Deures a fer abans d'anar a pel patufet
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Eiiii! Bones noies, jo continuo esperant i fent deures a l'hora, sobretot informant-me del que he de fer quan ens hi posem. Tot i que pel que veig, el tiritissimo voldrà agafar-s'ho amb calma, sense controlar dies d'ovulació ni coses així, almenys els primers mesos. D'entrada jo ja tinc controlada la senyora càries que em van detectar fa 3 setmanes. Va anar d'un pèl que no m'han de matar el nervi, però bueno. Una cosa menys!
Li vaig preguntar a la higienista sobre el tema de l'embaraç i em va donar un tríptic. Ara si puc us penjo les fotos del tríptic per si us interessa. I ja us vaig dir que em van dir d'anar al dentista un cop cada trimestre durant l'embaraç, pel risc i prevenció de càries, per detectar problemes que quan sigui massa tard no és massa recomanable estar anestessiades ni que ens facin radiografies (tot i que em va dir que si calia es podia fer, sempre que el ginecòleg doni l'
oportu).
Va! A veure si me'n surto i us penjo la info del tríptic.
Petons ninetes!!
Li vaig preguntar a la higienista sobre el tema de l'embaraç i em va donar un tríptic. Ara si puc us penjo les fotos del tríptic per si us interessa. I ja us vaig dir que em van dir d'anar al dentista un cop cada trimestre durant l'embaraç, pel risc i prevenció de càries, per detectar problemes que quan sigui massa tard no és massa recomanable estar anestessiades ni que ens facin radiografies (tot i que em va dir que si calia es podia fer, sempre que el ginecòleg doni l'
Va! A veure si me'n surto i us penjo la info del tríptic.
Petons ninetes!!
- tiritissima

Impossible, les fotos no es veuen bé....
A veure si escanejant, una estona d'aquestes us ho puc penjar... Jo i la tecnologia sempre estem igual 

Hola guapiiii,
Nosaltres quan vam decidir deixar els anticonceptius (d'aixo ja fa uns 3 anys) tampoc miravem ovulacions ni res per l'estil, esperavem que la naturalesa fes la seva...
Pero com et dic d'aixo fa 3 anys i re de re... :_(
Per aixo ara estic en fase d'aprenentatge intensiu i fotent canya!!! Ja no aguanto mes, necessito un bebe a la meva vida!!!
Nosaltres quan vam decidir deixar els anticonceptius (d'aixo ja fa uns 3 anys) tampoc miravem ovulacions ni res per l'estil, esperavem que la naturalesa fes la seva...
Pero com et dic d'aixo fa 3 anys i re de re... :_(
Per aixo ara estic en fase d'aprenentatge intensiu i fotent canya!!! Ja no aguanto mes, necessito un bebe a la meva vida!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
- tiritissima

Paparra!! Clar, si fa 3 anys que ho esteu intentant i no hi ha maneres, és normal que ara t'hi hagis posat forta. Jo no fa ni un any que se m'ha despertat el rellotge biològic, i encara no estem buscant. Però quan ens hi posem començarem amb la calma, sense preservatius i a veure què passa. Almenys els primers mesos, després ja veurem com evolucionem. Quan entri a la roda sé que la cosa canviarà, i la calma de mirar-s'ho des de fora potser s'esvairà. Ja es veurà...
en tu vida!!
De veritat, espero que ho aconsegueixis ben aviat 
Guapa, pon unPaparra ha escrit:Per aixo ara estic en fase d'aprenentatge intensiu i fotent canya!!! Ja no aguanto mes, necessito un bebe a la meva vida!!!
en tu vida!!
De veritat, espero que ho aconsegueixis ben aviat Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Hellooooo!!
Com van els deures? Anem avançant?
Jo dema començo a prendre'm tempes! I anar anotant dia a dia a la llibreta...
Volia preguntar-vos... què tal el tema "vicis"?
A mi em costa molt abandonar la cerveseta quan plego de treballar, els cafes i ja no parlem del tabac...
A mi em costa molt abandonar la cerveseta quan plego de treballar, els cafes i ja no parlem del tabac...
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Paparra ha escrit:Hellooooo!!
Ei Paparra, molta sort!!!i a veure aquest aprenentatge intensiu, que a vegades llegeixo per aquí això de les temperatures i veig unes gràfiques que...bufff, suposo que quan m'hi posi ho veuré més clar, però ara mateix...em sona tot a xino!
Ja ens aniràs explicant...
I això dels vicis jo tinc sort, no sóc gaire "viciosa", només el cafè, però normalment en prenc per esmorzar i a vegades a mitja tarda...cal eliminar-lo del tot???

Hola wapes!!!
Ja s'ha acabat el cap de setmana i comencem setmana!
Jo començo deures de veritat aquesta setmana! Dimarts vaig a la gine i em demanarà totes les proves i suposo que em donarà l'àcid fòlic. Ja us explicaré tot el que em digui, així n'anem aprenent juntes!
De moment, la primera warry després de deixar el nuvaring va ser una mica estranya, em va durar moltíssim, gairebé 10 dies i no sé exactament el dia que em va començar perquè vaig tacar marró durant 4 dies i no sé quin dia he de comptar... per tant, no sé quants dies m'ha durat aquest primer cicle. Sabeu quin és el primer dia de cicle? És el primer dia que taques marró o ha de ser vermell?
Paparra, Anatòlia això dels vicis de moment ho porto força bé, el tabac el vaig deixar fa gairebé 2 anys i no m'ha agradat mai el cafè... costa deixar les cervesetes quan vas a prendre alguna cosa i la ratafia amb gel o els mojitos quan comenci a venir la calor
Però quan comencem la cerca de veritat haurem de plantejar-nos deixar-ho tot!
Tot per aconseguir la nostra
!!!
Una abraçada wapis! I ja us explicaré si la gine em dóna algun consell interessant!

Ja s'ha acabat el cap de setmana i comencem setmana!
Jo començo deures de veritat aquesta setmana! Dimarts vaig a la gine i em demanarà totes les proves i suposo que em donarà l'àcid fòlic. Ja us explicaré tot el que em digui, així n'anem aprenent juntes!
De moment, la primera warry després de deixar el nuvaring va ser una mica estranya, em va durar moltíssim, gairebé 10 dies i no sé exactament el dia que em va començar perquè vaig tacar marró durant 4 dies i no sé quin dia he de comptar... per tant, no sé quants dies m'ha durat aquest primer cicle. Sabeu quin és el primer dia de cicle? És el primer dia que taques marró o ha de ser vermell?
Paparra, Anatòlia això dels vicis de moment ho porto força bé, el tabac el vaig deixar fa gairebé 2 anys i no m'ha agradat mai el cafè... costa deixar les cervesetes quan vas a prendre alguna cosa i la ratafia amb gel o els mojitos quan comenci a venir la calor
Però quan comencem la cerca de veritat haurem de plantejar-nos deixar-ho tot!
!!!Una abraçada wapis! I ja us explicaré si la gine em dóna algun consell interessant!
- llentieta*
- :: cèrvol

- Entrades: 538
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm
Bon dia maques!!! com va el dilluns?
Jo tinc molta
i a l'oficina estem
.....
Annieee he llegit a cercadores i a grafiqueres que el primer dia del cicle és el dia que et lleves amb la W, tacat vermell...però fes una consulta a les jefes que elles segur que ho saben millor.
Paparra, pel que dius dels vicis...jo actualment només tinc el cafè...la cervesa no m'ha agradat mai i la resta de begudes amb alcohol són fàcils d'evitar per a mi, i el tabac, és potser el més complicat....però és pot aconseguir!!! jo ja vaig cap als 6 mesos!!!!
El dijous vinent tinc hora al gine perquè em facin eco i suposo que ja tindrem el
definitiu i començarem la cerca.
Aquest mes és el primer que controlo tempes....a veure com va!!!!
Anatòlia, Tiritissima com anem???
Una abraçada wapes!!!!
Jo tinc molta
i a l'oficina estem
.....Annieee he llegit a cercadores i a grafiqueres que el primer dia del cicle és el dia que et lleves amb la W, tacat vermell...però fes una consulta a les jefes que elles segur que ho saben millor.
Paparra, pel que dius dels vicis...jo actualment només tinc el cafè...la cervesa no m'ha agradat mai i la resta de begudes amb alcohol són fàcils d'evitar per a mi, i el tabac, és potser el més complicat....però és pot aconseguir!!! jo ja vaig cap als 6 mesos!!!!
El dijous vinent tinc hora al gine perquè em facin eco i suposo que ja tindrem el
Aquest mes és el primer que controlo tempes....a veure com va!!!!
Anatòlia, Tiritissima com anem???
Una abraçada wapes!!!!
Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
Bon dia reinetes!
Tens raó llentieta* he fet la consulta a les jefes que segur em donen una resposta! És impressionant el nivell del SP!!!
Que vagi molt bé la visita a la gine i que pugueu començar ben aviat la cerca!!!
Jo em sembla que cada dia en tinc més ganes! Nosaltres encara hem de fer pinxitus amb protecció i la veritat és que volem posar-nos-hi jaaaa!!! Bé, dos mesos passen volant!
En principi volíem començar la cerca sense control de tempes ni res a veure què passa... però cada vegada veig que és més útil tenir una mica de control del nostre cicle, com ho veieu?
Petonets a totes!
Tens raó llentieta* he fet la consulta a les jefes que segur em donen una resposta! És impressionant el nivell del SP!!!
Que vagi molt bé la visita a la gine i que pugueu començar ben aviat la cerca!!!
Jo em sembla que cada dia en tinc més ganes! Nosaltres encara hem de fer pinxitus amb protecció i la veritat és que volem posar-nos-hi jaaaa!!! Bé, dos mesos passen volant!
En principi volíem començar la cerca sense control de tempes ni res a veure què passa... però cada vegada veig que és més útil tenir una mica de control del nostre cicle, com ho veieu?
Petonets a totes!

Aixxxx es que els treballadors de l'hosteleria som molt viciosos jejeje però m'estic esforçant a prendre cafe descafeinat i damm 0,0... i fumar el menys possible! Suposo que anire sobre minims fins que tingui el + i despres abstinencia total!
Quina sort teniu les que ja d'entrada no us agrada!
Llentieta, jo avui me pres la tempe x 1r dia!!! Pero em fa molta vergonya participar als fils de cercadores i grafiqueres pq soc super novata i veig q elles en saben un niu, a mes son superparticipatives i costa seguir el fil.
Annieee clar q si bonica 2 mesos passen en un plis!
Avui he anat al metge de capçalera a recollir el resultats d'uns analisis de sang i, a part de dir-me que tot esta de 10, ja m'ha receptat YODOCEFOL (acid folic + vit. b12 + yodo), m'ha dit que es bo prendre'l des del moment que es pren la decisio.
Avanti a tota maquinaaaaa!!
Quina sort teniu les que ja d'entrada no us agrada!
Llentieta, jo avui me pres la tempe x 1r dia!!! Pero em fa molta vergonya participar als fils de cercadores i grafiqueres pq soc super novata i veig q elles en saben un niu, a mes son superparticipatives i costa seguir el fil.
Annieee clar q si bonica 2 mesos passen en un plis!
Avui he anat al metge de capçalera a recollir el resultats d'uns analisis de sang i, a part de dir-me que tot esta de 10, ja m'ha receptat YODOCEFOL (acid folic + vit. b12 + yodo), m'ha dit que es bo prendre'l des del moment que es pren la decisio.
Avanti a tota maquinaaaaa!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Que bé, Paparra! Tot està perfecte! Quines ganes de començar la cerca, no? Me n'alegro molt wapi!!
Jo demà vaig a la gine! Quins nervis! Tinc moltes ganes de començar aquest procés i també em va dir que em donaria àcid fòlic i vitamines, etc., ja us ho explicaré!
Quan començareu la cerca amb el Paparro? Ja aquest mes?
Jo potser també començaré amb les tempes llentieta*. Vosaltres ho aneu anotant en una llibreta o feu servirles aplicacions d'internet?
Un petó reinetes i bona nit!

Jo demà vaig a la gine! Quins nervis! Tinc moltes ganes de començar aquest procés i també em va dir que em donaria àcid fòlic i vitamines, etc., ja us ho explicaré!
Quan començareu la cerca amb el Paparro? Ja aquest mes?
Jo potser també començaré amb les tempes llentieta*. Vosaltres ho aneu anotant en una llibreta o feu servirles aplicacions d'internet?
Un petó reinetes i bona nit!

Bon dia!!!
Annieeee nosaltres ja fa moooolt temps que ni busquem ni deixem de buscar, es a dir, res d'anticonceptius pero tampoc miravem res d'ovulacions, ni suplements ni res... I com que la paciencia se m'esta acabant ara ho provarem tot de cop jejejeje
No se on he llegit que sense mirar-s'ho nomes s'hi queden un 20% de les parelles, aixo no ho diu ni el metge de capçalera ni el gine i potser si ho hagues sapigut abans hagués començat abans tambe amb el.control de tempes etc.
Molta sort amb la gine, espero que tot estigui ok i.puguis començar ben aviat la recerca!!
Petons!!
Annieeee nosaltres ja fa moooolt temps que ni busquem ni deixem de buscar, es a dir, res d'anticonceptius pero tampoc miravem res d'ovulacions, ni suplements ni res... I com que la paciencia se m'esta acabant ara ho provarem tot de cop jejejeje
No se on he llegit que sense mirar-s'ho nomes s'hi queden un 20% de les parelles, aixo no ho diu ni el metge de capçalera ni el gine i potser si ho hagues sapigut abans hagués començat abans tambe amb el.control de tempes etc.
Molta sort amb la gine, espero que tot estigui ok i.puguis començar ben aviat la recerca!!
Petons!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
- llentieta*

Bon dia wapes!!!!
Paparra jo ho apunto en una llibreta i al fertility friend ( tot i que només fa dos dies que ho faig....) m'aixeco a les 6 i mitja...i fer-ho el dissabte i el diumenge...crec que em costarà, però aniré fent com pugui!!!!
No tinguis vergonya d'escriure!!!! jo vaig estar un mes només llegint, i em sentia super voyeur... i finalment vaig animar-me a escriure a "mentre esperem". Em van fer una rebuda super maca, i m'hi he sentit molt a gust.
Anieee ,oficialment no sóc cercadora del març perquè fins el 14 no ens hi podem posar sense protecció,i la SW ja haurà passat, però com que he començat amb les tempes i això em venia de gust participar.... i cada vegada estem més ansiosos!!!
Nosaltres hem començat ell amb maca, i jo amb àcid fòlic i oli d'onagra ( perquè he tingut 3 cicles i els 3 diferents), i aquest mes amb tempes i TO, a veure si així pel vinent....ja tenim tooots els deures fets!!!!
PD- No he anat al dentista...voleu dir que em renyaran? el gine no em va dir res....
Paparra jo ho apunto en una llibreta i al fertility friend ( tot i que només fa dos dies que ho faig....) m'aixeco a les 6 i mitja...i fer-ho el dissabte i el diumenge...crec que em costarà, però aniré fent com pugui!!!!
No tinguis vergonya d'escriure!!!! jo vaig estar un mes només llegint, i em sentia super voyeur... i finalment vaig animar-me a escriure a "mentre esperem". Em van fer una rebuda super maca, i m'hi he sentit molt a gust.
Anieee ,oficialment no sóc cercadora del març perquè fins el 14 no ens hi podem posar sense protecció,i la SW ja haurà passat, però com que he començat amb les tempes i això em venia de gust participar.... i cada vegada estem més ansiosos!!!
Nosaltres hem començat ell amb maca, i jo amb àcid fòlic i oli d'onagra ( perquè he tingut 3 cicles i els 3 diferents), i aquest mes amb tempes i TO, a veure si així pel vinent....ja tenim tooots els deures fets!!!!
PD- No he anat al dentista...voleu dir que em renyaran? el gine no em va dir res....

Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
FF instalat!! Anem iguals llentieta, jo tambe porto 2 dies de tempes!
Aquest mes fare de "voyeur" com tu dius i m'apuntare a cercadores d'abril amb els deures fets i una mica més de rodatge al mon de SP...
Aquest mes fare de "voyeur" com tu dius i m'apuntare a cercadores d'abril amb els deures fets i una mica més de rodatge al mon de SP...
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
llentieta* ha escrit:Bon dia wapes!!!!
Hola!!
Llentieta, jo també acabo de començar un mix de onagra i ác. fòlic. He preguntat al mentre esperem,però aquí tmb pregunto... coneixeu el ASPOL?? És l'àcid fòlic que em van receptar a mi, però veig que a ninguna més...
Ara una pregunta que tinc des de fa temps... he pensat en anar al metge a veure qué em diuen, però. És tema dieta... Jo no fumo, i no vec alcohol, ni prenc drogues... fins aquí bé... però tinc un "problemilla" amb el menjar... és la meva droga... No es que em sobrin 30 kg, no és res greu, però m'agradaria cuidar-me una mica per aconseguir la panxu, però NO PUUUUUC!!!!
A alguna li han donat una dieta per seguir o algo???
MErci wapes!!! Ah! I res de sentir-se vergonyoses a cercadores, eh!!!
És imposible seguir el ritme, però participant totes ens anem coneixent i així el temps va passant millor, que els desesperos son molt durs!!L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Bona nit wapis!!
Acabo d'arribar a casa després de la visita a la gine. M'ha demanat una analítica completíssima a veure si tot és correcte. M'ha parlat de la tiroides, de la rubèola i de l'Hepatitis, que ha d'estar tot correcte abans de la cerca. Per tant, ara em toca fer l'analítica i tornar-hi d'aquí a 3 setmanes!
M'ha dit que em comenci a prendre l'àcid fòlic a finals d'aquest mes (segons ella amb un mes abans és suficient perquè ella ja compta que no ens hi quedarem al primer mes... diu que la mitjana és de 3 a 6 mesos i fins a un any que no ens preocupem...). També m'ha dit que me'l prengui durant 3 mesos i després descansi un mes, etc.
Per tant, començaré a finals de mes a prendre'l!
Ara bé, m'ha donat moltes marques, però m'ha dit que el més important és que portin àcid fòlic + iode + vitamina B12.
Araneta l'ASPOL no el conec... a mi m'ha dit que triï entre Yofolvit, Yodocefol, Natalben, Ginecomplex i Gestalgyn. M'ha dit que són molt semblants i només varia el preu, per tant, que puc triar... He mirat preus i coses que porten i segurament em decantaré pel Natalben... Alguna el pren? Suposo que mentre portin els elements necessaris és igual una marca que l'altra..., no?
Tema dieta, també l'hi he preguntat. M'ha dit que no abusi de menjars preparats i dolços i que mengi dieta variada, fruita i verdura, vegui força aigua, i miri de reduir begudes amb alcohol, etc. Però m'ha dit que sobretot dieta variada.
llentieta* bonica me n'alegro que ja tingueu els deures fets i pugueu començar la cerca a mitjan mes!!
Molta molta sort!
Paparra wapi, avui la gine m'ha dit que a vegades costa quedar-s'hi perquè hi ha mesos que no ovulem (no ho sabia..) i que és habitual, per això es diu que encara que es facin els deures els dies fèrtils pots trigar uns mesos... També m'ha dit que el pitjor company de la cerca és l'estrès a vegades genera i els famosos psicosímptomes etc., per tant, suposo que encara que costi necessitem
I sobretot què carai molta il·lusió i molt molt de PEPO!!!
Malgrat el dia tan plujós, avui és un dia bonic i poder-lo compartir amb vosaltres encara el fa més emocionant!
tiritissima, Anatolia, tot bé? Com van els deures?
Un petó gegant a totes!

Acabo d'arribar a casa després de la visita a la gine. M'ha demanat una analítica completíssima a veure si tot és correcte. M'ha parlat de la tiroides, de la rubèola i de l'Hepatitis, que ha d'estar tot correcte abans de la cerca. Per tant, ara em toca fer l'analítica i tornar-hi d'aquí a 3 setmanes!
M'ha dit que em comenci a prendre l'àcid fòlic a finals d'aquest mes (segons ella amb un mes abans és suficient perquè ella ja compta que no ens hi quedarem al primer mes... diu que la mitjana és de 3 a 6 mesos i fins a un any que no ens preocupem...). També m'ha dit que me'l prengui durant 3 mesos i després descansi un mes, etc.
Per tant, començaré a finals de mes a prendre'l!
Ara bé, m'ha donat moltes marques, però m'ha dit que el més important és que portin àcid fòlic + iode + vitamina B12.
Araneta l'ASPOL no el conec... a mi m'ha dit que triï entre Yofolvit, Yodocefol, Natalben, Ginecomplex i Gestalgyn. M'ha dit que són molt semblants i només varia el preu, per tant, que puc triar... He mirat preus i coses que porten i segurament em decantaré pel Natalben... Alguna el pren? Suposo que mentre portin els elements necessaris és igual una marca que l'altra..., no?
Tema dieta, també l'hi he preguntat. M'ha dit que no abusi de menjars preparats i dolços i que mengi dieta variada, fruita i verdura, vegui força aigua, i miri de reduir begudes amb alcohol, etc. Però m'ha dit que sobretot dieta variada.
llentieta* bonica me n'alegro que ja tingueu els deures fets i pugueu començar la cerca a mitjan mes!!
Paparra wapi, avui la gine m'ha dit que a vegades costa quedar-s'hi perquè hi ha mesos que no ovulem (no ho sabia..) i que és habitual, per això es diu que encara que es facin els deures els dies fèrtils pots trigar uns mesos... També m'ha dit que el pitjor company de la cerca és l'estrès a vegades genera i els famosos psicosímptomes etc., per tant, suposo que encara que costi necessitem
I sobretot què carai molta il·lusió i molt molt de PEPO!!!
Malgrat el dia tan plujós, avui és un dia bonic i poder-lo compartir amb vosaltres encara el fa més emocionant!
tiritissima, Anatolia, tot bé? Com van els deures?
Un petó gegant a totes!

- llentieta*

Molt bé Paparra!!! ara ja estas "on fire" jajajajaj
Araneta....a mi també em sobren uns kilets....des que vaig deixar de fumar em costa més controlar-me....però per a mi la millor dieta és la de verduretes al vapor, planxa,molta fruita, molta aigua i res de picar!!!! però costa, ja ho se.
Pel que dius de l'àcid fòlic, el que a mi m'han donat es diu zolico 400 i el meu gine va ser super clar, textualment em va dir "hay que tomar este, hay muchos pero el que hay que tomar és este", així que jo li faig cas!!!! no sigui que se m'enfadi
No he vist res al post de mentre esperem des del divendres!!! haure liat algo seguríssim!!!! ara mateix ho vaig a mirar
Araneta....a mi també em sobren uns kilets....des que vaig deixar de fumar em costa més controlar-me....però per a mi la millor dieta és la de verduretes al vapor, planxa,molta fruita, molta aigua i res de picar!!!! però costa, ja ho se.
Pel que dius de l'àcid fòlic, el que a mi m'han donat es diu zolico 400 i el meu gine va ser super clar, textualment em va dir "hay que tomar este, hay muchos pero el que hay que tomar és este", així que jo li faig cas!!!! no sigui que se m'enfadi
No he vist res al post de mentre esperem des del divendres!!! haure liat algo seguríssim!!!! ara mateix ho vaig a mirar
Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
Hello!!
Araneta el sobrepes a què es deu? No és el mateix si és fruit d'alguna malaltia congènita (com tiroides), per ansietat/estres/etc o mals hàbits... Si trobes l'arrel del "problema" serà més fàcil trobar la solució! En quant al acid folic, a part del q m'han receptat a mi (yodocefol) no en conec cap més...
El paparro estava preocupat pq jo estic molt prima i li varem preguntar al gine si calia q m'engreixes i va dir que ja m'engraixeria bé prou durant l'embaràs :P
Volem notícies dels progressos de la tiritissima i l'anatolia amb els maromos!!!
Petons i bona nit...............
Araneta el sobrepes a què es deu? No és el mateix si és fruit d'alguna malaltia congènita (com tiroides), per ansietat/estres/etc o mals hàbits... Si trobes l'arrel del "problema" serà més fàcil trobar la solució! En quant al acid folic, a part del q m'han receptat a mi (yodocefol) no en conec cap més...
El paparro estava preocupat pq jo estic molt prima i li varem preguntar al gine si calia q m'engreixes i va dir que ja m'engraixeria bé prou durant l'embaràs :P
Volem notícies dels progressos de la tiritissima i l'anatolia amb els maromos!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
llentieta* ha escrit:Molt bé Paparra!!! ara ja estas "on fire" jajajajaj
Pel que dius de l'àcid fòlic, el que a mi m'han donat es diu zolico 400 i el meu gine va ser super clar, textualment em va dir "hay que tomar este, hay muchos pero el que hay que tomar és este", així que jo li faig cas!!!! no sigui que se m'enfadi![]()
I aquesta rotunditat del teu gine?????????
:O
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Paparra ha escrit:Hello!!
Hola wapa... francament... m'he deixat una mica... He fet moooooooooltes dietes durant tota la meva vida, des d'adolescent, i mes o menys sempre m'he anat controlant... Pero últimament no se qué em passa que estic com més pasota... no se si és dels nervis de la cerca o qué, pero no em puc controlar gens... Per això volia també anar a un nutricionista, pq cercant bebito tampoc vull possar-me a dieta estricte (què és l'únic que jo se fer... lo del manteniment fatal!)
Bé, miraré de concentrar-me ni que sigui per conseguir la

L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |