quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. gen. 02, 2008 1:34 pm

A mi ya me han confirmado el sexo es niña y se llamará ANA.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. gen. 02, 2008 1:47 pm

Muchas gracias, será ANA con una N como mi abuela materna.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dc. gen. 02, 2008 3:17 pm

Vaya Naylacris! enhorabuena!
molly l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dc. gen. 02, 2008 3:57 pm

paula ha escrit:kin nom us agrada més, Roger o Gerard?


A mi Gerard.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dc. gen. 02, 2008 4:02 pm

arale ha escrit:
Ya tá, lo he quitado!!

Ya es la segunda vez que lo tengo q cambiar, sin avatar, no se liará nadie no? :-p


Arale, t'agrada algun d'aquests?

Imatge Imatge Imatge

Imatge Imatge Imatge Imatge
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dc. gen. 02, 2008 4:14 pm

uoooooo!!!! Que bonics, no????? M'encanta l'araleeeee!!!!! neukiss-) :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dc. gen. 02, 2008 4:28 pm

Ei quins avatars més bonics!!!
Enhorabona Naylacris...m'agrada el nom d'ANA!!! Ho heu tingut clar de seguida no això del nom? :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. gen. 02, 2008 4:42 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. gen. 02, 2008 4:55 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. gen. 04, 2008 8:39 am

Si teniamos claro que cuando me quedará embarazada yo si era niña elegia nombre y Jaume si era niño, yo elegí Ana porque así se llamaba mi abuela materna, la madre de mi madre y mi hermana siempre habia dicho que si ella tenia una niña le pondria Ana pero tuvo un niño y no creo que vaya a por otro, así que yo como llevo niña le pondré Ana en honor de mi abuela, y si hubiera sido niño Jaume queria Jan.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. gen. 04, 2008 12:19 pm

Laucob no em sembla masoca que li vulguis posar el mateix nom que tenieu pensat per el primer embaraç. A més tots dos noms son molt macos.

Nayla, los que elegisteis vosotros también me gustan.

Doncs jo, miraculosament ahir parlant-ne amb el meu company ens vem posar d'acord amb el nom de nena!!!! Encara no sé ni com.

ara ja sols falta el nom de nen i el que dius tu laucob el més important : fabricar-lo! jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. gen. 04, 2008 12:23 pm

Y como se llamara si es niña.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. gen. 04, 2008 12:26 pm

Emma!

Però como mi pareja es un poco lunatico (es piscis, como yo) entre que nos quedamos embarazados y todo igual ya ha cambiado de opinión. neu:-D
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. gen. 04, 2008 12:29 pm

Bueno a ver al final cual le poneis.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. gen. 04, 2008 12:56 pm

A mi m'agraden molt:

Per nena
Sara - Gala - Gina - Maia - Marina

Per nen
Martí - Roger - Oriol - Biel - Lluc
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. gen. 04, 2008 12:58 pm

Molt macos meri!!

Em quedo amb Marina i Lluc. DE la llista que has fet son els que més m'agraden!
Imatge
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. gen. 04, 2008 1:24 pm

Que bo ,casualment son els noms dels meus nebots, jajajajaja :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Avatar de l’usuari
SiSi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:31 pm

EntradaAutor: SiSi » dv. gen. 04, 2008 1:39 pm

Si és nena li posarem LARA o ANNA i si és nen, no ho sé, crec que JAN. :lleo:
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dt. gen. 08, 2008 2:33 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 08, 2008 2:43 pm

Hola!
Jo crec que ja ho vaig escriure, però hi torno, jejeje xx:-D

NENA:
- Bruna, Berta, Alba.
NEN:
-Aniol, Arnau, Oriol.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::