***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mia84
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: Mia84 » dc. des. 31, 2014 8:12 am

Lataat ha escrit:Booon dia boniques!!!!

Que tal??? totes preparades per entrar a l'any nou?!

Ahir unes amigues proposaven escriure 5 dessitjos, proposits,... pel 2015. Guardar-los en una caixeta i no tornar-ho obrir fins l'any vinent. Em sembla molt bonic, jo només en tinc un, bueno va dos però un es tan fort :camio:

En fi noies ahir al vespre em va venir la warry i el món m'ha vingut a sobre.

Pensava que ho portaria d'un altre manera però ma sentat fatal. :( No em veig en cor seguir la búqueda de forma activa. He de parlar amb el meu marit i buscar ajuda externa perque el pes de la perdua es massa forta. Almenys de moment em donaré de baixa del SP.

Ha estat un lujuuuuu compartir amb vosaltres aquest mes. Sou totes molt maques i segur que ben aviat totes tindreu la vostra panxa.

Gràcies a les jefes ho heu fet de conya. >.-<:

Un petó, :-()-) :-()-) :-()-)

Ànims bonica!! Tot arribarà. I si necessites temps...doncs te l'agafes que no passa res!!
Ja veuràs com arribarà la panxu quan menys t'ho esperis!!

Molts PEPOS i bona entrada d'any!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
estiestelet83
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

EntradaAutor: estiestelet83 » dc. des. 31, 2014 9:55 am

Hola noies,

Ahir ja vaig anar a l'endocrina i avui ja he començat el tractament per a la tiroides. M'ha dit que de moment hem de deixar la cerca del petit/a, ja que fins que no la tingui controlada millor no arriscar-se a un embaràs... Així que moltes gràcies per tot i desitjo molt que totes aconseguiu la vostra panxu ben aviat!!! Jo estaré a la banqueta fins que l'endocrina em doni el permís...

Que tingueu un molt bon cap d'any i un 2015 en que se us compleixin tots els somnis, sobretot el de la panxu!!!

Molts petons!
Imatge
Bluebike
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dc. des. 31, 2014 10:05 am

Boniques meves, que el 2015 us porti carretades de coses maques i que ben aviat totes poguem augmentar la família! :-()-)

Jo em mig despedeixo, també estic un xic atabalada amb el tema i necessito desconectar i mirar de no pensar-hi tant. Entraré de tant en quan a llegir-vos, m'heu fet sentir molt acompanyada i no us vull perdre la pista, però no m'apuntaré oficialment a cercadores de gener.

x*x*x x*x*x Us desitjo tot lo millor x*x*x x*x*x
krmencit4
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dc. des. 31, 2014 11:23 am

Hola a totes! Us desitjo una molt bona entrada d'any! x*x*x :b-)))

Rubinat ... Nenaaaaa a tope! Desconnecta q us anirà súper b! Molts i molts petons! I gràcies x les teves paraules!

Imlaura: aquest mes he d'estudiar tant pels exams d la uni, mes la feina i fer feineta q Oye! A ver si pasa ràpid tot plegat! Jejej i si, aquest foro va molt i molt b! Gràcies! >.-<:

Gisa!!!! ;-))) >.-<: q guay llegirte !!!! Gràcies per els ànims..... La veritat a mai he tingut paciència,mai... I ara no em queda res mes q seguir i esperar.......

Mia: siiii totes a vegades necessitem aquest kit-kat!!! Molts pepos neni

Bluebike: et trobarem a faltar! Però com deia abans els kit-kats hi han de ser tb! Aquí t'esperem bonica!

Moments ego: en teoria em va dir el Gine q fins el 10 de gener (màxim el dia 15) no hauria de venir la W.... Ahir a la nit vaig treure Rosa ... I avui trec flux però es blanc ... L'any q ve us dic si ha vingut o q....

Per cerrt!!! Q estem SNS jefassssssssssss
anegueta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dj. gen. 01, 2015 11:34 am

MOLT BON ANY 2015 !!!

Com proven les primeres hores del nou any? Espero que estiguem totes mooooolt animades i tranquil·les per aconseguir la nostra panxu amb l'entrada d'any >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Va, que aquest 2015 serà el nostre any!!!!!

Feliç 2015 i que tots els vostres desitjos es compleixin :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Petonets a totes
niisia
Entrades: 379
Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
Ubicació: Sidamon (Lleida)

EntradaAutor: niisia » dj. gen. 01, 2015 1:38 pm

Feliç any nou marones!!!
Aquest any 2015...si que si!!!

Yo, personalment començo aquest any molt motivada en la recerca...espero no decaure i seguir endavant..sempre amb possitivisme...tot i els baixons!!
Imatge

Imatge

Imatge
Llompi
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dj. gen. 01, 2015 2:32 pm

Feliç any 2015! Que tots els vostres desitjos es facin realitat! Aquest any l'univers conspirarà perquè totes aconseguim la nostra panxu!
cinderela
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

EntradaAutor: cinderela » dj. gen. 01, 2015 2:39 pm

Bon dia noies! I bon any!

Primer de tot vull demanar-vos disculpes per haver estat tant desapareguda ultimament... Tot i que despres de la SW no vaig tindre el meu "tradicional" tacadet, vaig començar a tindre la sensació de que aquest mes tampoc havia anat la cosa bé, i necesitava uns dies per pair-ho i acabar de passar el desespero amb tranquilitat. Us he anat llegint cada dia, per veure si hi havien mes panxus per cantar... Pero no tenía forçes per participar.

I així ha sigut, ahir despres de les campanades vaig començar a tacar, i avuí la W ja es aqui, així que marxo cap al febrer...

Ahir va acabar el nostre mes de jefas, i avuí en comença un de nou i no tenim nova jefa! Alguna voluntaria a la sala??
Jo el proper mes us aniré llegint, pero no crec que participi... Deixaré les grafis i potser inclus els TO, i anirem fent amb mes tranquilitat. Espero que ho entengueu noies...

Estic desde el movil, mes tard intentaré fer un bon post de despedida!
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dj. gen. 01, 2015 3:37 pm

Hola noies! Molt bon any a totes!!
Fa mooolt que no escric, i també fa mooolt que no llegeixo... Em sap molt greu, però és que no he parat! Finalment, avui he trobat una estoneta per intentar posar-me al dia, tot i que ja em perdonareu que no personalitzi... som tantes que em perdo!!
Veig que hi ha unes quantes baixes... Em sap greu, noies! Espero que ben aviat pogueu tornar a iniciar la cerca de l'embaràs, i que us hi quedeu ben depressa! Que el 2015 sigui l'any de naixement de tots els nostres nadons!! :ok:

Veig que encara no hi ha post de Gener 2015... És que aquest mes ha sigut fluixet, oi? Quina llàstima que no haguem pogut cantar més panxes, amb aquestes jefes tan detallistes i entregades que teníem! Però no ens desil·lusionem, eh? Que tot està per fer i tot és possible!! :love:

Us envio una abraçada a totes, i espero que continuem sent companyes de trajecte al llarg d'aquest mes de gener... i dels que convinguin abans no arribi el positiu! I procuraré ser-hi més, de debò! :content:

Bon any!!
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dj. gen. 01, 2015 11:28 pm

Hola noies!

Jo no m'ofereixo perquè no crec que em connecti gaire...avui m'ha dit una amiga que està embarassada i me n'alegro molt per ella, però m'ha agafat una mica "xof" i ja us podeu imaginar...

En fi, si obriu el post intentaré llegir-vos i escriure de tan en tan però sense compromís.

Molts PEPOs a totes!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Llompi

EntradaAutor: Llompi » dv. gen. 02, 2015 8:33 am

Mia84, a mi també em passa el mateix. No m'ofereixo de jefa perquè no li podria dedicar el temps que cal i fer-ho tant bé com les jefas d'aquest mes, que sho han currat molt penjant cançons, consells i fotos molt xules gairebé cada dia. Moltes gràcies lmlaura i cinderela.
A veure si hi ha alguna valenta i bonica que vol ser la jefa de gener, jo la recolço sens dubte!
Petons a totes...
Em fa molta peneta les baixes del xat, se us trobarà a faltar molt!
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 9:55 am

Nenes jo si us espereu m'ofereixo per obrir el post. Pero no podre fins avui a la nit o dema al mati...
Imatge

Imatge
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 02, 2015 11:02 am

Rubinat ha escrit:Nenes jo si us espereu m'ofereixo per obrir el post. Pero no podre fins avui a la nit o dema al mati...

Bonica a mi em sembla perfecta q siguis jefaaaa. Per cert noies passo a febrer pq els meus cicles son llarguets. Xo estare amb les cercadores de gener
Imatge
krmencit4
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dv. gen. 02, 2015 11:17 am

Rubinat!!!!! Iuhu siiiii!! Per mi de lujo !!!!!

Moment ego: ni restre de la W.... Vaig tacar Allo la nit del 30 i ja esta.....

Sap greu veure tantes baixessss :(
niisia
Entrades: 379
Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
Ubicació: Sidamon (Lleida)

EntradaAutor: niisia » dv. gen. 02, 2015 12:14 pm

A mi m'assembla super be que et presentis Rubinat!! >.-<: >.-<:

Yo m'oferiria, pero encara no se ben be com funciona aquest foro.. :ufs: .pel tema de penjar fotos i demes!!
Si vols m'ofereixo per ajudar-te!!

Quines ganes de obrir el POST DE GENER i cantar moltes PANXUS :-()) !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Llompi

EntradaAutor: Llompi » dv. gen. 02, 2015 12:38 pm

Per mi perfecte, Rubinat!!!! Ens esperem el què calgui! Molt bé Niisia, quines ganes de cantar panxus! Krmencit4, això és molt bona senyal! Potser seràs la primera panxu de l'any ;)
sandra86
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:38 pm

EntradaAutor: sandra86 » dv. gen. 02, 2015 2:13 pm

Bon any a totes guapes!!! Ho sento per entrar tant poquet però es que no tinc teeeeemps!!!

Les que no teniu panxu aquest mes passat molts ànims i a seguir intentant fins que ho aconseguiu!!!

Molts petonets per totes i aquestes super jefaaaaas!!!
Imatge

Imatge
RALA
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: RALA » ds. gen. 03, 2015 11:03 pm

Hola noies,

Abans de passar a cercadores gener, donar-vos les gracies a les jefas x. La feina feta, i sobretot a imlaura q moltes vegades m'he sentit identificada amb tu.

A la resta, molt bon any!!!
lmlaura
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dg. gen. 04, 2015 11:38 am

Hola guapes!!!
Escric modo soso mb pq estic fora...portem uns dies de Desconnexió q ens han anat de conya...
Em sap greu veure baixes pero ho entenc perfectament!!!
També sap greu tant poquetes panxus jo.... Pero hem de seguir fortes i valentes!

Q Cadascuna es prengui el temps q necessiti!

Graciesssss per tot noies i per la vostres paraules!!

Rubinat estupendo jefa de gener!! Jo Vaig ara cap a l'altre post!

Segur q ho fas de conya!!!

Cinderela em sap molt molt greu!! Jolín no hauria de costar tant! Una forta abraçada!!!

La resta personalitzo dema!

Petons
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dg. gen. 04, 2015 3:57 pm

Imlaura! Gracies bunica :-*
Ens heu fet passar un mes super dinamic, cançons, consells, missatges personals i angelets! Mplt be nenes!!!
He agafat el post d gener mes ilusionada del q em pensava. A veure si podem cantar mpltes panxus!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::