++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: ++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

EntradaAutor: Martina32 » dt. juny 01, 2010 12:27 pm

gloria* la Martina molt be, no para de donar-li patadetes a la mami, ja medeix 31 cm i pesa 900 gr, una campiona! A mi aquest nom cada dia m'agrada mes, però el que va insistir fins aconseguir-ho va ser el papi.

Tilda jo sempre tacava 2-3 dies abans de la warry i el mes del positiu no ho vaig fer. També tenia mal de warry feia uns dies i mal de pitrera, o sigui que no perdis l'esperança que jo em vaig fer el TE sola pensant que seria que no.Aixxxx, a veure si tens sort i segueixes així.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 01, 2010 12:50 pm

Laurita, entro un moment per enviar-te uns rajos dedicats especialment a tu, tot i que no he estat gaire participativa al teu post de maig (ja us dic que estic en procés de "desintoxicació", hehehe) he pogut constatar que ets una noia molt especial! Els teus fills, que arribaran, no podran tenir una mare millor! Un petonàs gegant!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
brunadenit
:: zebra
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dt. juny 01, 2010 1:53 pm

Laurita reina, ànims. Almenys ja tens una segona opinió. A veure si al juliol volen començar les IAs.
tilda, lo teu té bona pinta... aishh quins nervis.... potser era aviat per un TE si dius que estàs a 12 DPO. Espera't un parell o 3 de dies a veure si hi ha sort!
nenes fa dos dies que tinc mal de regla, però no d'ovaris, eh? més avall. Bé, mal no és la paraula, molèsties. I encara em queden 10 dies mínim! Bufff... no sé com ho passaré. Ara, de moment cap psicosímptoma, ni gana, ni marejos ni son ni res. Només aquesta mena de rampa al baixventre.
Això és tot per ara!
Petonets a totes!
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dt. juny 01, 2010 2:25 pm

Brunadenit, anem més o menys igual... jo estic a 6DPO però no noto res especial, bé, ahir unes punxades al ronyó però fijo que no tenen res a veure, al menys encara, perque els ronyons sovint em fan mal però no tan aviat… Per sort no tinc psicosímptomes, només un cicle en vaig tenir... així pateixo menys.

I la meva gràfica no dius res de moment. Ens uns dies veurem si va baixant (2 dies abans ho fa) o si em donés l’alegria de pegar una bona pujadeta!
Ara ja està la feina feta i només es pot esperar! Vaja, desesperar…
Per cert, m'he canviat el temròmetre perque l'altre estava fatal, em prenia tempes seguides i les diferències eren bestials... ara ja no se si fiar-me de les últimes tempes...

Us deixo però quan puc us vaig llegint, eh grafiqueres?

Al vespre avtualitzo la 1a plana i us repaso!!!!!
Imatge

Imatge
mireia_mm
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dc. abr. 22, 2009 4:31 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: mireia_mm » dt. juny 01, 2010 2:30 pm

Hola noies!!

entrava un momentet per disitjar-vos molta SORT!!!!

:ok: :love: >.-<: :-()-) :ok: :love: >.-<: :-()-)
pimpam
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dt. juny 01, 2010 4:07 pm

Noies, tinc una parell de dubtes amb tot aquest tema de les grafiques...

Com sabeu quant esteu ovulant si quant ja a passat la tempe baixa en picat? no sé si m'explico o ho he entés bé...esque no sé si fentho em liaria encara més...
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dt. juny 01, 2010 4:30 pm

Bona tarda guapes!!!

Dónde está mi superjefa?????? Gloooooria!!! moltes gràcies pel text de l'entrada del post! M'he emocionat i tot snif!!! és preciós! :-()-)

Mara em sap greu per això que estàs passant, però pensa que un cop t'operis ja estarà més aprop el teu positiu! I penso que la manera d'afrontar-ho que tens és molt bona, ja sé que la nostra màxima il·lusió és aconseguir un embaràs però a vegades, per diversos motius això es converteix en una obsessió i no és gens bo. Recordo que un dia després d'un mal moment impressionant en que ho vai g enviar tot a pastar, la meva mare tota sèria em va fer una reflexió dura però penso que necessària, em va dir: a veure, entenc que la teva màxima il·lusió és poder tenir un nen i en principi no hauria de ser cap problema aconseguir-ho però pensa que, per molt que ho desitgis a vegades les coses no surten com voldríem, hi han moltes persones que no ho han aconseguit però han tingut una vida llarga i plena, per favor no t'obsessionis amb això perquè l'únic que estàs fent és no gaudir realment de la teva vida i de tot el que pots arribar a fer". (D'aquí ve la meva frase del post de maig: la vida és allò que succeeix mentre esperes que es compleixin els nostres somnis). Es veritat que és el nostre somni però que això no ens impedeixi gaudir de la vida que tenim i de tot el que podem fer ara i avui (i que no tornarà a passar!). AIxí que molts ànims Mara!
Laurita! també t'entenc molt bé amb això que comentes de la feina. Però primer t'envio molts ànims eh? perquè la biologa no us va dir pas res negatiu! només que millor provar ja una IA per reduir la ansietat i penso que té molta aró!
Per això de la feina a mi em passa quelcom semblant...estic pendet d'un augment de càrrec i això comportarà + responsabilitat + feina i m'estresso només de pensar-hi, ademés a mesura que passa el temps podria coincidir més amb un futur embaràs...però ja fa molt de temps que espero això i per un motiu o altre s'ha anat eternitzant i per tant a arribat un moment en que penso una mica més en mi mateixa i el que hagi de ser serà, vull dir que jo havia fet tot el que necessitava per fer el canvi però per un motiu o altre la cosa s'ha anat allargant i ha arribat un moment en que penso que primer em de pensar una mica més en nosaltres per no acabar dels nervis. Les coses passen quan han de passar i si em quedo sense el nou càrrec, bé, aniré més descansada i podré agafar-me una baixa tranquil·la sense sentir-me tan pressionada (bé, això sempre i quan em quedi embarassada, je!).

Pimpam, jo no hi entenc massa però em sembla que la tempe baixa abans d'ovular i comença a fer una forta pujada un cop ja s'ha ovulat...no sé si vols dir això...en tot cas, quan la tempe baixa és senyal que en els propers 2-3 dies s'ovularà :p-)

records a totes!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Carbiadaya
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. juny 01, 2010 4:31 pm

Bona tarda gràfiqueres junyeres!!! :love:

Laurita he entrat per veure el que t'havien dit al metge....al menos tens una sgona opinió,el estress ens juga males passades,per això jo mai hagués pensant que em quedaria tan aviat,
sempre vaig cansada i agotada de la feina.Però segur que si agafes la baixa estaràs més tranquila i les coses aniran sobre rodes,és normal que estiguis desanimada,però ja veuràs que
amb les IA aconseguireu aviat el vostre somni <:-<
Sort wapi!!

Que tal aneu noies,aixx us trobo a faltar :-()-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pimpam
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dt. juny 01, 2010 4:51 pm

Doncs segurament el proper mes m'animaré a fer les grafiques...a veure si m'en surto!!!

Gracies maques
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 01, 2010 5:20 pm

Eve ha escrit:Bona tarda guapes!!!
Recordo que un dia després d'un mal moment impressionant en que ho vai g enviar tot a pastar, la meva mare tota sèria em va fer una reflexió dura però penso que necessària, em va dir: a veure, entenc que la teva màxima il·lusió és poder tenir un nen i en principi no hauria de ser cap problema aconseguir-ho però pensa que, per molt que ho desitgis a vegades les coses no surten com voldríem, hi han moltes persones que no ho han aconseguit però han tingut una vida llarga i plena, per favor no t'obsessionis amb això perquè l'únic que estàs fent és no gaudir realment de la teva vida i de tot el que pots arribar a fer". (D'aquí ve la meva frase del post de maig: la vida és allò que succeeix mentre esperes que es compleixin els nostres somnis). Es veritat que és el nostre somni però que això no ens impedeixi gaudir de la vida que tenim i de tot el que podem fer ara i avui (i que no tornarà a passar!). AIxí que molts ànims Mara!

Molt sàvia, la teva mare, jo ara sí que disfruto de tot el que faig i m'he buscat objectius nous a banda del de ser mare, i la veritat és que estic molt animada. No es poden evitar les baixades de moral puntuals, però han de ser això PUNTUALS! Molts petons, Eve! I gràcies per les teves paraules, i les de la teva mare. :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dt. juny 01, 2010 6:52 pm

Ja estic aqui............. i us he pogut llegir a totes! Ara reponc i després actualitzo la 1a plana!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Pimpam, benvinguda al post de grafiqures!!! Si vols ser grafiquera t'hauries de donar d'alta al fertiliy friend i posar-nos el link de la teva gràfica! A la 1a plana del post tens info i si no ja t'ajudem, val? Respecte al dubte de les tempes i la ovulació..."abans de l'ovulació, les tempes són baixes. A meitat de cicle hi ha un subidón de temperatures. El dia abans del subidón és el dia de l'ovulació. Cal fer deures abans i després de l'ovulació. Després de l'ovulació les tempes es mantenen altes durant tota la Fase Lútea (temps entre l'ovulació i la següent warry). La fase lútea (FL) dura entre 12 i 16 dies i es manté més o menys constant en cada dona. Al final de la FL, final de cicle, si les tempes es mantenen altes (iguals o superiors a les tempes de la FL) és molt bon simptoma d'embaràs. Si baixen, vol dir que la warry és inminent. Pot ser que les tempes baixin de cop el dia de la warry o que vagin baixant progressivament els dies anteriors a la warry" (text extret de les recomanacions que apareixen a la 1a plana també). Qualsevol cosa ens dius!!!

Eve, gràcies per les teves paraules. Quanta raó ta mare!!! Sona dur però és cert. Jo dijous tinc un sopar amb una amiga i ens pensem fotre una ampolleta de lambrusco mentre ens posem a xerrar de les nostres coses. Fins fa poc quan estava a dies DPO no prenia alcohol, vaja, només en prenc en situacions d'aniversaris o celebracions però vaja, aleshores ni això...però no es pot estar així tampoc... així que res, com que l'amiga està tristona ens anirem amb un vinet i que sigui el que hagi de ser! Almenys ens ho haurem passat bé, no?

Mara, molt bona la teva actitut!!! Tot i que a vegades pot costar però és el que diem...s'ha d'anar fent!

Laurita, guapi, em sap greu veure't desanimada. Ja se que el fet de tenir-ho tot bé i no quedar-te no ajuda, no consola... però vaja, tens la IA aqui al costat, quan menys ho esperis seràs betaesperant i segur que aquesta ajuda fa que la chispeta entre :p-) i ..::·· prengui. Molta força, que potser aquest mes és el definitiu i en 1 setmana estàs a la sexy week!!!!
I és cert que la feina no ajuda. Jo ara mateix vaig a tope, fins i tot avui he tingut una mica d'ansietat que feia anys que no em passava. Bé, un cop em va passar i per feina. Avui he anat tot el dia de cul i enlloc de dinar he engullit el menjar en 15'... i pensava, ostres, així embarassada no hi podria estar. Doncs escolta, si fas tractament necessites tranquilitat per tant o et cuiden a la feina 0 t'hauràs d'anar a caseta a que et cuidin. Mira, sigues una mica egoista i pensa en tu. Com dèia l'altre gloria crec que era ningú valorarà el que fas de debó, el sacrifici que et suposa... Va, ànims laurita!!!!

Mireia_mm, gràcies guapi, sort per tu també, jo tinc les tecles a punt per apuntar el 1r positiu.

Tilda, aix, aviam que passa els propers dies!! sort!!

Kerla, mimi, pesol, mònica, nsole, selkie... :-()-)
Imatge

Imatge
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dt. juny 01, 2010 7:13 pm

Hola :content:

la meva tempe de la FL serà més baixa de l'habitual i sortirà en rodoneta blanca perquè ara em llevo més aviat i no aconsegueixo anar a dormir més aviat :ufs: i quan arribo a casa estic esgotada :love:

Laurita: me n'alegro molt que t'hagin confirmat que tot està OK >.-<: el tema de l'estress és complicat .... i si creus que fer un kit-kat de la feina per poder estar tranquil·leta o fer la IA, és un tema per plantejar-se. Em sembla que ha estat la GloriaD que ha dit que a les feines no t'agraeixen que vagis a treballar estan fotut i tot plegat ... i té tota la raó, ens hem de cuidar nosaltres perquè els nostres jefes no ho faran pas :love: tan tranquil·leta que estava a l'hivern i ara amb aquesta IA se m'ha ajuntat canvis en la feina, anar esgotada i molt d'estress ... ja em mentalitzo que a la primera serà difícil i més com vaig últimament, però no perdo l'esperança ... i tu tampoc l'has de perdre que el dia menys pensat ens trobem a la platja amb mini-panxeta >.-<:

Eve: t'entenc molt bé amb el tema de la feina ... prioritzava tan la vida professional que anava aparcant el tema de l'embaràs ... i no val la pena, hem de poder compaginar les dues coses, que som dones i ho podem fer >.-<: la llàstima és que anar-ho retardant i llavors quan busques no arriba, com a mínim seré mami amb 34 :love:

Veig que som moltíssimes a des-esperant >.-<: espero que ben aviat comenci la pluja de positius i sigui un no parar >.-<:

Gloria*, Nsole, Kelra, Bipa, Mara17, Tilda, ... petonicus a totes, us he llegit però no tinc temps per personalitzar :love:
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
clareta
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dt. juny 01, 2010 7:38 pm

Hola boniques!
Dir-vos que la tempe no va baixar, però finalment em va venir la warry, inclús l'endemà de regla va seguir pujant, no sé.. coses rares que passen, en cap cicle m'havia passat, en fi.
Ja he començat a punxar-me per a la IA.. així que amb ànims!
Gràcies per les vostres respostes, quan tinga un ratet tornaré a passar.
Molts petonets a totes!
GLORIA bonica, ojalà que ompligues aquest post de juny de positius!!!
Imatge

Imatge
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dt. juny 01, 2010 8:22 pm

Hola guapis !!!

Laureta com ja t'han dit, ara estaras mes tranquil.la amb aquesta segona opinió... i a veure si aviat et pots possar en marxa amb les IA i desencallem el tema... ja veuras com si, que t'ho mereixes !!!! potser estas remoguda, per que parlar-ne remou però quan les coses tornin al seu lloc ja veuràs com aquests anims pujen !!! (igual que les tempes :-D :-D )

Eve i Selkie jo també prioritzava la feina i quan vaig parir la peque a la tornada m'havien canviat la feina i he hagut de recomençar de nou... ha sigut dur i és injust el preu que he hagut de pagar per la meva maternitat però tinc clar que no ho canvio per res del món, el primer és el primer i cada vegada ho tinc més clar. O sigui que endavant i com això afectarà a la feina... doncs ja es veurà i com diu la Selkie segur que es pot fer que per això som dones !!! i mares treballadores en som moltes !!!

Clareta :-()-) :-()-) :-()-) ànims wapa !!!

Pimpam ja veuras que sembla molt complicat però no ho és tant...

Gloria clar que si un vinet no afecta en res !!! els primers dies encara no "s'alimenta" i per tant no l'afecta tant l'alchool, o sigui que tu tranquil.la i disfruta de les celebracions i trobades amb amigues !!!!

Jo ja ho he dit que avui he estat "xunga" i per això la tempe és estratosfèrica... espero que torni al seu lloc... ara ja estic millor :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

EntradaAutor: romani » dt. juny 01, 2010 8:47 pm

Hola noies!!

Fins ara no he pogut posar-me al dia; tinc una setmana amb molta feina, com cada setmana vaja!! i a sobre avui ha vingut del tot la maleïda! :ufs:

PRIMER DE TOT VULL DONAR LES GRÀCIES A LA LAURITA, per fi m'he pogut mirar el vídeo amb calma i he plorat com una bleda!! és genial. Tb aprofito per donar-te ànims i no defallir. La recerca ens està sent més llarga del normal i hi ha moments de decaiment, però és important que no tirem la tovallola i, en el vostre cas, que aparentment estigui tot OK és important. Pensa que si al Juliol fos necessari, ja estaríeu en portes d'una IA, i en poc :-())

Jo aquest mes tb aniré a la meva gine per si podem començar a fer algun tipus de prova. Nosaltres encara no ens hem mirat res i, potser, ara ja és hora de fer un pensament i veure què tal tot.

SEGON, VULL DONAR TOTA LA SORT DEL MÓN A LA NOVA AMFITRIONA DE JUNY!! GLÒRIA, segur que ho faràs genial; de fet ja ho estàs fent!! Tan de bó puguis apuntar moltíssims positius!!! :-()-)

I ARA a totes les grafiqueres
: a les del des-espero que sou moltes (Tilda sembla que pinta bé, que segueixi així) a les d'escalfant motors, a les de sexy week i a les de relax, GRÀCIES PER SER COM SOU I PER TENIR-VOS VIRTUALMENT EN TOT MOMENT!! TAN DE BÓ TINGUEM BEN AVIAT LA NOSTRA SOMIADA :-())

Demà més!!!
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dt. juny 01, 2010 9:27 pm

Hola noietes... que dir-vos... que estic emocionada de les vostres paraules...

GLORIA D... GLORIA*... MARA17... BRUNADENIT... EVE... CARBI... SELKIE... BIPA... ROMANI... i totes les que hem deixo, GRACIES per ser com sou, per enviar-me aquests missatges tant macos d'ànims, de paraules bondadoses... lo que vaig dir al video es la pura realitat.. sou la meva familia, i les vostres paraules m'ajuden molt a superar el que realment estem passant.
Jo avui no he tingut gaire bon dia, suposo que despres de tant temps ara esta sortint tot, o potser l'ansietat que tenia amagada ara l'estic començant a treure... de totes maneres sabeu que soc positiva, o al menys ho intento, i crec que pel meu home, i per estar lo millor possible els dos, val la pena que lluiti pel meu somni de ser mami.

Avui tinc molt mal de cap, suposo que amb tot aixo a sobre, doncs no ajuda gaire, pero us prometo que quan estigui millor, i mes animadeta, entraré per aqui per saber de vosaltres.
Molta sort per totes, totes us mereixeu una panxeta, me l'heu demostrat cada dia, cuideu-vos molt i disfruteu que ara anem de cara a l'estiu, i ens hem de trobar totes a la platja amb una bona panxolina, eh selkie??? jejeje...

Gloria* cariñet... GRACIES PER ANIMAR-ME TANT... SAPS QUE JO TB HO FAIG AMB TU... I ES QUE QUAN HO NECESSITES... S'AGRAEIX EH?

Petonets per totes... i molts ànims!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dt. juny 01, 2010 9:30 pm

pimpam ha escrit:Noies, tinc una parell de dubtes amb tot aquest tema de les grafiques...

Com sabeu quant esteu ovulant si quant ja a passat la tempe baixa en picat? no sé si m'explico o ho he entés bé...esque no sé si fentho em liaria encara més...

ostres Pimpam, jo estic igual... crec que la liaria parda! >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
brunadenit
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dt. juny 01, 2010 9:44 pm

bona nit princeses!
leta, pimpam, simplement preneu-vos la tempe al matí, abans de llevar-vos i ho apunteu a una gràfica. Poc a poc, anar preguntant aquí us ajudarem molt (bé les veteranes, però jo he estudiat molt!). Jo ho he fet així i encara soc una mica escèptica, però les veteranes hi entenen molt, de veritat. A mi això de la tempe no m'agobia gens, la veritat i em fa gràcia conèixer aquestes coses del meu cos.
Bona nit guapes, me'n vaig a dormir que estic rebentada!
laurita29
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dc. juny 02, 2010 8:13 am

Bon dia noies, com aneu??

Gloria compi matinera i JEFA DEL POST!!!!!!!! on ets??? tot bé guapa???

Bueno reines, vaig a treballar una mica, que avui he anat a fer-me una analitica de sang per lo de la tiroides, i ara estic prenent un café amb llet a veure si hem puja la bilirrubina!! :-D

Petonets a totes....
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Cirereta
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dc. juny 02, 2010 8:43 am

Laurita: Espero que avui estiguis més animadeta. :-()-) Reina, jo només et vull dir que ja veuràs com quan comencis a preparar-te per a la IA tornaràs a tenir il·lusió, i en tindràs una sobredosi i tot. ;-) :r) Molts ànims, guapa! Imatge Imatge

Mara: Molts ànims a tu també! A veure si et criden ben aviat per a l’operació :ok: :ok:

Eve: M’ha agradat molt la teva reflexió >.-<: >.-<:

Selkie: Reina, t’he perdut la pista. T’han fet ja la IA? Quan va ser? Com va anar? (com que vaig estar uns dies, out... si vols, posa'm l'enllaç del post de maig on ho expliques, així no ho has de tornar a escriure :ok: )

Clareta: Molts ànims, guapa! Aquest cop ha de ser que sí!!!! :p-) :p-)

Bipa: M’alegra sentir que et trobes millor :ok: :love: :love:

Romaní: Sento que t’hagi vingut la maleïda :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::