HISTEROSALPINGOGRAFIA
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
En el caso de meri, la histero, hice lo que dicen muchas chicas, les limpió las trompas, y le trajo suerte!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Sandy28 ha escrit:OStres meri, ahí a dins (mirant la foto) ja hi tens un bitxito jejeej.. que guayyyyyy
ho dius per la boleta negreta que s'hi veu, oi?? jo també em vaig perguntar que coi era allò... l'ovul es impossible... no?
A tu et van dir 5-6 dies sense relacions?? ostres jo crec que vaig llegir que 24 hores per tenir temps a que s'elimini le resta del contrast i prou... a mi el que em mosqueja es que els passa als meus ovuls amb la radiació... mes que res perque ara mateix un d'ells es el meu estimat cigronet, i vull que creixi en condicions....

- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
no no, no ho dic per res... es més, quan et van fer la histero no estaves embarassada, sino no te l'haguessin fet.... a mi em van dir de 5 a 6 dies sense fer deures, i em va fer semblar exageradíssim, però weno, com no estaven en dies "sensuals" doncs no va passar res...
Això si, quan vam començar a fer deures, vaig començar a tacar com marró, et va passar a ti també???? encara que no havía ovulat, pq, segons la gràfica, he ovulat avui... no sé que pensar... raro raro...
Això si, quan vam començar a fer deures, vaig començar a tacar com marró, et va passar a ti també???? encara que no havía ovulat, pq, segons la gràfica, he ovulat avui... no sé que pensar... raro raro...
Avui ja m'han donat els resultats de les anàlisis hormonals i m'ha dit que tot està bé i que el següent pas és la histerosalpingografia. M'acabo de llegir tot el post!!
El gine m'ha dit que aquesta prova a banda de servir per veure com estan les trompes també neteja i desinfecta (així mateix m'ho ha dit) i desobstrueix les trompes en cas que estiguin obstruïdes i que moltes noies s'han quedat embarassades just després de fer-se-la, així que m'ha deixat més animada. A veure si tinc sort i després d'això els
arriben fins a l':p-)
Pel que he anat llegint dedueixo que si em fa mal és perquè tinc les trompes obstruides i si no és perquè tot està bé. A algú li ha fet mal i després li han dit que eren permeables i que tot estava bé??
La prova no em fa por ni res, de fet estic animada, si el mal que em fa és de regla doncs cap problema.
I una altra pregunta... Em diuen que és millor si vaig a la prova acompanyada, la qüestió és que jo vaig en moto i el meu company no condueix. Quan acabi la prova podré conduir o deixo la moto a casa?
El gine m'ha dit que aquesta prova a banda de servir per veure com estan les trompes també neteja i desinfecta (així mateix m'ho ha dit) i desobstrueix les trompes en cas que estiguin obstruïdes i que moltes noies s'han quedat embarassades just després de fer-se-la, així que m'ha deixat més animada. A veure si tinc sort i després d'això els
arriben fins a l':p-)
Pel que he anat llegint dedueixo que si em fa mal és perquè tinc les trompes obstruides i si no és perquè tot està bé. A algú li ha fet mal i després li han dit que eren permeables i que tot estava bé??
La prova no em fa por ni res, de fet estic animada, si el mal que em fa és de regla doncs cap problema.
I una altra pregunta... Em diuen que és millor si vaig a la prova acompanyada, la qüestió és que jo vaig en moto i el meu company no condueix. Quan acabi la prova podré conduir o deixo la moto a casa?
Heura ha escrit:Avui ja m'han donat els resultats de les anàlisis hormonals i m'ha dit que tot està bé i que el següent pas és la histerosalpingografia. M'acabo de llegir tot el post!!![]()
El gine m'ha dit que aquesta prova a banda de servir per veure com estan les trompes també neteja i desinfecta (així mateix m'ho ha dit) i desobstrueix les trompes en cas que estiguin obstruïdes i que moltes noies s'han quedat embarassades just després de fer-se-la, així que m'ha deixat més animada. A veure si tinc sort i després d'això elsarriben fins a l':p-)
![]()
![]()
Pel que he anat llegint dedueixo que si em fa mal és perquè tinc les trompes obstruides i si no és perquè tot està bé. A algú li ha fet mal i després li han dit que eren permeables i que tot estava bé??
La prova no em fa por ni res, de fet estic animada, si el mal que em fa és de regla doncs cap problema.
I una altra pregunta... Em diuen que és millor si vaig a la prova acompanyada, la qüestió és que jo vaig en moto i el meu company no condueix. Quan acabi la prova podré conduir o deixo la moto a casa?
A mi no em va fer mal, però si te'n fa es veu que et mareges, i millor que no vagis amb moto... Sort, a mi em va anar molt be fer-me-la, ja ho veus!


Hola Heura,
jo em vaig per la prova fa un mes... em va fer mal... i els resultats són perfectes
! no hi tinc obstrucció
... així que acabo de tirar la teoria per terra je je je...
no era un dolor insoportable però a mi em va fer mal... però dura molt poc... i quan vaig sortir estava perfecte!!! una mica cansada però bé... vaig tacar quasi poquíssim ...
espero que no et faci gens de mal i els resultats siguin
jo potser no aniria amb moto... ni que sigui per estar més tranquila!!!
molta sort!!!
jo em vaig per la prova fa un mes... em va fer mal... i els resultats són perfectes
! no hi tinc obstrucció
no era un dolor insoportable però a mi em va fer mal... però dura molt poc... i quan vaig sortir estava perfecte!!! una mica cansada però bé... vaig tacar quasi poquíssim ...
espero que no et faci gens de mal i els resultats siguin
jo potser no aniria amb moto... ni que sigui per estar més tranquila!!!
molta sort!!!
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Meri Ja sé que a tu et va anar molt bé, espero obtenir els mateixos resultats
Com va tot? Et trobes bé?
aina Doncs sí, m'has tirat la teoria per terra
, però millor, de fet és el que esperava, perquè si no, al fer-me mal ja m'hauria començat a preocupar i ara ja sé que no vol dir res. Així que gràcies.
Ara haig d'esperar a que em vingui la regla, però mentrestant aprofitaré per anar fent feina, a veure si sona la flauta, i si no hi ha sort, aleshores quan em vingui la regla ja m'esperaré fins després de la prova que és el que m'ha dit el gine.
Com va tot? Et trobes bé?
aina Doncs sí, m'has tirat la teoria per terra
, però millor, de fet és el que esperava, perquè si no, al fer-me mal ja m'hauria començat a preocupar i ara ja sé que no vol dir res. Així que gràcies.
Ara haig d'esperar a que em vingui la regla, però mentrestant aprofitaré per anar fent feina, a veure si sona la flauta, i si no hi ha sort, aleshores quan em vingui la regla ja m'esperaré fins després de la prova que és el que m'ha dit el gine.
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
A mi la prueba en si no me dolió, me dolió después así que yo no te recomendaría ir en moto!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
jelou darlings!!!!!!!!
una altra que s'apunta al carro de la Histerosapingografia!!! ale! Ahir vaig anar al gine i ja ens ja "receptat" el pack de proves: seminograma pel gargolo, analisi hormonal per mi (dies 3 a 5 del cicle) i histero. Apalins!!
problema: estic a dia 6 del cicle (per tant haure de demanar hora pel següent per fer-ho tot), i el següent és AGOST. Ale! ja m'ha avisat el noi que em faci la idea que me'n vaig a setembre ja... això vol dir que si tot va bé i no surten les proves malament, començariem IA al mes següent... però a l'Octubre ens n'anem de viatge.. o sigui que AL NOVEMBRE SI TOT SURT BE!!!!!!!! teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela marinera!!!!!!!!!!!
La histerio i els meus analisis me'ls fa colar per la mutua (Santias): m'ha posat a l'inofrme que tinc mil histories per justificar-la i apa!!! I aquí ve la pregunta: On he de trucar perque em donin hora per fer la cosa aquesta??? (histero, vull dir). Algu de Sanitas ha passat pel rosari aquest????? I pel seminograma (que això sí que o hem de pagar trinco trinco.. alguna recomanació?)
zankiusssssssssssssssss!
una altra que s'apunta al carro de la Histerosapingografia!!! ale! Ahir vaig anar al gine i ja ens ja "receptat" el pack de proves: seminograma pel gargolo, analisi hormonal per mi (dies 3 a 5 del cicle) i histero. Apalins!!
problema: estic a dia 6 del cicle (per tant haure de demanar hora pel següent per fer-ho tot), i el següent és AGOST. Ale! ja m'ha avisat el noi que em faci la idea que me'n vaig a setembre ja... això vol dir que si tot va bé i no surten les proves malament, començariem IA al mes següent... però a l'Octubre ens n'anem de viatge.. o sigui que AL NOVEMBRE SI TOT SURT BE!!!!!!!! teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela marinera!!!!!!!!!!!
La histerio i els meus analisis me'ls fa colar per la mutua (Santias): m'ha posat a l'inofrme que tinc mil histories per justificar-la i apa!!! I aquí ve la pregunta: On he de trucar perque em donin hora per fer la cosa aquesta??? (histero, vull dir). Algu de Sanitas ha passat pel rosari aquest????? I pel seminograma (que això sí que o hem de pagar trinco trinco.. alguna recomanació?)
zankiusssssssssssssssss!
hola .!
a mi la histero me la van fer a la clínica del pilar, i suuuuuuuper bé! tant el metge com el infermero súper agradables i molt molt delicats. de debò.
i crec que sí que entra per sanitas.
pel seminograma no et puc ajudar pq nosaltres som de fora de barcelona i se'l va fer aquí....
molta sort!
a mi la histero me la van fer a la clínica del pilar, i suuuuuuuper bé! tant el metge com el infermero súper agradables i molt molt delicats. de debò.
i crec que sí que entra per sanitas.
pel seminograma no et puc ajudar pq nosaltres som de fora de barcelona i se'l va fer aquí....
molta sort!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
. wapa... jo soc de sanitas...
vaig parlar amb la oficina que tinc més aprop els vaig portar la "recepta" de la prova del gine i em van donar l'autorització... vaig demanar hora a la clínica on vaig i em van donar hora...
per cert, jo em vaig fer la prova el dia 12 del cicle... i cap problema... o dic perquè potser encara hi ets a temps!!!
espero haver-te ajudat...

vaig parlar amb la oficina que tinc més aprop els vaig portar la "recepta" de la prova del gine i em van donar l'autorització... vaig demanar hora a la clínica on vaig i em van donar hora...
per cert, jo em vaig fer la prova el dia 12 del cicle... i cap problema... o dic perquè potser encara hi ets a temps!!!
espero haver-te ajudat...

<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Gargolita, ánimo!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Hola noies!!
Darrerament us he anat seguint i fa cosa d'un mes vaig participar en algun post. Us explico una miqueta la nostra història. El meu marit i jo fa cosa d'un any que busquem un embaràs. Fins ara no hi ha hagut sort i hem començat el procés de les proves. De moment m'han fet l'analítica i avui m'han dit que està tot correcte. M'he de fer una eco i ell el seminograma i avui m'ha dit el meu metge que he de fer-me l'Histerosalpinografia. la veritat és que he sortit de la consulta un tant "espantada". M'ha dit que he d'aplicar-me un supositori buscapina abans de la proiva, prendre antibiòtic, que millor que vagi acompanyada...vosaltres també heu hagut de fer tot això. Com veig que ningú ho ha comentat.
Quina por! Sóc una cagueta! Tot sigui per aconseguir un
Perdoneu el rotllo que us he fotut!!
Darrerament us he anat seguint i fa cosa d'un mes vaig participar en algun post. Us explico una miqueta la nostra història. El meu marit i jo fa cosa d'un any que busquem un embaràs. Fins ara no hi ha hagut sort i hem començat el procés de les proves. De moment m'han fet l'analítica i avui m'han dit que està tot correcte. M'he de fer una eco i ell el seminograma i avui m'ha dit el meu metge que he de fer-me l'Histerosalpinografia. la veritat és que he sortit de la consulta un tant "espantada". M'ha dit que he d'aplicar-me un supositori buscapina abans de la proiva, prendre antibiòtic, que millor que vagi acompanyada...vosaltres també heu hagut de fer tot això. Com veig que ningú ho ha comentat.
Quina por! Sóc una cagueta! Tot sigui per aconseguir un
Perdoneu el rotllo que us he fotut!!
Ieia ha escrit:Hola noies!!
Darrerament us he anat seguint i fa cosa d'un mes vaig participar en algun post. Us explico una miqueta la nostra història. El meu marit i jo fa cosa d'un any que busquem un embaràs. Fins ara no hi ha hagut sort i hem començat el procés de les proves. De moment m'han fet l'analítica i avui m'han dit que està tot correcte. M'he de fer una eco i ell el seminograma i avui m'ha dit el meu metge que he de fer-me l'Histerosalpinografia. la veritat és que he sortit de la consulta un tant "espantada". M'ha dit que he d'aplicar-me un supositori buscapina abans de la proiva, prendre antibiòtic, que millor que vagi acompanyada...vosaltres també heu hagut de fer tot això. Com veig que ningú ho ha comentat.
Quina por! Sóc una cagueta! Tot sigui per aconseguir un![]()
Perdoneu el rotllo que us he fotut!!
A mi no em van fer prendre res abans de la prova... però també em van dir que hi anés acompanyada. Pot ser que et faci mal, o que no te'n faci gens (a mi gens)

Hola Iiea
benvinguda i molta sort en la teva cerca...
a mi tampoc em va donar el buscapina, em va dir que em prengués un ibuprofè... i em vaig pendre un parell de valerianes je je
hi ha dones que els ha fet mal i d'altre que no han notat res de res... això va a cossos... jo sóc de les que em vaig queixar una mica
però no és res insoportable... i passa molt aviat!!!! i lo més important es fa per una bona causa
així que allunya els mals pensaments fes-te-la i surt de dubtes!!!
a mi el meu home em va acompanyar i tot i que no el van deixar entrar vaig estar contenta de veure'l en sortir!!!
ja ens diràs com ha anat!!!

benvinguda i molta sort en la teva cerca...
a mi tampoc em va donar el buscapina, em va dir que em prengués un ibuprofè... i em vaig pendre un parell de valerianes je je
hi ha dones que els ha fet mal i d'altre que no han notat res de res... això va a cossos... jo sóc de les que em vaig queixar una mica
però no és res insoportable... i passa molt aviat!!!! i lo més important es fa per una bona causa
així que allunya els mals pensaments fes-te-la i surt de dubtes!!!
a mi el meu home em va acompanyar i tot i que no el van deixar entrar vaig estar contenta de veure'l en sortir!!!
ja ens diràs com ha anat!!!
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




















