******GRaFiQueReS De MaiG******

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Xera
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. juny 10, 2008 5:59 pm

Re: ******GRaFiQueReS De MaiG******

EntradaAutor: Xera » dg. maig 04, 2014 12:34 pm

Feliç dia a totes les mamis!!!!
La vida només pot ser compresa mirant cap a enrrere, però ha de ser viscuda mirant cap a endavant.

http://www.fertilityfriend.com/home/4d4937
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dg. maig 04, 2014 1:57 pm

Feliç dia de la mare guapes! (tot i que jo no ho celebro gaire perquè ho veig molt comercial tot plegat!)...
Veig que encara no sabem res de la yuyu, ens agafarà un cobriment de cor!!!!
Atuchi, i tant que estarem aquí per fer-vos costat!! tot el que faci falta!! volem cantar les vostres panxus!!! em farà molta il·lusió de veritat!!!!!
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: ******GRaFiQueReS De MaiG*****

EntradaAutor: tilepa » dg. maig 04, 2014 3:07 pm

Hola noies! Sisi, que bo, celebrant els gasos! Quina vergonya!! Ahir era espectacular, avui sembla que han desaparegut. Aixi que no se... vaig buscar al SP ihi ha un post de Gassos, bonissim, vaig plorar moltissim de riure!!! Sou bonissimes!! Jejejejeje

Jo Data NW com la Jale, el 9 de maig. Ya queda menys!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. maig 04, 2014 5:28 pm

Noies com va el dia de la mare? Nosaltres hem fet barbacoa, ens hem posat les botes neu:-D . I ja s'acaben els 4 dies de festa, m'han passat volant!

Yuyu manifiéstate!!!
Tilepa, aixxx, aquests gassos. Jo ara tinc una mica de nàusees i de broma li deia al meu home: això és de l'embaràs neujor:-) , però no, està clar que és d'haver menjat com una porcota :-D .

A la resta :-()-)
metiarc
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dg. maig 04, 2014 5:48 pm

Doncs sí noies, ja s'està acabant el pont. Tant que costen d'arribar les festes i lo ràpid que s'acaben! Què hi farem! Lo important és haver-lo disfrutat :ok:

martina, mai se sap! Igual sí que són de panxu aquestes nàusees :love:

tilepa, què bona! És que aquí al SP, quan desesperem creem posts preguntant de tot neujor:-)

bertian, potser sí que és una festa massa comercial ja, però jo crec que ha de ser molt maco quan els peques comencen a fer manualitats al cole i et porten un regalet, no?

atuchi, moltes gràcies! La veritat és que sóc de les que penso que hem d'intentar ser conscients dels nostres problemes i intentar resoldre'ls però sense perdre el somriure. Clar que també tinc els meus dies de baixón, però llavors sempre intento recordar-me que sóc molt afortunada amb tot el que tinc a la meva vida i que hem d'intentar ser feliços cada dia que passa :love:
Segur que arribarà el dia en que les dues podrem celebrar la nostra panxu i, evidentment, estaria encantada de que poguessis cantar la meva aquest mes! Seria tota una sorpresa a la primera! neu:-D
El dia de la NW no el sé perquè encara no sé quan ovularé. Hi ha noies que ovulen cap a CD12 i altres cap aCD20, així que no sé de quines seré i pensava dir-te data en quan hagués ovulat (tot i que tampoc sé de quan serà la meva FL). Si vols comptem com si fos un cicle de 30 dies i, si cal, quan ovule ja ho retoquem. Així que en principi posem data NW per al 29 de maig.

Acabeu de gaudir el que queda de dia! neukiss-)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
alis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

EntradaAutor: alis » dg. maig 04, 2014 8:59 pm

Boness!! Arribo ara de tenir un dinaret a la platjaaaaa!!!amb les meves amigues i totes son mamisssss!!!m,ho he passat pipa,pero tornó un pel tristetaaaa pel fet de jo no poder celebrar avui el día de la maree!!uufff!!
Mercis per ajudar-me a toteesss!!pero encara no m,ha marcat res el FF!!!jolineeesssss
vittela
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

EntradaAutor: vittela » dg. maig 04, 2014 9:03 pm

Bones maques!!!

Espero que hagueu passat molt bon pont, nosaltres no hem parat!! Atuchi, perdona per no passar abans per aqui!!

Com aneu?

Yuyu Com va acabar això teu? Informa'ns!!

Martina Segueixes amb nàusees encara?? Jejejje :content: :content: Nosaltres també deu ni do com hem menjat aquests dies, a partir de demà a fer bondat i menjar molta fruita :content:

Tilepa ja queda poquet per sortir de dubtes, no? Com va?? :miko:

Demà us faré un repàs des del 'ordinador i així us tindré controlades :ok:

Per cert!! Demà és la meva data NW!! De moment ni símptomes de warry ni de panxu...per si un cas, ja hem anat a fer un nou seminograma al vittelu i tinc hora al gine pel dia 12!!

Que sigui lleu la tornada a la rutina!!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
vittela
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

EntradaAutor: vittela » dg. maig 04, 2014 9:07 pm

Alis Ens hem creuat! Ànims bonica, sempre es fa una mica costa amunt després de passar un dia amb petitons quan arribes a casa...Pensa que aviat tot seràs una mami més!!

A veure si acaba de remuntar aquesta tempe i podem donar per feta l'ovulació!!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Atuchi
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dg. maig 04, 2014 9:09 pm

noies bona nit! ja s'acaba el pont per aquelles que l'hagin pogut gaudir, per les que em vareu preguntar per la feria, molt bé, em vaig fartar a ballar! em dona molt bon rotllo ballar i ara que puc dons mira vaig aprofitar.
he actualitzat una mica totes les dates NW que he vist! que tingueu bona nit!!

ara veig que hi ha un nou comentari d'Alis, tranquila maca que si et va sortir positiu algunes dones els triga mes i altres menys en ovular i pujar la tempe no et posis neguitosa intenta estar relaxada que està al caure!! PEPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Vittela! demà es el teu dia NW i no ens havies dit res!!! ara mateix et poso la primera!!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dg. maig 04, 2014 9:15 pm

Alis, de fet acabo de mirar la teva grafi i es curiós però aquest mes s'està repetint exactament el mateix patró, també va trigar la tempe en pujar 6 dies a partir del positiu. esperem que aquest mes el resultat sigui molt diferent!!!!
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dg. maig 04, 2014 10:36 pm

Vittela demaaa??? Uoooo!!! Que no vingui, que no vingui, que no vingui! Ja saps que almenys una de les 2 jefes s'emporta panxu??? Vaaa!!! Informans!!
Tilepa
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dl. maig 05, 2014 7:12 am

Bon dia noies!
Us podeu mirar la meva grafica? Avui ha baixat una mica la tempe... pero la qüestió es que tinc dubtes de quan vaig ovular, si a cd11 o a cd14. Ja se que es una mica difícil perque no tinc les tempes preovulatories i no puc comparar gaire amb altres cicles perquè he canviat de termometre.
Sabeu si es pot ovular el mateix dia que surt TO+ ?
Ho dic perquè he fet varies proves, amb el FF i amb el proyectobebe, i si poso tempes preovulatories 36,2 em posa ovulació a cd11.
Jo crec que es cd14, pero wenu. El cicle passat vaig tenir el mateix dubte...
Gràcies guapis!! De totes maneres aviat sortiré de dubtes perquè si ha de venir la molt W, començaré amb el tacadet pesat!!!
Tilepa

Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dl. maig 05, 2014 7:15 am

La yuyu desapareguda... pero tu Vittela com vas?
I tu Jale? He vist que ahir et vas prendre tempe!!
Tilepa

Imatge
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dl. maig 05, 2014 7:32 am

Bon dia grafis!

Com esteu?

tilepa, sí que es pot ovular el mateix dia del TO+. Com tu dius, en el teu cas es fa difícil de dir perquè no tens tempes d'abans de CD11, però tenint en compte les tempes preovulatòries que tenies amb l'altre termòmetre (que és l'única dada que tenim) jo també diria que vas ovular a CD14. Jo ho comptaria aixi i t'assegures de no estar pensant que ja toca NW quan encara queden uns dies. De totes formes ja queda poquet per sortir de dubtes :ok:

atuchi, això és important, que mentre esperem que arribi el nostre moment disfrutar a tope de tot el que ens agrada :ok:

vittela, quins nervis! Avui ha de ser el teu dia! Com vas? :-o00m

alis, és una mica rollo quan tornes d'estar amb les amigues amb peques. Sempre et quedes amb un regustet trist, però bueno, ja queda menys per aconseguir el nostre somni :love:
Tu ara a continuar fent deures, que el FF deu estar a puntet de marcar-te pujada d'ovulació :ok:

yuyu, tu com vas?

jale, a tu també et queden pocs dies. Com van els símptomes?

Que tingueu un molt bon inici de setmana!!! neukiss-)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dl. maig 05, 2014 7:35 am

Tilepa te'n recordes de com va sortir el TO positiu?si ben aviat es va marcar si era un positiu segur...jo crec que la grafi te la esta marcant per sobre del 36'5 suposo que te en compte cicles anteriors tambe per aixo fins el dia 14 no et marca la pujada. De totes maneres la ovu seria abans del 14 perque et puja una vegada ja has ovulat
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. maig 05, 2014 8:04 am

Bon dia guapes!!!!

metiarc tens tota la raó!!! quan la Berta em faci algun regalet d'aquells que fan a les escoles pel dia de la mare em caurà la baba!!!!!!!
Tilepa, jo aposto pel CD14!!! segur!!
vittela!!! avui és data NW????????????????? per favor!! entre tu i la yuyu tindrem taquicàrdies!!!!
Atuchi!! veig que t'ho has passat teta a la feria d'abril!!! jijijiji

Nenes!!!! va que entrem en una setmana ben distreta!!!!!!!!!!!!!
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dl. maig 05, 2014 8:28 am

tilepa ha escrit:Bon dia noies!
Us podeu mirar la meva grafica? Avui ha baixat una mica la tempe... pero la qüestió es que tinc dubtes de quan vaig ovular, si a cd11 o a cd14. Ja se que es una mica difícil perque no tinc les tempes preovulatories i no puc comparar gaire amb altres cicles perquè he canviat de termometre.
Sabeu si es pot ovular el mateix dia que surt TO+ ?
Ho dic perquè he fet varies proves, amb el FF i amb el proyectobebe, i si poso tempes preovulatories 36,2 em posa ovulació a cd11.
Jo crec que es cd14, pero wenu. El cicle passat vaig tenir el mateix dubte...
Gràcies guapis!! De totes maneres aviat sortiré de dubtes perquè si ha de venir la molt W, començaré amb el tacadet pesat!!!

jo aposto per CD12 que és el dia de la pujada després del TO+.
el dia del TO+ la hormona la detecta i aquell dia és quan surt l'ovulet, per això el dia següent sol marcar TO-. la pujada és molt clara passa que després baixa, però passa en moltes noies.
el meu gine sempre em deia ovules el dia de la pujada, no el del TO i fas curt de deures!
avui DPO9 podria ser baixada implantacio??? neu:-)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. maig 05, 2014 8:32 am

Ostres Laia!! sort de tu nena!! jo no m'havia fixat amb el TO!!! només havia mirat la tempe!! vaya grafiquera de pacotilla que estic feta... :ufs:
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dl. maig 05, 2014 11:26 am

Bon dia noies!

Entrada fugaç per veure que fan la yuyu i la Vittela però veig que no s' han manifestat encara. Entro després!
cherrys
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. maig 10, 2013 5:43 pm

EntradaAutor: cherrys » dl. maig 05, 2014 11:28 am

Bon dia noies!!!

Sento no haver-me apuntat abans...a casa no tinc ordinador i amb la tablet llegir si, però escriure es fa pesat.

Us passo les meves dades perquè m’apunteu:

Cherrys, tinc 30 anys (el Cherryo en té 25). És el 4t cicle de búsqueda a partir d’un legrat al desembre 2013. Faig gràfiques i TO. Tinc cicles entre 24 i 26 dies. Aquest més es el primer amb Omifin, i tb prenc progesterona per evitar tacats abans d’hora. Data NW 17/05.

De totes formes aquest mes hem agut de posar protecció ja que divendres hem fan una histeroscopia diagnostica per veure si tinc un petit pòlip a l’endometri i haig de parar la cerca, ja que no puc fer-la estant embarassada. De totes formes crec que a dia d’avui encara no he ovulat... crec que l’Omifin està fent de les seves... a veure si trobo que es el que està passant.

Feliiiç setmana!!! Vinga que el Maig es un més moolt maco!! molta soort a totes! :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::