.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hola boniquetes!
Com aneu??? Està tot molt parat eh no pot ser!!!!!
Ai Marta_1986 si ho han canviat i la veritat és que a mi no m'agrada gaire. Suposo que ja ens hi acostumarem.
Si de moment ni rastre de Warry, avui 6 dies de retràs. De tant en tant mal de panxa i cada dia crec que més fluxe. Però no sé intento no pensar res. Dimarts que ve tinc hora el gine pel tema aquest del bulto i ja de pas sortirem de dubtes. Així que si no m'ha vingut la regla abans sabré què és el que passa.
Bufff porto dos dies que no puc amb la meva ànima, aquest matí m'ha costat la tira aixecar-me. I amb aquesta calor bbbbbffffff
Com aneu??? Està tot molt parat eh no pot ser!!!!!
Ai Marta_1986 si ho han canviat i la veritat és que a mi no m'agrada gaire. Suposo que ja ens hi acostumarem.
Si de moment ni rastre de Warry, avui 6 dies de retràs. De tant en tant mal de panxa i cada dia crec que més fluxe. Però no sé intento no pensar res. Dimarts que ve tinc hora el gine pel tema aquest del bulto i ja de pas sortirem de dubtes. Així que si no m'ha vingut la regla abans sabré què és el que passa.
Bufff porto dos dies que no puc amb la meva ànima, aquest matí m'ha costat la tira aixecar-me. I amb aquesta calor bbbbbffffff

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Quin lio amb el canvi del forum!!
Meipuça que desespero! Ja 6 dies, però dimarts per fi podràs sortir de dubtes. Espero que ens portis bones noticies.
Goli nosaltres ens anem a casa del meus pares i celebrarem el sant del marylo.
Modo ego: avui TO positiu així que deures a tope!!
De moment hem fet pinxito el diumenge com a inici de SW i avui i demà segur. El cap de setmana a casa dels meus pares no sé com ho farem.
Meipuça que desespero! Ja 6 dies, però dimarts per fi podràs sortir de dubtes. Espero que ens portis bones noticies.
Goli nosaltres ens anem a casa del meus pares i celebrarem el sant del marylo.
Modo ego: avui TO positiu així que deures a tope!!
De moment hem fet pinxito el diumenge com a inici de SW i avui i demà segur. El cap de setmana a casa dels meus pares no sé com ho farem.- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Meipuça ha escrit:Hola boniquetes!
Com aneu??? Està tot molt parat eh no pot ser!!!!!
Ai Marta_1986 si ho han canviat i la veritat és que a mi no m'agrada gaire. Suposo que ja ens hi acostumarem.
Si de moment ni rastre de Warry, avui 6 dies de retràs. De tant en tant mal de panxa i cada dia crec que més fluxe. Però no sé intento no pensar res. Dimarts que ve tinc hora el gine pel tema aquest del bulto i ja de pas sortirem de dubtes. Així que si no m'ha vingut la regla abans sabré què és el que passa.
Bufff porto dos dies que no puc amb la meva ànima, aquest matí m'ha costat la tira aixecar-me. I amb aquesta calor bbbbbffffff
Vols dir que no estas prenyi?????
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Si nenes és un pal, a més el meiinu està tota l'estona preguntat t'ha vingut la warry, t'ha vingut ja... i jo nooooo pesat. Però tinc forces mals de panxa i algun de força fort d'aquells que dius ara segur que m'ha vingut la regla i vaig al lavabo i res. Però també penso que pot ser s'està preparant tot per baixar.
Mira ojala Marta_1986 però és que no ho vull pensar i intento no fer-me il·lusions. Ja li dic al meiinu que si és que no la patacada serà grossa.
Mira ojala Marta_1986 però és que no ho vull pensar i intento no fer-me il·lusions. Ja li dic al meiinu que si és que no la patacada serà grossa.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Si nenes és un pal, a més el meiinu està tota l'estona preguntat t'ha vingut la warry, t'ha vingut ja... i jo nooooo pesat. Però tinc forces mals de panxa i algun de força fort d'aquells que dius ara segur que m'ha vingut la regla i vaig al lavabo i res. Però també penso que pot ser s'està preparant tot per baixar.
Mira ojala Marta_1986 però és que no ho vull pensar i intento no fer-me il·lusions. Ja li dic al meiinu que si és que no la patacada serà grossa.
Mira ojala Marta_1986 però és que no ho vull pensar i intento no fer-me il·lusions. Ja li dic al meiinu que si és que no la patacada serà grossa.
- Gironina35
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia!!!
Meipuça 6 de retard i no et fas cap TE amb aquest Simptomes????
Jo res de res de res de res!!! Aixi que inauguro el meu desespero en estat pur! A veuee que passa....
Com aneu la resta?
Meipuça 6 de retard i no et fas cap TE amb aquest Simptomes????
Jo res de res de res de res!!! Aixi que inauguro el meu desespero en estat pur! A veuee que passa....
Com aneu la resta?
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia cercadores!!!
Meipuça una setmana de retràs! això pinta molt b!!!!fins dimarts que ve no sortiràs de dubtes? quins nervis! ja ens informaras!
Gironina35 en el meu primer embaràs em va passar el mateix, no notava res d'estrany, tots els símptomes eren d'una prewarry (pits, mal d'ovaris...) i tatxan! Recordo que fins la primera ecografia, que és a les nou setmanes, vaig patir una mica perquè no notava cap senyal...
[b]Goli[/b] ànims per aquest desespero! a veure si tenim una altra panxona!!!
Modo ego: Avui començo amb la sexyweek a tope!!! d'aquest mes no passo! faré tots els trucs del primer embaràs a veure si amb aquest funciona, ja tinc l'aquarius a la nevera!!!
Ànims a totes i segur que pel juliol cantarem unes quantes panxus!
Bona revetlla!!! Nosaltres farem festeta al pati de casa amb uns amics i els seus fills!
Meipuça una setmana de retràs! això pinta molt b!!!!fins dimarts que ve no sortiràs de dubtes? quins nervis! ja ens informaras!
Gironina35 en el meu primer embaràs em va passar el mateix, no notava res d'estrany, tots els símptomes eren d'una prewarry (pits, mal d'ovaris...) i tatxan! Recordo que fins la primera ecografia, que és a les nou setmanes, vaig patir una mica perquè no notava cap senyal...
[b]Goli[/b] ànims per aquest desespero! a veure si tenim una altra panxona!!!
Modo ego: Avui començo amb la sexyweek a tope!!! d'aquest mes no passo! faré tots els trucs del primer embaràs a veure si amb aquest funciona, ja tinc l'aquarius a la nevera!!!
Ànims a totes i segur que pel juliol cantarem unes quantes panxus!
Bona revetlla!!! Nosaltres farem festeta al pati de casa amb uns amics i els seus fills!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia noies!!
Recordeu la frase del Tartufino "Esperem una setmana i després farem el TE"?
Doncs resulta que avui és revetlla i jo vaig dir ahir...però si ho estic m'agradaria portar-me bé i no beure i tal i qual. I mentre jo era a la feina ell va anar a comprar un TE. I vam decidir fer-lo aquest matí abans que marxéssim a treballar.
I al vespre... Un mal d'ovaris...! :( Que tenia claríssim que al matí hi hauria presència de W.
Total que hem desperto histèrica a les 7:56h pero que ens havíem adormit, però hem tirat endavant amb el TE perquè no hi havia W.
Resultat: +!!!!!!!!

Recordeu la frase del Tartufino "Esperem una setmana i després farem el TE"?
Doncs resulta que avui és revetlla i jo vaig dir ahir...però si ho estic m'agradaria portar-me bé i no beure i tal i qual. I mentre jo era a la feina ell va anar a comprar un TE. I vam decidir fer-lo aquest matí abans que marxéssim a treballar.
I al vespre... Un mal d'ovaris...! :( Que tenia claríssim que al matí hi hauria presència de W.
Total que hem desperto histèrica a les 7:56h pero que ens havíem adormit, però hem tirat endavant amb el TE perquè no hi havia W.
Resultat: +!!!!!!!!

- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Moltíssimes felicitats Tartufina!!!!!!!!! Nena, lo teu si q es eficiència! A la primera!
Com ho vas fer? Tema pinxitus... Vull fer estadística per ajudar-nos a les demés a encertar!
Petonarros i ara a gaudir-ho a tope amb el Tartufino!!!
Com ho vas fer? Tema pinxitus... Vull fer estadística per ajudar-nos a les demés a encertar!
Petonarros i ara a gaudir-ho a tope amb el Tartufino!!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Gràcies!!
Hem començat el matí entre somriures i llàgrimes!
No tenia esperances perquè la setmana d'ovulació no ho vam fer gaire bé perquè el Tartufino tenia molta feina i estrès.
Poso dates:
04/06 - pinxito
05/06 - pinxito
06/06 - dia d'ovulació
09/06 - pinxito
Ha de ser d'algun d'aquests 3... Del 9 no ho crec però estava dins de la setmana! Tots 3 van ser a la nit i a l'acabar vaig posar-me a dormir directe! :)
Cap altre truco! A principis de Juny vaig anar al Ginecòleg a fer revisió i des de llavors que prenc Acfol.
Hem començat el matí entre somriures i llàgrimes!
No tenia esperances perquè la setmana d'ovulació no ho vam fer gaire bé perquè el Tartufino tenia molta feina i estrès.
Poso dates:
04/06 - pinxito
05/06 - pinxito
06/06 - dia d'ovulació
09/06 - pinxito
Ha de ser d'algun d'aquests 3... Del 9 no ho crec però estava dins de la setmana! Tots 3 van ser a la nit i a l'acabar vaig posar-me a dormir directe! :)
Cap altre truco! A principis de Juny vaig anar al Ginecòleg a fer revisió i des de llavors que prenc Acfol.
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Moltes gràcies per informar Tartufina, maca!!!
Entenc q el dia de la ovulació no hi va haver pinxitu, doncs? Vas fer TO? O vas notar q ovulaves?
Perdona tantes preguntes, jejeje!
Disfruta guapaaaaaaaaaa! Q emocionant! Aquest St. Joan el recordaràs tota la vida!
Mua!
Entenc q el dia de la ovulació no hi va haver pinxitu, doncs? Vas fer TO? O vas notar q ovulaves?
Perdona tantes preguntes, jejeje!
Disfruta guapaaaaaaaaaa! Q emocionant! Aquest St. Joan el recordaràs tota la vida!
Mua!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
moltissimes felicitats Tartufina!!!!!! que bé nenaaa!!! oleee ara a gaudir de l'emaràs!!!!
aishhh Meipuça vinga va!!! anims!
aishhh Meipuça vinga va!!! anims!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Enhorabona Tartufina!!!
A disfrutar molt d'aquesta revetlla tan especial!!
El mes de juny està sent molt efectiu, deu ser el "caloret" que ens porta moltes panxulinas!! Quina alegria!!

A disfrutar molt d'aquesta revetlla tan especial!! El mes de juny està sent molt efectiu, deu ser el "caloret" que ens porta moltes panxulinas!! Quina alegria!!

- Gironina35
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Guauuuuuu peazo notiiiiciiiaaa!!! Moltissimes felicitats Tartufina!!!!! Efectivitat maxima!!!!! Gracies per compartir el metode per totes ens va super be veure com va!!! Disfruta de la teva revtlla mes especial!
Louly gracies per comentar-me lo del teu primer embaraç em dona una mica d'esperances als meus no simptomes de moment... lo unic que em noto es tenir la panxa mes inflada i he tingut dos dies com un mal de cadera--ciatica pero aixo pot ser per la carrega de feina....
Ostres tu quin xute quan llegeixes un nou embaraç!!!
Louly gracies per comentar-me lo del teu primer embaraç em dona una mica d'esperances als meus no simptomes de moment... lo unic que em noto es tenir la panxa mes inflada i he tingut dos dies com un mal de cadera--ciatica pero aixo pot ser per la carrega de feina....
Ostres tu quin xute quan llegeixes un nou embaraç!!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hola!
Moltes gràcies per les felicitacions!
Encara no m'ho crec...
Com que era el primer cicle de cerca no teniem previst comprar ni TO no TE, només en el cas que la cerca s'allargués molt.
Jo vaig calcular dia d'ovulació mitjançant una App del mòbil que es diu: Period Calendar. I ens vam guiar per aquí. Sincerament mai he sabut detectar si estic ovulant o no, una vegada he començat a investigar potser sí que hi ha un canvi de flux i en el meu cas un augment del desig, pero no ho havia relacionat mai perquè no és molt evident. Així com moltes parleu de clara d'ou i tal...jo no!
Meipuça jo tampoc he tingut cap símptome! A part de la inflor de la panxa que us vaig comentar i algun dolor d'ovaris tipus de W. Ànims!!
Moltes gràcies per les felicitacions!
Encara no m'ho crec...
Com que era el primer cicle de cerca no teniem previst comprar ni TO no TE, només en el cas que la cerca s'allargués molt.
Jo vaig calcular dia d'ovulació mitjançant una App del mòbil que es diu: Period Calendar. I ens vam guiar per aquí. Sincerament mai he sabut detectar si estic ovulant o no, una vegada he començat a investigar potser sí que hi ha un canvi de flux i en el meu cas un augment del desig, pero no ho havia relacionat mai perquè no és molt evident. Així com moltes parleu de clara d'ou i tal...jo no!
Meipuça jo tampoc he tingut cap símptome! A part de la inflor de la panxa que us vaig comentar i algun dolor d'ovaris tipus de W. Ànims!!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Gràcies de nou Tartufina per compartir el teu mètode!
Meipuça això olora a panxu a topeeeeeee! Aish em concentraré molt per tu!
A la resta, molts ànims amb els desesperos, esperem q la nit màgica de St. Joan us porti moltes panxusssssss!
Jo per la meva part, avui remato fornication week i a desesperar! Avui verbena a casa de ma mare amb uns amics seus superdivertits, i dissabte al matí a buscar a la nostra gosseta! yupiiiiiiiiiii!
Petonarros forts a totes!!! A veure si la jefa canta més panxus, que porta carrerilla!
Meipuça això olora a panxu a topeeeeeee! Aish em concentraré molt per tu!
A la resta, molts ànims amb els desesperos, esperem q la nit màgica de St. Joan us porti moltes panxusssssss!
Jo per la meva part, avui remato fornication week i a desesperar! Avui verbena a casa de ma mare amb uns amics seus superdivertits, i dissabte al matí a buscar a la nostra gosseta! yupiiiiiiiiiii!
Petonarros forts a totes!!! A veure si la jefa canta més panxus, que porta carrerilla!
- Gironina35
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Ostres Tartufina m'acaves de donar un xute de moral amb aixo de que tampoc tenies cap simptoma!!'
En fi!!! En una setmana surto de subtes com a molt!!! Si es que aguanto!!
Bona Revetlla a totes!!!
En fi!!! En una setmana surto de subtes com a molt!!! Si es que aguanto!!
Bona Revetlla a totes!!!
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
ENHORABONA TARTUFINA!!!
Arribar i moldre, eh?? Quina tanda de panxus a la primera que portem!
Aquí anem fent, pinxitos dia si dia no, ara crec que ja són purament ludicofestius perquè segons els comptes vaig ovular fa uns dies. Des d'ahir que em noto els pits inflats, veig que els psicosimptomes venen amb ganes altre cop!! Perquè jo de sempre que se m'inflaven nomes els dies previs a la W.
Vinga noies, que portem molt bon juny, a veure si seguim celebrant panxus!!!
Molt bona revetlla!

Arribar i moldre, eh?? Quina tanda de panxus a la primera que portem!
Aquí anem fent, pinxitos dia si dia no, ara crec que ja són purament ludicofestius perquè segons els comptes vaig ovular fa uns dies. Des d'ahir que em noto els pits inflats, veig que els psicosimptomes venen amb ganes altre cop!! Perquè jo de sempre que se m'inflaven nomes els dies previs a la W.
Vinga noies, que portem molt bon juny, a veure si seguim celebrant panxus!!!
Molt bona revetlla!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
ENHORABONA TARTUFINA!!!!
,quina ilusió!!!! A disfrutar d'aquesta panxona, un petonàs guapa!!!
,quina ilusió!!!! A disfrutar d'aquesta panxona, un petonàs guapa!!!Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Hola boniquetes!!!!
Feliç sant joan a totes!!!!!!
Espero que la revetlla anes molt i molt bé i que caiguessin molts pinxituus!!!!
Moltíssimes felicitats TArtufina quina notícia més fantàstica!!!!!!!
Ara a disfrutar bonica!!!!
Moltes gràcies pel ànims guapis, aquí de moment tot igual, amb sensació constant de que ha de baixar la warry però de moment ni rastre. No sé el meu cap barrina a tope, no em sento gens embarssada, així que en el fons penso que no ho estic. Rumio mil coses, que pot ser no he ovulat aquest mes i per això no baixa, que el cicle d'aquest mes pot ser serà de 40 dies i que baixarà a la de res, que hi ha algo que no funciona... No sé ja no se què pensar.
El meiinu avui volia anar a buscar un TE, que no hem fet, però tampoc em ve de gust perquè i si surt negatiu i és positiu o si surt negatiu i és negatiu de veritat!!!
De fet el dimarts si el gine em diu que no hi ha res se'm quedarà una cara de gilipolles
total.
Feliç sant joan a totes!!!!!!
Espero que la revetlla anes molt i molt bé i que caiguessin molts pinxituus!!!!
Moltíssimes felicitats TArtufina quina notícia més fantàstica!!!!!!!
Ara a disfrutar bonica!!!!
Moltes gràcies pel ànims guapis, aquí de moment tot igual, amb sensació constant de que ha de baixar la warry però de moment ni rastre. No sé el meu cap barrina a tope, no em sento gens embarssada, així que en el fons penso que no ho estic. Rumio mil coses, que pot ser no he ovulat aquest mes i per això no baixa, que el cicle d'aquest mes pot ser serà de 40 dies i que baixarà a la de res, que hi ha algo que no funciona... No sé ja no se què pensar.
El meiinu avui volia anar a buscar un TE, que no hem fet, però tampoc em ve de gust perquè i si surt negatiu i és positiu o si surt negatiu i és negatiu de veritat!!!
De fet el dimarts si el gine em diu que no hi ha res se'm quedarà una cara de gilipolles
total.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















