OBJECTIU 2012

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: OBJECTIU 2012

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 23, 2011 5:08 pm

Ventureta ha escrit:
...ara caldrà desmitificar que els nens no et deixen fer res i les mítiques històries per no dormir que alguns homes s'expliquen per a reforçar el poder inhibitori dels seus instints paternals XDDDDD

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quanta raó!!

També sou els primers de la colla "en busca de... <:-< " ?

Bona tarda wapis!!!

Doncs sí Ventureta, sinó som els primers poc ens falta...crec que ens podem trobar dues parelles de la colla en aquesta situació, però vaja...crec que els efectes són els mateixos.

^^
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
petita83

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 23, 2011 5:21 pm

O_O uooooooo això de mantenir el post durant tot 2012 és toooooot un honor!!! ^^ A veure a mesura que avanci l'any quantes panxulines surten!!! I les que ja comenceu a preparar el terreny MOLTÍIIIIIIIIISSIMA SOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!

Nosaltres ahir vam estar amb els cosins de Sabadell del meu marit i vam estar amb els peques, l'Abril de 4 anys i el Biel de 8 mesos...el petit me'l menjavaaaaaaa <:-< és una preciositat i encara em fa venir més ganes d'anar a per una panxulina :-())

Parlant de les experiències de les que ja han sigut mares, també us he de dir que em van espantar una mica: una amiga d'ells que va optar per un part a casa i va estar 24h per a què nasqués el menut, la mare dels petits que hi havia explicant que amb la nena va estar 5 horas per parir (episotomia inclosa) i que amb el nen va ser en 20 minuts però que la van prendre més seriosament perquè era el 2n (i les primerenques que ens donin pel sac?!?!?!?) i fins i tot li van dir si volia un mirall per a veure com sortia...(O_O sentir-ho ha de ser dolorós però no crec que estic preparada per a veure res...que surti i prou).

No sé, crec que si bé tinc moltes ganes de ser mare les pors que tinc són iguals de grans...us passa???

De totes formes...el millor de tot va ser el meu marit babejant amb el petit!!! ^^ ja va bé!

Muacks a totes soletes
:-()-)
Imatge

petita83

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 23, 2011 5:26 pm

Morty ha escrit:Moltes gràcies pels ànims Blackdalia!

De moment però hauré d'esperar el pròxim mes, pq aquest ja no ha sortit el TE positiu!
Cada cop en tinc més ganes, sobretot quan us llegeixo a totes i de mica en mica van sortint positius. A veure si estem de sort i al novembre en cantem uns quants més!
Llavors els qui ens pressionen estaran contents, jejejeje!!

Petons!

Morty wapa!

Tan de bo surti el TE positiu el més aviat possible però ja no només perquè els pressionadors sinó SOBRETOT per a vosaltres!!! Perquè els altres ja poden dir missa...ha de ser un dels moments més feliços per vosaltres.

A veure si el proper cicle tenim una panxulina nova per 2012 :content:

Un petonàaaaas
Imatge

petita83

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 23, 2011 5:30 pm

miranda ha escrit:Bon tarda noies!!!

Quina rasca que fa ja!!! neu:-D

Doncs si noies, el temps d'espera ja s'acaba!!! Ara esperar que dimarts estigui tot perfecte!!! Això si, ens ho pendrem amb calma (espero) i quan vulgui que arribi (que no trigui massa >.-<: )

Petonetsss

Miranda!!!

Ja va bé que faci rasca...shhhhhhh, no demanis caloreta, o no convida a estar abrigadets dins del llit els dies festa?!?!!? I ja sabem que una cosa pot porta a l'altra :-())

Tan de bo estigui tot bé i pogueu començar la recerca de la panxulina tan desitjada :love: i sigui fructífera el més aviat possible

Imatge

petita83

EntradaAutor: petita83 » dg. oct. 23, 2011 5:33 pm

BlackDalia ha escrit:
miranda ha escrit:Hola nenes!!!

Mireu quines hores i jo sense poder dormir...sort que demà no treballo!!! o-o:)

Avui ha sigut l'últim dia de les anticonceptives i dimarts per fi gine!!! Espero que tot estigui OK i pugui per fi començar la recerca!!!

Noies, he pensat que ja que la petita83 va obrir aquest post, el podem conservar durant tot el 2012 i anar explicant els nostres dubtes, les nostres expectatives, en definitiva, que serveixi de recolzament per les que perseguim l'ansiat positiu durant aquest nou any que entra i fem pinya entre totes!!! Ja em direu que us sembla l'idea.

Petonetsssss

miranda, ja veuràs com estarà tot ok!!!! seguríssim!! en no res, tindràs la teva panxona, jejeje.

Em sembla genial lo de mantenir el post durant tot el 2012, a veure com va tot!! jeje

Jo al gine vaig anar al juny i em van dir q tot ok, q ja podia començar abuscar si volia.. em van receptar yodocefol, però de moment ens esperem.. espero que quan hi torni tot estigui ok encara... aix, quins nervis, i això q encara queda molt!!! estic tonta perduda ajajajjaa

BlackDalia de tonta perduda reeeeees!!! És lògic que estiguis nerviosa! Si et serveix de consol l'altre dia després d'estar llegint pel foro em vaig emocionar tant amb la idea que en breus pugui estar :-()) que em va costar dormir!!! Ja m'explicaràs!!!

Crec que ja va bé que ens faci il·lusió :D
Imatge

miranda
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dg. oct. 23, 2011 11:32 pm

Bona nit noies!!!

Vaja cap de setmana de me que hem passat!!! :ufs:
Jo refredada no, el següent, i el Mirandaman des de aquest mati amb una febrada important i ja sabeu com son aquests homes quan estan malalts...bufff, el tinc con ànima en pena estiradet al sofà...pobret meu!!!

Ja comença demà una nova setmana, i per a mi bastant important, perquè a banda de que dimarts tinc gine i estic nerviosa, estic també esperant un nou canvi professional i potser surto de dubtes aquesta setmana...ja us aniré explicant!!!

Petonetssss
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Liona
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dj. març 24, 2011 9:50 am

EntradaAutor: Liona » dl. oct. 24, 2011 11:45 am

Hola!!!

M'uneixo amb vosaltres a l'objectiu 2012!!!!

L'Aniaman i jo tenim moltíssimes ganes de ser pares, i tan de bo arribi ben aviat el positiu!
Estem en ple desespero (la warry l'esperava per dissabte i encara no ha fet acte de presència), però avui ja han aparegut tots els síntomes prewarry, així que l'espero inminenment.
29.03.11 Apareix el +!!!!!
Sempre estaràs amb nosaltres!

Imatge

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/387419
Ventureta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dl. oct. 24, 2011 9:47 pm

Ania ha escrit:Hola!!!

L'Aniaman i jo tenim moltíssimes ganes de ser pares, i tan de bo arribi ben aviat el positiu!
Estem en ple desespero (la warry l'esperava per dissabte i encara no ha fet acte de presència), però avui ja han aparegut tots els síntomes prewarry, així que l'espero inminenment.

BENVINGUDA ANIA!!! :content:

Espero que la teva cerca sigui ben curteta!! I no t'avancis dona, que si no ha vingut la :sogra: encara hi ha esperança!!

Miranda, que vagi molt bé demà el gine... A veure que et diu!

Bona nit a totes!! :-()-)
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Morty
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dl. oct. 24, 2011 9:56 pm

petita83 ha escrit:Morty wapa!

Tan de bo surti el TE positiu el més aviat possible però ja no només perquè els pressionadors sinó SOBRETOT per a vosaltres!!! Perquè els altres ja poden dir missa...ha de ser un dels moments més feliços per vosaltres.

Un petonàaaaas

Moltes gràcies petita83!

Avui he anat a buscar analítiques i estan perfectes!! Demà cap a veure el gine a veure què hi diu i a veure si aviadet cantem un positiu, que ja tinc ganes de lluir panxeta!!

petons!!
Imatge
Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 24, 2011 11:13 pm

miranda ha escrit:Bona nit noies!!!

Vaja cap de setmana de me que hem passat!!! :ufs:
Jo refredada no, el següent, i el Mirandaman des de aquest mati amb una febrada important i ja sabeu com son aquests homes quan estan malalts...bufff, el tinc con ànima en pena estiradet al sofà...pobret meu!!!

Ja comença demà una nova setmana, i per a mi bastant important, perquè a banda de que dimarts tinc gine i estic nerviosa, estic també esperant un nou canvi professional i potser surto de dubtes aquesta setmana...ja us aniré explicant!!!

Petonetssss

Miranda, que us recupereu el més aviat possible!!! Sobretot el Mirandaman...que ja sabem que els homes no acostumen a saber estar malalts...Molta :-o00m amb ell...

Espero que no només vagi bé el gine sinó tb el tema laboral...perquè crec que tenir tranquilitat en aquests moments és el millor si ja us voleu posar a la recerca de la tan desitjada panxulina :-())
Ja ens aniràs explicant però sigui com sigui, i com diuen al teatre...MOLTA MERD* (poso asterisc perquè al GN solia censurar-ho XDDDD)

Un petonàs
Imatge

petita83

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 24, 2011 11:25 pm

Ania ha escrit:Hola!!!

Ania Benvinguda!!!

Tan de bo en breus tingueu el + en el TE i arribi a bon port passant per un bon embaràs i millor part... Estàs molt nerviosa o capficada amb el tema? Ho dic perquè crec que a qui més qui menys de les que estem per aquí els nostres nervis han causat desajusts o problemes amb la warry...si es confirma que ve no et desanimis que segur que quan menys t'ho pensis et sorprens amb una :-())

Un petonàs i anem parlant
Imatge

petita83

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 24, 2011 11:29 pm

Morty ha escrit:

Un petonàaaaas

Moltes gràcies petita83!

Avui he anat a buscar analítiques i estan perfectes!! Demà cap a veure el gine a veure què hi diu i a veure si aviadet cantem un positiu, que ja tinc ganes de lluir panxeta!!

petons!!

Morty a veure què et diu avui el gine!!!

Un petonàs
Imatge

miranda

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 25, 2011 12:26 am

Morty ha escrit:

Un petonàaaaas

Moltes gràcies petita83!

petons!!

Que bé Morty que estiguin perfectes aquestes analítiques!!! >.-<:
Jo demà també tinc gine, espero que també hem vagi bé!!! :ok:
I com t'entenc quan dius que vols lluir :-()) , jo tinc tantesss ganes, ufff!!!!

Un petonàs!!!
Imatge

miranda

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 25, 2011 12:33 am

Bona nit noies!!!

Sembla que avui el Mirandaman està un xic millor. L'he portat al metge i està amb angines amb pus i ja l'hi han donat l'antibiòtic. La febre ha baixat una mica i ja no està tan xafat. Ainssss, espero que no ho agafi jo també! :ufs:

Petita83: Espero que pugui aconseguir aquest canvi a nivell laboral, perquè anímicament ho necessito, i a més, m'anirà bé per no estar tant pendent de la recerca.

Demà us explico que tal el gine!
Petonetsss
Imatge

Liona

EntradaAutor: Liona » dt. oct. 25, 2011 9:00 am

Gràcies per la benvinguda noies!
Avui estic un xic més optimista, la warry encara NO ha aparegut, però tot i que ahir l'Aniaman em va comprar un Clearblue d'aquests, em mantinc a l'espera fins demà... Avui no tinc dolors de warry ni res, però prefereixo esperar a demà al matí!!!!!!

Imatge

Morty

EntradaAutor: Morty » dt. oct. 25, 2011 7:54 pm

Miranda!!

Com ha anat el gine???
Jo molt bé! S'ha mirat les analítiques i m'ha dit que estic molt bé. També m'ha fet una eco, ja que m'ha comentat que quan es deixen les pastilles anticonceptives poden surtir quistes i ha sortit TOT net! (abans tenia ovari poliquístic!!!)
M'ha receptat àcid fòlic que es diu Foli Doce i que faci molts i molts deures, que en teoria en un parell o tres de mesos, veient les analítique si tot plegat, pot ser que ja em quedi embarassada!!! I sinó, a partir de gener que hi torni que ho estimularem tot!!

Estic molt contenta!!

Espero que a tu també t'hagi anat superbé i aviat puguem cantar un positiu!!

Molts petons!!
Imatge
Imatge
Morty

EntradaAutor: Morty » dt. oct. 25, 2011 7:56 pm

Ania ha escrit:Gràcies per la benvinguda noies!
Avui estic un xic més optimista, la warry encara NO ha aparegut, però tot i que ahir l'Aniaman em va comprar un Clearblue d'aquests, em mantinc a l'espera fins demà... Avui no tinc dolors de warry ni res, però prefereixo esperar a demà al matí!!!!!!

Ania wapa!!

ja ens diràs a veure què demà al matí!!
Que guay que l'Aniaman et compri el clearblue no??? Jo li dic al Mortyu i em diu que ni somiar-ho, que ni de broma se'n va a la farmacia i demana això!! Aquests homes...

petons i esperem bones notícies per demà!!
Imatge
Imatge
miranda

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 25, 2011 9:05 pm

Bona nit!!!

Que tal noies?

El Mirandaman continua fatal el pobre, la pus de les angines no li marxa i la febre llavors tampoc. Està fet un nyap!!! :ufs: I a més, només vol mimitos, està d'un tou...hahahaha

Doncs he hagut de canviar la hora del gine, perquè al final m'ha baixat la regla (es l'última de les anticonceptives) i no podia deixar sol al Mirandaman perquè no li baixava la febre de 39.5 i estava tremolant tota l'estona i hem té una mica amoïnada. Quan marxi la regla tornaré a demanar hora. Igualment he parlat amb la gine per telèfon i m'ha dit que igualment deixi passar aquest mes al ser el primer sense les pastilles per fer net. Suposso que de cara a la setmana que ve demanaré hora o l'altre que estaré ovulant i m'interessa que hem miri com està l'ovulació.

Morty:
Quines bones noticies noia!!! que bé!!! Ara a fer molts deures per tenir aviat :-()) !!!!

L'hi vaig a preparar el sopar al meu home, després torno!
Petonetsss
Imatge

Liona

EntradaAutor: Liona » dc. oct. 26, 2011 9:00 am

Bon dia noies!

Com esteu?

Morty és que l'Aniaman casi té més ganes que jo de <:-< !
Si aquest mes hem començat a fer gràfiques i ell és qui omplena les tempes a la web!!!!

A mi, la marranota ja ha arribat!

Imatge

Morty

EntradaAutor: Morty » dc. oct. 26, 2011 10:22 pm

Vaja Ania!

Doncs cap al proper mes a provar-ho!!
Quina web fas servir per omplir gràfiques? Jo això encara no ho he posat en pràctica...

Petons i ànims!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 216 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::