✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dg. abr. 17, 2016 10:00 pm

No m'ho crec ni jo, nenes! :miko: De veritat! M'he apuntat però no m'ho vull prendre com un primer cicle de cerca, no sé... farem pinxitus quan ens doni la gana i no crec que encertem, encara que si ho fèssim, em sortiria al gener! 10 de gener segons calculadores.

Només son 2 setmanes, així que serà un desespero molt curt, i amb poques esperançes!! Si m'he apuntat és perquè el meu marit s'ha negat a usar condons, directament. M'ha dit avui molt seriosament que no vol posar-se ni un més, que m'ho munti com vulgui!! I òvbiament no vull quedar-me sense pinxitus :content: Així que he cedit!! I m'ha tornat a dir: pensa que si ve ara el <:-< ,serà de Gener com els papis!!! Jajaja i jo nooooooooooooo!!! Que em fa por que sigui nadalenc!!! Però bueno suposo que al final tot és igual i... em repeteixo, però dubto que aquest mes encertem! (espero no liarla amb aquest comentari jajajaja i em quedi a la primera).

El 15 va parir una altra amiga meva, la dpp era 1 de Maig, i mira, 2 setmanes abans!! Això no es pot preveure, el bebè arriba quan arriba!!

Ara estic a un moment en que no em puc creure el que estic fent. De veritat. Estem gaudint dels pinxitos i tal, però no estic pensant en si aquest pinxito fará un bebé! No sé si m'explico!!! Que no m'ho crec jajaja estic en fase pre-estiu, pensant en terraseta a les nits, piscina, platja, etc... no com a la tardor que estava ansias perduda amb el tema fill :content: No hi ha qui m'entengui!!!

Petonets guapes i bonanit!!!! :love: :-()-)
Imatge Imatge
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dl. abr. 18, 2016 8:46 am

Náyade, sorpreson!! jeje és normal...l'espera es fa llarga i què més dona!! em embla a mi que t'han sortit les pors de cop i volta! a mi també em va passar,,,,relax i quan vingui que vingui, és un moment preciòs. Jo també vaig començar així amb la meva peque, al desembre, provant i ja després de dos mesos vaig anar a saco amb el tests d'ovulació i demés perque em van sortir unes ganes 'locas' de quedar-me prenyi...et desitjo molta sort i sobretot gaudiu de cada moment.

A la resta, com esteu? jo volia esperar a la tardor però crec que a l'estiu començarem...encara que ara fem pinxitos a la loco i dona la casualitat que no estic a la setmana fantàstica...
Imatge
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. abr. 18, 2016 1:14 pm

Nayade !!

Nomes t'has adelantat 2 setmanes a la data que us havieu plantejat, aixi q no es massa... pero en veritat es un gran pas!!!

Enhorabona!! i molta molta sort! Disfruteu molt dels pintxitus i de la cerca :inthebed:

No ens abandonis eeh! sempre seguiras sent la jefa de les banqueteres!

La veritat, que encara q no escrigui gaire si que us llegeixo força i s'encomanen les ganes de iniciar la cerca abans d'hora... he llegit ja mes d'una que es planteja començar a l'estiu enlloc de a la tardor jejej.

Bon inici de setmana a totes!!
puski
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dt. abr. 19, 2016 12:16 pm

Hola boniques!!!
Quin grup més macu i més positiu!
Que n'és d'important la tribu en moments importants de la nostra vida...com ens ajuda trobar-nos acompanyades i enteses per sentir-nos tranquiles i esperançades!
No m'he apuntat mai a un grup de seguiment, no sé si he de donar les dades aqui o que jejeje. Sempre he entrat a altres tipologíes de posts i no sé ben be com van.
nosaltres ens hi volem posar ja, pero aquest mes será d'entreno perquè el moment "ideal" ja ha passat, aixi que suposo que comptarà a partir de maig! que veig que en som unes quantes...ai quins nervis i quins dubte...i mira que sería el segon, pero jo sento més dubtes ara que amb el primer ?-)
És normal això??
Imatge
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dt. abr. 19, 2016 5:49 pm

Hola noies!! Escric en mode soso. Ahir vaig anar al metge a demanar un control de tiroiedes, ja que temps enrere m'havien detectat hipotiroïdisme. Es veu que per començar a cercar és súper important tenir-lo controladíssim, ja que sinó podria donar problemes llavors. He vist que hi ha algun post en el fòrum que en parla!! Jo vaig amb molt de temps però com més aviat millor, que llavors encara m'hauria d'esperar...

Nayade, sort en la cerca!!

Puski, benvinguda!! Tot és normal, i tant!! Totes tenim els nostres dubtes i pors, per això estem aquí!!

Petons a totes!
Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 19, 2016 9:06 pm

Hola giulietta!! Benvinguda a les banqueteres! >.-<: >.-<: !

Doncs sí, per buscar embaràs és bo tenir les tiroides ben controlades. El post de tiroides està molt bé, jo el vaig reprendre fa poc i et puc explicar una mica el resum que n'he extret:
Es recomana tenir la tsh per sota de 2'5. Tenir-ho més alt pot: no causar cap problema, provocar dificultats de fertilitat, provocar avortaments, causar problemes en el nadó.
Com veus el rang de possibilitats és ampli.

:ok: El millor es que amb totes les teves analítiques en mà el teu endocrí et digui què fer. Jo he visitat l ginecoleg i el metge de capçalera i van preferir que en aquest aspecte parlés amb l'endocrí, fins i tot en el que respecta a la presa del iode.

En el meu cas, en un primer moment el ginecoleg em va recomanar que a la que tingues un test positiu augmentes la meva dosi d'eutirox (de 50 a 75, el prenc des de fa un any per tenir hipotiroidisme subclinic pero amb símptomes).
Peeeero l'endocrí va preferir que a la que comenci a buscar faci l'augment de dosi. Llavors hauré de: en cas d'embaras anar-hi per anar fent revisions. En cas de no embaras als 4 mesos fer analitica per veure que no em baixi massa la tsh.

Tambe dir-te que des de la meva ultima analitica (gener) a ara (març) vaig començar a prendre sal iodada (no iode en pastilla) i la tsh em va baixar quasibe a 2'5!!
L'endocrí va dir que no em cal prendre iode en pastilla, però que ell recomana prendre sal iodada a tothom, tingui problemes de tiroides o no. Sobretot si no viuen a la costa (em va fotre un rotllo sobre uns estudis que havia fet i noseque... :content: ).

Així que les meves recomanacions pel que m'han dit els diferents metges: fas bé en fer-te analítica. Ves a l'endocrí i parlali sense embuts, que ara buscaras i bla bla bla. Porta totes les analitiques antigues, que a vegades els historials es perden o ves tu a saber. Parla-li dels complements de iode per com ho veu en el teu cas, pero jo et recomano que si no en prens, consumeixis la sal iodada. Ahh, i a mi em va passar que per anar amb molt de temps fins que no hi he anat a l'ultim moment no m'ha donat unes indicacions clares, ja que m'anava pujant i baixant i el que et val ara potser no et val en 4 mesos.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dt. abr. 19, 2016 9:19 pm

Nayade! Ja t'has fet a la idea d'aquest canvi de bandol? Disfruta d'aquest moment!
Puski crec que el moment ideal no el trobarem mai i el teu marit te rao no sabem com estarem l'any que ve així que si esteu animats a cercadores i sino aqui estem fins que sigui el moment!
Giulietta anims amb els metges i veuras que tot va be, jo tambe soc del parer de fer les coses amb temps.
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
noyja

EntradaAutor: noyja » dc. abr. 20, 2016 9:51 am

Noies, tinc uns dies una mica raros...mal de pits insoportable, iguals als que vaig tenir al principi de l'embaraç i amb uns psicosímptomes horribles...suposo que no hem encertat a la primera i no en plena setmana fantàstica...que estàvem temptejant! ai mare... ..::··

pusky, tenim els nens molt semblants en edat! com ho portes? jo estic igual que tu, amb més pors que la primera vegada i amb molts dubtes de si és el millor moment, si encara és d'hora, si és tard, si tindré temps, els treballs...buuuf. Et desitjo molta sort i et segueixo ben de prop
Imatge
puski

EntradaAutor: puski » dc. abr. 20, 2016 12:17 pm

Noyja! també t'ho estàs plantejant? ais si que he tingut dubtes si, amb el primer era super visceral, molt pasional, i ara doncs és més racional. Ens encantaría tornar a passar per allò, i quan fos més gran fer cosetes els 4, que el germanets juguessin junts...i saps? al final ens hi llancem!
No em perdonaría que el tema logístic, a no ser que sigui algu molt específic, o el tema económic m'impedís el que vull. Ho volem, i ves a saber com estarem d'aqui a que neixi, poden passar taaaaaantes coses que hem decidit fer allò que el cor ens demana, i ja ens ensurtirem com poguem. Pero i si en un any estem molt millor? en el nostre cas és ara o mai. No treballo i estic estudiant, aixi que és el moment ideal. Després hauré de buscar feina, i estarm-hi una bona temporada per assegurar-la, i despres posar-nos a buscar. El peque tindría uns 6 anyets i ja la cosa canvia...aixi que ho hem decidit! sigui com sigui la il.lusió guanyarà el que se'ns posi per davant jeje. Ho volem intentar! jo us animo! si el nen te la mateixa edat que el meu, quan neixi rondarà els 3 i mig si tot va be, i ja van més rodats, jo crec q és una bona edat.
Però la veritat és que hem tingut moolts més dubtes que amb el primer, i tant!
Espero que us decidiu, un altre bebito entre nosaltres serà molt bonic <:-<
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 20, 2016 2:11 pm

Hola banqueteres meves!!! Com anem???

Puski benvinguda!!!! Espero que et trobis a gust aquí amb nosaltres :)

Noyja, llavors tu has com ja?? Aviam si tens panxu ja i ni tho has de repensar dues vegades!! T'imagines?? :)

UF aquestes dues setmanes abans es noten, estic que vull però no vull, és una sensació estranya!! Però Bueno sense voler hem anat fent dia si dia no en aquesta SW. Aquesta tarda vull fer TO perquè tinc dolorets d'ovulació i avui hem fet pinxitu a migdia :P

És una mescla de por i ganes tan bèstia!! No sé explicar-ho!!

Us desitjo el millor a totes!! A la nit si puc personalitzo una mica, que amb el mòbil...

Muaks!!
Imatge Imatge
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dc. abr. 20, 2016 3:26 pm

Ara directa a cercadores maig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
noyja

EntradaAutor: noyja » dj. abr. 21, 2016 8:17 am

pusky, tens tota la raó. No ens posariem mai a cercar el segon, pero em sembla que després val la pena. Jo volia esperar a la tardor per estabilitzar-me una mica més a la feina, gaudir de l'estiu sense cap malestar i ja una vegada la nena està al cole i amb la rutina, cercar tranquilament, però les coses vénen quan vénen...

Náyade, també em passa el mateix que amb tu. Per moltes ganes que tens, quan arriba el moment, arriben les pors, jeje. Es passa en el moment que veus el positiu, que et canvia el xip i vius en una felicitat constant. Suposo que són les pors al canvi de vida, ja que et dóna un gir bestial.

Per cert, heu anat al gine a comentar-li que pròximanet començareu la cerca? ho dic perque al meu anterior embaraç ho vaig fer i em va receptar unes pastis amb vitamines i àcid fòlic, pero ara nose què fer i amb aquets malestars raros que tinc...potser demano hora que també va be fer una revisió....ja toca!

P.D. Continuo amb símptomes molt raros...un mal de pits que no he tingut mai... :-o00m
Imatge
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dj. abr. 21, 2016 10:23 am

Hola reines! Gràcies per la benvinguda a totes :)
A la vida no pots fer plans, he hagut de deixar una feina perqué les condicions que em proposaven no eren les que haviem acordat, tot i així crec que m'he lliurat d 'una bona. Al contrari de el que es podria pensar, no estem gens agobiats. De fet, ens hem plantejat potser atrassar ho uns mesos, mos agradaria viatjar lluny i potser després d'estiu serà el moment. A vegades m'hi veig, i a vegades no. Crec que encara no és el moment. Us passa?

Per altre banda, em sento molt cómoda prenent-me les coses així com venen, no m'estresso. Faré 30 al maig i sempre he volgut ser mare jove però així com s'acosta, veig que no hem de córrer.

Vosaltres com esteu? A veure si em vaig quedant amb els noms! Per cert, com puc instal·lar a tapatalk? No em surt per cap banda.

Gràcies!! Que tingueu bon diaa!!!! :***:
marietavermella
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

EntradaAutor: marietavermella » dj. abr. 21, 2016 11:01 am

Bon dia!!!!! Aquest és el meu primer cicle de cerca, i com que encara no està obert el mes de maig he escrit aquí. ...

Soc Novembrera del 2012 però amb l'altre embaràs va venir de sorpresa aixi que en això de la cerca sóc novata total...

Espero la vostra ajuda i companya!!!!
puski

EntradaAutor: puski » dj. abr. 21, 2016 1:51 pm

doncs jo tinc visita al gine el dimarts vinent, ho vaig fer amb el priemr embaràs i em va anar molt bé per no preocupar-me per aquest tema i centrar-me en lo positiu! i ja de pas preguntaré per quin ácid fòlic i quin lubricant em reconama, i tot a punt pel maig! >.-<:

marietavermella doncs ens recolzarem amb els nostres dubtes i les nostres preocupacions, però sobretot en les alegries que segur vindràn ràpid!!!!
Imatge
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dj. abr. 21, 2016 3:54 pm

Gràcies puski!
Jo hem prenc natalben preconcepciò. I a la ginecòloga ja hem van fer Resonancia,ecografia i citologia!!!!
I hem ven dir que ja estic preparada per fer pinxitos dia si i dia no!!!!!
Ara mateix estic amb la Warry, que just avui he començat. Així que avui comencem el cicle!
Gràcies!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 21, 2016 8:08 pm

Bona nit!!!!!!! :-()-)

Però què veuen els meus ulls???? Més banqueteres???? >.-<: >.-<: >.-<:

Algunes pel que veig, només passen a fitxar abans de començar el pinxuteig :inthebed: ..::·· ..::·· ..::··

Benvinguda marietavermella!!! Quin nick més xuli!!! :globus:

Us deixo un altre vegada les dades per emplenar, si voleu!!! Així ens coneixem més fàcilment. A mi m'ha anat molt bé (encara que aquesta petita família va creixent per moments i ja em costa identificar-vos!!).

Nom d'usuaria:
Edat dels dos:
Quan començarem la cerca:
N° de fills:
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent:
Preferències (somiar és gratis!):

Al Maig veig que som unes quantes!!! Qui més s'apunta??? marietavermella, puski, noyja (si no és que ja hi ha panxu!).

Comentar-vos a les noves que és molt important anar-hi com a mínim al metge de capçalera abans de cercar, mínim 2 mesos abans, i demanar àcid fòlic. També tenir els controls ginecològics al dia, o en cas de que tinguem mútua, anar a fer-nos un "chequeo". Jo com no tinc mútua i no em tocava revisió de gine, només vaig fer lo del àcid fòlic, i ja en porto 4 caixes!! :love: També és important tema analítica (jo tenia una de juliol de l'any passat així que res, tot estava OK).

Modo ego: Tinc poc a explicar, la veritat que no ha canviat massa la cosa... anem pinxutejant quan ens ve de gust (aproximadament dia si, dia no - encara que si fos pel meu marit seria dia si i dia també jajaja), però aquest mes ho veig negre, pels nervis de començar abans de temps, pel tema de que no m'he aclarit amb els TO (no volia fer-los però al final he fet dies sueltos, i clar, no em queda clar el patró del meu cicle!), en fi... que no ho ens ho hem pres molt seriosament i a veure què passa!!! La meva DNW és 5 de Maig. A partir d'aquí farem!!

I res més boniques meves, espero que el 2017-2018 s'ompli de bebès de banqueteres!!!! <:-< :-)(-: <:-<

Petonets!!!! :love: :globus: :b-))) :-()-)
Imatge Imatge
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dj. abr. 21, 2016 8:32 pm

Nom d'usuaria: Marietavermella
Edat dels dos: 32 jo, 34 ell
Quan començarem la cerca: Al Maig
N° de fills: 1 petita de 4 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: portem temps pensant en tenir un segon, encara que sempre havíem dit de no tenir un segon ja que el.primer embaràs va ser molt difícil amb molt risc d'avortament. ... En aquest cas encara hi ha més risc ja que tinc problemes al úter i haure de fer molt de repòs, a això li sumem una nena de 4 anys i la cosa es complica.... pero diuen que qui no arrisca no guanya, i nosaltres volem guanyar.
Preferències (somiar és gratis!): Per mi somiar seria tenir un embaràs sense cap tipus de problemes i que pogués fer part vagin al, però ja sabem que no serà així ja que la nena va ser cesària i el cigronet també ho haurà de ser.... pero he de dir que va ser una cesària preciosa on vaig fer Pella amb pell des de el.moment 0!!!!

Apa aquí us deixo una miqueta la.meva història! ! Hem.sembla que al.maig seré la unica repetidora en embaràs pero no com cercadora ja que per mi això és nou aixi que ja aniré deixant preguntes per aquí! !!!!
En aquest fòrum he conegut un grup de noies que són un sol i que hem.fet una petita família aixi que en aquest embaràs vull trobar una nova família! !!!!

Petons i bona nit! !!
puski

EntradaAutor: puski » dv. abr. 22, 2016 11:13 am

Nom d'usuaria: Puski
Edat dels dos: jo 32 i ell 38
Quan començarem la cerca: aquest mes estem escalfant motors però dubto moooooolt que tingui panxu, així que al MAIG a tope!
N° de fills: 1 príncep de 2 anys i mig
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: ens ha costat bastant decidir-nos a anar pel segon perque tenim una mica d'inestabilitat econòmica, però ens hem llençat a la piscina i ara estem suuuuper emocionats! el peque es fa gran a passos de gegant i serà un germà gran maravellos, així que al final crec q serà el millor moment! El primer em va costar molt poquet, així que no vaig entrar a cap grup, que tampoc el coneixía, així que també estic super emocionada de compartir-ho amb vosaltres!
Preferències (somiar és gratis!):
doncs no sé...que no em costi gaire jejeje però m'agradaría disfrutar a tope de l'embaràs com ho vaig fer amb el primer, malgrat les incomoditats que suposa clar, i si pogués ser nena, doncs també estaría be jejeje somiar és gratis dieu no?? que tot vagi be i poder gaidir de tot el procés el màxim possible.
Imatge
puski

EntradaAutor: puski » dv. abr. 22, 2016 11:15 am

marietavermella et faré companyia com a mare repetidora al maig! també sóc nova en aixó de cercadora així que els hi omplirem el post de preguntes!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::