quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
paula
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

EntradaAutor: paula » ds. des. 15, 2007 11:55 am

kin nom us agrada més, Roger o Gerard?
Since june 2007
Try again!

<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » ds. des. 15, 2007 12:14 pm

paula ha escrit:kin nom us agrada més, Roger o Gerard?


Ostres, doncs la veritat es que els dos, mira quin queda millor amb el cognom!! jeje
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. des. 17, 2007 8:55 am

Yo la verdad es que he mirado si quedaba bien con el apellido.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. des. 17, 2007 7:37 pm

jo també voto per Roger...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. des. 17, 2007 7:41 pm

El meu nebot es diu Roger¡¡¡ M'encantaaaaaaaaaa
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    muflona
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1554
    Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

    EntradaAutor: muflona » dl. des. 17, 2007 8:15 pm

    A mi també m'agrada més Roger!!!!!!!!!!!!!!!!
    Avatar de l’usuari
    petaro
    :: pantera
    :: pantera
    Entrades: 856
    Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

    EntradaAutor: petaro » dl. des. 17, 2007 10:27 pm

    a mi tots dos!!! neukiss-)
    Avatar de l’usuari
    paula
    :: tortuga
    :: tortuga
    Entrades: 328
    Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

    EntradaAutor: paula » dl. des. 17, 2007 11:39 pm

    Gràcies pels vostres consells! \o.o/
    Since june 2007

    Try again!



    <a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
    Avatar de l’usuari
    pruna
    :: dofí
    :: dofí
    Entrades: 3086
    Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
    Ubicació: Gi

    EntradaAutor: pruna » dt. des. 18, 2007 6:57 am

    hola paula!!! Doncs a mi m'agrada més gerard. jeje, suposo que això dels noms va molt relacionat amb si coneixes o no algú que s'ho digui, i jo conec algun roger, i... buf, m'agrada més gerard! jeje.

    Com us va? neukiss-)
    Imatge

    Imatge

    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. des. 18, 2007 11:54 am

    Y con el tema de los apellidos ya habeis mirado como quedan?
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    muflona
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1554
    Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

    EntradaAutor: muflona » dt. des. 18, 2007 12:10 pm

    hi ha qui no li dóna tanta importància a lo dels cognoms.... si els agrada el nom ale, aquell... :pandi: :pandi:
    molly
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1947
    Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

    EntradaAutor: molly » dt. des. 18, 2007 12:12 pm

    Home,
    jo penso que hi ha casos i casos...
    per exemple, jo conec un noi que es diu Esteve Esteve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?-) ?-)
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. des. 18, 2007 12:15 pm

    Si la verdad es que hay veces que yo creo que ni se piensa, yo por ejemplo con el apellido mega largo de Jaume teniamos claro que queriamos un nombre corto, y mira los dos nombres de tan solo tres letras.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Vi
    Visitant

    EntradaAutor: Visitant » dt. des. 18, 2007 12:23 pm

    També es pot posar primer el cognom de la mare, si el del pare "no queda bé" amb el nom que agrada... :ok:
    De totes maneres, això de quedar bé o no és molt relatiu... mentres no sigui una cantada (cas Esteve Esteve en seria un bon exemple, però vaja que els pares SEGUR que van pensar en com quedaria, però els va molar la conya!!) :r) :r) :r)
    NGM
    :: pantera
    :: pantera
    Entrades: 892
    Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

    EntradaAutor: NGM » dt. des. 18, 2007 12:27 pm

    a mi m'agrada més GERARD si portem un nen, s'hi dirà! Encara que Roger tb estava a la llista.
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dt. des. 18, 2007 12:32 pm

    Si también se puede hacer el cambio de orden de apellidos.
    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Avatar de l’usuari
    Nadja
    :: rateta
    :: rateta
    Entrades: 167
    Membre des de: dt. des. 18, 2007 3:00 pm

    EntradaAutor: Nadja » dt. des. 18, 2007 4:35 pm

    Hola a totes!

    Nosaltres encara no hem començat a donar-li voltes això del nom, imagino que quan sigui segur llavors començarem. Però ens agraden si es:
    NENA: Júlia, Elena, Núria, Ariadna i Ainhoa
    NEN: la cosa és complica, no m'agraden molt els noms de nen. Però Adrià, Ruben i Arnau m'agraden força.

    A totes les que ja esteu embarassades MOLTES FELCITATS!!!! a la resta (jo inclosa) ànims que segur que arribarà el dia.
    Avatar de l’usuari
    Naylacris
    :: dinosaure
    Entrades: 12234
    Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
    Ubicació: Barcelona
    Contacta:

    EntradaAutor: Naylacris » dc. des. 19, 2007 8:16 am

    De los que has puesto me gusta Nuria y Rubén.

    Besitos

    <img src="http://lilypie.com/pic/071214/wjdc.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Gz2lp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

    :-())

    www.nuvis.org/jaumeicristina2007
    Avatar de l’usuari
    pisuke
    :: lleona
    :: lleona
    Entrades: 948
    Membre des de: dj. set. 27, 2007 5:59 pm

    EntradaAutor: pisuke » dj. des. 27, 2007 4:11 pm

    nena: aroha, irina, aida, aina, laura, naia
    nen: albert, joel, arnau, david, pau, biel, alex,aleix, adrià :elefant: :elefant:
    Avatar de l’usuari
    montses
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1522
    Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

    EntradaAutor: montses » dj. des. 27, 2007 4:35 pm

    Nosotros ya los tenemos pensadísimos: si es niño Victor y si es niña Laura!!!
    La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
    Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800

    Torna a “Buscant un embaràs”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::