medicacio i embaras
nenes,
vosaltres q hi enteneu molt més q jo en moltes coses, us he de fer una pregunta a veure qui la sap contestar.
Resulta q aquesta nit he tingut migranya i m'he pres una pasti tipu més natural, però quan m'he despertat el cap m'explotava, sense pensar-m'ho 2 vegades m'he pres un sobret (Naprosyn)q és el q em prenc en aquests casos i al migdia després de dinar, un altre pq tinc molt mal de cap....
total q si fos el cas (dificil) però q hagessim fet punteria, passaria alguna cosa????????
no, oi q no??
és fins d'aquí un mes???????
petons i merci

vosaltres q hi enteneu molt més q jo en moltes coses, us he de fer una pregunta a veure qui la sap contestar.
Resulta q aquesta nit he tingut migranya i m'he pres una pasti tipu més natural, però quan m'he despertat el cap m'explotava, sense pensar-m'ho 2 vegades m'he pres un sobret (Naprosyn)q és el q em prenc en aquests casos i al migdia després de dinar, un altre pq tinc molt mal de cap....
total q si fos el cas (dificil) però q hagessim fet punteria, passaria alguna cosa????????
no, oi q no??
és fins d'aquí un mes???????
petons i merci

Xell;
Que estas prenent omifin??? A mi em fa molt mal de cap i la doctora em va dir que prengues gelocatil ja que en cas d'estar embarassada no li pot fer cap mal a la criatura.
Que estas prenent omifin??? A mi em fa molt mal de cap i la doctora em va dir que prengues gelocatil ja que en cas d'estar embarassada no li pot fer cap mal a la criatura.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
ISABEL COM T'HO HE DIR ???
CADA 2X3 M'HO FAS DIR-T'HO:
ETS UN
DE MOMENT NO PRENC ENCARA EL SANT OMIFIN, Q TOT POT SER, Q ALGUNA DIA, LI HAGI DE DEDICAR UNA PREGARIA, TOT I Q UNA NO ÉS CREIENT!!!!!!!!!!!!!!
Ara he parlat pel privi amb la LEIRE i m'ha dit q ella tb patia migranyes i q al primer timestre en va tenir moltes pel 1er nen, i ara pel 2on idem!!!!
per tant, penso q no he fet res de mal ara per ara...
intentaré no prendre res més ... però avui estava fatal aquest matí
ah!i un altre simptoma és q no es dorm b, i jo m'ha passat avui!!!!
ara diga'm q ja començo a sicomatitzar!!!!!!!seria la monda!!!!!si tot just he acabat de passar la setmana fantàstica!!!o encara estoy en ella... no ho tinc clar.... el test d'ovatel em continua donant positiu!!!!!!!!!!
jo preocupada per l'ovulació, i resultarà q la tinc llargissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
ji ji ji
merci i ja he rebut el teu privi
sort, salut i ànims

CADA 2X3 M'HO FAS DIR-T'HO:
ETS UN
DE MOMENT NO PRENC ENCARA EL SANT OMIFIN, Q TOT POT SER, Q ALGUNA DIA, LI HAGI DE DEDICAR UNA PREGARIA, TOT I Q UNA NO ÉS CREIENT!!!!!!!!!!!!!!
Ara he parlat pel privi amb la LEIRE i m'ha dit q ella tb patia migranyes i q al primer timestre en va tenir moltes pel 1er nen, i ara pel 2on idem!!!!
per tant, penso q no he fet res de mal ara per ara...
intentaré no prendre res més ... però avui estava fatal aquest matí
ah!i un altre simptoma és q no es dorm b, i jo m'ha passat avui!!!!
ara diga'm q ja començo a sicomatitzar!!!!!!!seria la monda!!!!!si tot just he acabat de passar la setmana fantàstica!!!o encara estoy en ella... no ho tinc clar.... el test d'ovatel em continua donant positiu!!!!!!!!!!
jo preocupada per l'ovulació, i resultarà q la tinc llargissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
ji ji ji
merci i ja he rebut el teu privi
sort, salut i ànims

Isabel ha escrit:Xell;
Gelocatil és paracetamol, crec que és la única cosa que podem prendre amb l'embaràs.
De tota manera, els 15 primers dies desprès de la fecundació, l'embrió no s'alimenta de la placenta perquè encara no s'ha implantat (està baixant per la trompa de fal·lopi i s'alimenta de la seva pròpia bossa). Així que si heu pres alguna cosa que dubteu durant aquest període, tranquis!!
PEPETA!!!!!!!!
REINA, TU SEMPRE TAN BEN INFORMADA COM SEMPRE!!!!!!!!!!
AIXÒ ÉS FANTÀSTIC!!!!!!!!!!T'ENVEJO (de manera amigable i sana eh...)
moltes gràcies per aqueta apreciació, estic més tranqui...
de fet, recordo haver llegit quelcom, però quan hi estàs pel mig, amb els nervis ho oblides... vaja jo q sóc així de tavalot!!!!!!!!!
MIL GRÀCIES, de cor...

REINA, TU SEMPRE TAN BEN INFORMADA COM SEMPRE!!!!!!!!!!
AIXÒ ÉS FANTÀSTIC!!!!!!!!!!T'ENVEJO (de manera amigable i sana eh...)
moltes gràcies per aqueta apreciació, estic més tranqui...
de fet, recordo haver llegit quelcom, però quan hi estàs pel mig, amb els nervis ho oblides... vaja jo q sóc així de tavalot!!!!!!!!!
MIL GRÀCIES, de cor...

Hola a totes,
Sóc bastant nova en el fòrum, vaig començar el divendres.
Fa uns 3 anys vaig sofrir una febre reumatoide pel que des de llavors tinc angines molt freqüentment i al prendre'm l'antibiòtic solc fer baixada de defenses i agafo infecció d'orina.
Faig un control d´analisis cada 4-6 messos i Amb permís del metge quan noto alguna de les dues coses prenc els antibiotics que em va dir sense anar´hi(amoxicilina per les angines y per la infecció d´orina uns sobres que es diuen Monurol)
Quan vaig anar al ginecòleg per comentar-li que estàvem començant a buscar...una de les primeres cosses que li vaig comentar va ser que em preocupava el tema de la medicació i em va dir que no patís, que aquest antibiotics son els que recepten a les embarassades en cas de que ho necessitin.
El cas és que em vaig quedar molt més tranquil·la, ja que intentaré evitar al màxim prendre'ls , i ara sempre vaig en coll alt per si no fos cas que em quedés embaraçada i agafés angines tot a l´hora...
Sóc bastant nova en el fòrum, vaig començar el divendres.
Fa uns 3 anys vaig sofrir una febre reumatoide pel que des de llavors tinc angines molt freqüentment i al prendre'm l'antibiòtic solc fer baixada de defenses i agafo infecció d'orina.
Faig un control d´analisis cada 4-6 messos i Amb permís del metge quan noto alguna de les dues coses prenc els antibiotics que em va dir sense anar´hi(amoxicilina per les angines y per la infecció d´orina uns sobres que es diuen Monurol)
Quan vaig anar al ginecòleg per comentar-li que estàvem començant a buscar...una de les primeres cosses que li vaig comentar va ser que em preocupava el tema de la medicació i em va dir que no patís, que aquest antibiotics son els que recepten a les embarassades en cas de que ho necessitin.
El cas és que em vaig quedar molt més tranquil·la, ja que intentaré evitar al màxim prendre'ls , i ara sempre vaig en coll alt per si no fos cas que em quedés embaraçada i agafés angines tot a l´hora...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |