quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. gen. 08, 2008 3:21 pm

A mi també m'agrada molt berta, però el meu marit diu que res de res!
Si algún dia aconsegueixo quedar-m'hi i resulta que és una nena, el més segur és que es digui SOL! :***: :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
paula
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

EntradaAutor: paula » dt. gen. 08, 2008 10:49 pm

s'accepta Jorgina en català o ha de ser Jordina? També conec una nena k es diu Gina, deu ser un diminutiu oi?
Since june 2007
Try again!

<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Evakira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dc. gen. 09, 2008 12:18 pm

Naylacris ha escrit:Si teniamos claro que cuando me quedará embarazada yo si era niña elegia nombre y Jaume si era niño, yo elegí Ana porque así se llamaba mi abuela materna, la madre de mi madre y mi hermana siempre habia dicho que si ella tenia una niña le pondria Ana pero tuvo un niño y no creo que vaya a por otro, así que yo como llevo niña le pondré Ana en honor de mi abuela, y si hubiera sido niño Jaume queria Jan.
Besitos

<img src="http://lilypie.com/pic/080102/uPk1.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/qrLTp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

:-())

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume


cristina no sabia q tenies una NENAAAAAA felicitats guapa
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
anneta_73
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:50 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 09, 2008 9:10 pm

Nosaltres si tenim una nena :cnena: li posarem Aina i si és nen :cnen: , Guillem.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. gen. 11, 2008 8:27 am

Yo si hubiera sido niño le hubiera puesto JAN y de niña me gustaba también Carla.
Besitos

En meses:
<img src="http://www.resderes/as1cA6Bs_s01114MDA4MTE1OWJ8MzA2MDZifFlhIGxsZXZhcyBkZW50cm8gZGUgbGEgYmFycmlnYSA.gif">

En semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080110/8BFj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/Qqp3p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. gen. 31, 2008 7:09 pm

jo ja en tinc dos, i no crec que en tingui cap més. Els nostres es diuen MARC I ELISABET. També ens agradava molt Laia, però últimament hi ha una quantitat tal de Laies per aquests voltants que vam decidir canviar. JÚLIA tb m'encanta... de fet, amb els noms de nens no tinc problema, però els de nen ja em costen més. De fet, si la Bet hagués sigut un nen probablement s'hagués dit JAN (tot i que tampoc ens estusiasmava...)
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dj. gen. 31, 2008 7:53 pm

a mi m'encanta Xènia per nena. Per nen..mmmmmmmm no sé.
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dj. gen. 31, 2008 8:11 pm

UNA IDEA PER A LES QUE BUSQUEU NOMS DE NENA: TINC UNA AMIGA QUE LI VA POSAR EROLA A LA SEVA FILLA (ES PRONUNCIA AROLA). NO L'HE SENTIT MAI A NINGÚ ALTRE.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
m&m
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dj. gen. 31, 2008 10:33 pm

Jo sí que l'havia sentit, és original. Tinc entès que es posa cap a Tordera, on em sembla que hi ha una ermita o una església dedicada a aquesta verge.

A mi de nena m'agrada Laura, però ja veurem. Els noms de nena em costen una mica. De nen n'hi ha vàrios que em fan gràcia. Què tal Dídac?

Apa, bona nit!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 31, 2008 10:51 pm

nena: Iris
nen: Guim! (per fi n'hem trobat un que ens agrada als dos!!!!)

Bueno, ara que tenim els nom, només cla fabricar-lo.... apalins bona nit!!!!
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dj. gen. 31, 2008 11:02 pm

Piruet per aquí hi ha la mama d'una Erola... deu ser el mateix!
L'altre dia el meu (no sé com dir-li) em va dir que li agradava molt Ariadna.... :-:)
A mi m'encanta Irene, i també Abril, bufff bastant: Ona, Clara....
I de nen Adrià, Biel (no queda bé amb el cognom brbrbrbr), Dídac....
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 31, 2008 11:05 pm

Ariadna es molt maco! pero en conec un parell, i sempre les acaben cridant per Ari (es que es moooooooooooolt llarg ariadna). O sigui, si t'agrada Ari endavant, sino es fotut el tema!!!

Parlant de noms!!! NiNNa és de Giannina? es que la nòvia del meu germà es diu Giannina i no es garie comú!!! ...
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dj. gen. 31, 2008 11:09 pm

Veus, bon motiu per treure-li del cap Ariadna! jajajaja
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. feb. 01, 2008 6:59 am

Nosaltres si fos nena si que ho tenim mes que segur...es dirà ASTA, l´avia del meu marit es deia així.
Pero si es noi no en tenim ni idea...en un principi teniem clarissim que es diria Pau.... pero es que ni han tans ara...que ja no ens fa el pes... Aix´que seguim pensant... :pandi:
Avatar de l’usuari
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dv. feb. 01, 2008 1:30 pm

Piruet ha escrit:UNA IDEA PER A LES QUE BUSQUEU NOMS DE NENA: TINC UNA AMIGA QUE LI VA POSAR EROLA A LA SEVA FILLA (ES PRONUNCIA AROLA). NO L'HE SENTIT MAI A NINGÚ ALTRE.


Una companya meva de feina tbé li va posar Erola a la seva filla! ;-) És molt original!! :ok:
Avatar de l’usuari
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dv. feb. 01, 2008 1:42 pm

Yo creo que lo mío será una Eva finalmente, pero de niña también me gustaba Iliana (no Liliana) y cuando trabajaba de canguro tenía una niña que se llamaba Arlet (creo que es el nombre de una princesa francesa), pero como para ponérselos, mi marido dijo que no mas de 4 letras, así que lo tenía un poco mal.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
paula
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

EntradaAutor: paula » dv. feb. 01, 2008 5:44 pm

kines idees més xules k van sortint!. Nos encara busquem l' embaràs però per nen a mi sempre m´ha agradat Gerard i de nena,uf,no ho tenim clar entre Paula, Martina o Georgina
Since june 2007

Try again!



<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dv. feb. 01, 2008 5:50 pm

Per aquí tb hi ha forces Eroles, i també conec una Selva, una Duna, una Aran, ...

PErò Asta?? No l'havia sentit en ma vida!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. feb. 01, 2008 6:34 pm

neujor:-) Galarina Asta es un nom escandinau.La primera A sona una mica com una neutra catalana.


ASTRID
Gender: Feminine

Usage: Scandinavian

Modern form of ÁSTRÍÐR. This name was borne by the Swedish writer Astrid Lindgren, the author of 'Pippi Longstocking'.

ÁSTRÍÐR

Derived from the Old Norse elements áss "god" and fríðr "beautiful".


Tradueixo:

ASTRID es la manera moderna de ASTRIDR. I aquesta manera de escriure Astrid sense la r final va ser vista per primera vegada a Suecia per la escriptora Astrid Lindgrem, autora de "Pipi CalzasLargas"

Si agafem el nom original ÁSTRÍDR ve de "god" Deessa "fríðr" bellesa

L´avia del meu marit es deia Asta, i la veritat es que a mi no em desagrada , a més aquella dona, al cel sigui, es va portar molt be amb mi... \o.o/
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dv. feb. 01, 2008 6:44 pm

A nosaltres ens agraden dos noms relacionats amb la nostra ciutat. Si fos nena: Juliana i si és nen, Simó. Encara que a mi també m'agrada mot Carmen, per questions familiars

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::