..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•

EntradaAutor: Laia80 » dl. jul. 01, 2013 10:45 am

Hola petitanuria!!! Nosaltres tenim un post de Esperadores / Cercadores, viewtopic.php?f=5&t=36410 , que no és d'un mes concret!!! De moment és de tot el 2013 que queda i després seguirem al 2014...així que passa't i allà estarem per fer-te costat en l'espera/cerca indefinida!!!!! Petonassos i ànims que la gemaneta/germanet segur que arriba aviat!!!!! Ens veiem per aquí i per l'altre post si t'animes!!!! Aquí ho fem seguir tot!!! jejejejjej :-()-)
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Lau1983
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 5:23 pm

EntradaAutor: Lau1983 » dl. jul. 01, 2013 12:21 pm

Eiiiiii PERO VAYA PEDAZO DE POST!!!!
Ole i ole aquestes jefas que s'ho curren taaant!!!
Jo també faré una ulladeta perquè hi han coses molt interesants ehhhh

Vaaa molt molt ànims a totes que esperem moltes moltes mamis al març!!!
Aniré pasant per aquí per veure com aneu!!

NOIES molta SORT!!! GUAPAS Y GUAPAS!!!
Imatge
Belivory
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 30, 2013 11:43 am

EntradaAutor: Belivory » dl. jul. 01, 2013 12:37 pm

Eiiii, quina entrada més xulaaaa, moltes felicitats jefas del Juliol!!! :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: >.-<:

Molta sort a totes en la recerca!!! Us aniré llegint!!!

Petonnnnnns per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
miansil-27
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

EntradaAutor: miansil-27 » dl. jul. 01, 2013 12:38 pm

Mitis ha escrit:miansil-27 bonica, que bé veure't per aquí! Doncs jo crec que no passa res! Però saps què he fet jo? M'he passat al paracetamol, perquè el poden prendre embarassades. I si em fa mal alguna cosa doncs paracetamol al canto, tot i que no estigui en desespero ara ja m'hi he "aficionat" :content:

Mitis!!!! He baixat al servei mèdic del treball i mira el que m'han donat!! jajajajaja!!!
Es qüestió d'acostumar-se!

paracetamol.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
futuramami29
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: futuramami29 » dl. jul. 01, 2013 1:35 pm

No veig que eeeeeees!!! Caguuuu que encara no veig les fotos jaja
Imatge
Imatge
Mitis
:: lleona
:: lleona
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

EntradaAutor: Mitis » dl. jul. 01, 2013 1:53 pm

miansil-27 Que boooo! Li han canviat el nom! Abans era el Gelocatil i ara es diu Dolocatil! >.-<: Jo prenc el Xumadol! Les cercadores som paracetamoleres :r)

futuramami28 és una foto de Dolocatil!
Imatge
petitanuria
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitanuria » dl. jul. 01, 2013 2:19 pm

caram! quina empenta noies! així m' agrada!
molte gràcies Laia80 passaré pel post que em recomanes, sense dubte.
i seguiré per aquí amb vosaltres...mai se sap!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem, perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30

Imatge
cross_13
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dl. jul. 01, 2013 2:40 pm

petitanuria ha escrit:caram! quina empenta noies! així m' agrada!
molte gràcies Laia80 passaré pel post que em recomanes, sense dubte.
i seguiré per aquí amb vosaltres...mai se sap!

Benvinguda!
si vols ens pases la data del teu proper TE i així t'acompanyem en el despero! :-o00m
Imatge
Imatge
petitanuria
Entrades: 70
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 3:23 pm

EntradaAutor: petitanuria » dl. jul. 01, 2013 2:45 pm

La data del meu pròxim TE és el 13 de juliol...a veure si hi ha sort!
que bé estar tan acompanyada!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem, perla24 :-()) ,

Imatge
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am

EntradaAutor: nivaira » dl. jul. 01, 2013 2:49 pm

TANA i CROSS_13, AFEGIU-M'HI! :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
cross_13
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dl. jul. 01, 2013 3:01 pm

nivaira ha escrit:TANA i CROSS_13, AFEGIU-M'HI! :)

necessitem les teves dades!
edat/data de NW/nºcicles de cerca/nº de fills... parla una mica de tu... algunes aficions :camio:
Imatge
Imatge
Tana
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dl. jul. 01, 2013 6:31 pm

Bona tarda cercadores julioleres!!

Benvingudes a totes, a les ja conegudes i a les noves cercadores!!

Acabo d'actualitzar el post de l'entrada i després a la nit personalitzo! Ara no tinc temps per que tinc classe de pilates i no me la puc saltar que sino si venen més SW no les aguantaré! jejejeje

Per cert... com van els superdesesperos? Tiritissima com aguantes tant??? Tu moles eh!! o-o:) :ok: jejejeje! I que me'n diueu de la Say ? Que m'havia passat per alt el teu desespero... això és que tu també et mereixes un OLE! molt gran per portar-ho així de be!! :ok: A diferencia de tu, jo el primer cicle... era una histerica!! jejeje Per quan tens pensat TE si demà no ve la W?

Ah! miansil-27 no t'amoïnis per l'ibuprofeno, per un i tant aviat no crec que passi res. Jo també m'he passat al paracetamol, vaig en busca de comprimits recoberts per que sino no hi ha manera de tragar-los es queden a la boca fent voltes i deixant anar el gust fastigos i beeecs!! no marxa mai aquell regust! A mi això de tindre tooota la gent del meu voltant embarasada o estrenant maternitat també em passa.. suposo que estem en l'edat en que tothom va caient.. I a mi sempre se m'adelanten tu! Primer era: per quan el carnet de conduir? Despres: quan et cases/independitzes i ara: per quan els nens? Saps que dic jo? que estic esperant a que acabin totes per triar el cotxet que més m'agradi dels seus, la robeta de nen o de nena, etc etc.. Mira que ens podran donar coses i a sobre podrem escollir!! jajajaja >.-<:

Zaa, jo diria que això que et prens ho recomanen per 3 cicles, així que si en portaves 2, encara t'en queda 1! Anim! Que a la 3a va la vençuda! :ok: Em sembla molt be això que has dit de que d'aqui a que la teva amiga tingu el fill tu ja estarás embarasada. Clar que si! I saps que és el millor? Que et podrà donar moltes coses! Quan al seu fill/a se li quedin petits els bodys... patapam! Pel nen/a de la zaa! Sempre s'ha de mirar el cantó possitu de les coses. :-o00m Aquest més intentar pensar-hi el menys possible, fes una escapadeta, un sopar... beu-te un mojito a la SW que veuras que relaxada vas... i ja veuras com aviat tens la teva panxu. :ok:

El que deia, que a la nit segueixo! fins despres!
miansil-27
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

EntradaAutor: miansil-27 » dl. jul. 01, 2013 8:20 pm

Nenes com va la tarda!!! Jo tinc moooooooooooolta son...
No puc amb el meu cos. Bufff!!
Imatge
Say
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 10:00 am

EntradaAutor: Say » dl. jul. 01, 2013 10:08 pm

Tana ha escrit:Bona tarda cercadores julioleres!!

Benvingudes a totes, a les ja conegudes i a les noves cercadores!!

Acabo d'actualitzar el post de l'entrada i després a la nit personalitzo! Ara no tinc temps per que tinc classe de pilates i no me la puc saltar que sino si venen més SW no les aguantaré! jejejeje

Per cert... com van els superdesesperos? Tiritissima com aguantes tant??? Tu moles eh!! o-o:) :ok: jejejeje! I que me'n diueu de la Say ? Que m'havia passat per alt el teu desespero... això és que tu també et mereixes un OLE! molt gran per portar-ho així de be!! :ok: A diferencia de tu, jo el primer cicle... era una histerica!! jejeje Per quan tens pensat TE si demà no ve la W?

Ah! miansil-27 no t'amoïnis per l'ibuprofeno, per un i tant aviat no crec que passi res. Jo també m'he passat al paracetamol, vaig en busca de comprimits recoberts per que sino no hi ha manera de tragar-los es queden a la boca fent voltes i deixant anar el gust fastigos i beeecs!! no marxa mai aquell regust! A mi això de tindre tooota la gent del meu voltant embarasada o estrenant maternitat també em passa.. suposo que estem en l'edat en que tothom va caient.. I a mi sempre se m'adelanten tu! Primer era: per quan el carnet de conduir? Despres: quan et cases/independitzes i ara: per quan els nens? Saps que dic jo? que estic esperant a que acabin totes per triar el cotxet que més m'agradi dels seus, la robeta de nen o de nena, etc etc.. Mira que ens podran donar coses i a sobre podrem escollir!! jajajaja >.-<:

Zaa, jo diria que això que et prens ho recomanen per 3 cicles, així que si en portaves 2, encara t'en queda 1! Anim! Que a la 3a va la vençuda! :ok: Em sembla molt be això que has dit de que d'aqui a que la teva amiga tingu el fill tu ja estarás embarasada. Clar que si! I saps que és el millor? Que et podrà donar moltes coses! Quan al seu fill/a se li quedin petits els bodys... patapam! Pel nen/a de la zaa! Sempre s'ha de mirar el cantó possitu de les coses. :-o00m Aquest més intentar pensar-hi el menys possible, fes una escapadeta, un sopar... beu-te un mojito a la SW que veuras que relaxada vas... i ja veuras com aviat tens la teva panxu. :ok:

El que deia, que a la nit segueixo! fins despres!

Gràcies Tana! Ara anava amb el cotxe i pensava que de moment no em faria el TE, que m'esperaria uns dies. Al finde potser. Però aniré veient. Des d'ahir tinc una mica de mal d'ovaris i estic supermegacansada (porto tota la setmana) i estic una mica tristota però bueno bé. Ha estones penso que potser si, i a estones que potser no. Això que em passa pot ser o pre-warry o :-()) :-()) :-()) :-())

Ànims en la cerca i desesperos. :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Tana

EntradaAutor: Tana » dl. jul. 01, 2013 10:30 pm

Hola de nou!!

Benvinguda Lila14!! Espero que tinguis una bona cerca, curta però intensa :content: Em sembla molt be la decisió de tindre'n un altre. Jo encara no en tinc cap però m'agradaria tenir com a mínim 2. Tot i que sé que econòmicament costa lo seu, penso que és molt maco i bo tindre germans. Molta sort i a agafar forces per la SW!! >.-<:

Benvinguda Petitanuria!!! Tot i tenir OP la cerca no té per que ser llarga, el millor exemple que tens és la teva nena, be, de fet si en nou mesos vas tindre 2 embarassos no t'has de preocupar, no crec que et costi res. Et desitjo una cerca curta, molta sort i a fer SexyMonths que son "alegria pal cuerpo"!! Encara que no tinguis data de NW i que els teus cicles abarquin un parell de mesos, no et preocupis, ets benvinguda tant aquí com a Esperadores com t'ha dit la Laia80, així la cerca es fa més curta o si més no es passa millor! ;-))) Com t'ha dit la Cross, t'acompanyarem en el desespero de fer el TE.

Gambeta m'ha agradat molt la reflexió que has fet de que el fet de que algú aconsegueixi panxu abans que tu no et treu probabilitats i per tant te'n pots alegrar. És una reflexió que es pot aplicar en general, no només en el tema de l'embaras. Molt bona si senyora! :ok:

Mitis com vas? Estas en plena SW o et falta poc no? Et perdono si es així i no tens forces per entrar :: orrr:: o estas descansant per donar-ho tot... ::upi: jejejeje :love:

Raquel79, belivory, lau1983, lagisela i totes les excercadores que passeu per aquí, gracies maques!! no patiu que d'aquest post us seguiran moltes per ser veïnes de post a mamis Març o mamis d'abril (que ara no existeix però alguna d'aqui l'encetarà segur). Com aneu vosaltres? i les :-()) ? Per cert, ens heu d'explicar els vostres truquis: si fèieu batwoman, quantes vegades ho veu fer a la SW, margaritaStyle(dia si, dia no) o anant cada dia al mercadona amb desfici, que preneu/mengeu vosaltres i els vostres homes, etc...

Laia80 gracies per passar per aquí, jo també us segueixo en el vostre post! Podeu passar per aquí sempre que vulgueu, tant si comenceu a cercar com si no. Quants més serem més riurem! :b-)))

Say això de que els simptomes puguin ser tant d'una cosa com d'una altra és un rollo ?-) Però si aconsegueixes aguantar per fer un TE, millor. De fet seria lo ideal, esperar uns dies i fer-lo, però es molt dificil aguantar! :miko: Així que admiro les que ho podeu fer! :ok: A veure si hi ha sort maca! :-o00m

Miansil espero que la son sigui simptoma de... :-()) Sort!

Compi Cross ets la millor! ||*||

Per cert, en el post inicial de la Cross hi ha un llistat de llibres, restaurants, etc recomanats que es pot anar ampliant. Així que si voleu recomanar algun/s llibre/s, restaurant/s, hotel/s, etc o si teniu alguna suggerència ens ho podeu dir sense cap vergonya :ok:

:-.:·::
Tana

EntradaAutor: Tana » dl. jul. 01, 2013 10:32 pm

ups... una mica més i acabo amb tots els emoticones del SP! jajajaja
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dl. jul. 01, 2013 10:53 pm

Jajajajaja que bo!!! Apa noietes bona nit!!! :D
Imatge
Imatge
lila14
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dc. juny 26, 2013 11:24 pm

EntradaAutor: lila14 » dl. jul. 01, 2013 11:06 pm

Moltes gràcies Tana! >.-<:
Si al final ens hem decidit a tenir un altre fill, primer perquè ens fa molta il·lusió i després perquè les nostres famílies són molt poc nombroses, que el nostre nen no tindria ni cosins...en fi que hem decidit tirar-nos a la piscina pensant que si no ho intentem ens sabrà greu en un futur. I la crisis no durarà per sempre no...? En canvi jo ja tinc 37 anys i el meu marit 40. Per tant, endavant!

Jo també vaig treient el cap pel fòrum de les esperadores/cercadores. La veritat és que aquests fòrums són genials i m'agrada molt compartir aquestes emocions i pensaments! :content:
Bona setmana x totes!
Tana

EntradaAutor: Tana » dt. jul. 02, 2013 6:45 am

Bon diaaaa!!

Caxis! Amb el mobil no es poden possar emoticones!!

Superdesesperos al limit: tiritissima i say, espero que no hi hagi cap rastre de la W, no la volem fins d'aqui 10 mesos!

Futuramami amb el mobil no veig quants missatges portes, pero has d'arribar a 100 abans de la NW, que sino no podras penjar la foto del CB! Jejeje! ;)

Apa noietes, que paseu un bin dia!!!
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dt. jul. 02, 2013 6:59 am

Tana ha escrit:Bon diaaaa!!

Caxis! Amb el mobil no es poden possar emoticones!!

Superdesesperos al limit: tiritissima i say, espero que no hi hagi cap rastre de la W, no la volem fins d'aqui 10 mesos!

Futuramami amb el mobil no veig quants missatges portes, pero has d'arribar a 100 abans de la NW, que sino no podras penjar la foto del CB! Jejeje! ;)

Apa noietes, que paseu un bin dia!!!

Holaaaa Tana!!! Porto uns 57 jajaja amb el mobil es una meeeee... Doy fe! :P. Uy uy això de cantar el positiu aquest mes no se jo... Els deures s'han fet a mitges jajajajaja però vaaaa... Arribo als 100 abans del 17 no fos cas... Jajaja
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::