Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Nosaltres li hem posat a la nena YAIZA, en canàries es molt sntit, però aqui hi havia molta gent que no l'havia sentit mai.
ostres YAIZA no l'havia sentit mai, quin significat te???
raquel79 ha escrit:ALLIOLI ha escrit:Doncs jo com a bona olotina em dic Tura.![]()
També conec una Tanit, una Loida i una Aloma (com la novel·la de Mercè Rodoreda).
De nen doncs, conec un Eudald (patró de Ripoll) i un Magí (patró de Tarragona)
tanit i aloma són xul.líssims...
jo quan era petita tenia un llibre que es deia així, tanit... és mallorquí, pot ser?
eudald, molt xulo..
magí... ufff.. què voleu que us digui... i que consti que sóc de terres tarragonines (ganxeta,però)
Si, és mallorquí, jo també em vaig llegir aquest llibre quan era petita i em va encantar!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Jo tb soc mestra i de noms pocs comuns he sentit:
- Uns germans q es deien Otger, Nit i Edelweiss
- Uns altres germans que es deien Lliure i Llibertat
A mi m'agrada Abril i Èlia i de nens més comuns com Pol i Marc, Axel tb es un nom q m'agrada.
Per cert he vist q parlaveu del nom BLAU jo l'he vist per nens i per nenes i tb he tingut un BRU i una BRUNA!!!
- Uns germans q es deien Otger, Nit i Edelweiss
- Uns altres germans que es deien Lliure i Llibertat
A mi m'agrada Abril i Èlia i de nens més comuns com Pol i Marc, Axel tb es un nom q m'agrada.
Per cert he vist q parlaveu del nom BLAU jo l'he vist per nens i per nenes i tb he tingut un BRU i una BRUNA!!!
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Hola
ara he pensat en noms ben poc comuns,
per nen: Armenter
Per nena: Puig
també m'agraden jejejeje
ara he pensat en noms ben poc comuns,
per nen: Armenter
Per nena: Puig
també m'agraden jejejeje
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Laura 28, Yaiza significa, princessa o arco iris, és un nom Canari, de fet a Lanzarote hi ha un poble q es diu així i n'hi ha una llegenda que explica que hi havia una princessa a Lanzarote que es deia Yaiza i es va enamorar d'un "pobre" i com tots s'oposaven a aquest amor el va llançar-se a l'aigua i ella plorava sentada a la vora del mar i deien que era una princessa molt molt maca, També hi ha una trilogia de Vazquez-Figueroa que es diu: Océano, Yaiza i Maradentro ( 3 llibres) els he llegit els 3 aquest estiu i són genials, Yaiza es una nena molt especial que viu a Lanzarote , d'una familia de pescadors, recomanable la trilogia, jo la vaig comprar perque molta gent hem preguntava si li havia posat el nom pels llibres i clar, al final el vaig llegir!!!
Nosaltres si tenim una nena li posarem Ènia, que significa "Petit foc o flama que uneix a dues persones per fer front al que vingui"
és maco el significat,oi??? A mi m'encanta el nom!!!

és maco el significat,oi??? A mi m'encanta el nom!!!

I el meu? Nina, és maco i poc sentit.
indai ha escrit:raquel79 ha escrit:ALLIOLI ha escrit:Doncs jo com a bona olotina em dic Tura.![]()
També conec una Tanit, una Loida i una Aloma (com la novel·la de Mercè Rodoreda).
De nen doncs, conec un Eudald (patró de Ripoll) i un Magí (patró de Tarragona)
tanit i aloma són xul.líssims...
jo quan era petita tenia un llibre que es deia així, tanit... és mallorquí, pot ser?
eudald, molt xulo..
magí... ufff.. què voleu que us digui... i que consti que sóc de terres tarragonines (ganxeta,però)
Si, és mallorquí, jo també em vaig llegir aquest llibre quan era petita i em va encantar!

quins noms més xulos!!!
però nenes, ho sento, lliure i llibertat em superen!!! jejejeje
raquel79 ha escrit:quins noms més xulos!!!
Si si lliure i llibertat són traca i a sobre els pares eren del partit comunista del poble!!!
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Hola!
Doncs a mi de nena m'agraden Zibba, Daina, Jana, Ainoha, (els dos útlims potser són més coneguts) i noms una mica més estranys doncs conec Io, Jade, Tais, Janett, Ivonne, ...
I noms de nen trobo bonics Pol, Bern, Biel, Ot, Nil.
Però el meu home té molt clar que si mai té un nen és dirà Josep, per tal de seguir la tradició familiar, i a mi no m'agrada gens!!!

Doncs a mi de nena m'agraden Zibba, Daina, Jana, Ainoha, (els dos útlims potser són més coneguts) i noms una mica més estranys doncs conec Io, Jade, Tais, Janett, Ivonne, ...
I noms de nen trobo bonics Pol, Bern, Biel, Ot, Nil.
Però el meu home té molt clar que si mai té un nen és dirà Josep, per tal de seguir la tradició familiar, i a mi no m'agrada gens!!!

Ostres, això de seguir la tradició familiar està bé, però Josep él MOLT clàssic, i a mi tampoc no m'agraden els noms tant clàssics (tot i que Josep no és lleig). Segur que tindreu una nena (i no crec que li vulgui posar Josefina o Pepita, no?)
Si jo tingués una nena m'agradaria molt Ivet, però un conegut ha tingut una nena i li ha posat així... per tant, l'hem borrat de la llista. Ens agrada també Tuixent, sona molt sonor i contundent, i com més ho sentim, més ens agrada (no sé si s'escriu amb T final o no).
I si és nen, m'agrada molt Nil, tot i que n'hi ha moooolts. De petita hi havia un aventurer català que havia viscut mil aventures, es deia Nil Bohugues, i em tenia impressionada. En guardo un bon record.
Avui m'han dit un nom nou.... que no m'agrda gens: Brisa, què us sembla? A mi no m'agrada gens.
Apa, seguirem buscant noms ben macos. A veure si ben aviat ens quedem

Si jo tingués una nena m'agradaria molt Ivet, però un conegut ha tingut una nena i li ha posat així... per tant, l'hem borrat de la llista. Ens agrada també Tuixent, sona molt sonor i contundent, i com més ho sentim, més ens agrada (no sé si s'escriu amb T final o no).
I si és nen, m'agrada molt Nil, tot i que n'hi ha moooolts. De petita hi havia un aventurer català que havia viscut mil aventures, es deia Nil Bohugues, i em tenia impressionada. En guardo un bon record.
Avui m'han dit un nom nou.... que no m'agrda gens: Brisa, què us sembla? A mi no m'agrada gens.
Apa, seguirem buscant noms ben macos. A veure si ben aviat ens quedem

UFF... SHILA, BRISA EM SONA A ALLÒ QUE ES POSA D'AMBIENTADOR... JEJEJEJE-... HO SENTO, A LA QUE UN NOM EM RECORDA ALGO...
Jo també tenia el llibre de Tanit, segur que encara està guardat a alguna de les caixes de llibres que hi ha a casa dels meus pares!
Hola noies!
Shila m'ha sobtat veure el nom de Tuixent per aquí. Jo visc en un poblet relativament a prop d'allà, i a l'hivern hi anem sovint perquè hi ha unes pistes d'esquí de fons. (com que som uns inútils amb això de l'esquí podem anar fent al nostre ritme sense fer baixades espectaculars ni cues als telecadires jejeje)
La veritat és que ho he vist escrit de totes maneres... diria que actualment s'escriu Tuixent. Tot i que en molts llocs encara hi posi o s'escrigui Tuixén.
No m'hauria plantejat mai que Tuixent pogués ser un nom de nen; clar que si també hi ha Isona i Ainet de nena que també son poblets del Pallaras Sobirà... perquè no Tuixent? Però és que sona tan contundent.... ostres... no sé!
Nosaltres seguim amb Naia (o Duna) i Maiol.
Shila m'ha sobtat veure el nom de Tuixent per aquí. Jo visc en un poblet relativament a prop d'allà, i a l'hivern hi anem sovint perquè hi ha unes pistes d'esquí de fons. (com que som uns inútils amb això de l'esquí podem anar fent al nostre ritme sense fer baixades espectaculars ni cues als telecadires jejeje)
La veritat és que ho he vist escrit de totes maneres... diria que actualment s'escriu Tuixent. Tot i que en molts llocs encara hi posi o s'escrigui Tuixén.
No m'hauria plantejat mai que Tuixent pogués ser un nom de nen; clar que si també hi ha Isona i Ainet de nena que també son poblets del Pallaras Sobirà... perquè no Tuixent? Però és que sona tan contundent.... ostres... no sé!
Nosaltres seguim amb Naia (o Duna) i Maiol.
hola, la veritat és que Tuixén es fa servir com a nom de nena. recordeu aquella ciberpresentadora del temps de neu? s'ho deia. I a mi tb em sona contundent, molt sonor, com el meu, Meritxell.
I, per cert, Naia m'agrada molt, i Maiol tb, de fet, en conec un.
Adéu
I, per cert, Naia m'agrada molt, i Maiol tb, de fet, en conec un.
Adéu
-Alba- ha escrit:Jo també tenia el llibre de Tanit, segur que encara està guardat a alguna de les caixes de llibres que hi ha a casa dels meus pares!
quins records, ejejeje
del barco de vapor, a qué si???
doncs em sembla que si perque tenia mil i un llibres del barco de vapor!! jejeje
per cert avui parlant amb Javi de noms ens a agradat de nen Bruno.
per cert avui parlant amb Javi de noms ens a agradat de nen Bruno.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |