quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Naylacris ha escrit:Si teniamos claro que cuando me quedará embarazada yo si era niña elegia nombre y Jaume si era niño, yo elegí Ana porque así se llamaba mi abuela materna, la madre de mi madre y mi hermana siempre habia dicho que si ella tenia una niña le pondria Ana pero tuvo un niño y no creo que vaya a por otro, así que yo como llevo niña le pondré Ana en honor de mi abuela, y si hubiera sido niño Jaume queria Jan.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
cristina no sabia q tenies una NENAAAAAA felicitats guapa
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo si hubiera sido niño le hubiera puesto JAN y de niña me gustaba también Carla.
Besitos
En meses:
<img src="http://www.resderes/as1cA6Bs_s01114MDA4MTE1OWJ8MzA2MDZifFlhIGxsZXZhcyBkZW50cm8gZGUgbGEgYmFycmlnYSA.gif">
En semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080110/8BFj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Qqp3p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Besitos
En meses:
<img src="http://www.resderes/as1cA6Bs_s01114MDA4MTE1OWJ8MzA2MDZifFlhIGxsZXZhcyBkZW50cm8gZGUgbGEgYmFycmlnYSA.gif">
En semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080110/8BFj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Qqp3p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
...
jo ja en tinc dos, i no crec que en tingui cap més. Els nostres es diuen MARC I ELISABET. També ens agradava molt Laia, però últimament hi ha una quantitat tal de Laies per aquests voltants que vam decidir canviar. JÚLIA tb m'encanta... de fet, amb els noms de nens no tinc problema, però els de nen ja em costen més. De fet, si la Bet hagués sigut un nen probablement s'hagués dit JAN (tot i que tampoc ens estusiasmava...)

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Jo sí que l'havia sentit, és original. Tinc entès que es posa cap a Tordera, on em sembla que hi ha una ermita o una església dedicada a aquesta verge.
A mi de nena m'agrada Laura, però ja veurem. Els noms de nena em costen una mica. De nen n'hi ha vàrios que em fan gràcia. Què tal Dídac?
Apa, bona nit!
A mi de nena m'agrada Laura, però ja veurem. Els noms de nena em costen una mica. De nen n'hi ha vàrios que em fan gràcia. Què tal Dídac?
Apa, bona nit!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Yo creo que lo mío será una Eva finalmente, pero de niña también me gustaba Iliana (no Liliana) y cuando trabajaba de canguro tenía una niña que se llamaba Arlet (creo que es el nombre de una princesa francesa), pero como para ponérselos, mi marido dijo que no mas de 4 letras, así que lo tenía un poco mal.
kines idees més xules k van sortint!. Nos encara busquem l' embaràs però per nen a mi sempre m´ha agradat Gerard i de nena,uf,no ho tenim clar entre Paula, Martina o Georgina
Since june 2007
Try again!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Try again!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
...
Per aquí tb hi ha forces Eroles, i també conec una Selva, una Duna, una Aran, ...
PErò Asta?? No l'havia sentit en ma vida!
PErò Asta?? No l'havia sentit en ma vida!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Galarina Asta es un nom escandinau.La primera A sona una mica com una neutra catalana.
ASTRID
Gender: Feminine
Usage: Scandinavian
Modern form of ÁSTRÍÐR. This name was borne by the Swedish writer Astrid Lindgren, the author of 'Pippi Longstocking'.
ÁSTRÍÐR
Derived from the Old Norse elements áss "god" and fríðr "beautiful".
Tradueixo:
ASTRID es la manera moderna de ASTRIDR. I aquesta manera de escriure Astrid sense la r final va ser vista per primera vegada a Suecia per la escriptora Astrid Lindgrem, autora de "Pipi CalzasLargas"
Si agafem el nom original ÁSTRÍDR ve de "god" Deessa "fríðr" bellesa
L´avia del meu marit es deia Asta, i la veritat es que a mi no em desagrada , a més aquella dona, al cel sigui, es va portar molt be amb mi...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





li posarem Aina i si és nen
, Guillem.







És molt original!! 












