✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. abr. 25, 2016 5:55 pm

Entrada fugaç.........

Noies, amb les proves no invasives aquestes de sang es pot demanar de no saber el sexe!!! Com a minim les que fan al meu ginecoleg, que vaig mirar la web i ho vaig llegir.
:content: :content: :content: :content:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 25, 2016 6:52 pm

capseta què fort!!!! Jajajaja a mi el que em faria "por" és demanar que no em diguin sexe, i que després em vinguessin ganes bojes de saber-ho!! M'ho podrien dir trucant o algo?? Jajajaja ja sé que això es "rizar el rizo" però em veig molt capaç de fer això :-:)

petit_somni doncs en principi si ningú més s'anima, seré jefa de Maig!!! No m'ho crec!!! :love: La meva data No-Warry eés el 5 de Maig aproximadament. Ho he ficat a la firma del ticker també! :miko:
I com estic... doncs molt tranquil.la. A vegades amb dubtes, però bueno, tenim clar que estem vivint una bonica etapa i no vull pensar-hi massa. És com que el meu moment de dubte i incertesa ja hagués passat els mesos anteriors, i ara que ja hem establert un moment per cercar, no vull donar-hi masses voltes, és com una forma de "tirar-me a la piscina"! :p-)

Vingaaaaa que a les banqueteres ja us queda menys!! Cada dia, es un dia menys pel positiu!!! :camio: :oset:
Imatge Imatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dl. abr. 25, 2016 8:14 pm

Hola!!!!!

Fa dies que no escric, però us llegeixo cada dia. Hem tingut el nen malalt una setmana a casa i no he parat gaire. A més, la petita a començat a caminar i he de tenir ulls al clatell!

Pink flower: jo també estic a l'espera de buscar el tercer! Quina edat tenen els vostres? Els nostres tenen 2 anys i mig i, la petita, 14 mesos. Ens hi posarem en principi entre l'agost i el setembre pensant que, si tinguéSsim molta sort i ho aconseguíssim a la primera, naixeria cap a l'estiu: la petita no portaria bolquer i aniríem més relaxats. En fi... Que vingués bé i ràpid i jo em conformo!

De les preferències de sexe, jo no n'he tingut, i us asseguro que marxen el primer cop que agafes el teu fill/a! És amor a primera vista!

Ah! I el proper cicle començaré amb l'àcid fòlic i m'aniré a fer la revisió anual! Ja que hi som, comentaré el tema amb la gine!

Capseta, Petit somni, Náyade... Us segueixo a tptes, però des del mòbil és complicat personalitzR!
Imatge

ImatgeImatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dl. abr. 25, 2016 8:45 pm

Numa ets una valenta! Pero mira jo soc del parer de volem un altre no? Doncs mira palante...ja que estem posats doncs ja no ve de tenir mes feina encara.

Els meus tenen 9 i 2 i mitg. Es porten mooooolt i es nota bastant la diferencia pel meu gust...per aixo no volem esperar mes i que els petits es portin menys temps. De fet, hi ha dies que penso que millor no esperar i posar-nos ja.
L'agost esta aqui a la volta! A veure si coincidim com a trimamis
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dt. abr. 26, 2016 7:49 am

Bon dia!!!
Capseta!!! Doncs ara si que no se que fare si tinc aquesta opcio!! M'agradaria tenir mes d'un fill i en algun tinc clar que no vull saber el sexe fins el part em sembla molt emocionant. Ara be no se si en el primer embaras sere capaç d'aguantar ho haurem d'acabar de pensar.
Nayade jajajaja a mi tambe em podria arribar a passar tenir que fer aquesta trucada! Sovint escric amb el mbl i crec que no puc veure les firmes... El que dius que els moments dubtes ja han passat i llegint una mica el fil dir-te que jo avegades passo per aquets moments:( penso tant de temps somiant passar de 2 a 3 i ara aquests dubtes? Pero quan arribem tard a casa de treballar o surto a comprar ràpid penso i tot aixo com ho farem amb un bebe? Se que ens acabarem organizant, pero el moment pors està de tant en tant, els he d'anar superant.
Numa nosaltres anem amb la idea de ser tripapis i em sembla molt maques les edats que dius suposo que deu ser al inici molta feina perque son força petits pero despres veure'ls junts!
Pink-flower una altre trimami en la que agafar experiencia! El gran ja et deu ajudar mes tot te el seu que tambe.
Jo ahir vaig tenir festa i avui es un dimars dilluns així que ens ho agafarem amb tranquilitat! Petonets!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. abr. 26, 2016 11:42 am

M'infiltro aquí a les banqueteres! Pel tema del sexe del bebé!

Nosaltres som tres germanes i VC amb ser sorpresa les tres.

El vannionet i jo ho hem parlat molt i nosaltres també hi farem sorpresa. I en el cas que ens ho facin saber els metges abans del naixement, serà el nostre secret i sorpresa per tots els demés!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. abr. 26, 2016 2:00 pm

Vannion! Gracies :) dona anims saber que tambe hi ha gent que li fa il.lusio! En el meu cas ell esta molt convençut soc jo la que ara dubto :)
Papagaya benvinguda una altre trimami! Aqui passara el temps mes rapid!
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 26, 2016 4:19 pm

Hola noies!! Benvingudes a les noves incorporacions!

Papagaya, mai és aviat per començar a il·lusionar-nos.

Vannion, bufff, jo no sé si podria aguantar-me la sorpresa de saber què és, i encara menys saber què és i no dir-ho a la família!!! Però és un tema que no hem parlat a casa, li comentaré al capseto a veure què en pensa. Encara que només sigui per curiositat.

Pink flower, una companya de feina que vaig tenir deia el mateix, va tenir 2 nenes molt seguides i deia que van fer el raonament amb el marit de que millor no deixar el ritme, que un cop posats ja és una continuitat. Em va semblar tant bona idea que ho vam parlar a casa i si pot ser és el que intentarem fer (a menys que després em sembli la pitjor idea del món, que potser canviem de plans, jajaja).

Numa, doncs quin panorama, espero que el petitó estigui millor i t'envio molts ànims per passar aquesta etapa dels inicis del caminar amb la nena, aiiiii quin mal d'esquena!!! (jo em paso el dia ajupida a la feina i bufffff)

Nayade, seras molt bona jefa de maig, ja ho veuras!! ja queda poqueeeeeet!!!!! :love: Ben fets aquests canvis dels tickers!! ja feia dies que pensava: que fa amb el "queden X setmanes i X dies per buscar bebé"??? si ja està en la pre-cerca!!!! :content: Per cert, que ja fa un parell de posts que ho havies comentat, jo també ho he obserat en diversos posts teus que he llegit (d'antics també), que tenim formes de pensar/veure la vida similars. Al final ens haurem de conèixer!! som gemelas :content: :content: :content:

petit_somni, quin llibre vau comprar al final? jo he estat llegint parts del de berto romero i quin fart de riure, està molt bé. Et dona una idea global de lo que se avecina, consells tontos i alguns de realment bons i tot amb clau d'humor.
Quan li vaig donar al capseto deia: però me'ls he de llegir ja o quan et quedis? :-:) i jo en plan... quan vulguis! sempre pots començar ara amb el de riure i quan sigui algo real et poses amb l'altre (un que és més tècnic, "manual de instrucciones del bebé" :content: ).

mode EGO: porto un parell de setmanes una mica xof.... no sé si és l'astenia, l'el·lèrgia o què però no tinc ganes de fer res. A la feina estic tenint uns dies una mica estressants, s'acosta el meu examen final d'english (un mes i mig :-o00m aiii mamaaaaa) i la cerca comença ja.... en uns dies.
I suposo que les defenses estan fent el tonto, perquè la setmana passada vaig estar refredadissima, ara algo millor però porto des de la setmana passada amb molèsties d'infecció d'orina (controlant amb pastilles d'arandano rojo, pero no estan fent res). A més a més tinc uns quistes al cap, doncs fa unos 2 mesos que uns se'm va obrir (suposo que de pentinar-me i tal) i semblava que s'anava curant i això però porta uns dies mooolt pitjor, sagnant, amb pus... I per colmo tenia pendents uns empastes, ahir em van fer una tanda i dilluns vinent l'altra, doncs avui estic amb un mal de boca!!! es van passar amb l'anestèssia i em fa molt mal la mandíbula i quasibé no puc obrir la boca, a més m'ha quedat un queixal moooolt sensible.
Un quadre que a veure, res és la muerte china, però vulguis o no soc coses que molesten (sobretot el queixal i lo de la infeccio, que vaig notant molèsties a estones). per sort he pogut demanar hora relativament aviat, demà per lo de la infecció i la setmana vinent per lo del quiste, a veure si el treuen i em posen punts o què.

En fi, que no estic en el meu millor moment, però suposo que és tot dels nervis que se m'acumulen i mira... ha de petar per algun lloc. :ufs:

Una abraçada a totes! :-()-) :-()-)
petitajota
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dc. abr. 27, 2016 12:43 pm

Hola guapes! com aneu??

jo molt il·lusionada perquè a quest diumenge començo ja a pendre el Natalben :love: a més és el dia de la mare i és com molt cuqui que coincideixi el dia, encara que sigui una tonteria però per a mi ja és tot un pas començar a pendre les vitamines, això significa que ja s'apropa la cerca!!!!

Com us vaig dir porto molts molts anys amb el desig de ser mami i això fa que tingui tot super pensat, planificat i que cada dia al meu cap tingui aquest pensament, que inclús penso que és obsessió :ufs: . L'altre dia parlava amb una amiga que es mare de 3 nenes i li comentava que he començat a pendre'm la temperatura per controlar l'ovulació (jo ho explico tot a tothom soc així de bocazas) i li deia que volia comprar també TO a l'amazon per anar fent-los aquests mesos previs i m'ha aconsellat que no ho faci... a veure qué penseu vosaltres... Em diu que no m'atabali que potser el camí no és fàcil i son mesos i mesos de cerca i si ja des del començament he gastat tots els cartutxos i no em quedo embarassada em decebré... no sé noies.. m'ha fet pensar.. Jo tenia pensat tenir-ho tot super controlat, temperatura, TO'S, cames amunt, lubricant especial... però potser si amb tot això passa un mes i un altre i no em quedo no sé jo com em sentiré perquè pensaré que ho he fet tot bé i que algo no xuta... Ella em diu que em relaxi i que deixi fer, que si la SW coincideix en cap de setmana i podem anar fora que ho fem, a un hotel, o por ahi i busqui situacions diferents i boniques... :sopant:
No sé si enteneu el meu dubte... vosaltres heu pensat mai que potser ho tenim tot massa controlat i que fins i tot podem agobiar a la parella?

M'agrada moltíssim llegir-vos i espero no ser massa preguntona :-()-)

Una abraçada a totes i en especial a la capseta que està pochita :--/) :--/) :--/)
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. abr. 27, 2016 2:37 pm

Petitajota: jo estic d'acord amb la teva qmiga, a no ser que tenguis qualque dificultat afegida o que els teus cicles siguin molt irregulars. Jo l'únic que faria seria intentar saber aproximadament la setmana d'ovulació, i si en un temps no ho heu aconseguit, anar posant mesures.
Imatge

ImatgeImatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 27, 2016 4:34 pm

Petitajota, el consell de la teva amiga és bo com a consell general i jo hi penso sovint, ja que el mes que ve començaré la cerca i estic prenent moltes precaucions i com deies, gastant tots els cartutxos.
Però en realitat prendre tempes i fer TO no és res més que coneixer una mica mes el cicle, no estas canviant res en el teu cos.
Sí que has de pensar: com em sentiré jo millor, fent això o no?
I prou, no has de sentir que estas gastant tots els cartutxos o que no, simplement fes el que sentis. I intentar gaudir del procés, que al cap i a la fi la manera de fer fills és passar una bona estona amb la parella (la via natural, vaya).

Gràcies per l'abraçada especial!! Avui vaig al metge de capçalera a veure si es infeccio d'orina, fongs o què, però estic ben rara per la zona de baix :content:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dc. abr. 27, 2016 7:16 pm

Hola! Fa temps que us llegeixo però no m'atrevia a escriure perquè a mi encara em queda un munt per començar a cercar, exactament un any, la idea es començar entre l'abril i maig de l'any que ve, a veure si s'estabilitza el tema treball, hauriem de mudar-nos i no em veig canviant de pis amb panxa i m'he de preparar mentalment perquè em fa molta por :-D
Ens agradaría que fos de primers d'any, a poder ser de gener a juny per això voldriem començar a l'abril a veure si encertem pel gener, ja en tenim un del juliol i estar embarassada a l'estiu no és gaire aconsellable, al final vindrà quan vulgui però per intentar-ho que no quedi.
A veure si estant per aquí es fa més curta la espera de moment ho veig tant lluny...
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dc. abr. 27, 2016 7:47 pm

Hola banqueteres!
Que llarga aquesta semana... : lasito :
Capseta com estas? Com ha anat el metge?
Petitajota fa mola il·lusió quan comences amb les pastilletes d'acid fòlic! I es un dia precios per començar :love: A mi em passa una mica igual fa tant temps que vull ser mare que ho tinc tot molt pensat (i crec que idealitzat i això no és tant positiu). Ara bé el moment cerca el vull començar sense res mirant una mica els diez amb la app pero sense forçar, com será estiu, i si al setembre octubre veig que no doncs ja fare TO i tot el que faci falta. Jo crec a ells tambe els fa molta il·lusió pero son com son i no s'ho miren tant, en el meu cas de moemtn tot el que li explico li va sembant molt be i apren coses que no sabia ;-)))
Airuni benvinguda! Aquí se't fara l'espera més curta! :p-)
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 28, 2016 6:38 am

Bon dia!!!

Airuni benvinguda!! Que bé, pensant en el segon :content: Nosaltres també comencem ara per això de neixer els primers mesos de l'any, tot i que poc hi podem fer per decidir-ho de veritat. :-o00m Fa algo mes d'un any que vam decidir que l'abril-maig del 2016 seria el nostre mes, i el temps ha passat volant des de llavors, amb un peque per casa et passara molt mes rapid encara!!!

Petit somni jo tambe ho penso, a ells els fa ilusio tot i que ho viuen tot de diferent manera. I sobre idealitzar-ho... Creus que ho tens tant idealitzat? No has llegit o no saps de casos que van malament?? (problemes per quedar-se, que la maternitat no sigui com pensaves perque el bebé es molt demandant, la lactancia no es com volies o coses així...). Idealitzar-ho una mica crec que tampoc es dolent, ens fa estar ilusionades, pero sempre hem de tenir en compte totes aquestes experiencies perque si ens passen no ens vindran tant de nou (que aixo no vol dir que ho visquem com si tot fossin flors i violes, eh?).

Papagaya, tenint ja "la parelleta" podria ser diver el no saber el sexe del tercer fins el part. i potser mes facil que amb un primer o un segon (tambe serà nen/a o no i tindré la parelleta?? Aaarrgghhh). De noms nosaltres tenim una llista oberta i quan arribi el moment de decidir ja la revisarem a veure què, no en tenim cap de clarissim.

Modo EGO: ahir al final vaig anar al cap per les molesties allà baix. Prova d'orina: sortien bitxitus però molt poquet, just al limit. Llavors vaig dir que havia tacat una mica marro durant dos dies i encara em quedaven 6-7 dies per la regla (fertility friend, temperatures...!!). I a mes jo mai he tacat abans aixi, a mi em ve de cop i punt.
Em van revisar i van dir que una mica vermellet estava i per les preguntes que em van fer van considerar que eren fongs i no infeccio.
Total, que vaig marxar d'alla amb les seguents indicacions:
Ovuls vaginals
Crema vaginal (externa)
Seguir prenent pastilles de arandano rojo per acabar de fer net de les vies urinaries (ja n'estava prenent)
Beure molta aigua
No netejar-me la zona amb sabo.

Total, que ho vaig a comprar, a la nit ho faig tot i avui en aixecar-me... WARRY!!! Ben vermella, en el seu esplendor. :p-)

Ara no sé què he de fer. Primer estic emprenyada perque aquest cicle ha estat rarisim de fluxes (potser he estat amb fongs sense simptomes algunes setmanes? El primer que vaig pensar era que era d'orina pero perque n'he tingut moltes i de fongs molt pocs cops).
Segon, he de seguir amb la crema i ovuls? Seguiré però se'm fa raro...
I què serà millor, tampax o compresa? La copa seria el millor però no en tinc, així que no es una opció ara mateix.

Ainsss.... L'unic bo es que ja podem començar la cerca, però amb aquest panorama ja m'han dit que millor no tenir sexe uns dies, així que..... Espero no ovular just despres de la regla, que n'he vist casos per forum. :ufs:
Si en tenim ganes algun pinxitu potser cau, que es posi la crema aquella ell tambe :content: mala sort, ara som un pack!!!

Bé, que tingueu molt bon dis malgrat aquesta horrible pluja!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. abr. 28, 2016 8:05 am

Bon dia! Entrada ràpida per contestar a la Capseta, en primer lloc comença el teu cicle de cerca així que es un bon motiu per estar feliç!! A mes a mes ja tens diagnostic i millor tractar ara que despres en plena cerca. Jo si que he tingut alguna infeccio per fongs i el que jo tenia entes es que amb la W no es poden usar aquestes cremes o estan desaconsellades... Despres de la W s'ha d'acabar el tractament, crec q al prospecte ho posa i sino pots trucar al metge? El tema dels fluxes raros ha estat per la propia infeccio. I jo crec que usaria millor compresa que tampax, tot i que tambe crec q la copa seria la millor opcio. Espero haber-te ajudat.
D'altra banda vull aclarir, que no vull que es mal interpreti, que el tema idealitzat es sabent que hi ha coses que no es poden controlar i poden anar malament pero al llarg d'anar llegint no puc evitar pensar jo aixo ho vull aixi o aixa; quan llegeixo algun cas negatiu doncs m'omplo de pors... Suposo q totes tenim una mica traçat el cami que emprenem i segur que alguna cosa no es com ens pensem pero per sort estem empoderades amb tot la informacio que tenim!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 28, 2016 12:17 pm

Hola banqueteres boniques meves!!!! :love:

M'obro un altre post en una altra pestanya mentre vaig llegint perquè realment em perdo de tantes que som!!! :content:

petit_somni ahir li vaig tornar a dir al meu marit el tema de bebè amb sexe sorpresa i em va mirar amb una cara en plan: ni de conya, oblida't! Jajaja. Es que vaig estar rememorant amb ma mare quan vaig arribar i volien nena, i es van emocionar taaaaant! Que ho recorden amb molt d'amor :love:
Els moments dubtes van i venen... jo ara porto un parell de dies que no paro de pensar-hi, què coi farem amb un bebè ara? A més... no sé com explicar-ho sense que quedi molt malament, però jo abans em moria de ganes d'estar embarassada, era la il.lusió més gran de la meva vida, inclús us vaig dir que era una necessitat gairebé física! Doncs ara... he de dir que estic bastant passota :-:) Òbviament tinc ganes, però a vegades em poden més les pors i la incertesa de com anirà tot... vamos, que l'altre dia vaig dir que estava super zen i ara estic una mica histèrica!!! Quants altibaixos!!!
Suposo que tot depèn de l'època de l'any, del moment... com us dic, abans de l'estiu tenia 0 ganes, va ser arribar setembre i em vaig possar super ñoña!!! Que volia panxu JA!! Suposo que era la tardor que em posa tontíssima!!! I ara... com arriba l'estiu... estic pensant en mil coses, en el treball, en les amigues, en l'estiu, en mil cosetes i penso: ah i la panxu!! No sé es molt estrany... no sé si a algú més li passa o només a mi...

Vannion què bé que ho tingueu tan clar!! Crec que ha de ser super bonic :love:

Papagaya benvinguda!!! Espero que aviat us poseu un mes de cerca!!! :ok:

capseta quina faena això dels fongs, jo he tingut una vegada i era impossible de confondre amb un altre cosa, em coïa moltíssim, em picava i tenia tot vermell encès! Vaig anar a la farmàcia directament i em vaig comprar els òvuls i la crema, i oli en un llum! Al dia següent ja estava millor. La put*da és amb la Warry, espero que ho puguis fer bé! I jo crec que millor compresa, canviant molt sovint. Jo odio les compreses però reconec que són més "naturals" que els tampax, que els hi fiquen tot tipus de blanquejants i substàncies tòxiques :ufs:
La copa menstrual l'he de mirar, tothom diu que va genial... jo en el treball no ho acabo de veure clar per rentar-la! Ja veurem.
Lo bo de tot això és que ja comença Maig i comença la teva cerca!!!!
En tema tempes i FF, no tinc ni idea, a mi el tema de tempes si que m'agobiaria i molt, a més em vindrien més dubtes encara si un dia em puja la tempe o em baixa... crec que hi ha moltes variables, si dorms bé o malament, no sé... no m'acabo de refiar!! Però segur que si ho fas tot bé, t'ha de donar un tipus de pauta que es repeteix cada mes.

petitajota començar l'àcid fòlic com diuen les compis, fa moltíssima il.lusió!!! A mi també m'ho fa!!! A vegades li dic al náyado: vaig a prendre'm la pastilleta del nostre petit! :love:
Amb el tema de TO, tempes i tal, jo estic mig mig com tu, em vaig comprar els TO per conèixer millor quan ovulo, però això no significa res en realitat, pots ovular i tot el que vulguis, però altre cosa es enxampar l'òvul. El tema tempes, jo si que ho veig ja una mica PRO, no sé si m'explico, em sembla GENIAL qui ho vulgui fer, però es excessiu control per la meva part, m'obsessionaria cada dia amb la tempe, si puja o baixa, si ara tinc un fluxe així i per la tempe hauria de ser aixà... no sé a mi aquestes incongruències em ratllarien i per això prefereixo cenyir-me als TO. I potser els començo a fer, em lio, i els envio a prendre pel cul :-D Aviam què passa.
Al principi m'ho prendria amb calma, anar fent quan ve de gust (tenint en compte la SW) i poca cosa més, després TO, i després tempes. I encara et quedarien cartutxos com la maca, els lubricants, omifin i totes aquestes coses. Però t'entenc perfectament perquè jo també m'ho he plantejat mil vegades...
Com diu la capseta, hem de fer el que sentim que està bé i prou!

airuni bevinguda!!!!! >.-<:

Si em deixo algú o sento però em perdo!! Parleu moltíssim!! Jejejej :content:

TEMA NOMS nosatlres ho hem intentat diverses vegades i ha estat un fracàs total, jo li vaig proposant noms i ell em mira amb la cara aquesta de: però quin coi de nom és aquest??? Penseu que ell ve de família castellana, i noms catalans no li agraden massa, ni els raros... a mi els bascs m'encanten i a ell res. Llavors... ho tenim molt cru!!! L'altre dia li vaig dir ELAÍS (com la filla de la youtuber) i em va dir que quin nom més lleig!!! Així que paciència perquè TELA el que em queda per davant... :-o00m :-o00m :-o00m

TEMA IDEALITZAR jo crec que petit_somni s'asembla molt a mi en això. No és que pensem que es tot genial i bonic i preciós i que no hi ha cap dificultat... és que simplement volem pensar que els sentiments fluiràn super bé i que ens enamorarem a l'instant del petit/a, i que podrem amb tot!! I penses en els moments ñoños (al menys jo): estar estirat amb el bebè a sobre, donar el pit, canviar-lo mentre l'omplim a petons, banyarlo amb el papi... cosetes aquetes. I fa por pensar-hi perquè pot ser molt diferent!! No sé explicar-ho bé del tot... Una coneguda li va passar, ho tenia tot super idealitzat i quan va nèixer el seu petit, va veure que no tot era tan bonic, que estàs cansat, que tens pors i dubtes, que a vegades la parella no t'ajuda tot el que pensaves, que la gent t'agobia amb comentaris, que la casa se't a cau a sobre i penses... quina merd* és aquesta!!! :ufs: Però bueno... com em va dir un bon amic abans de la boda: no t'imaginis RES, no pensis massa en el tema ni vulguis pensar: farè això o lo altre, diré tal, i llavors pasarà qual... perquè la vida és improvisar!! I si fas això et decepcionarà!! No hi pensis i ja veuràs com tot rutlla i et sorprens de que encara és millor del que havies pensat!! I va ser totalment cert!! Sé que la boda no és el mateix ni de conya, però aplicar-se aquest cuento va molt bé! No donar-hi masses voltes... i jo ho vaig sovint, m'he de recordar den no fer-ho! :r)

No sé si em deixo algo més, vaig a fer el dinar volant!!!

Perdó pels totxos, son horribles, ho sé. Però m'heu de disculpar que entro cada X temps i em trobo mil posts!!!

Muacssssss :-()-) neukiss-) ;-)
Imatge Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 28, 2016 4:09 pm

Hola!!!

M'heu animat a canviar-me la signatura ja! jajajaja

Una companya de feina també m'ha dit que s'ha de suspendre el tractament durant la W però buscant a internet hem trobat que no cal, que no interfereix. Com que els metges ja ho sabien que m'havia de baixar i no em van dir res, seguiré el tractament com em van dir (només faltaria que ara ho retrassem tot!).
I no em van dir res de que haguem de retardar la cerca ni que ell s'hagi de posar crema (ho vaig preguntar tot).

He portat tampax tot el dia.... :ufs: Ara potser aniré a canviar-me que m'heu mig conveçut, però quin pal!!!!

en fi, gràcies per les respostes que m'heu donat!!! :-()-) :-()-)
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 28, 2016 5:20 pm

capseta ha escrit:Hola!!!

M'heu animat a canviar-me la signatura ja! jajajaja

Una companya de feina també m'ha dit que s'ha de suspendre el tractament durant la W però buscant a internet hem trobat que no cal, que no interfereix. Com que els metges ja ho sabien que m'havia de baixar i no em van dir res, seguiré el tractament com em van dir (només faltaria que ara ho retrassem tot!).
I no em van dir res de que haguem de retardar la cerca ni que ell s'hagi de posar crema (ho vaig preguntar tot).

He portat tampax tot el dia.... :ufs: Ara potser aniré a canviar-me que m'heu mig conveçut, però quin pal!!!!

en fi, gràcies per les respostes que m'heu donat!!! :-()-) :-()-)

Quina iluuuu ehhhh posar-te la signatura!!! Quin subidón!!! :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

Jo crec que amb la warry es pot fer, el que passa és que és una marranada... jajaja entre la crema i la warry es farà una pastarada bona, però què hi farem!!! En tema de contagiar-li al marit, jo quan vaig tenir, vaig prohibir el sexe fins que em millorés, em feia molta por encomanar-li a ell, a més de que em feia molt mal per fins la vagina i no tenia el xixi para farolillos la verdad :content:

Aviam com comença el cicle!!!!!!!!!! Uf jo estic dels nervis eh, la fase desespero dura 2 setmanes i és horrible en serio, jo pensava que estaria millor i res... en fi em repeteixo.

Us deixo un notición d'avui!!!

M'HAN RENOVAT EL CONTRACTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

La dona s'ha agafat més excedència fins al... tchan tachan.... 17 de DESEMBRE 2017!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Amb lo qual... puc quedar-me embarassada i tinc 1 any sencer per aconseguir-ho, i que em paguin la baixa!!!!!!! I si no trigo a quedar-me, podria tornar fins i tot abans de que se m'acabés!!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi: Quina emoció nenes!!! he trucat al nayado al moment, i s'ha posat tant content que només em deia: joder, joder,... que bien!!!!!!! joder, que bien!!!!!!! :p-) :p-) :p-)

Ara... a gaudir del soparet d'aquesta nit!!!!!! :miko: :miko: :miko:
Imatge Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 28, 2016 9:03 pm

OLEEEEEEE!!!! Enhorabona!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Woooow, fins el desembre del 2017!!! Quina barbaritat!!! Jo no se on seré el curs vinent... :-o00m (suposo que al mateix cole pero maaaaaai es 100%segur).

En fi, ja he anat a comprar compreses. Puaj! No m'agrada gens la sensacio de portar-les però bueno, seran 2 dies....
I Nayade, això que dius de la pastarada, doncs... No llegiu si sou sensibles, hauries de veure com estava avui el primer tampax que m'he tret, entre la sang (normal) i la pastilla que em vaig posar anit!! Aquest cop era diferent a les que havia utilitzat, era benbe com un ibuprofeno una mica mes gran i clar... No quedava liquid, sino com "remullit". En fi, sento ser gràfica!! Ara, això sí, de picors no en tinc, nomes em queda algo de coissor a estonetes i no m'ha fet cap olor rara ni res com he trobat a internet que pot passar. Buffff!!!!

Una abraçada noies!!! :-()-)
petitajota
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dv. abr. 29, 2016 1:37 pm

Ohh Náyade felicitats!!!! quina alegria eh!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Amb aquesta seguretat estaràs molt més tranquil·la! M'alegro molt per tu!
Escolta i respecte al teu desespero qué? tens cap simptoma? o creus que aquest primer cicle que vàreu fer el tonto res de res...?
Per cert a mi les entrades rotllo m'encanten! quan entro i veig que feu parrafada dic ole ole :b-))) :b-))) :b-))) quan per llegir! en serio eh!!! jejejeje

Capseta qué rollo lo dels teus fongs... espero que amb la crema i les pastis millori, segur que sí! Això en quatre dies ja marxa i d'aquí no res la SW i comença la teva cerca, jo quins nervis!!!! >.-<: >.-<:

Papagaya aquests 7 mesos et passaran volant ja ho veuràs, o al menys amb aquesta companyia ho intentarem! D'aqui no res l'estiu, vacances i a pensar en altres coses que distreguin el cap. Jo porto com un any esperant amb l'amore pel momet ideal i aquests 3 mesos que encara em queden a la banqueta sento que volaran!

petit_somni qué valenta amb lo de no voler saber el sexe!!! jejeje :cnena: :cnen: jo soc una ansiosa i no m'aguanto els secrets ni 5 minuts!!! jajaja! la familia ha d'anar amb compte amb mi al Nadal si no vol ue xafi els regals sorpresa ;-))) ;-)))

Respecte a lo que us comentaba de no agobiar-me aquests mesos que em queden d'espera amb TO's i demès he decidit que no ho faré... He pensat que m'ho prendré amb calma, que quan toqui posar-se aniré mica en mica, calculat els dies i tal però sense agobios... i si la cosa va fallant doncs aniré incorporant mesures... De moment m'estic present les tempes i bueno... nomès porto 4 dies així que de moment be pero espero que si les dades no son clares no comenci a agobiar-me, ja us aniré explicant...

Us desitjo un molt bon cap de setmana a totes i un feliç dia de la mare!!! Les que ja ho sou gaudiu i les demès pensem que potser l'any vinent ja som mares o pre-mares!!!!! :o_o-o: :panxeta: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::