Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Bea
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Bea » dj. oct. 25, 2012 10:17 pm

M'encanta el subjet del mail i la eco infiltrada entre les fotos, m'ho apunto que encara no ho sap cap amic i feia dies que li donava voltes al tema mail/Whatsapp!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
lisbet
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dj. oct. 04, 2012 6:39 am

EntradaAutor: lisbet » dv. oct. 26, 2012 6:45 am

Nosaltres en un dinar familiar amb pares, germans i sogres, vam dir la noticia i va ser fantàstic!! vaig plorar i tot..jejeje :p-) :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ninet@
Entrades: 180
Membre des de: dj. oct. 04, 2012 9:55 am

EntradaAutor: ninet@ » dt. oct. 30, 2012 12:24 pm

Ostres noies!!!

Cauntes idees!! tot i que encara no soc cercadora oficial mho apunto tot per quan arribi el moment!!
Imatge
Alexita012
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 06, 2012 7:06 pm

Hi ha idees boníssimes!!! a mi m'agradaria fer-ho també d'alguna manera especial també però no sé perquè penso que ma mare s'ho ensumarà desdel minut 1.... és mig bruixa carai, sempre que he tingunt una bona notícia per donar-li ella ja anava fent el mig somriure abans de començar la frase!!!! :sogra: jajajaja així que no sé... ara, pensareu que estic com un llum però fins i tot he pensat, que el dia que vegi el positiu i perquè no m'enxampi, deixar de pasar per casa de mons pares un parell de dies disimulant amb la feina o amb algo jajajaja
Imatge
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dt. nov. 06, 2012 10:35 pm

eutherpe ha escrit:A finals de novembre farà un any vaig tenir el meu postiu! Vam fer el test tots dos junts abans de sopar... :r)

Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"

Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar! ;-)))

Hola!!! Aquí una altra que està fantasmejant amb la idea de "COM AGUANTAR LA NOTÍCIA QUAN ARRIBI I DIR-LA DE MANERA ORIGINAL", potser no tant per originalitat sinó per sorprendre a la parentela.

La proposta de la eutherpe simplement m'encantaaaaa!!! :p-) De totes maneres el primer condicionant seria que quedés en estat a la primera, cosa que vec molt xunga, i després que hauria d'esperar a Reis per a dir-los...perquè tot just aleshores estaria de 2 mesos...així que toca esperar, però prenc nota de la manera, al cap i a la fi el meu aniversari és a finals de Febrer...i com faig 30 sempre dóna peu a celebracions familiars més justificades...seria un bon moment, no? Així m'asseguro que els regals d'aniversari siguin per a mi i no per qui vingui en camí xDDDDDD
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dt. nov. 06, 2012 10:45 pm

Alexita012 ha escrit:Hi ha idees boníssimes!!! a mi m'agradaria fer-ho també d'alguna manera especial també però no sé perquè penso que ma mare s'ho ensumarà desdel minut 1.... és mig bruixa carai, sempre que he tingunt una bona notícia per donar-li ella ja anava fent el mig somriure abans de començar la frase!!!! :sogra: jajajaja així que no sé... ara, pensareu que estic com un llum però fins i tot he pensat, que el dia que vegi el positiu i perquè no m'enxampi, deixar de pasar per casa de mons pares un parell de dies disimulant amb la feina o amb algo jajajaja

Alexita012 entenc el que dius de deixar de passar per casa els teus pares un parell de dies en quant sàpigues la notícia...jo crec que ma mare m'olora a quilòmetres, i això que estan plenament convençuts que no estem buscant res a l'espera de fer un gran viatge l'estiu proper, però enseguida sap quan em passa alguna cosa, per a bé o per a mal...així que tocarà esquivar-la O_O (això sí que serà missió impossible).

El que a mi em cobreix les espatlles, en tot cas, és que com vam dir en un ppi a la family que ens hi posaríem a l'estiu i després han vist que res de res i a més vam dir que de moment ho deixaríem corre una temporada...doncs suposo que els hi vindrà de cop. Alegria els farà i molta, sobretot als meus pares i a la meva sogra, el meu sogre és bon home però no mostra molt les seves emocions, i ja per no parlar dels meus germans i les cunyades...abans que digui res ja estan comprant tot de coses :S
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: cositina » dc. des. 05, 2012 5:43 pm

com q ultimment hi hn hagut alguns positius de cercadores q ja ho hauran comunicat a la family o ho faran properament... pujo el post!!! m'encanta llegir com li heu dit a la mami, a la parella,... :content:
Monik23
Entrades: 221
Membre des de: ds. feb. 26, 2011 6:22 pm

EntradaAutor: Monik23 » dc. des. 05, 2012 11:21 pm

Hola wapes

Nosaltres el dia de l'aniversari de l'Àvia del meu home (91 anys que va fer al Febrer 2011), aprofitant que ho celebravem tots junts (seus pares, germanes, i els meus pares) vàrem portar un pastís per postres on posava "Felicitats Pilar" i a sota "SORPRESA" i un xumet al costat. Al principi van quedar tots mirant-se, i l'àvia deia "què és això?" (senyalan el xumet, jejeje). Després quan ja ho varen pair una mica els hi vam ensenyar les ecos, estava de 8 setmanes.
Imatge

3/10/11 a les 8:15 neix la nostra pitufa Lídia. ETS PRECIOSA!!!

Post i crònica de la Lídia: viewtopic.php?f=91&t=25130
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. des. 08, 2012 9:31 pm

Jeje q maca la iaia!!
Aquest finde q hem tingut baby boom, aviam si ens expliqueu com ho anuncieu! :)
LaiaArnau
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: LaiaArnau » ds. des. 08, 2012 10:10 pm

cositina ha escrit:Jeje q maca la iaia!!

Doncs nosaltres hem decidit que de moment ens esperarem a l'eco de les 8 setmanes x escampar-ho entre familia i amics intims ;-) , però jo tenia clar que als meus pares els hi volia dir, x si surt alguna cosa malament (toquem fusta xq no), no haver-lis de dir que ho estava però ara ja no. I com som una mica vergonyosos i el moment de dir-ho ens imposa bastant, aquest matí hem anat a comprar uns patucos blancs, i els hem embolicat i els hi donarem demà sense dir res, de res, jejejeje, ja us explicaré com acaba!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. des. 10, 2012 8:17 am

LaiaArnau ha escrit:
cositina ha escrit:Jeje q maca la iaia!!

Doncs nosaltres hem decidit que de moment ens esperarem a l'eco de les 8 setmanes x escampar-ho entre familia i amics intims ;-) , però jo tenia clar que als meus pares els hi volia dir, x si surt alguna cosa malament (toquem fusta xq no), no haver-lis de dir que ho estava però ara ja no. I com som una mica vergonyosos i el moment de dir-ho ens imposa bastant, aquest matí hem anat a comprar uns patucos blancs, i els hem embolicat i els hi donarem demà sense dir res, de res, jejejeje, ja us explicaré com acaba!!!! >.-<:

quina ilu... ja ens explicaràs com ha anat :ok:
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. des. 17, 2012 6:30 pm

crec q ja ho no llegiràs però...com va acabar el anunci?
i les noves positives...ja ens explicareu com va quan ho anuncieu! :p-)
sym
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dt. des. 18, 2012 1:29 am

Doncs quan ens va tocar a nosaltres com que ho voliem dir de seguida a pares i germans (la resta esperariem a la eco) perqué tant anés bé com malament voliem que ho sapiguesin vam fer a correcuita una caixeta amb un pitet i a sota una foto del clearblue on posava "embarazada 2-3". Els vam reunir per families i els hi vam donar la caixa dient que era una cosa que en poc temps necesitarien.
Va ser un gran moment i tots es van posar molt i molt contents.

Quan ens quedem del segon (encara estem en pre-recerca) encara no sabem com ho direm, però jo vaig llegir una vegada (potser era a aquest mateix post, ves a saber) que li havien fet una samarreta al germà gran on posava: "seré el germà gran" i em va semblar una idea maquisima i aixi el faria participar tb a ell.
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dv. gen. 04, 2013 3:53 pm

A mi ese momento me encanta! de hecho, nuestra family aún no sabe nada de que estamos empezando a buscar y el hecho de de que se enteren me emociona así que tenemos que buscar algo mágico y original para que se acuerden. Seguro que este post nos sorprende :ok:
Imatge
siusiu
Entrades: 336
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

EntradaAutor: siusiu » dl. gen. 07, 2013 2:16 pm

hola!

em passo per aquí perque la idea la vaig treure d'aquest post...us explico com va anar.
com que la eco de les 12 (que eren 11+4) setmanes va ser el 12 de desembre, i jo on visc a catalunya i fins nadal no baixavem, vam decidir esperar.
Aleshores, tant a la família del siusiuo aquí ,com a la meva alla els vam preparar cartes de felicitació de nadal i a dins hi vam enganxar una fotocopia de la eco, i un postit tallat en forma de globus com de comic que deia: hola iaia (o el que es correspongués)
Una per cadascun dels avis, pels tiets i per la besavia.

Les reaccions van ser diferents, pero moooooooolt emocionants! Els sogres plorant com a madalenes, sobretot la sogra que es va quedar bloquejada amb la postal a la ma i plorant...encara em venen les llagrimes recordant-ho! I la cunyada que a la que es va desbloquejar ens comença a donar les gracies...va ser bastant bo. Amb la meva familia més sobri (son més sosos, q hi farem) pero també molt bé. Al dia següent ma mare dient que no havia pogut dormir de l'emoció...i els va faltar temps per anar a atracar la botiga pq la criatura tingués regals de nadal! (i només van tenir el 24 pobres, la veritat és que ens va sorprendre molt!)

En fi, jo us ho recomano, si es que us ho podeu/voleu calllar! va ser un moment molt maco! nosaltres estavem suuupernerviosos al moment de donar el sobres!
Sort a totes!!
marionilla
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dt. gen. 08, 2013 12:08 pm

Hola!

Pel primer i segon fill vaig fer-me el test d’embaràs amb el meu home, per tant no vaig haver-li comunicar la notícia, la vem rebre alhora. A la família ho vem dir durant un dinar familiar, amb la típica frase “Ara que hi som tots, us hem de dir una cosa”. Poc original, i evidentment no va caldre dir “la cosa” tothom ho va endevinar a la primera, va ser una reacció en cadena de mirades mútues, somriures i felicitacions. Recordo l’emoció del moment, els nostres nervis abans de “confessar” i sobretot el patiment que suposen les setmanes d’embaràs “clandestí”, o sigui, quan tu ja ho saps però encara és aviat per dir-ho i has de dissimular. Com costa!

Amb el nostre tercer fill tot va ser diferent. Per una banda, jo sospitava que estava embarassada (ja era veterana en aquests assumptes!) i em vaig fer la prova sola. Quan va arribar el meu home li vaig dir : “vine, vine. Vine i seu” . Entre la meva cara i el final de la meva frase ja s’ho va pensar. Tot i que havíem decidit que aniríem a pel tercer, quan tens la confirmació impressiona. Estàvem contents i espantats a la vegada. I encara ens feia més por com reaccionaria la família. Tots ens havien deixat clar que tenir-ne 3 era una bogeria. Al final vem decidir que els ho diguéssin els nostres fills grans. A les postres d’un dinar familiar, van dir com aquell qui res : “la mama porta un bebé a la panxa!”. Ningú s’ho va creure! Encara recordo ma mare dient-los que no es féssin il.lusions, que no podia ser, que ja eren dos... etc. Però quan van veure que nosaltres no dèiem res i que els nens insistien en que tindrien un germanet, ens van mirar amb cara de pànic: “però, que és veritat???”. No sabien quina cara fer, si felicitar-nos, compadir-nos, o fer-nos un discurset de lo inconscients que érem... La veritat és que els va costar reaccionar, però al final ho van fer. Buf, que diferent és quan dius que esperes el primer o el segon!

Ara el petit ja té quasi 2 anyets i tota la família estem encantats amb ell, és l’alegria de la casa. Anem bastant més de cul, però veure els tres germans com s’estimen, juguen, s’ajuden... ens fa sentir molt orgullosos de la nostra família nombrosa. No ho canviaria per res del món!
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 16, 2013 9:47 am

M'encanta aquest post. Volem més cròniques! >.-<:
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. gen. 16, 2013 12:50 pm

Noies, una pregunteta, el Clearblue quan dura amb el resultat? O no s'esborra? És que a mi m'agradaria anunciar-ho a casa regalant el test, però clar, entre que el faci i ho hagi d'anunciar potser s'ha esborrat i clar, no sé si hauré de comprar varios Clearblue! ajajaj!

No estic prenyada encara però ja estic pensant com fer-ho per anunciar-ho! :ok:
Imatge
noyja
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dc. gen. 16, 2013 1:11 pm

Sílvia26, si que s'esborra... :ufs: als dies... així que quan aparegui el desitjat missatget ja saps, càmera de fotos a mà!!

Jo també estic cavilant en com anunciar-ho, perquè nos se l'esperen... tinc en ment passar-me pero Vistaprint, que hi ha uns tarjetons ben macos i per poc $$ i anar repartint amb un missatge o regalar-lis un xumet...nose...
Imatge
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dc. gen. 16, 2013 3:25 pm

Noies jo me faré CB però me compraré un de tira per guardar-lo, me fa molta il•lusió

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::