quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi ya me han confirmado el sexo es niña y se llamará ANA.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Muchas gracias, será ANA con una N como mi abuela materna.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Vaya Naylacris! enhorabuena!
molly l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si teniamos claro que cuando me quedará embarazada yo si era niña elegia nombre y Jaume si era niño, yo elegí Ana porque así se llamaba mi abuela materna, la madre de mi madre y mi hermana siempre habia dicho que si ella tenia una niña le pondria Ana pero tuvo un niño y no creo que vaya a por otro, así que yo como llevo niña le pondré Ana en honor de mi abuela, y si hubiera sido niño Jaume queria Jan.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Laucob no em sembla masoca que li vulguis posar el mateix nom que tenieu pensat per el primer embaraç. A més tots dos noms son molt macos.
Nayla, los que elegisteis vosotros también me gustan.
Doncs jo, miraculosament ahir parlant-ne amb el meu company ens vem posar d'acord amb el nom de nena!!!! Encara no sé ni com.
ara ja sols falta el nom de nen i el que dius tu laucob el més important : fabricar-lo! jejejeje
Nayla, los que elegisteis vosotros también me gustan.
Doncs jo, miraculosament ahir parlant-ne amb el meu company ens vem posar d'acord amb el nom de nena!!!! Encara no sé ni com.
ara ja sols falta el nom de nen i el que dius tu laucob el més important : fabricar-lo! jejejeje
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Y como se llamara si es niña.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Bueno a ver al final cual le poneis.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |























