el moment...tot arribarà!! Ànims guapa!!
laguivi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: laguivi » dg. set. 09, 2012 12:17 pm

Suposo q el q realment M agobia es q s acosta el moment de plantejar fer proves pel temps q busquem buscant i economicament suposo q no ens podriem permetre fer tractaments.
Bueno vaig a fer maccarrons q tinc gent a dinar i al menys no hi pensare, gracies noies!
Avatar de l’usuari
baldufa78
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: baldufa78 » dc. set. 26, 2012 7:42 pm

una pregunta:

sóc prima però tinc tendència a fer panxeta, i fa 2 vespres que la tinc espectacular!!! molt inflada!! però molt!! no tinc gasos, no sé si pot ser retenció de líquids, estrés... als matins no en tinc (vaja, tinc l'habitual). I com que ja s'apropa el dia, no sé si això pot ser símptoma, alguna mami experta s'hi ha trobat???
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Microbi
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: ds. oct. 04, 2008 10:05 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: Microbi » dj. set. 27, 2012 8:33 am

Hola noies.

fa dies que volia entrar per dir que aquest cop els psicosímptomes tenien raó de ser, estava embarassada. Però divendres passat, a l'anar al ginecòleg per confirmar que estava de 7 setmanes em van donar una mala noticia, no hi havia embrió. O sigui que dilluns em van practicar un avortament bioquímic.
Quan em vaig fer el test i em va sortir positiu no m'ho podia creure, a la primera, em quadrava el calendari perquè no hi hagués problemes a la feina, la il·lusió de dir-li a la Martina que tindria un germanet/a.... I ara tot a la merda. No ho vaig dir a ningú, només al meu marit, es clar, i a la meva cuñada.
Em queda el consol que no he perdut res perquè no hi havia res....bé, deixant a part totes les il·lusions...

En fi, avui torno a la feina, ja em trobo bé fisicament, només tinc una mica de pèrdues. Suposo que la vida segueix.
Ja vaig perdre la meva primera filla a la setmana 41 i he seguit endavant, només cal que miri a la Martina.
Bé, potser no era el lloc més indicat per explicar-ho, ho sento.

Molta sort a totes, guapes!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: yuyu » dj. set. 27, 2012 11:12 am

Aix nenes que em fa molt mal l'esquena per la ronyonada..... I tinc un fret!!! Brrrr vaig smb maniga llarga i tinc les mans fredes!
Dema tinc un massatget..... Crec que dema potser em fare un CB!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: yuyu » dv. set. 28, 2012 11:31 am

El mal de ronyonada....era infecció d¡orina :ufs: :ufs: pero continuo amb molts mes simptomes!!! :-D :-D :-D
Fret, gasos, mal d'esquena, :-:) :-:) :-:) :-:) en 2 dies :-o00m :-o00m :-o00m sabre algo! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: crislanena » dg. set. 30, 2012 12:13 am

no us passa que mes a mes s'obliden els psicosímptomes del mes anterior??? i penseu: ''ara sí, ara sí, el que em passa no m'ha passat mai''... i resulta ser el mateix tots els mesos... doncs així estic jo, em fan molt d mal els ovaris des de fa 48 h però no em fan mal els pits ni res, tinc un poc de malestar i espere la warry d'aqui una setmana.
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: yuyu » dg. set. 30, 2012 4:40 am

Tic tac..... No puc dormir del mal de ronyons que tambe m'agafa la part de davant!! Aiaiaia ni ull.... I tinc son!!! Buaaaaaaaa!!!!!!
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: wana » dc. oct. 03, 2012 7:38 am

Microbi ens podries explicar, si els recordes, els psicosimptomes mes imp q vas tenir?
Jo estic a una setmana de la regla i estic notant: un dia un cosquilleo en la part de dalt de la panxa i dolors de regla com punxadetes, ni pits inflats, ni venes, ni marejos... Pero be, en el primer embaras tampoc vaig notar res especial.
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: wana » dc. oct. 03, 2012 7:40 am

Crislanena tens toooota la rao jajaja pel q volem no tenim memoria i volem creure el q no es!!!! I despres passa el q passa...
Avatar de l’usuari
Microbi
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: ds. oct. 04, 2008 10:05 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: Microbi » dc. oct. 03, 2012 10:46 am

Wana, mira, una setmana abans de que m'hagués de venir la regla notava marejos i nàusees. Els pits més adolorits i inflats. Pel que fa a la panxa notava dolors de regla.
Però com ja deus saber moltes dones noten aquests símptomes i no estan embarassades, són psicosimptomes.
Fins que no et facis el test d'embaràs no ho sabràs del cert.
Hi ha tests d'embaràs per les més impacients, com jo, tests ultrasensibles que poden detectar la hormona en concentracions baixes (10mUI/ml) i pots saber si estas embarassada a partir de 3-4 dies abans de la primera falta.
Jo vaig comprar aquestes tires en aquesta web: www.fidetest.com
Espero que tinguis molta sort!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: crislanena » dc. oct. 03, 2012 1:36 pm

Vull comprar-me els TO i TE per internet però estic esgotant fins l'últim dia perque tinc l'esperança de que no vinga la mala warry i així comprar-me només un TE....
tinc mal només a un pit, pot ser??
AAAAAiiiiii quin desespero!!!!
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: LyD » dj. oct. 11, 2012 2:53 pm

Noies, llegir-vos és com veure el meu futur en uns mesos vista.

Més d’una vegada per diferents motius m’ha traicionat la ment i crec que en aquest cas també ho farà.

Sense anar més lluny aquest mes vaig tindre un cicle de 39 dies, i des de el 34 o així mantenia la temperatura alta (he començat a prendre-me-la aquest mes), tenia malestar digestiu i nàusees i molta sensibilitat als pits... i res, al final el dia 38 va baixar la temperatura i al dia següent ja em va visitar la warry.

Encara que no estiguéssim buscant la veritat és que em vaig decepcionar una mica, jo ja m’estava muntant la pel•lícula amb la panxu :-())

Crec que ens posem a analitzar el nostre cos com no ho fem mai i per això trobem aquestes cosetes, però no fer-ho és inevitable. Ànims a totes! Segur que pròximament no seran psicosimptomes i seran simptomes!
Avatar de l’usuari
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: Tome » dj. oct. 11, 2012 3:48 pm

A mi em passa el mateix, jo pensava que mai em passaria, que això no pot ser, bla bla bla i mira ara he caigut com es normal.
Jo tinc mal d’ovaris des de dissabte i fins al 20 no me te que no vindre la warry.
Aquesta setmana estic cansadíssima, tinc gasos, molt fluxe, malestar general i se me repeteix quasi tot. Crec que no puc tindrem mes coses no?
I clar tot això sen el primer mes que no prenc les pastilles o tinc una mica difícil, jijijiji Però bueno no diré que el mes que ve no me passarà per que continuaré igual.
Mes val que no diguin que no pensem per que es impossible, quant te fa il•lusió una cosa no pots deixa de pensar.
Així que res a ser positives i estar clar que un dia serà el nostre :-())
Avatar de l’usuari
akrina
:: gosset
:: gosset
Entrades: 472
Membre des de: dl. des. 31, 2012 7:31 am

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: akrina » dj. gen. 17, 2013 10:51 am

Jajaja quin riure lo del liquid!! Jo la veritat es q aigua no mhe obligat a beurn mes, i faig molt pipi, tb!! Pero com q bec dos aquarius al dia (diuen q les sals minerals van molt be x la implantacio) suposo q entre aixo i l.aiguaq ja bec de nornal ja fa els dos litres...oero de veritat q tb fa 3 c/ 4 dies q pixo com una dutxa!!!! Jajajjaja

Jo no espero la NW pel dia 24 i ja fa un munt de dies q em fa mal la panxa com si m.hagues de venir dema, molt inflada, les ganes e poxar aquestes, i una beneta mes inflada al pit del normal...a mes del cansament, etc...aixi q l.espera sera eterna!! :o
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: yuyu » dt. des. 03, 2013 3:07 pm

Pujo aquest post perque esta molt be...em va ajudar molt en la busqueda del meu primer fill....i ara estava molt retirat!!
He estat buscant perque desde ahir que tinc la orina amb una olor molt forta...i volia saber si pot ser un psimptoma.... :-:) :-:)
Aquest post va molt be per desfogar-se sense que els altres pensin que estas malament del cap!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Va animeu-vos a explicarels vostre psicosimptomes....que be podrien ser psimtomes reals :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: yuyu » dj. des. 05, 2013 11:14 am

ohhhh ningu seguiex aquest post...amb lo be que va!! :-D :-D :-D
doncs jo si que necessito desfogar-me em donara algoooooo :-(( :-((
Tinc de tot de tot neujor:-) neujor:-)
Mal de tetis
Pipi amb olor forta
Fastics
no vull dolç...ecssss
calor quan tothom es pela de fret
crec que tinc mes pipi perque mai em llevo a la nit...i vaig a fer pipi despres d'esmorçar...avuin o he aguantat hi nomès llevar-me em feia mal d'agunatar-me neu:-) neu:-)
boca amb sabor raro....

suma i sigue... :-D :-D :-D estic loca o son reals......aix en uns dies ho veurem...nomès 4 dies :love: :love:
Avatar de l’usuari
mym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. jul. 11, 2013 1:10 pm

Re: els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: mym » dj. des. 05, 2013 9:54 pm

Aix, a veure si hi ha sort i són reals yuyu!!! Jo també a quatre dies de la data oficial de NW i als psicosímptomes ni cas, portes tancades!!!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::